Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο seismic και το αντισεισμικό
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ο seismic και το αντισεισμικό
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 33
    • 34
    • 20 / 34
    Αντίλογος
    8
    674
    15056
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      seismic last edited by

      Ο χρήστης adensa έγραψε:
      Ελπίζω να έχεις αποδείξεις για αυτά που τους προσάπτεις γιατι οι χαρακτηρισμοί σου είναι ποινικά κολάσιμοι.

      Άλλωστε τόσο ινστιτούτα υπάρχουν στο εξωτερικο,το έψαξες;

      Δεν θέλω να ψάξω στο εξωτερικό. Όσο για αποδείξεις υπάρχει η αλληλογραφία, και η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου.
      Υπάρχουν και μεσάζοντες. Η άρνηση πάντα λεγόταν ( φόρτος εργασίας ) λες και είχαν αμέτρητα αντισεισμικά συστήματα να δοκιμάσουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adensa last edited by

        Ουδείς προφήτης στον τόπο του λέει η Κ. Διαθήκη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          seismic last edited by

          Γιατί ο πρόβολος έχει στατική ικανότητα?
          Απάντηση... Γιατί είναι πακτωμένος, ή προτεταμένος με την κατασκευή.
          Ερώτηση... Γιατί δεν εφαρμόζουμε πάκτωση ή προένταση και στην κατασκευή με το έδαφος?
          Τι διαφοροποιεί έναν πρόβολο από έναν φέροντα?
          Μπορεί να μου απαντήσει ο Ε.Α.Κ ή όποιος άλλος εθνικός κανονισμός στον κόσμο?

          Ποιος είναι ο λόγος που η ερευνητική ελίτ της Ελλάδας με αντικείμενο την σεισμική μηχανική σφυρίζει αδιάφορα στην πρόταση που έχω κάνει?

          Γιατί δεν είμαι μηχανικός?
          Γιατί δεν έχω τα χρήματα να κουνήσω ένα οικοδομικό τετράγωνο για να το αποδείξω?
          Γιατί θίγω συμφέροντα?
          Δεν είναι δυνατόν να δίνουν δις για πειράματα πάνω στην σεισμική μηχανική ανά τον κόσμο, και να μην ενδιαφέρονται για την αληθοφανή πρότασή μου.
          Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη όταν απορρίπτουμε καινοτόμες προτάσεις σαν αυτή που έκανα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Ο χρήστης seismic έγραψε:

            Δεν είναι δυνατόν να δίνουν δις για πειράματα πάνω στην σεισμική μηχανική ανά τον κόσμο, και να μην ενδιαφέρονται για την αληθοφανή πρότασή μου.

            Mη χρησιμοποιείς λέξεις που δεν ξέρεις τι σημαίνουν.
            https://el.wiktionary.org/wiki/α%C ... E%AE%CF%82
            Εκτός αν δεν έκανες λάθος αλλά τότε αλλάζουν πολλά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              seismic last edited by

              Ο χρήστης adensa έγραψε:

              Δεν είναι δυνατόν να δίνουν δις για πειράματα πάνω στην σεισμική μηχανική ανά τον κόσμο, και να μην ενδιαφέρονται για την αληθοφανή πρότασή μου.

              Mη χρησιμοποιείς λέξεις που δεν ξέρεις τι σημαίνουν.
              https://el.wiktionary.org/wiki/α%C ... E%AE%CF%82
              Εκτός αν δεν έκανες λάθος αλλά τότε αλλάζουν πολλά.

              Μάλλον λάθος έκανα. Αυτό που θέλω να πω είναι ( κάτι που και είναι αληθινό και μπορείς να το δεις. ) Ευχαριστώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                seismic last edited by

                Φίλοι μου έγινε και αυτό!
                Accepted! for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE)
                ojce@scirp.org
                To lymperis_ios@yahoo.com Today at 10:40 AM
                Dear Author(s),

                We are writing with our great pleasure to let you know that your manuscript is accepted for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE) and our heartfelt appreciation for your intellectual contribution.

                Paper ID: 1880388
                Paper Title: The ultimate anti seismic system
                If you have any questions, please feel free to contact us.
                Best regards,

                Editorial Assistant of OJCE
                Scientific Research Publishing
                Email: ojce@scirp.org
                http://www.scirp.org/journal/ojce

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Συγχαρητήρια seismic!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    seismic last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Συγχαρητήρια seismic!!!

