Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΥΒΡΙΔΙΚΟ Η ΟΧΙ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΥΒΡΙΔΙΚΟ Η ΟΧΙ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    27
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gasmania last edited by

      ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ corsa ΠΟΥ ΕΧΩ.
      ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1.42 ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ(ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ ), ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ( ΑΠΟ corsa) kai ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΏΝΗ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.

      ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ prius ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 28 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ....

      ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΣ
      ΤΟ honda to insight.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1300 ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ 100 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 6,5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
      ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ......

      ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ...ΤΟ oktavia5 me ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΑ 1200 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ 105 ΙΠΠΟΥΣ(ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ 117) ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΤΑ 5,7 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΛΜ. ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΑ 7,5 ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΟΧΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟ 14990 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ,clima , ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ , ΔΙΧΡΩΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ Κ.Α. ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ 17800 ΕΥΡΩ.
      ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ.......
      ΚΑΙ ΡΩΤΩ...ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ??? ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΟΧΙ ΑΣΧΗΜΗ Η ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΠΛΟ turbo ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΑ????

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gasmania last edited by

        ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ corsa ΠΟΥ ΕΧΩ.
        ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1.42 ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ(ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ ), ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ( ΑΠΟ corsa) kai ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΏΝΗ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.

        ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ prius ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 28 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ....

        ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΣ
        ΤΟ honda to insight.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1300 ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ 100 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 6,5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
        ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ......

        ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ...ΤΟ oktavia5 me ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΑ 1200 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ 105 ΙΠΠΟΥΣ(ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ 117) ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΤΑ 5,7 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΛΜ. ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΑ 7,5 ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΟΧΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟ 14990 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ,clima , ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ , ΔΙΧΡΩΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ Κ.Α. ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ 17800 ΕΥΡΩ.
        ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ.......
        ΚΑΙ ΡΩΤΩ...ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ??? ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΟΧΙ ΑΣΧΗΜΗ Η ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΠΛΟ turbo ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΑ????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gasmania last edited by

          ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ corsa ΠΟΥ ΕΧΩ.
          ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1.42 ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ(ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ ), ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ( ΑΠΟ corsa) kai ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΏΝΗ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.

          ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ prius ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 28 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ....

          ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΣ
          ΤΟ honda to insight.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1300 ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ 100 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 6,5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
          ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ......

          ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ...ΤΟ oktavia5 me ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΑ 1200 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ 105 ΙΠΠΟΥΣ(ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ 117) ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΤΑ 5,7 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΛΜ. ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΑ 7,5 ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΟΧΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟ 14990 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ,clima , ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ , ΔΙΧΡΩΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ Κ.Α. ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ 17800 ΕΥΡΩ.
          ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ.......
          ΚΑΙ ΡΩΤΩ...ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ??? ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΟΧΙ ΑΣΧΗΜΗ Η ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΠΛΟ turbo ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΑ????

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            evgenios last edited by

            Το Ayris Hybrid ποτε θα ερθει Ελλαδα , αν ερθει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dstou last edited by

              ...ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ???

              Στην ερώτηση αυτή, η απάντηση είναι μία και μόνη. Περισσότερο συμφέρον είναι το πλέον φθηνό, ανηγμένο φυσικά στον κύκλο ζωής του οχήματος. Κάνε τις πράξεις σωστά και θα το βρεις.
              Πρόσεξε όμως. Αν αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να πάρεις το πλέον συμφέρον, τότε αυτό που θα βγάλει η αριθμητική, αυτό πρέπει να είναι η τελική επιλογή σου. Όποιο και να είναι αυτό. Τα περί ωραίο, έχει καλή καμπίνα, είναι ήσυχο, είναι μοντέρνο, έχει καλά φρένα κ.α. είναι εντελώς άλλη συζήτηση, να μην την μπλέξεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Q
                qsisvts last edited by

                τουρμπο, δεν καινε πολυ και εχεις και ανθρωπινες επιδοσεις

                καλυτερα ενα tsi 122 παντως

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tiger last edited by

                  Εξαρταται πολυ απο τις διαδρομες/χλμ που κανεις,ποσο μαλλον τωρα που η βενζινη θα παει στα υψη.
                  Το υβριδικο θα σε ωφελησει αν κινεισαι πολυ μεσα στην πολη και περιστασιακα μονο κανεις ταξιδάκια.
                  Το οκτάβια με 105 αλογα δεν μου ακουγεται ως ιδανικη επιλογη,ειναι λιγο βαρυ το αυτοκινητο.Αν παντως καιγεσαι για χωρους ειναι μονοδρομος.
                  Επισης υπαρχουν και τα diesel που συμφερουν αυστηρα και μονο οσους κανουν πολλα χλμ.

                  Θα ελεγα να κανεις ενα συγκριτικο honda-octavia για να δεις τι αλλα χρηματα θα χρειαστεις για συντήρηση-ασφαλεια-ΤΚ κτλ σε ενα βαθος πενταετίας τουλαχιστον,ειναι κόστη καθε αλλο παρα αμελητέα και ισως σε βοηθησουν στην επιλογη σου.

                  Για το μεθεπόμενο αυτοκίνητο σου,θα ειναι άλλα τα διλλήματα http://www.xblog.gr/?p=11822

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    focusman91 last edited by

                    Το Octavia 5 με τα 122 αλογα εχει καταναλωση 7,6lt/100km. Μαλλον μπορει να πεσει και περισσοτερο με λιγο παιχνιδι με το κιβωτιο. (Ετσι τουλαχιστον εκανα εγω) Εγω προσωπικα θα προτιμουσα downsizing..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Δες και μεταχειρισμένο σε υβριδικό. Τιμές για 06 ξεκινάνε από 12500 με όλα τα έξτρα. Πιο πολύ σε συμφερει από ό,τι να πάς σε καινούργιο. Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους είναι εάν είναι και οικονομικά σε πραγματικές συνθήκες όσο είναι και τα Diesel.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        corsair last edited by

                        Ο χρήστης gasmania έγραψε:
                        ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ corsa ΠΟΥ ΕΧΩ.
                        ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1.42 ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ(ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ ), ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ( ΑΠΟ corsa) kai ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΏΝΗ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ.

                        κατι με Diesel...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                          ......Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους είναι εάν είναι και οικονομικά σε πραγματικές συνθήκες όσο είναι και τα Diesel.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                            ......Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους είναι εάν είναι και οικονομικά σε πραγματικές συνθήκες όσο είναι και τα Diesel.

                            http://www.spritmonitor.de/en/detail/180088.html
                            http://www.civinfo.com/forum/user-revie ... a-ima.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              puntolord last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                              ......Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους είναι εάν είναι και οικονομικά σε πραγματικές συνθήκες όσο είναι και τα Diesel.

                              http://www.spritmonitor.de/en/detail/180088.html
                              http://www.civinfo.com/forum/user-revie ... a-ima.html

                              Άστο Χρήστο, δεν το'χεις........με Μ.Ο ταχυτήτων κίνησης 80-120Km/h (που υποθέτω πως εκεί κινείσαι διότι δεν το αναφέρεις στο Spiritmonitor) φυσικό είναι να έχεις τέτοια κατανάλωση.....όταν λέει ' σε πραγματικές συνθήκες' ο Puntofato σίγουρα δεν εννοεί αυτό.....

                              Θυμάμαι μια φορά που σου είχα πει να το οδηγήσεις κανονικά με 110-150 Km/h και έκαψε περίπου 8-9 είπες (διόρθωσέ με εάν δεν θυμάμαι καλά), επιχείρημά σου δε ήταν το 'δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτ/του να πηγαίνει με αυτές τις ταχύτητες'.....οπότε.....

                              Και στην τελική τα έχουμε ξαναπεί, τα ίδια καίει και το δικό μου με 180ΗΡ και 2000cc που το πάω και αρκετά πλακωμένα.... δες την ανάλυση στο Spiritmonitor

                              ...η να το πούμε αλλιώς, δες καταναλώσεις από το diesel του Puntofato.....μακράν καλύτερες από το κάθε υβριδικό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Θυμάμαι μια φορά που σου είχα πει να το οδηγήσεις κανονικά με 110-150 Km/h και έκαψε περίπου 8-9 είπες (διόρθωσέ με εάν δεν θυμάμαι καλά), επιχείρημά σου δε ήταν το 'δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτ/του να πηγαίνει με αυτές τις ταχύτητες'.....οπότε.....

                                Τα θυμάσαι λάθος .... πήγαινε στη συγκεκριμένη συζήτηση.

                                άσε πήγα εγώ....

                                Στις 8 Ιουνίου είχα γράψει

                                *ΥΓ. Η κίνηση του τριημέρου δεν μου επέτρεψε να κάνω τις μετρήσεις που ήθελα με το CC. Απλά θα σου αναφέρω ότι με ταχύτητες από 110 ως 120 χιλιόμετρα και τον κλιματισμό ανοιχτό καθώς και κίνηση για 35 χιλιόμετρα στις εφιαλτικές συνθήκες της Λάρισας (από πλευράς ζέστης) σήμερα γύρισα με 700 χιλιόμετρα χωρίς να έχει ανάψει το λαμπάκι του ανεφοδιασμού. Είναι η πρώτη φορά που με όχημα πάω ταξίδι άνω των 300 χιλιομέτρων από την έδρα μου και δεν χρειάζεται ανεφοδιασμός. Η τιμή που σου είπα συνεπάγεται στο BC κατανάλωση 5.4 λίτρων ανά 100 η οποία δεν είναι και η καλύτερη που έχω αλλά και όχι κακή.

