-
μιας και ανοιξε ο G60 για την κλασσικη μουσικη μου ηρθε η ιδεα να κανω κι εγω ενα για την ρεμπετικη.
απο αυριο θα βαζω τραγουδια και μαλιστα θα τα αναλυω οσο ξερω με στιχους με εικονες και σχολια.προς το παρον βαζω μια φωτο του πατριαρχη μαρκου βαμβακαρη .
-
μιας και ανοιξε ο G60 για την κλασσικη μουσικη μου ηρθε η ιδεα να κανω κι εγω ενα για την ρεμπετικη.
απο αυριο θα βαζω τραγουδια και μαλιστα θα τα αναλυω οσο ξερω με στιχους με εικονες και σχολια.προς το παρον βαζω μια φωτο του πατριαρχη μαρκου βαμβακαρη .
-
μιας και ανοιξε ο G60 για την κλασσικη μουσικη μου ηρθε η ιδεα να κανω κι εγω ενα για την ρεμπετικη.
απο αυριο θα βαζω τραγουδια και μαλιστα θα τα αναλυω οσο ξερω με στιχους με εικονες και σχολια.προς το παρον βαζω μια φωτο του πατριαρχη μαρκου βαμβακαρη .
-
ωραιος.
-
Με βρισκεις εκτος φορμας αλλιως θα σου ανεβαζα σπεσιαλ κομματια, οπως ειχα κανει ενα σπεσιαλ αφιερωμα στο φατσοβιβλιο ενα βραδυ με οτι ρεμπετικο ηθελες
http://www.youtube.com/watch?v=G42PMvhy ... X1XRZpekN8 ενα για αρχη -
italakia
ρίξε και μια ανάλυση για την ομοφυλοφιλία στο ρεμπέτικο τραγούδι
-
μην πετας κοτσανες
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μην πετας κοτσανεςασε τα ψόφια
-
Πολους απο τους γνωστους ρεμπετες ο παππους μου τους επερνε με την βαρκα τους πηγαινε λιγο πιο μεσα να καπνισουν τσιγαρο και μετα πηγαιναν να τραγουδησουν
Και πριν λιγα χρονια εμενε απεναντι μου ο ανηψιος του ζαμπετα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με βρισκεις εκτος φορμας αλλιως θα σου ανεβαζα σπεσιαλ κομματια, οπως ειχα κανει ενα σπεσιαλ αφιερωμα στο φατσοβιβλιο ενα βραδυ με οτι ρεμπετικο ηθελες
http://www.youtube.com/watch?v=G42PMvhy ... X1XRZpekN8 ενα για αρχηαυτο δεν ειναι ρεμπετικο .
οταν μιλαμε για ρεμπετικο μιλαμε για τραγουδι μεχρι τελος δεκαετιας 40 και οποια κομματια γραφτηκαν αργοτερα απο τους ρεμπετες .citrovag
ο ζαμπετας ειναι πολυ καλος αλλα δεν ειναι στην ρεμπετικη μουσικη,ειναι στην λαικη. -
Καταλαβα εσυ μιλας κυριως για τα απαγορευμενα
Για παραδειγμα ο παππους μου μαθαινε αυτο
http://www.youtube.com/watch?v=XDFcQFmm ... re=related
-
οχι μιλαω γενικα για τα τραγουδια του πειραια της εποχης πριν τον πολεμο με τους γερμανους.
δεν ειναι μονο τα απαγορευμενα ,που δεν απαγορευτηκαν εκεινη την εποχη αλλα αργοτερα μετα απο δεκαετιες.
υπαρχει παραπληροφορηση .το τραγουδι ειναι σωστο.
-
Τα ρεμπετικα ειναι απο τα λιγα τραγουδια που μπορουν να με συγκινουν ακομα. Προσωπικα ειμαι φαν του Τσιτσανη, όσο και αν ηταν αυτος που ουσιαστικα εστρεψε την πορεια του ρεμπετικου προς αλλες οδους.
Αγαπημενο μου αυτο. Τραγουδι με νόημα και ιστορια για οσους ξερουν.
Τωρα για τον Ζαμπετα δεν ειναι ουτε καν κοντα...
-
Ειμαι μεγάλος fan του ρεμπέτικου και κυρίως του λαϊκού τραγουδιού και θεωρώ λαθος να τα διαχωρίζουμε καθώς είναι συνέχεια. Μάλιστα το καλό λαικό είναι καλύτερο κατά την άποψή μου.
-
-
Το μινορε του τεκε - Ιωαννης Χαλκιας ηχογραφηση 1928 στην αμερικη .
μεχρι τοτε δεν υπηρχε ηχογραφηση σε μπουζουκι .
το συγκεκριμένο κομματι εγινε η αφορμη να ασχοληθουν με το τρίχορδο μπουζούκι και τα ρεμπέτικα πολύ σημαντικοί δημιουργοί, μεταξύ των οποίων κι ο μεγάλος Γιάννης Παπαιωάννου.
-
Μπραβο ιταλακια
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αγαπημενο μου αυτο. Τραγουδι με νόημα και ιστορια για οσους ξερουν.
ωραίος ρε γηραιέ
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αγαπημενο μου αυτο. Τραγουδι με νόημα και ιστορια για οσους ξερουν.
για όσους δεν ξέρουν;
(κάτι σε κόκκινο υποψιάζομαι ) -
Το τραγουδι απαγορευτηκε. Στην κατοχη οταν γραφτηκε εννοουσε την ελευθερια και μετα θεωρηθηκε οτι προεβλεπε επικρατηση των κομμουνιστων ή εστω ετσι χρησιμοποιηθηκε απ' αυτους.
Ψαχνοντας για επιβεβαιωση αυτων που απλά θυμομουν βρηκα αυτο:
*Το τραγούδι κυκλοφόρησε το 1949 με τη φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου. Πρόκειται σε πρώτη ανάγνωση για ένα ερωτικό τραγούδι. Σύμφωνα όμως με τον Νέαρχο Γεωργιάδη (Ρεμπέτικο και πολιτική. Σχολιασμένη ανθολόγηση του λαϊκού τραγουδιού, εκδ. Σύγχρονη Εποχή, 1993, σελ. 295) ανήκει στην κατηγορία των αλληγορικών τραγουδιών του Βασίλη Τσιτσάνη. Λόγω της λογοκρισίας που υπήρχε στους στίχους αλλά και τη μουσική ήδη από την εποχή του δικτάτορα Μεταξά, πολλοί συνθέτες αναγκάζονταν να καμουφλάρουν όσα ήθελαν να πουν και να τα ντύνουν με το ένδυμα ερωτικών τραγουδιών. Μια πρώτη ένδειξη για την πολιτική σημασία του τραγουδιού είναι η απαγόρευσή του που επαναλαμβανόταν σε διαταγές της αστυνομίας ακόμα και μετά το τέλος του Εμφυλίου Πολέμου. Οι χωροφύλακες έσπαγαν με λύσσα τις πλάκες με αυτό το τραγούδι, όπου κι αν το συναντούσαν (βλ. Νέαρχος Γεωργιάδης, ό.π., σελ. 183). Σε μια σειρά τραγουδιών του Τσιτσάνη της περιόδου αυτής η έννοια συννεφιά δηλώνει την άσχημη κατάσταση του εμφυλίου ενώ η χαραυγή την καλυτέρευση αυτής της κατάστασης και την επιστροφή των εξορίστων από τους τόπους εξορίας τους. *
Ρεμπετικη μουσικη