                    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      seismic last edited by

                      Οι κριτές του περιοδικού είπαν για την πατέντα.
                      It studies the ultimate anti seismic system in the paper. The focus is clear, the innovation is strong and the academic level is high. This study has great social significance.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        seismic last edited by

                        Υπάρχουν ή καλύτερα υπήρχαν δύο σχολές πολιτικών μηχανικών.
                        Η πρώτη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές πρέπει να σχεδιάζονται άκαμπτες και να αντιδρούν στον σεισμό δυναμικά.
                        Η δεύτερη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές έπρεπε να έχουν μεγάλη ελαστικότητα.
                        Τελικά η σχολή που επικράτησε και σήμερα κατασκευάζουν τα έργα είναι η σχολή της ελαστικής θεωρίας.
                        Υπήρχαν μηχανικοί της πρώτης σχολής οι οποίοι έσκισαν τα πτυχία τους όταν επικράτησε νομοθετικά η θεωρία του σχεδιασμού της ελαστικότητας.
                        Όλη η διδακτική δομή των πολιτικών μηχανικών στα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο έχει γραφτεί πάνω στην ελαστική θεωρία.
                        Και έρχομαι εγώ τώρα με την αντισεισμική ευρεσιτεχνία, και τους αλλάζω πάλη την θεωρία σχεδιασμού.
                        Βασικά αυτό που κάνω με την ευρεσιτεχνία είναι να λύσω τις παθογένειες της πρώτης σχολής που πίστευε στην δυναμική απόκριση των κατασκευών.
                        Το πρόβλημα είναι ότι βγάζω άχρηστη την ελαστική θεωρία σχεδιασμού, διότι με την ευρεσιτεχνία υπερτερεί η δυναμική θεωρία σχεδιασμού.
                        Ένα ολόκληρο σύστημα μεθοδολογίας έχει χτιστεί πάνω στην ελαστική θεωρία, και τώρα τους το ανατρέπω ανατρέποντας συγχρόνως και τις γνώσεις των πολιτικών μηχανικών. Για αυτό με αγαπούν πολύ οι πολιτικοί μηχανικοί.
                        Όλα αυτά τα paper που έχουν γραφτεί στα επιστημονικά περιοδικά πολιτικών μηχανικών καταργούνται ως ανεπαρκείς με το δικό μου paper! Για τον λόγο αυτόν είναι ένα μοναδικό paper διότι δεν βελτιώνει κατά κάτι τα άλλα paper απλά τα ανατρέπει ριζικά.
                        Βασικά η ευρεσιτεχνία αυτή επαναφέρει δυναμικά μία παλιά και ξεχασμένη θεωρία σχεδιασμού.
                        Οπαδοί της δυναμικής απόκρισης των κατασκευών ενωθείτε μαζί μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Το αλάνι ο Khalid και ο έλληνας καθηγητής δεν θέλανε να κάνουν δημοσίευση μαζί σου σε κανένα άλλο μεγάλο journal; Γιατί όχι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            seismic last edited by

                            Ο χρήστης Super@T έγραψε:
                            Το αλάνι ο Khalid και ο έλληνας καθηγητής δεν θέλανε να κάνουν δημοσίευση μαζί σου σε κανένα άλλο μεγάλο journal; Γιατί όχι;

                            Μπορεί να το κάνουμε αργότερα πάνω σε πιο εξειδικευμένα θέματα της ευρεσιτεχνίας τα οποία προς το παρόν είναι κάτω από εφαρμοσμένη έρευνα.
                            Αυτή ήταν 100% δική μου δημοσίευση, χωρίς να αναφέρω τα υπάρχοντα ερευνητικά αποτελέσματα των καθηγητών.
                            Αυτό το paper είναι το πρώτο που κάνω σε ξένο περιοδικό. Έχω όμως κάνει και άλλο ένα σε Ελληνικό περιοδικό και είναι αυτό.
                            http://metalkat.gr/index.php?option=com ... Itemid=146

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              seismic δεν είμαι μηχανικός όμως πιστεύω πως αν υπάρχει έστω μια πιθανότητα αυτα΄που υποστηρίζεις να στέκουν στην μηχανική επιστήμη καλά θα κάνεις να παλέψεις πάνω σε αυτά .
                              Τουλάχιστον το αγαπάς το αντικείμενο !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                seismic last edited by

                                Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                seismic δεν είμαι μηχανικός όμως πιστεύω πως αν υπάρχει έστω μια πιθανότητα αυτα΄που υποστηρίζεις να στέκουν στην μηχανική επιστήμη καλά θα κάνεις να παλέψεις πάνω σε αυτά .
                                Τουλάχιστον το αγαπάς το αντικείμενο !