                                ΥΓ. (2) Το μόνο που μπορώ να βεβαιώσω είναι ότι τα 180 (184 στο ταχύμετρο, 180 έλεγε το GPS) μπορεί να τα κρατήσει το IMA χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα αν και μέχρι που να φτάσεις εκεί το μισό ζουμί το έχει φάει. Σπαστικό στο σημείο εκείνο ο κόφτης (που κόβει την παροχή καυσίμου οπότε το όχημα παίζει από 182 ως 184 στο ταχύμετρο) καθώς λόγω καλής αεροδυναμικής δεν θα ήταν δύσκολο το IMA να βρεθεί σε ταχύτητες >180 χιλιομέτρων την ώρα σπάζοντας και την άτυπη συμφωνία με την Ιαπωνική Κυβέρνηση. Αν θέλεις να μάθεις στιγμιαία κατανάλωση απλά θα σου πω από >12 λίτρα στα 100 καθώς παραπάνω στοιχεία δεν έχω και εκείνη τη στιγμή ήταν δύσκολο να παίζω με τον μερικό μετρητή (είχα και τη σύζυγο να φωνάζει στα αυτιά μου). Θετικό ότι στα 180, τουλάχιστον οι αλγόριθμοι του τιμονιού το κρατούν βαρύ οπότε δεν νιώθεις ανασφάλεια.
                                *

                                Στις 12 Ιουλίου είχα γράψει

                                *Σε ταξίδι αστραπή προς Βόλο.

                                100 χιλιόμετρα στην Αθήνα με 2 μποτιλιαρίσματα, 2 ημέρες με 40άρια και στην έξοδο να χάνω 1 ώρα, ταξίδι προς Βόλο και κίνηση στο Πήλιο και 550+ χιλιόμετρα.... (BC 5.8 λίτρα πραγματικό 5.8!!!). Κακή επίδοση αν λάβει κανείς όμως ότι ξεκίνησα με 8 στα πρώτα 100 στη πόλη και στο δρόμο δεν πήγα σαν κότα (κίνηση από τα 110 ως τα 130) το αποτέλεσμα θετικό.

                                Στην επιστροφή τώρα

                                Σήμερα οι συνθήκες ήταν πολύ καλύτερες. Φούλαρα στη Revoil μετά το Μαλάκι. Στα 20 χιλιόμετρα ως να φτάσω στην έξοδο του Βόλου έπιασα 3.5 λίτρα ανά 100!!! (εντάξει πολύ hypermilling αλλά δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά σε μία διαδρομή τόσο μα τόσο γεμάτη κόσμο). Στη συνέχεια στις 11.45 το μεσημέρι και τη σύζυγο απούσα από τη θέση του συνοδηγού ξεκίνησα για Αθήνα. Για να ξεφύγω από τη κίνηση έξοδο προς Βελεστίνο (πρακτικά αυξάνεις τη διαδρομή κατά 10 χιλιόμετρα) και στο Βελεστίνο μπαίνω στον Αυτοκινητόδρομο στις 11.55. Χωρίς διακοπή έφτασα στην είσοδο της Κηφισίας στις 14.30 και στις 14.50 ήμουν σπίτι. Τα 270 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου λοιπόν ολοκληρώθηκαν σε 2 ώρες και 35 λεπτά. Αυτό συνεπάγεται μία Μ.Ω. των 104 χιλιομέτρων την ώρα έστω και αν στη Στυλίδα και σε μεγάλο μέρος μετά το Κάστρο οι ταχύτητες ήταν κάτω των 90 χιλιομέτρων την ώρα. Κατανάλωση κατά BC 5.4~5.5 στη είσοδο της Κηφισίας και 5.4 στο τέλος της διαδρομής. Αυτά φυσικά με κλιματισμό αν και σήμερα το θερμικό φορτίο δεν είχε καμία σχέση με αυτό της Παρασκευής.

                                Περισσότερο στο sprit σε λίγο....

                                ΥΓ. Μάριε με τέτοιες θερμοκρασίες θα είχα ΙΜΗΟ περί τα 0.1~0.3 λίτρα στα 100 πιο κάτω. Πάντως βλέπω ότι τα λάστιχα σου έχουν στοιχίσει.....
                                *
                                Και φτάνοντας το ενδιαφέρον στις 18/8/2009

                                *Φρέσκα νέα....

                                E.O. 5.7 λίτρα στα 100. Χαλκιδική επαρχιακός με δύο ταξιδάκια στο 1ο πόδι και 1 στο 2ο 4.9 λίτρα στα 100.

                                Επιστροφή από Χαλκιδική με κίνηση Ε.Ο. 5.7 λίτρα στα 100.

                                ΥΓ. @ puntolord --> 120 km/h 5.7 lt/100, 140 km/h 7.8 lt/100, 160 km/h 9,4 lt/100 (για περί τα 1.5 χιλιόμετρα καθώς φτάναμε στα διόδια...).

                                ΥΓ 2. Η μέτρηση της Χαλκιδικής συμπεριλαμβάνει ένα μεγάλο μποτιλιάρισμα στη Νικήτη....
                                *

                                Εν κατακλείδι

                                όπως έγραφα και λίγο παρακάτω την ίδια μέρα..... (18/8/2009)

                                **** Το έχουμε πει και θα το ξαναματαπούμε. Αν μπορούσα να πάρω diesel (και μου προσέφερε μικρότερο κόστος) θα το έκανα. Στην Αθήνα καλώς ή κακώς το diesel απαγορεύεται (για μένα καλώς και ο rx8_drifter ίσως να έχει περισσότερα στοιχεία να καταθέσει περί αυτού στην κουβέντα που είχαμε στην Αθήνα). Άρα δεν έχω επιλογή. (και κακά τα ψέματα ευτυχώς που δεν επέλεξα ένα 2ο όχημα).*

                                ΥΓ. Αυτή τη στιγμή ζυγίζω 88 κιλά (από 120 που ήμουν στο peak του καλοκαιριού. Οπότε μπορείς να πεις ότι οι μετρήσεις που έχω τώρα είναι λίγο biased....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                  Δες και μεταχειρισμένο σε υβριδικό. Τιμές για 06 ξεκινάνε από 12500 με όλα τα έξτρα. Πιο πολύ σε συμφερει από ό,τι να πάς σε καινούργιο. Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους είναι εάν είναι και οικονομικά σε πραγματικές συνθήκες όσο είναι και τα Diesel.

                                  ακριβως.
                                  αν εχεις προτεραιοτητα το ελαχιστο κοστος, πρεπει να πας σε καποιο μεταχειρισμενο. Υβριδικο ή μη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • P
                                    puntolord last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                    Θυμάμαι μια φορά που σου είχα πει να το οδηγήσεις κανονικά με 110-150 Km/h και έκαψε περίπου 8-9 είπες (διόρθωσέ με εάν δεν θυμάμαι καλά), επιχείρημά σου δε ήταν το 'δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτ/του να πηγαίνει με αυτές τις ταχύτητες'.....οπότε.....

                                    ..............ΥΓ. @ puntolord --> 120 km/h 5.7 lt/100, 140 km/h 7.8 lt/100, 160 km/h 9,4 lt/100 (για περί τα 1.5 χιλιόμετρα καθώς φτάναμε στα διόδια...).
                                    ..............

                                    Χρήστο τα ίδια λέμε, επιβεβαιώνεις τα λεγόμενά μου λοιπόν......με 120Km/h καίει το υβριδικό όσο ένα diesel, με 140Km/h που συνήθως ταξιδεύουν οι περισσότεροι στην Ε.Ο καίει το 'υβριδικό' όσο ένα κανονικό βενζινοκίνητο όταν με ένα diesel θα είχε οικονομία τουλάχιστον 20%.....και με 160 Km/h καίει το 'υβριδικό' όσο ένα diesel + 50% επιπλέον.....

                                    ΥΓ1: Με 180Km/h δεν έγραψες ακόμα κατανάλωση......

                                    ΥΓ2: Πάω για βόλτα τώρα να δω καταναλώσεις....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                      Θυμάμαι μια φορά που σου είχα πει να το οδηγήσεις κανονικά με 110-150 Km/h και έκαψε περίπου 8-9 είπες (διόρθωσέ με εάν δεν θυμάμαι καλά), επιχείρημά σου δε ήταν το 'δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτ/του να πηγαίνει με αυτές τις ταχύτητες'.....οπότε.....

                                      ..............ΥΓ. @ puntolord --> 120 km/h 5.7 lt/100, 140 km/h 7.8 lt/100, 160 km/h 9,4 lt/100 (για περί τα 1.5 χιλιόμετρα καθώς φτάναμε στα διόδια...).
                                      ..............

