-
Είμαι νέος στο φόρουμ. Καλώς σας βρήκα λοιπόν. Θα ήθελα να ακούσω απόψεις σχετικά με τα ακόλουθα. Σκέπτομαι να αγοράσω το RENAULT CLIO DCI 1.5 105HP, την μικρή πρόταση diesel της RENAULT δηλαδη. Ζω και εργάζομαι επαρχία, κάνω περίπου 20000 χλμ το χρόνο. Αυτή την περίοδο η βενζίνη έχει πάρει την ανιούσα, ενώ το ντήζελ μένει σχετικά σταθερό. Άλλωστε η κατανάλωση έρχεται τουλαχιστον κατα 1,5-2 λίτρα κάτω απο την αντίστοιχη πρόταση της RENAULT σε 1.200cc. Τα θετικά του diesel είναι δεδομένα. Ώστόσο με προβληματίζουν ζητήματα όπως η χαμηλή ποιότητα του πετρελαίου κίνησης και οι προσμίξεις θείου που είναι καταστροφή για τον κινητήρα. με το σέρβις επίσης τι γίνεται? Μαθαίνω για συχνές αλλαγές του φιλτρου αναθυμιάσεων. Γνωρίζει κανείς άλλες λεπτομέρειες για το τι περιλαμβάνει το σέρβις του πετρελαιοκινητήρα, βλέπετε δεν είχα ποτέ στο παρελθόν. Κατα τα άλλα να κάνω τη διαφορά να πάρω πετρέλαιο, ειδικά σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς ή με δεδομένη την κατασταση των καυσίμων να παραμείνω στην αντίστοιχη επιλογή των 1.200cc?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. -
Είμαι νέος στο φόρουμ. Καλώς σας βρήκα λοιπόν. Θα ήθελα να ακούσω απόψεις σχετικά με τα ακόλουθα. Σκέπτομαι να αγοράσω το RENAULT CLIO DCI 1.5 105HP, την μικρή πρόταση diesel της RENAULT δηλαδη. Ζω και εργάζομαι επαρχία, κάνω περίπου 20000 χλμ το χρόνο. Αυτή την περίοδο η βενζίνη έχει πάρει την ανιούσα, ενώ το ντήζελ μένει σχετικά σταθερό. Άλλωστε η κατανάλωση έρχεται τουλαχιστον κατα 1,5-2 λίτρα κάτω απο την αντίστοιχη πρόταση της RENAULT σε 1.200cc. Τα θετικά του diesel είναι δεδομένα. Ώστόσο με προβληματίζουν ζητήματα όπως η χαμηλή ποιότητα του πετρελαίου κίνησης και οι προσμίξεις θείου που είναι καταστροφή για τον κινητήρα. με το σέρβις επίσης τι γίνεται? Μαθαίνω για συχνές αλλαγές του φιλτρου αναθυμιάσεων. Γνωρίζει κανείς άλλες λεπτομέρειες για το τι περιλαμβάνει το σέρβις του πετρελαιοκινητήρα, βλέπετε δεν είχα ποτέ στο παρελθόν. Κατα τα άλλα να κάνω τη διαφορά να πάρω πετρέλαιο, ειδικά σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς ή με δεδομένη την κατασταση των καυσίμων να παραμείνω στην αντίστοιχη επιλογή των 1.200cc?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. -
Είμαι νέος στο φόρουμ. Καλώς σας βρήκα λοιπόν. Θα ήθελα να ακούσω απόψεις σχετικά με τα ακόλουθα. Σκέπτομαι να αγοράσω το RENAULT CLIO DCI 1.5 105HP, την μικρή πρόταση diesel της RENAULT δηλαδη. Ζω και εργάζομαι επαρχία, κάνω περίπου 20000 χλμ το χρόνο. Αυτή την περίοδο η βενζίνη έχει πάρει την ανιούσα, ενώ το ντήζελ μένει σχετικά σταθερό. Άλλωστε η κατανάλωση έρχεται τουλαχιστον κατα 1,5-2 λίτρα κάτω απο την αντίστοιχη πρόταση της RENAULT σε 1.200cc. Τα θετικά του diesel είναι δεδομένα. Ώστόσο με προβληματίζουν ζητήματα όπως η χαμηλή ποιότητα του πετρελαίου κίνησης και οι προσμίξεις θείου που είναι καταστροφή για τον κινητήρα. με το σέρβις επίσης τι γίνεται? Μαθαίνω για συχνές αλλαγές του φιλτρου αναθυμιάσεων. Γνωρίζει κανείς άλλες λεπτομέρειες για το τι περιλαμβάνει το σέρβις του πετρελαιοκινητήρα, βλέπετε δεν είχα ποτέ στο παρελθόν. Κατα τα άλλα να κάνω τη διαφορά να πάρω πετρέλαιο, ειδικά σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς ή με δεδομένη την κατασταση των καυσίμων να παραμείνω στην αντίστοιχη επιλογή των 1.200cc?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. -
Εχεις ηδη καταληξει στο clio ή σε ενδιαφερουν και αλλα αυτοκινητα?
-
Για εμένα (που δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός) το Clio 1.5 το θεωρώ πολύ καλή λύση! Έχει πάρα πολυ καλή τιμή 5 χρόνια εγγύηση και σε σχέση με την βενζίνη δισκόφρενα πίσω και 6αρι κιβώτιο. 105 αλόγατα και ροπή αλλού!
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Για εμένα (που δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός) το Clio 1.5 το θεωρώ πολύ καλή λύση! Έχει πάρα πολυ καλή τιμή 5 χρόνια εγγύηση και σε σχέση με την βενζίνη δισκόφρενα πίσω και 6αρι κιβώτιο. 105 αλόγατα και ροπή αλλού!μήπως είσαι από κοζάνι και σε λένε Ανδρέα;
-
κορυφαια επιλογη!! κλασεις ανωτερο απο το αντιστοιχο 1,2TCe.. αν δε σε προβληματιζει η τιμη βοουρ και καλοταξιδο!! για το πετρελαιο πρεπει να ψαξεις εμπιστο πρατηριο στην περιοχη σου και δε θα εχεις προβλημα
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για εμένα (που δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός) το Clio 1.5 το θεωρώ πολύ καλή λύση! Έχει πάρα πολυ καλή τιμή 5 χρόνια εγγύηση και σε σχέση με την βενζίνη δισκόφρενα πίσω και 6αρι κιβώτιο. 105 αλόγατα και ροπή αλλού!
μήπως είσαι από κοζάνι και σε λένε Ανδρέα;
καμία σχέση
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Εχεις ηδη καταληξει στο clio ή σε ενδιαφερουν και αλλα αυτοκινητα?Έχω ήδη καταλήξει σε RENAULT και είμαι ανάμεσα στα 2.
Rafi, τυχαίνει μήπως να το έχεις οδηγήσει? Είτε αυτό είτε κανένα Megane 3 που βγαίνει επίσης με τον ίδιο κινητήρα? Η τίμη σαφώς δεν είναι θέμα σε σχέση με το τι προσφέρει. Οι όποιες ανασχέσεις μου βασίζονται μόνο όπως είπα στα χαμήλης ποιότητας πετρέλαια. Άλλα σίγουρα βρίσκεις έναν καλό επαγγελματία. Έχει κανένας ιδέα αν ο θόρυβος στην καμπίνα αυξάνεται λόγω του πετρελαιοκινητήρα σημαντικά? Άκουσα οτι και αναλόγως το καύσιμο ο θόρυβος μπορεί να εντείνεται αλλά εξίσου η απόδοση να πέφτει και όλα αυτα σε περίπτωση που πέσεις σε κακό καύσιμο.Κατα τα άλλα δεν έχω σημαντικες αμφιβολίες για την αγορά, σίγουρα η ροπή του είναι ο,τι πρέπει για διαδρομές εκτός και η κατανάλωση αν μη τι άλλο σε ανταμείβει. Πάντως αν κάποιος από το φόρουμ έχει το ίδιο μοντέλο θα εκτιμούσα πολύ να μάθω εντυπώσεις.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας όλους. -
Διαβασε αμα θες την review του autocar... Ειναι βεβαια του 2005 αλλα ο κινητηρας ειναι ιδιος...
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ue/217118/
-
Δες προσεκτικά και το feedback αναγνωστών στο www.whatcar.co.uk. Aποτελεί συνήθως πολύ καλή ένδειξη μακροπρόθεσμης αξιοπιστίας...
-
Εφόσον παίζουν αυτήν την περίοδο προσφορές (εκτός από το 5-5-5), γιατί δεν πας σε κάτι μεγαλύτερο, όπως το Megane Hatch 1.5 dCi Expression, που βγαίνει στα ίδια χρήματα με το Clio, αλλά, όπως & να'χει, είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο παντού;
http://www.renault.com.gr/best_deals/ca ... .aspx?id=5
Πιο νέο μοντέλο, από τα πιο καλοστημένα της κατηγορίας του, πιο ευρύχωρο, πιο άνετο στο ταξίδι, κορυφαίο στην ασφάλεια. Περιορισμένα τα κομμάτια, προλαβαίνεις. -
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Εφόσον παίζουν αυτήν την περίοδο προσφορές (εκτός από το 5-5-5), γιατί δεν πας σε κάτι μεγαλύτερο, όπως το Megane Hatch 1.5 dCi Expression, που βγαίνει στα ίδια χρήματα με το Clio, αλλά, όπως & να'χει, είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο παντού;
http://www.renault.com.gr/best_deals/ca ... .aspx?id=5
Πιο νέο μοντέλο, από τα πιο καλοστημένα της κατηγορίας του, πιο ευρύχωρο, πιο άνετο στο ταξίδι, κορυφαίο στην ασφάλεια. Περιορισμένα τα κομμάτια, προλαβαίνεις.+1
Eμφάνιση, ποίοτητα, κατασκευή και ασφάλεια Μegane με τον 1.5 diesel είναι ίσως ότι καλύτερο υπάρχει στη μικρομεσαία κατηγορία! -
αν είσαι βόρεια ελλάδα μπορώ να σου πω που να πας να το οδηγήσεις
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εφόσον παίζουν αυτήν την περίοδο προσφορές (εκτός από το 5-5-5), γιατί δεν πας σε κάτι μεγαλύτερο, όπως το Megane Hatch 1.5 dCi Expression, που βγαίνει στα ίδια χρήματα με το Clio, αλλά, όπως & να'χει, είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο παντού;
http://www.renault.com.gr/best_deals/ca ... .aspx?id=5
Πιο νέο μοντέλο, από τα πιο καλοστημένα της κατηγορίας του, πιο ευρύχωρο, πιο άνετο στο ταξίδι, κορυφαίο στην ασφάλεια. Περιορισμένα τα κομμάτια, προλαβαίνεις.+1
Eμφάνιση, ποίοτητα, κατασκευή και ασφάλεια Μegane με τον 1.5 diesel είναι ίσως ότι καλύτερο υπάρχει στη μικρομεσαία κατηγορία!Συμφωνώ απόλυτα. Όμως με το εξτρα βάρος τι γίνεται? Η ροπή θα επαρκέσει? Το θέμα είναι οτι δεν το έχω δει στην κίνηση.
-
οχι, δεν εχω οδηγησει 1,5dCi αν και πολύ θα το ηθελα..
αν υπηρχαν χρηματα και δεν υπηρχε διαφορα στα τελη και δεν ημουν απο Αθήνα, σιγουρα θα ημουν τωρα με ενα τετοιο αντι για το TCe..
δεδομενου την πολύ χαμηλότερη κατανάλωση και την πολύ μεγαλύτερη ροπή εκει που το χρειαζεσαι, υπερισχύει εναντι του βενζινοκίνητου..
αν τωρα υπάρχει δυνατοτητα για megane, έσυ αποφασίζεις... εγω δε θα επαιρνα megane γιατι μου φαινεται πολύ μεγαλο για την ηλικια μου.. κυκλοφορούσα ηδη 4 χρονια με σενταν του '92 και μου εχει κατσει στραβα.. βεβαια ενα megane hatch δε θα με χαλαγε.. η ενα coupe καλύτερα..δεν ξερω μπερδευτηκαμε το καλο να αποφασισεις και να μας πεις
-
Και εγώ της ίδιας άποψης είμαι για το megane, rafi. Το clio μου φέρνει σε πιο νεανικό.
Ευχαριστώ όλους ως τώρα για τις απόψεις σας. -
Ο χρήστης Νίκος105 έγραψε:
Εφόσον παίζουν αυτήν την περίοδο προσφορές (εκτός από το 5-5-5), γιατί δεν πας σε κάτι μεγαλύτερο, όπως το Megane Hatch 1.5 dCi Expression, που βγαίνει στα ίδια χρήματα με το Clio, αλλά, όπως & να'χει, είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο παντού;
http://www.renault.com.gr/best_deals/ca ... .aspx?id=5
Πιο νέο μοντέλο, από τα πιο καλοστημένα της κατηγορίας του, πιο ευρύχωρο, πιο άνετο στο ταξίδι, κορυφαίο στην ασφάλεια. Περιορισμένα τα κομμάτια, προλαβαίνεις.+1
Eμφάνιση, ποίοτητα, κατασκευή και ασφάλεια Μegane με τον 1.5 diesel είναι ίσως ότι καλύτερο υπάρχει στη μικρομεσαία κατηγορία!Συμφωνώ απόλυτα. Όμως με το εξτρα βάρος τι γίνεται? Η ροπή θα επαρκέσει? Το θέμα είναι οτι δεν το έχω δει στην κίνηση.
Με 24 κιλά ροπής δε θα σε απασχολήσει ποτέ τπτ. Σε σχέση με το Clio, περίπου 150 κιλά βάρους διαφορά έχουν, όχι κάτι δραματικό για τόση ροπή. Και με το 6άρι κιβώτιο, διαχειρίζεσαι καλύτερα τις δυνατότητες του κινητήρα. Άλλωστε, με τέτοιους κινητήρες κυκλοφορούν τα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα στην πολιτισμένη Ευρώπη... Εδώ με το 1.6 110PS βενζίνης κινείσαι ήδη ικανοποιητικά. Εγώ στη θέση σου θα το έβλεπα πολύ σοβαρά ως πρόταση.
-
Πάντως, εάν σε ενδιαφέρει το νεανικό της υπόθεσης, σαφώς το Clio είναι εξαιρετικό. Εδώ είχα για ένα 3ήμερο ένα 1.2 TCe & είχα εκπλαγεί από τον κινητήρα (ροπή, πας με όσα θέλεις, & κυρίως, πολύ άνετα) & από το αυτοκίνητο, ως σύνολο. Υποθέτω ότι στην turbodiesel εκδοχή του θα είναι 10 φορές καλύτερο. Απλώς, θα προτιμούσα το Megane, επειδή στα ίδια χρήματα αυτή τη τιγμή αγοράζεις 'πιο πολύ αυτοκίνητο', πιο καινούριο, πιο ποιοτικό, πιο άνετο & ασφαλές (& έχει πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση, κατά τη γνώμη μου...).
-
Δούκα, ευχαριστώ για την πληροφορία. Σαφώς πολύ καλή ευκαιρία. Αλλά μάλλον θα μείνω στο νεανικό της υπόθεσης και ας προσφέρει το άλλο ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο.Αφού αρχικά σκεφτόμουν το tce και μετά προέκυψε το dci ως πιο βολική επιλογή με το συνδυασμό της ροπής. Ευχαριστώ πολύ πάντως. Πάντως από ότι βλέπω το diesel ανεβαίνει επίσης και μικραίνει η διαφορά από την αμόλυβδη, οπότε πάλι καλά για την καλή του κατανάλωση
RENAULT CLIO DCI 1.5 105HP