-
Μάλλον είμαι και γω νεκρόφιλος , αλλά από polo tsi θα προτιμούσα ένα από τα παραπάνω .
Οπότε κατά την αποψή σας ποιο είναι καλύτερο οδηγικά και θα τσακίσει λιγότερο το πορτοφόλι; -
Μάλλον είμαι και γω νεκρόφιλος , αλλά από polo tsi θα προτιμούσα ένα από τα παραπάνω .
Οπότε κατά την αποψή σας ποιο είναι καλύτερο οδηγικά και θα τσακίσει λιγότερο το πορτοφόλι; -
Μάλλον είμαι και γω νεκρόφιλος , αλλά από polo tsi θα προτιμούσα ένα από τα παραπάνω .
Οπότε κατά την αποψή σας ποιο είναι καλύτερο οδηγικά και θα τσακίσει λιγότερο το πορτοφόλι; -
Με διαφορα η 944 ειναι καλυτερη οδηγικα λογω transaxle, και σιγουρα ειναι και πιο φτηνη στην συντηρηση και στα ανταλακτικα.
Τωρα η Ghibli ειναι σιγουρα πιο ενδιαφερουσα και πορωτικη σαν ιδιοκτησια και πολυ πιο ιδιαιτερη σαν αυτοκινητο.
Εξαρταται με ποιο
κεφαλι
θα αποφασησεις....... -
Aν ήταν δικά μου τα λεφτά,
Maserati Ghibli
-
αν εχεις λεφτα για ζημιες παρε το ghibli..ενας φιλος πριν λιγα χρονια ειχε βαλει μοτερ 3200gt και ηρεμησε...
βεβαια και εγω το ghibli θα διαλεγα...και εχει και ενα γαλαζιο χρωμα φοβερο...
-
Αν είναι γαλάζια, θα είναι Ghibli Cup...
-
Porsche 944 S2 αν την θες για καθημερινή χρήση. Με ABS και τα ρέστα. Όχι πως οι άλλες δεν λένε, αλλά η S2 είναι πιο σύγχρονη. Και προσοχή να είναι γνήσια 944 όχι μετατροπή από 924.
-
944s2 βρήσκω εύκολα και σε καλές τιμές από ανταλλακτικά τι παίζει ; επίσης με εισαγωγή από εξτερικό τι γίνεται ;
-
Πού την βρίσκεις την S2 και σε καλή τιμή; Τώρα για αγορά από Γερμανία, οι S2 παίζουν κοντά στα 6.000 με 8.000 ευρώ αλλά σίγουρα θα βρεις καλό κομμάτι. Το θέμα είναι ότι θα κληθείς να πληρώσεις τελωνείο 334% επί της εργοστασιακής αξίας (ρύποι euro 2), μειωμένης βέβαια κατά 81% λόγω παλαιότητος. Φοβάμαι όμως ότι στο τελωνείο δεν θα την έχουνε την τιμή αυτή και θα την υπολογήσουν στον αέρα. Γι' αυτό αν αποφασίσεις για Γερμανία, μίλα πρώτα με κάποιον εκτελωνιστή να κάνει τα κουμάντα του Από ανταλλακτικά υπάρχουν σχεδόν τα πάντα στο ebay και σε πολλά site εξειδικευμένα που έχουν τα πάντα όλα και σου τα στέλνουνε με χαρά. Επίσης μπορείς να φέρεις εν καιρώ και 2η 944 από Γερμανία για ανταλλακτικά και να είσαι κομπλέ.
-
Το ένα είναι supercar ενώ το άλλο ένα συμβατικό μεν, αξιόλογο δε sportscar.
Με τη Ghibli παίρνεις τον αέρα του υπεραυτοκινήτου (πακέτο μαζί με το λογαριασμό από το συνεργείο) ενώ το 944 έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο χωρίς να είναι εξεζητημένο. Εξαρτάται βέβαια και από την έκδοση. Μια απλή 2.5 944 είναι πιο αργή από τα καινούργια 1400ρια τούρμπο αλλά μια 2.5 τουρμπο ΙΙ με τα 250 είναι ένα (πολύ) γρήγορο αυτοκίνητο.
Απο συλλεκτικής άποψης δε νομίζω ότι κανένα από τα δύο είναι τίποτα σπουδαίο. Η Ghibli, αν θυμάμαι καλά, έβγαινε και σε κάποια ειδική (CUP; ) εκδοση ενώ απο τις 944 είναι συλλεκτικές μόνο οι turbo silver rose και κάποιες cup (οι οποίες δεν είναι εύκολο να αναγνωριστούν, όμως).
Καλύτερη έκδοση 944 ΙΜΗΟ αν δεν έχεις να τα σκάσεις είναι πάντοτε η συμβατική 2.5 μετά το 86_1/2' με το οβάλ ταμπλώ που έχει καλύτερα υλικά, δεν έχει τα προβλήματα των 16βάλβιδων με τα καπάκια και τις τρόμπες και γενικά είναι ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο αυτοκίνητο με πανεύκολη και πάμφθηνη (ναι!) συντήρηση. Αν έχεις να τα σκάσεις πας για την S2 ή, αν είσαι τυχερός, για την turbo/250 την τελευταία αλλά τότε καλύτερα σκέψου και τη ghibli.