                                      Χρήστο τα ίδια λέμε, επιβεβαιώνεις τα λεγόμενά μου λοιπόν......με 120Km/h καίει το υβριδικό όσο ένα diesel, με 140Km/h που συνήθως ταξιδεύουν οι περισσότεροι στην Ε.Ο καίει το 'υβριδικό' όσο ένα κανονικό βενζινοκίνητο όταν με ένα diesel θα είχε οικονομία τουλάχιστον 20%.....και με 160 Km/h καίει το 'υβριδικό' όσο ένα diesel + 50% επιπλέον.....

                                      ΥΓ1: Με 180Km/h δεν έγραψες ακόμα κατανάλωση......

                                      ΥΓ2: Πάω για βόλτα τώρα να δω καταναλώσεις....

                                      Και ποιος σου είπε ότι το υβριδικό με κάποιον μαγικό τρόπο μειώνει την κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες. Εκεί όπου είναι ασυναγώνιστο είναι σε καταστάσεις urban και sub-urban όπου ο μέσος χρήστης της Αθήνας περνά το 90% του χρόνου του.

                                      Από εκεί και πέρα άλλο να λες ότι με 110-150 χιλιόμετρα καίω από 8 ως 9 λίτρα και άλλο αυτό που σου γράφω ότι με μία μέση των 130 χιλιομέτρων

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        Και ποιος σου είπε ότι το υβριδικό με κάποιον μαγικό τρόπο μειώνει την κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες.

                                        Υψηλές τα 140Km.h??

                                        Εκεί όπου είναι ασυναγώνιστο είναι σε καταστάσεις urban και sub-urban όπου ο μέσος χρήστης της Αθήνας περνά το 90% του χρόνου του.

                                        Ακριβώς ότι λέω εγώ τόσο καιρό τώρα το παραδέχεσαι κι εσύ λοιπόν, μόνο για πόλη τα υβριδικά και ειδικά για κάτοικο Αθηνών (όπως το εξατομικεύεις). Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα λοιπόν....

                                        Από εκεί και πέρα άλλο να λες ότι με 110-150 χιλιόμετρα καίω από 8 ως 9 λίτρα και άλλο αυτό που σου γράφω ότι με μία μέση των 130 χιλιομέτρων ...... Η ένσταση μου είναι το κατά πόσον ένας κινητήρας diesel θα ταιριάξει αρμονικά στο Ελληνικό Αστικό περιβάλλον της Αθήνας ......

                                        ΟΚ, το εμπεδώσαμε ρε Χρήστο, τα diesel δεν κάνουν για Αθήνα, μόνο τα υβριδικά........αλλά μόνο στην Αθήνα έτσι??

                                        Κλείνοντας, για να απαντήσουμε και στον gasmania, προτιμότερο ως all round οικογενειακό το Octavia κατ'εμέ.....ακόμα καλύτερα εάν μπορεί να πάρει diesel(1.9 TDI-PD/105 ίππων) που έχει ίδια τέλη κυκλοφορίας με ένα 1400cc.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • Z
                                          zorz last edited by

                                          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                          Άστο Χρήστο, δεν το'χεις........με Μ.Ο ταχυτήτων κίνησης 80-120Km/h (που υποθέτω πως εκεί κινείσαι διότι δεν το αναφέρεις στο Spiritmonitor) φυσικό είναι να έχεις τέτοια κατανάλωση.....όταν λέει ' σε πραγματικές συνθήκες' ο Puntofato σίγουρα δεν εννοεί αυτό.....

                                          Θυμάμαι μια φορά που σου είχα πει να το οδηγήσεις κανονικά με 110-150 Km/h και έκαψε περίπου 8-9 είπες (διόρθωσέ με εάν δεν θυμάμαι καλά), επιχείρημά σου δε ήταν το 'δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτ/του να πηγαίνει με αυτές τις ταχύτητες'.....οπότε.....

                                          'πραγματικές συνθήκες' = αγοραίο ταξί;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Υπό μορφήν αστείου στα περί υβριδικών να αναφέρω την ύπαρξη του θηρίου της GM, του Chevrolet Tahoe σε υβριδική έκδοση....
                                            Τεράστιος όγκος, μπόλικος χώρος για 8 άτομα, τεράστιο βάρος, V8 6,0λτ με 332 άλογα κλπ... και δύο ηλεκτρικά κινητηράκια!
                                            ...και το καλύτερο... το είδα σήμερα στην Αθήνα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr