-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
@dog80: Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, ήσουν πολύ κατατοπιστικός και εύστοχος .@efthymis: Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις ευχές σου, Ευθύμη.
Δεν ξέρω βρε συ, αλλά τα σκουτεράκια και πιο υπερτιμημένα χρηματικά είναι και μεγαλύτερη ανασφάλεια κατά την οδήγηση μου βγάζουν ,τουλάχστον οπτικά, ελέω ...βεσποειδώς μικρών τροχών, η οποία είναι απλά αίσθηση, που αποκομίζω μόνο κοιτώντας τα και χωρίς να έχω οδηγήσει κάποιο από δ'αύτα. Σαφέστατα, μπορεί και να είμαι εντελώς λάθος πάνω σε αυτό.
Επίσης, δεν ξέρω γιατί, αλλά ένα παπί το βλέπω να ανταποκρίνεται πιο πολύ στις συνθήκες 'εργαλείου' κοντινών αποστάσεων, όπως το προορίζω. Πιο σκληροτράχηλο, πιο ανθεκτικό στη σκληρή χρήση (ακόμα ακόμα και σε ρόλο αγροτικού σε βατό χωματόδρομο ). Πάλι βέβαια, μπορεί να λανθάνω.Επί του προκειμένου τώρα. Πήρα τηλέφωνο σε ένα κατάστημα και μου είπαν πως υπάρχουν ένα Innova 125 με 25Κ (?) χλμ κι ένα Kris 115 με 05Κ (?) χλμ, αμφότερα στα 800€ και κατά τα λεγόμενά τους σε πολύ καλή και καθαρή κατάσταση. [τα πιο πάνω ερωτηματικά δείχνουν την αμφιβολία μου για τα αναφερθέντα χλμ των παπιών.]
Εσείς, ποιό θα προτείνατε? Τείνω προς το KawasoKris , λόγω των λιγότερων χιλιομέτρων.
Αύριο θα πάω να τα τσεκάρω από κοντά.Υ.γ. Αυτό το έρμο το Innova, γιατί όλοι μου το θάβουν, λέγοντας ότι δεν είναι άξιος συνεχιστής των Astrea?
Να'σαι καλα σκεφτηκα το σκουτερ μιας κ ανεφερες πριν πως θα πηγαινεις κ για τον καφε σου με αυτο. Απλα πηγαινεις πιο 'ατσαλακωτος' σε σχεση με το παπι. Βεβαια αλλη η αισθηση του να εισαι 'πανω' στη μηχανη κι αλλο 'μεσα' οπως στο σκουτερ. Στην πρωτη περιπτωση καβαλας ενω στη δευτερη καθεσαι. Κ για σκληρη χρηση οντως καλυτερα παπι θα ελεγα κι εγω. Βεβαια καλυτερα απ'ολα to cbf 125 αλλα δε νομιζω να βρεις με κατω απο 1000Ε δυστυχως μιας κ ειναι περσινο μοντελο....
-
το innova ήταν μια μαλ@κια και μισή, τα ηλεκτρικά του και η ποιότητα κατασκευής ήταν τραγικά.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Να'σαι καλα σκεφτηκα το σκουτερ μιας κ ανεφερες πριν πως θα πηγαινεις κ για τον καφε σου με αυτο. Απλα πηγαινεις πιο 'ατσαλακωτος' σε σχεση με το παπι. Βεβαια αλλη η αισθηση του να εισαι 'πανω' στη μηχανη κι αλλο 'μεσα' οπως στο σκουτερ. Στην πρωτη περιπτωση καβαλας ενω στη δευτερη καθεσαι. Κ για σκληρη χρηση οντως καλυτερα παπι θα ελεγα κι εγω.
Το παπί, ως εργονομία και φιλοσοφία στη θέση οδήγησής του είναι πολύ κοντά στο ποδήλατο. Και αυτό, το εκλαμβάνω σαν πλεονέκτημα, μη νομίζεις!
Από την άλλη, οι βόλτες μου με την πάπια, θα περιορίζονται σε απογευματινά καφεδάκια σε κοντινές παραλίες (5-15χλμ από το σπίτι μου)& μέχρις εκεί. Δεν είναι για τίποτα παραπάνω, θεωρώ.
@rx8_drifter: Όντως, κάτι τέτοια διαβάζω σε κάτι φόρα, συν το ότι αρκετά έκαιγαν λάδια (ή πρόβλημα στη μπιέλα ), δηλαδή πιο ουσιώδη μηχανικά προβλήματα. Βέβαια, τα τελευταίας γενιάς, μπορεί να τα έχει μετατρέψει η Honda σε ...Astrea, σε ότι έχει να κάνει την αντοχή και τη γενικότερη ποιότητά του.
Θα τσεκάρω ιδιαίτερα το Modenas αύριο, μιας και έχει (αυτό που θα δω) μόλις 5Κ χλμ κατά τα λεγόμενά τους και γενικότερα, παρατηρώ ενθουσιώδεις κριτικές στα θέματα της οδικής του συμπεριφοράς, όσο και της γενικότερης προσλαμβάνουσας ποιότητας, που μεταδίδει στον αναβάτη! Μακάρι να είναι καλό!
-
Κομπλε θα ειναι dont worry.Αν το παιρνεις απο μεγαλον ανθρωπο παντα ετσι. Innova εχει παρει το αφεντικο του πατερα μου το injection.Αξιολογο θα ελεγα και πολυ οικονομικο.Μια μερα το ειχα ολη μερα και το βολταρα παιζει να εκανα και 70χλμ και δεν εκαψε απολυτος τιποτα για τα χιλιομετρα που διανυσα!Τωρα για τα πλαστικα δε μπορουσα να βγαλω συμπερασμα καθως ειχε μονο 500χλμ την μερα που το πηρα.Παντος το 60αρι το βαραγε για πλακα.
-
φιλε επειδη ασχολουμαι με διτροχα απο μικρος και εχοντας αδερφο μηχανικο θα παρεις αστρεα με κλειστα ματια.εχει πολυ φθηνα ανταλλακτικα και ειναι σκυλι.ενδεικτικα με κοστος 150 ευρω μπορεις να κανεις το μοτερ καινουριο.πολυ περισσοτερο με τα ιδια λεφτα του περνας ενα κυλινδροπιστονο 53mm και καινουρια μπιελα κ εχεις ενα αξιοπιστο μηχανακι 120 κυβικων που θα τραβαει μια χαρα κ θα σε πηγαινει οπου θες.απο την αλλη το kaze-r ειναι και αυτο σκυλι,αλλα τα ανταλλακτικα του ειναι ακριβοτερα.
-
Και το όνομα αυτής: Suzuki Shogun R My'02.
Μαυρούλα και με γρατσουνιές σε ορισμένα πλαστικά -που όμως δε φαίνονται, ελέω χρώματος-, αρκετά προσεγμένη και με 18200χλμ στο κοντέρ. Σπασίματα σε πλαστικά και φωτιστικά σώματα, ούτε κατ'ελάχιστο, μόνο η σέλα *πάει *να σχιστεί, αλλά θα επιδιορθωθεί προληπτικά κι εύκολα -θεωρώ- σε κάποιον ταπετσέρη, πριν φθαρεί το αφρώδες υλικό. Λείπει κι ο ένας καθρέπτης, αλλά δε βαριέσαι... Όλα θα φτιαχτούν.
Τιμή στα 700€. Λογική τιμή, πιστεύω.
Με ικανοποίησε, είναι ότι είναι άβαφο, πλήρως ακαγκούρευτο, με όλα τα προστατευτικά του στις θέσεις τους (ποδιά και προστατευτικό αλυσίδας) και το μοτεράκι καθαρό εξωτερικά, από ίχνη λιπαντικού.
Να φανταστείτε, ούτε καν το οδήγησα , λόγω του ότι ήταν εντός έκθεσης και δεν είχε μπαταρία!Έπεσε μια προκαταβολή, θεώρησα σε ένα Α.Τ το απαραίτητο έγγραφο, που μου έδωσε η αντιπροσωπία και μόλις ετοιμαστούν τα χαρτιά του, αρχίζουμε τις βόλτες!
Και οι πρώτες φωτογραφίες βεβαίως, βεβαίως!
-
Καλοταξιδο!Καλο ειναι και το σουζουκακι.Φαινεται αφηρι.Εχει ενας φιλος μου παλιοσκυλο ειναι και αυτο!Μιζατο ειναι ετσι?Ποσα κυβικα?115?Καλοταξιδος και παντα κρανομενος!
Την τιμουλα ψιλοτσιμπιμενη την κοβω για μηχανακι του 02.Βεβαια δε ξερω πως και τι αλλα κανω μια συγκριση με ενος φιλου μου που αγορασε kazev-r του 04 115cc μολις 600Ε με 9.000χλμ στο κοντερ. Καταλυτικο δε παει βημα βεβαια...Αλλα οικονομικοτατο.
-
Σ'ευχαριστώ, Γιώργο (μεγεά και το nick) !
Ο Suzukας είναι μιζάτος 110άρης.Ακριβούτσικο ε? Blame 'Χανιά, από τις ακριβότερες πόλεις της χώρας' και σε αγορά παπιού ακόμη-ακόμη!
Υπάρχουν βέβαια και άλλα παραδείγματα για να συγκρίνεις, σε ότι αφορά την τιμή.
Η τιμή λοιπόν, αντίθετα με ό,τι διαβάζεις στην αγγελία, μόνο συζητήσιμη δεν είναι. Το τσέκαρα το συγκεκριμένο ,κόκκινο και κατά τ'άλλα σε πολύ καλή κατάσταση, Shogun R και η τιμή του είναι 900 ακατέβατα, με παρόμοια χιλιόμετρα, μπαγκαζιέρα βέβαια. Αντίθετα με τον ...Black μου όμως, είχε το ένα πλαστικό της ποδιάς του σπασμένο και ξανακολλημένο, οπότε για αλλαγή (καινούριο&βαφή) θα ήθελε μες το νερό άλλο ένα 100€. Γενικότερα ο καθένας μας δεν έχει φραγμό, στο να πουλάει υπερτιμημένα (σαφώς!) την περιουσία του και όποιος θέλει, ας αγοράσει!Συν τοις άλλοις, διαπίστωσα πως δεν υπάρχει επαρκής διαθεσιμότητα σε αξιοπρεπή προς πώληση αυτήν την περίοδο. παπιά, όσο και αν ακούγεται περίεργο, τουλάχιστον από αυτά, που εκλαμβάνω τώρα μια βδομάδα στην τοπική αγορά των Χανίων!.
Πήγα στη μάντρα για το περιβόητο Modenas 115cc και 05Κ χλμ, που είχα γράψει στο χθεσιμό μου ποστ και φυσικά, είχε προλάβει να πουληθεί (call me 'Κράχτης' ). Από μεταχειρισμένα είχε μόνο ένα Innova ενός φίλου του μαγαζάτορα στα 900€ (όχι διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή, αλλά κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας!) και ένα θρυλικό μεν, με επιτακτικές ανάγκες μαζέμματος δε, κόκκινο GLX 90 του '92, στα 500€ -φυσικά- ΑΚΑΤΕΒΑΤΑ! Α! Και 50Κ χλμ στο οδόμετρό του.
Γυρίζω σπίτι, σαφέστατα απογοητευμένος από την ξενέρα, του να μη βρίσκεις αυτό που θες, στην τιμή που το θες και επιτόπου ξεκινώ έναν Μαραθώνειο τηλεφωνημάτων στα περισσότερα καταστήματα πώλησης τέτοιων ...κατασκευασμάτων!
Κοινή ερώτηση: 'Έχετε διαθέσιμα. μεταχειρισμένα παπάκια σε αξιοπρεπή κατάσταση, προς πώληση?'. Τρελές απαντήσεις, με έμμεση ή άμεση άρνηση, ο ένας είχε πουλήσει μόλις ένα κρύπτον αρ & ινόβα 3ετίες στα 1300€ και δυστυχώς καθυστέρισα (λες κι εγώ θα έσκαγα 1300€ για μτχ παπί - καινούριο ασάπ φυσικά), ο άλλος δεν είχε καθόλου μτχ παπιά, ο τρίτος θα έφερνε κάποια στιγμή, κάποιος άλλος πωλούσε κάζερ του '04 στα 900€ και πραγματικά μετά από 14 τέτοια κουλά, τηλέφωνα απόρριψης, στο προτελευταίο τηλέφωνο για την ακρίβεια, ξανακάνω την πιο πάνω ερώτηση και παίρνω διπλή απάντηση, καταφατική: Το Shogun R (στο οποίο κατέληξα ) με 700€ και ένα Kawa Max 100, των μέσων της προηγούμενης δεκαετίας, στα 400€. Ε, με το που κλείνω το τηλέφωνο, ξαναπροσπαθώ σε ένα τελευταίο κατάστημα, παίρνω -για δες... - αρνητική απάντηση, καβαλάωτο Swift ,κατεβαίνω Χανιά και κλείνω το Shogun ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ, χωρίς τί, πώς και γιατί. Κακά τα ψέμματα, γιατί έτσι.Γ@μ@τος?
-
Λάμπα! Καλα εκανες!Καλοταξιδος!
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/677145/
Τσεκαρε μια kazerι!!
-
Μπραβο φιλε!!! καλα εκανες! μεγεια το παπι να το χαρεις ευχομαι κ παντα ορθιος!!!!!!
-που λετε κι εσεις οι δικυκλιστες -
Πολυ καλο ειναι και το crypton-R...το εχω 4 χρονια και ειναι σκυλι, και πολυ πολυ οικονομικο...
-
Συζηταει και ο πατερας μου να παει παπακι.Αν παρει καινουριο θα τον ψησω να μην παρει innova αλλα cbf!
-
Ο πατέρας σου να πάρει scooter. Και απαραίτητα με μεγάλους τροχούς (16' ζάντα), οπότε κάτι gilera, vespa και λοιπά κατασκευάσματα αποκλείονται αυτόματα.
Χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και scooter (Kymco People '02) και πάπια (GLX '97 ) και πολύ απλά είναι 2 διαφορετικοί κόσμοι με το scooter να υπερέχει δραματικά σε άνεση και ευκολία χρήσης.
-
Εχω scooter Gilera Nexus 500. Δεν την αλλάζω με τίποτα. Αυτοματίλα και πολυθρονέ αίσθηση είναι

-
Βασικα δεν τα γουσταρει ο πατερας μου σκουτερ... Θελει παπακι...Βεβαια εγω ως γιος του θα του πω να παρει το cbf και θα τον ψησω οχι λογο δυσκολιας αλλα για να πορωθει λιγο με συμπλεκτη και ετσι(ο πατερας μου ειναι τυπος που το μηχανακι το βλεπει μονο ως μεσον μεταφορας στην πολη μονο).
-
Γιώργο και το Crypton X 135 της Yamaha θα είναι πρώτης τάξεως πυραυλάκι.
-
Μπα μπιτι ξενερωτο μηχανακι ειναι ρε συ...Εχω παρει βολτα...Δε παει ρουπι...Ασε και το αλλο...Κανει και 2.500Ε...Το innova κανει κοντα στα 2.000Ε.Πιστευω να τον ψησω να βαλει 300Ε παραπανω γιατι αξιζει το cbf.
-
Να ρωτήσω κάτι?
ΌΛα αυτά τα 100-110-115-125 κ.εκ παπιά έχουν φίλτρο λαδιού στο μοτέρ τους?
-
Γενικα νομιζω πως δεν υπαρχει καποιο φιλτρο λαδιου...Ισως τα ποιο καινουρια να εχουν...
-
153 cc ψεκαστό scooter της honda δεν έχει φίλτρο.
Το Παπάκι πάει στην Ποταμιά...