                                Αυτό κάνω φίλε μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  seismic last edited by

                                  Τελικά είναι μ@λ@κ@ς με πατέντα όποιος αποφασίσει να γίνει εφευρέτης.
                                  Όπως είναι το παγκόσμιο σύστημα στημένο κάθε άλλο από βοήθεια προς τον εφευρέτη καταφέρνει.
                                  Αυτό το link κάτι μου θυμίζει από τον εαυτό μου
                                  http://www.newsbeast.gr/portraita/arthr ... s-goudgiar

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    seismic last edited by

                                    Σε έναν ισχυρό σεισμό παραμορφώνονται οι κόμβοι ( γωνίες ) της κατασκευής του φέροντα οργανισμού.
                                    Αυτή η παραμόρφωση των κόμβων είναι που αναγκάζει την κατασκευή να αστοχεί πολύ ή λίγο.
                                    Η παραμόρφωση των κόμβων οφείλεται στις κάτωθι 3 αιτίες .
                                    1)Στον σεισμό τα υποστυλώματα με την ταλάντωση που δημιουργείται δέχονται μια ροπή ανατροπής, χάνουν την εκκεντρότητα – κατακόρυφη, ανασηκώνοντας την βάση τους εναλλάξ, δημιουργώντας στροφές-ροπές σε όλους στους κόμβους της κατασκευής.
                                    2)Ελαστικότητα των στοιχείων και η διαφορά φάσης των καθ ύψος πλακών παραμορφώνουν τους κόμβους.
                                    Όπως και τα άλλα στοιχεία του φέροντα οργανισμού έτσι και οι κολόνες έχουν μία ελαστικότητα. Η μετατόπιση του εδάφους στον σεισμό διεγείρει μετακινώντας καταρχήν τις βάσεις, και οι βάσεις τις κολόνες του ισογείου, αυτές με την σειρά τους τις πλάκες και τις κολόνες των πάνω ορόφων. Λόγο όμως της ελαστικότητας που έχουν οι κολόνες διαφοροποιείτε κατά όροφο και καθ ύψος προσθετικά, τόσο η επιτάχυνση μετατόπισης, όσο και το πλάτος ταλάντωσης του κάθε ορόφου.
                                    Αυτή η άναρχη καθ ύψος μετατόπιση των ορόφων δημιουργεί διαφορά φάσης στις πλάκες του κάθε ορόφου, καταπονώντας υπέρμετρα τον κορμό της κάθε μία κολόνας που συνδέει αυτές τις πλάκες μαζί.
                                    Είναι σαν να έχουμε δύο συγκρουόμενα αυτοκίνητα σε μετωπική σύγκρουση. Το ένα αυτοκίνητο είναι η επιτάχυνση και φορά της κάτω πλάκας και το άλλο αυτοκίνητο είναι η επαναφορά με διαφορετική κατεύθυνση της πάνω πλάκας. Αυτές οι πλάκες δεν συγκρούονται αλλά λυγίζουν τον κορμό της κολόνας και της δοκού σε σχήμα, S,
                                    Βασικά η διαφορά φάσης των διαφόρων καθ ύψος πλακών προερχόμενη από την ελαστικότητα των κολονών δημιουργεί ανομοιόμορφη καμπυλότητα σχήματος (S) στον κορμό των κολονών καταπονώντας αυτές υπέρμετρα, πέραν της συνήθους αρμονικής ταλάντωσης.
                                    3) Μία άλλη αιτία η οποία δημιουργεί ροπές και παραμορφώσεις στον κορμό των στοιχείων του φέροντα οργανισμού είναι η ανομοιογενή υποχώρηση του εδάφους θεμελίωσης.
                                    Το έδαφος είναι γενικά ιδιαίτερα ανομοιογενές λόγω της φυσικής του γένεσης και των επακόλουθων μετακινήσεων του φλοιού της γης, έχει μεταβλητή σύνθεση και ανεξέλεγκτη μηχανική συμπεριφορά, οπότε αυτοί οι λόγοι μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικές παραμορφώσεις (καθιζήσεις ) του εδάφους σε κάθε θεμελίωση του ιδίου φορέα, έστω και αν τα φορτία και η θεμελίωση είναι ίδια.
                                    Πως η αντισεισμική ευρεσιτεχνία λύνει τα πάρα πάνω προβλήματα.
                                    Λύση 1, και 2
                                    Για να σταματήσουμε τo ανασήκωμα της βάσης πακτώνουμε με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας την βάση με το έδαφος. Αν όμως θέλουμε να σταματήσουμε και το ολικό ανασήκωμα του δώματος του υποστυλώματος που προέρχεται από το ανασήκωμα της βάσης αλλά και από την ελαστικότητα του κορμού του, τότε το καλύτερο σημείο για την επιβολή αντίθετων τάσεων ισορροπίας είναι το δώμα.
                                    Λύση 3
                                    Λόγο των μόνιμων ισχυρών πλευρικών τάσεων που εφαρμόζει ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας προς τα πρανή της γεώτρησης, και λόγο της μετέπειτα πλήρωσης αυτής με ένεμα σκυροδέματος εξασφαλίζεται ισχυρή θεμελίωση σε μαλακά εδάφη ως προς τα κάθετα φορτία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      seismic last edited by

                                      Συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης...
                                      Βασικά προβλήματα του μηχανισμού της συνάφειας, μεταξύ σκυροδέματος - χάλυβα, και λύση αυτών με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας.
                                      Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα σε μια κατασκευή από Ο.Σ. επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει.

                                      Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων.

                                      Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα.

                                      Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
                                      Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα όταν συνδυάζεται με τον μηχανισμό ο οποίος αναπόφευκτα δημιουργείτε στο υποστύλωμα του ισογείου κοντά στην βάση. Η ελαστικότητα των υποστυλωμάτων αφενός, σε συνδυασμό με την άκαμπτη εγκλωβισμένη στο έδαφος βάση, και την ακαμψία που δημιουργεί το βάρος της κατασκευής στο υποστύλωμα του ισογείου, δημιουργούν τον μηχανισμό αυτόν πάνω στον κορμό του.
                                      Κατά την ταλάντωση που υφίσταται το υποστύλωμα στον σεισμό λυγίζει τον κορμό του και δημιουργεί αυτόν τον μηχανισμό πάνω στον οποίο εφαρμόζονται δύο ροπές διαφορετικών κατευθύνσεων ( δεξιόστροφη και αριστερόστροφη ροπή.)
                                      Δηλαδή η μία ροπή είναι αντίθετη από την άλλη. Η διαφορά δυναμικού των δύο αντίθετων ροπών υφίσταται λόγο της θέσης που δημιουργείται το υπομόχλιο πάνω στον κορμό του υποστυλώματος του ισογείου, λόγο της διαφορετικής ελαστικής και ανελαστικής συμπεριφοράς που παρουσιάζει ο κορμός του σε επιμέρους σημεία.
                                      Αυτή η διαφορά δυναμικού των ροπών είναι πολύ μεγάλη, και η συνάφεια του σκυροδέματος με το χάλυβα ( από την μεριά της βάσης ) πολύ μικρή για να αντεπεξέλθει ισοδύναμα στην αντίθετη ροπή του κορμού του υποστυλώματος το οποίο εκτείνεται μέχρι το δώμα. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε από την μεριά της βάσης την διάρρηξης του σκυροδέματος επικάλυψης κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
                                      Πλήρης αστοχία. Για τον λόγο αυτόν πάντα σε μία αστοχία ενός υποστυλώματος του ισογείου βλέπουμε τον χάλυβα να είναι πάντα τραβηγμένος και ποτέ κομμένος. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRC6ftgSBsl3YVerFQer7idm3xXvJviIda0fXQAAoE4Rfcnza6L
                                      Οι μηχανικοί για να αποφύγουν αυτό το πρόβλημα δημιουργούν γάντζους στο τέλος του οπλισμού του υποστυλώματος.
                                      Αυτό όμως δεν λύνει το πρόβλημα και αυτό φαίνεται από το ότι ποτέ ο οπλισμός δεν είναι κομμένος και είναι πάντα βγαλμένος.
                                      Λύση του προβλήματος.
                                      Ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας δεν έχει ουδεμία συνάφεια με το σκυρόδεμα, και εκτείνεται πολύ κάτω από την βάση, οπότε δεν υπάρχει ουδεμία διαφορά δυναμικού και ουδέν πρόβλημα.
                                      Κατ αυτόν τον τρόπο εκμεταλλευόμαστε 100% την αντοχή του χάλυβα στον εφελκυσμό, οπότε μπορούμε να μειώσουμε την ποσότητα του οπλισμού των υποστυλωμάτων.
                                      To υποστύλωμα λόγο της ελαστικότητας που έχει δημιουργεί στον κορμό του μία καμπυλότητα, η οποία παρεμποδίζεται από τον τένοντα της ευρεσιτεχνίας. Όταν ο τένοντας δεχθεί την πλάγια ώθηση της καμπυλότητας του υποστυλώματος εφαρμόζει θλιπτικές τάσις στο δώμα του υποστυλώματος. Το σκυρόδεμα αντέχει αυτές της θλιπτικές τάσεις.
                                      Καθ αυτόν τον τρόπο παρεμποδίζετε από τον τένοντα και η μεγάλη καμπυλότητα των κάθετων στοιχείων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        seismic last edited by

                                        Όπως καταλαβαίνετε η πολιτική διαφήμιση δεν επιτρέπεται στο Φόρουμ. [Admin]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          happy last edited by

                                          Άσχημο αυτό που κάνεις διαφήμιση προεκλογική στο φόρουμ ς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            seismic last edited by

                                            Αν θέλουν οι διαχειριστές ας διαγράψουν την προεκλογική ανακοίνωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 20 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr