-
ο γνωστος μεγαλος δηλητρος που φορεθικε σε 306 και zx,με τα 155.εχει ασχολιθει κανεις με βελτιωση αυτου του μοτερ?εινε ενα μοτερ που θα μπει σε citroen zx ενα αμαξι που χρησημοποιητε μονο για πιστα.μεχρι στιγμης εχω αγωρασει το μοτερ 600 ευρω χωρις εισαγωγη και εγκεφαλο,και παραγγιλα και ενα σετ σφηρηλατα wossner που ανεβαζουν την σημπιεση στο 12.2/1.και οι ερωτισεις τωρα
1.πρεπει να βαλω και μπιελες?
2.εχει δοκιμασει κανεις εκκεντροφορους?αν ναι τι προφιλ?(στοχος εινε τα 200 αλογα)
3.εισαγωγη θα εινε απο το αδερφακι με τα 167 αλογα και χταποδι απο το ηδιο μοτερ.εχει δει κανεις ενα τετιο μοτερ ποτε φιαγμενο?
εχω δει στην αγγλια και δεξια και αριστερα απηρα τετια να δουλευουν 200 αλογα απροβληματιστα αλα θα ηθελα και την γνωμη καποιου εδω στην ελλαδα που το εχει κανει η εχει δει κατι τετιο
ευχαριστω! -
ο γνωστος μεγαλος δηλητρος που φορεθικε σε 306 και zx,με τα 155.εχει ασχολιθει κανεις με βελτιωση αυτου του μοτερ?εινε ενα μοτερ που θα μπει σε citroen zx ενα αμαξι που χρησημοποιητε μονο για πιστα.μεχρι στιγμης εχω αγωρασει το μοτερ 600 ευρω χωρις εισαγωγη και εγκεφαλο,και παραγγιλα και ενα σετ σφηρηλατα wossner που ανεβαζουν την σημπιεση στο 12.2/1.και οι ερωτισεις τωρα
1.πρεπει να βαλω και μπιελες?
2.εχει δοκιμασει κανεις εκκεντροφορους?αν ναι τι προφιλ?(στοχος εινε τα 200 αλογα)
3.εισαγωγη θα εινε απο το αδερφακι με τα 167 αλογα και χταποδι απο το ηδιο μοτερ.εχει δει κανεις ενα τετιο μοτερ ποτε φιαγμενο?
εχω δει στην αγγλια και δεξια και αριστερα απηρα τετια να δουλευουν 200 αλογα απροβληματιστα αλα θα ηθελα και την γνωμη καποιου εδω στην ελλαδα που το εχει κανει η εχει δει κατι τετιο
ευχαριστω! -
ο γνωστος μεγαλος δηλητρος που φορεθικε σε 306 και zx,με τα 155.εχει ασχολιθει κανεις με βελτιωση αυτου του μοτερ?εινε ενα μοτερ που θα μπει σε citroen zx ενα αμαξι που χρησημοποιητε μονο για πιστα.μεχρι στιγμης εχω αγωρασει το μοτερ 600 ευρω χωρις εισαγωγη και εγκεφαλο,και παραγγιλα και ενα σετ σφηρηλατα wossner που ανεβαζουν την σημπιεση στο 12.2/1.και οι ερωτισεις τωρα
1.πρεπει να βαλω και μπιελες?
2.εχει δοκιμασει κανεις εκκεντροφορους?αν ναι τι προφιλ?(στοχος εινε τα 200 αλογα)
3.εισαγωγη θα εινε απο το αδερφακι με τα 167 αλογα και χταποδι απο το ηδιο μοτερ.εχει δει κανεις ενα τετιο μοτερ ποτε φιαγμενο?
εχω δει στην αγγλια και δεξια και αριστερα απηρα τετια να δουλευουν 200 αλογα απροβληματιστα αλα θα ηθελα και την γνωμη καποιου εδω στην ελλαδα που το εχει κανει η εχει δει κατι τετιο
ευχαριστω! -
Το ΖΧ Volcan που έτρεχε στο ενιαίο μια εποχή, δεν τα είχε όλα αυτά που λες ? Φορούσε άλλο μοτέρ αυτό ?
-
zx volcane ειχε 8βαλβιδο μοτερ με 130 αλογα.εχω αυτη την στιγμη τετιο δηλητρο με 128 8βαλβιδο και αποφασισα να το κανω 16βαλβιδο.οποτε εχω απορια γιατι δεν εχω και μεγλαη εμπηρια με αυτο το μοτερ και ακουω διφορα εως παρα πολα ειπα να ροτισω μπας και ξερει και κανενας η εχει κανεις αλος.το μοτερ εχει 155 εργοστασιακα αλογα οποτε να φτασει 200 αξιοπηστα δεν νομιζω οτι θα εινε κατι το ηδιετερο
-
1.Τετραπεταλουδο
2.Εγκεφαλο αγραφο
3.ροικη
4.τουρμπισμα
5.κεντ
Χωρις πλακα θα ρωτησω και θα σου πω εναν που ειχαι βολκαν και ετρεχε σε ενιαιο ,μετα το ειχε για δικια του χρηση περιπου στα 200+αλογα -
εγω μιλαω για το 16βαλβιδο μοτερ που φορουσε το zx-306 πρωτης γενιας και η ερωτιση μου εινε αν ξερει καποιος κανεναν που να εχει ασχολιθει να φιαξει ενα τετιο μοτερ!α οποιος θελει το δικο μου το δηλιτρο το πουλαω το μοτερ
-
κανεις ακομα δεν βρεθικε?