Μην μπλέξεις με 924φτιαγμένα, τουρμποποιημένα, S2ποιημένα και γενικώς αγα-ποιημένα και με τη βοήθεια του Θεού και του Παπακωνσταντίνου θα απολάυσεις ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. -
Ευχαριστώ παιδιά για αυτή τι λέτε;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/521922/ -
Αυτή είναι κατά 99% μετατροπή από 924 και δεν έχει καμία αξία. Οι γνήσιες 944 έχουν όπως ανοίγεις το καπώ στο πάνω αριστερά σημείο του firewall ένα ταμπελάκι με αριθμό πλαισίου σε στυλ WPOZZZ94..... το 94 σημαίνει ότι είναι 944, το 95 ότι είναι 944 τούρμπο. http://www.944online.com/944_vin_decoder.html. Θα ανεβάσω και φώτο αν βρω. Πάντως είναι δύσκολο να βρεις γνήσια 944.
-
Οι γνήσιες (κατά πως φαίνεται) που παίζουν τώρα στο car.gr είναι οι παρακάτω :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/553459/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/436649/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/478315/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/320322/ -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
... αν δεν έχεις να τα σκάσεις είναι πάντοτε η συμβατική 2.5 μετά το 86_1/2' με το οβάλ ταμπλώ που έχει καλύτερα υλικά ...Με όλο το σεβασμό, αλλά η 944 ΙΙ με το οβάλ ταμπλώ και κάποιες άλλες αλλαγές βγήκε το δεύτερο εξάμηνο του 1985 (85 1/2). Το 1987 απλά άλλαξε το offset.
-
thank's alexkid οι γνώσεις σου είναι πολύτιμες .
-
Οι γνήσιες (κατά πως φαίνεται) που παίζουν τώρα στο car.gr είναι οι παρακάτω :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/553459/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/436649/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/478315/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/320322/Κάποια από αυτές, πιθανόν να αγοράστηκε απο Οδδυ, ένα χρόνο περίπου πριν και μπορεί να είναι αυτή...πάντως χτυπήθηκε αρκετά ψηλα...πάνω από 15000...
-
Η πρώτη από τις τέσσερις αγγελίες ίσως είναι αυτή που λες. Το γράφει και στην αγγελία ότι είναι από τον ΟΔΔΥ, έχει δε και τις ίδιες ζάντες
-
[quote='D-Jet']Απο συλλεκτικής άποψης δε νομίζω ότι κανένα από τα δύο είναι τίποτα σπουδαίο. Η Ghibli, αν θυμάμαι καλά, έβγαινε και σε κάποια ειδική (CUP; ) εκδοση ενώ απο τις 944 είναι συλλεκτικές μόνο οι turbo silver rose και κάποιες cup (οι οποίες δεν είναι εύκολο να αναγνωριστούν, όμως).[quote]
Aλέξανδρε μιλάμε για τις εξής 'ειδικές' εκδόσεις της Ghibli από όσο γνωρίζω.
Την Primatist:
http://www.maseratighibli.co.uk/home40.htm
http://www.maseratighibli.co.uk/bi53.htmτην ΚS:
http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri07.htmτην Open Cup:
http://www.maserati-alfieri.co.uk/home12.htm
http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri82a.htm
http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfie ... up-lhd.htm
http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfie ... pencup.htm
H oποία στο υπέροχο Blu Francia είναικαι το άσχημο κατά τη γνώμη μου Campana:
http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri149.htmΗ καλύτερη και πιο ποθητή είναι η Cup, και από όσο είχα διαβάσει κάπου είχαν έρθει δύο στην Ελλάδα. Με τα μάτια μου έβλεπα για καιρό μια κίτρινι στο Χαλάνδρι, που έμοιαζε να είναι Cup, και παλιότερα πουλιόταν μια Blu Francia αυθεντική Cup (τουλάχιστον αυτό υποστήριζε ο πωλητής.).
Εδώ δείχνει τρεις να υπάρχουν στην Ελλάδα:
http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfie ... up-lhd.htmΜια Met Silver:
http://www.maserati-alfieri.co.uk/ghibl ... 61482b.jpgΜια Blu Francia:
http://www.maserati-alfieri.co.uk/ghibl ... 61569a.jpgκαι μια Nero Siderale:
Επίσης να πω ότι στη γειτονιά μου πουλιέται μια τέτοια...
http://www.maserati-alfieri.co.uk/home25.htm -
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
... αν δεν έχεις να τα σκάσεις είναι πάντοτε η συμβατική 2.5 μετά το 86_1/2' με το οβάλ ταμπλώ που έχει καλύτερα υλικά ...
Με όλο το σεβασμό, αλλά η 944 ΙΙ με το οβάλ ταμπλώ και κάποιες άλλες αλλαγές βγήκε το δεύτερο εξάμηνο του 1985 (85 1/2). Το 1987 απλά άλλαξε το offset.
Ασφαλώς, έχεις δίκιο...
porsche 944 vs maserati ghibli