-
Απο δυο γνωστους που εχουν το ιδιο μοτερ σε αγωνιστικα(205 & 309),επειδη το ζητουμενο ηταν τα 200+,και οι δυο κατεληξαν με 4πεταλουδο για να φτασουν σε αυτα τα αλογα.
Εννοω οτι τα 200 που εχεις βαλει στοχο δεν ξερω αν μπορουν να βγουν ακομα και απο τον XU10J4RS με μια πεταλουδα,που για να ειμαι ειλικρινης,ακομα και απο τον RS πολυ δυσκολο το βλεπω αν λαβεις υποψιν σου οτι μεγαλες αγωνιστικες ομαδες δεν καταφεραν να βγαλουν πανω απο 215 σε εκδοση gr A...Απλα φροντισε για την πολυ καλη ζυγοσταθμιση και ανοχες του στροφαλου,μιας και εκει πασχουν κυριως αυτα τα μοτερ.
-
205 και 309 ειχαν τον xu9j4r 1900 κυβικα.εγω παω για τον xu10j4r στην αγγλια εχω αρκετα 306 φοροντας εκκεντροφορο δευτερο σταδιο με ηδραυλικα ακομα οστηρια φουλ εξατμιση με καταλυτη τετραπεταλουδο και αγραφο στα 190 αλογα.η ερωτιση εινε τωρα εγω που παραγγιλα σφηριλατα η συμπιεση μεγαλωσε απο 10.2/1 στα 12.2/1 εκκεντροφορο 3 σταδιο μαλον με μηχανικα ωστηρια πρεπει να βαλω μπιελες?εχω και ενα καπακι απο δηλιτρο παλι με τρισημπιτερ μπορω να δουλεψω και καρμηρατερ το εχω δει σε πολα bx-205 μονο με τετραδα webber +25 αλογα και εκκεντροφορο πρωτο σταδιο βεβεα
-
Ο χρήστης zxpanos έγραψε:
205 και 309 ειχαν τον xu9j4r 1900 κυβικα.εγω παω για τον xu10j4r στην αγγλια εχω αρκετα 306 φοροντας εκκεντροφορο δευτερο σταδιο με ηδραυλικα ακομα οστηρια φουλ εξατμιση με καταλυτη τετραπεταλουδο και αγραφο στα 190 αλογα.η ερωτιση εινε τωρα εγω που παραγγιλα σφηριλατα η συμπιεση μεγαλωσε απο 10.2/1 στα 12.2/1 εκκεντροφορο 3 σταδιο μαλον με μηχανικα ωστηρια πρεπει να βαλω μπιελες?εχω και ενα καπακι απο δηλιτρο παλι με τρισημπιτερ μπορω να δουλεψω και καρμηρατερ το εχω δει σε πολα bx-205 μονο με τετραδα webber +25 αλογα και εκκεντροφορο πρωτο σταδιο βεβεαSandy309 από το 106rallyeforum.com.
-
καλη φαση με τα ποληπεταλουδα απο μηχανη αλα ομως αν μπαινει στο 1600 απο 750 μοτερ στο δικο μου τι πρεπει να μπει απο 1000?στο ebay αυτες οι πεταλουδες εινε τσαμπα καπου στα 150 ευρω..ψινομε λιγο
-
42 αρια σώματα χαμηλά στην κεφαλή. Θα ψάξω και θα σου πω, αλλά νομίζω ότι υπάρχουν από κάποια Suzuki.
-
thanks!!!!παντος οι αγγλοι με jenvey βαζουν 45 αρια.πηρα εδω την αντιπρωσοπια τηλ και ο αλος μου ειπε οτι αν δεν φτασω 280 μονοπεταλουδο δεν προκιτε να δουλεψει...του ειπα οτι τα αγωνηστικα group a γνησια 306 βαζαν σωματα εκκεντροφορους εγκεφαλο φλατζα για σημπιεση αξατμιση και πηγεναν 210.μου ειπε οχι.δεν ξερω πανοτς αν ηπαρχουν θα το εκτιμουσα να μου πεις!
-
Σαν ζυγισμα αξιζει ο στροφαλος του DFW ή D6C (XU9J4 ο 1900 ποτε δεν ειχε κωδικο R) παρολο την λιγοτερη διαδρομη. Τον βαζαν στα αγωνιστικα πολλες φορες χωρις μετατροπη!!! Πανο εσυ μαλλον πηρες τον XU10J4 με την εισαγωγη ACAV (RFT, RFY) γιατι ο XU10J4R (RFV)(για την ιστορια το R σημαινει Retravaillé-'ξανασχεδιασμενο') εμφανισιακα σαν καπακι (χωρις εισαγωγες εξαγωγες) ειναι ιδιος με τον XU10J4RS (RFS) (δεν εχει τρυπες στα πλαγια για ντιστριμπιτερ κλπ) και βγαζει μονο 135 αλογα και εχει αλλα σωθικά (μπιελες πιστονια) απο τον XU10J4RS. Τωρα για βελτιωση πολλοι βαζουν εισαγωγες γυρω στα 10 εως 15 εκατοστα (αναλογα το στροφαρισμα) με σωματα αλλα και πολλοι βαζουν καρμπυρατερ προσαρμοζουν ανταπτορα για το ντιστριμπιτερ του 1,9 8v καταργουν εγκεφαλους, βαζουν εκκεντρα κλπ και εχουν κοντα 200-210 αλογα!!!
-
rfy εινε το μοτερ με την εισαγωγη και τις 4 πεταλουδες.γιατι να μπει ο 1900 στροφαλος?πισω στην κυλινδροκεφαλη εινε ηδια με αυτη του 2000 με διανομεα, εχει ταπα απο την μια στον εκκεντροφορο εξαγωγης και απο την αλη διαβαζει ο αισθητηρα εκκεντροφορου με βαση που εινε πανω στο καπακι του θερμοστατη,πραγμα που σημενει οτι μπαινει διανομεας ανετα.δεν εχω ανιξει να δω αν ο εκκεντροφορος αυτος εχει θεση γιαυτο το θεμα
-
Ο χρήστης zxpanos έγραψε:
rfy εινε το μοτερ με την εισαγωγη και τις 4 πεταλουδες.γιατι να μπει ο 1900 στροφαλος?πισω στην κυλινδροκεφαλη εινε ηδια με αυτη του 2000 με διανομεα, εχει ταπα απο την μια στον εκκεντροφορο εξαγωγης και απο την αλη διαβαζει ο αισθητηρα εκκεντροφορου με βαση που εινε πανω στο καπακι του θερμοστατη,πραγμα που σημενει οτι μπαινει διανομεας ανετα.δεν εχω ανιξει να δω αν ο εκκεντροφορος αυτος εχει θεση γιαυτο το θεμαEχει θεση κι γι'αυτο !!! Καποιοι βαζουν τον 1900αρη 16v( o 8βαλβιδος ειναι αλλος) στροφαλο λογω ζυγισματος (ειναι πιο ζυγισμενος απο τον στροφαλο ολων των διλιτρων!!! και πολυ πιο ακριβος σαν καινουριο αντ/κο!!!)
-
πριν λιγο μιλισα με μπουμπη,πολη κατατοπηστικο το πεδι εκει,βασιλης λεγετε μου ειπε για προφιλ οτι μπορει να φιαξει οτι μπορω να φανταστω και η τιμη που ειπε ηταν μια χαρα καπου στα 300 ευρω,με σημβουλεψε να καταργισω τα υδραυλικα και να τα κανω μηχανικα κατι που ειχα σκοπο να κανω και εγω με κοστος 350 ευρω.στην ερωτιση αν εχει φιαξει αλα τετια μοτερ μου ειπε οτι εχει κανει πολα εως παρα πολα!εχει δει και με καρμηρατερ αλα και με τετραπεταλουδο.μου ειπε οτι με πεταλουδες μπορω να βρω απο 45 - 50 αναλογα τι θελω να κανω και ποσο θελω να στροφαρω με τις 45 να εχουν ποιο γεματα χαμιλα και οχι τοσο μεγαλη απολια ψιλα σε σχεση με τα 50(διαφορα εως 8 αλογα ειπε)με τα καρμηρατερ εκκεντροφορους ροικη και εμπβολα τα 200 αλογα δεν θα εινε και δησκολη υποθεση
-
ερωτιση τωρα οσο αφορα τα webber,στη αντιπρωσοπια που ρωτισα ειπε οτι σηνιθως ολοι βαζουν 40αρια(venturi 32)dcoe εγω εχω μια τετραδα στο μαγαζι τετοια εινε σωστο?αυτα φορουσανε και τα alfa romeo 2000cc παντος για κενουργια ειπε 1200 ευρω!στο νετ τα βρισκεις με 550 ευρω περιπου και σημερα εμαθα οτι ηπαρχουν και κινεζικες απομιμισεις!
-
Megasquirt και με τίποτε καρμπυρατέρ.
XU10J4R RFY βελτιωση