Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    porsche 944 vs maserati ghibli
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. porsche 944 vs maserati ghibli
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    14
    38
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Μάλλον είμαι και γω νεκρόφιλος , αλλά από polo tsi θα προτιμούσα ένα από τα παραπάνω .
      Οπότε κατά την αποψή σας ποιο είναι καλύτερο οδηγικά και θα τσακίσει λιγότερο το πορτοφόλι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        Μάλλον είμαι και γω νεκρόφιλος , αλλά από polo tsi θα προτιμούσα ένα από τα παραπάνω .
        Οπότε κατά την αποψή σας ποιο είναι καλύτερο οδηγικά και θα τσακίσει λιγότερο το πορτοφόλι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Μάλλον είμαι και γω νεκρόφιλος , αλλά από polo tsi θα προτιμούσα ένα από τα παραπάνω .
          Οπότε κατά την αποψή σας ποιο είναι καλύτερο οδηγικά και θα τσακίσει λιγότερο το πορτοφόλι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ronnie last edited by

            Με διαφορα η 944 ειναι καλυτερη οδηγικα λογω transaxle, και σιγουρα ειναι και πιο φτηνη στην συντηρηση και στα ανταλακτικα.

            Τωρα η Ghibli ειναι σιγουρα πιο ενδιαφερουσα και πορωτικη σαν ιδιοκτησια και πολυ πιο ιδιαιτερη σαν αυτοκινητο.

            Εξαρταται με ποιο κεφαλι θα αποφασησεις.......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pro_crossaro last edited by

              Aν ήταν δικά μου τα λεφτά,

              Maserati Ghibli

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                istorikos6 last edited by

                αν εχεις λεφτα για ζημιες παρε το ghibli..ενας φιλος πριν λιγα χρονια ειχε βαλει μοτερ 3200gt και ηρεμησε...

                βεβαια και εγω το ghibli θα διαλεγα...και εχει και ενα γαλαζιο χρωμα φοβερο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pro_crossaro last edited by

                  Αν είναι γαλάζια, θα είναι Ghibli Cup...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexkid last edited by

                    Porsche 944 S2 αν την θες για καθημερινή χρήση. Με ABS και τα ρέστα. Όχι πως οι άλλες δεν λένε, αλλά η S2 είναι πιο σύγχρονη. Και προσοχή να είναι γνήσια 944 όχι μετατροπή από 924.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      audipassion last edited by

                      944s2 βρήσκω εύκολα και σε καλές τιμές από ανταλλακτικά τι παίζει ; επίσης με εισαγωγή από εξτερικό τι γίνεται ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexkid last edited by

                        Πού την βρίσκεις την S2 και σε καλή τιμή; Τώρα για αγορά από Γερμανία, οι S2 παίζουν κοντά στα 6.000 με 8.000 ευρώ αλλά σίγουρα θα βρεις καλό κομμάτι. Το θέμα είναι ότι θα κληθείς να πληρώσεις τελωνείο 334% επί της εργοστασιακής αξίας (ρύποι euro 2), μειωμένης βέβαια κατά 81% λόγω παλαιότητος. Φοβάμαι όμως ότι στο τελωνείο δεν θα την έχουνε την τιμή αυτή και θα την υπολογήσουν στον αέρα. Γι' αυτό αν αποφασίσεις για Γερμανία, μίλα πρώτα με κάποιον εκτελωνιστή να κάνει τα κουμάντα του Από ανταλλακτικά υπάρχουν σχεδόν τα πάντα στο ebay και σε πολλά site εξειδικευμένα που έχουν τα πάντα όλα και σου τα στέλνουνε με χαρά. Επίσης μπορείς να φέρεις εν καιρώ και 2η 944 από Γερμανία για ανταλλακτικά και να είσαι κομπλέ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Το ένα είναι supercar ενώ το άλλο ένα συμβατικό μεν, αξιόλογο δε sportscar.
                          Με τη Ghibli παίρνεις τον αέρα του υπεραυτοκινήτου (πακέτο μαζί με το λογαριασμό από το συνεργείο) ενώ το 944 έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο χωρίς να είναι εξεζητημένο. Εξαρτάται βέβαια και από την έκδοση. Μια απλή 2.5 944 είναι πιο αργή από τα καινούργια 1400ρια τούρμπο αλλά μια 2.5 τουρμπο ΙΙ με τα 250 είναι ένα (πολύ) γρήγορο αυτοκίνητο.
                          Απο συλλεκτικής άποψης δε νομίζω ότι κανένα από τα δύο είναι τίποτα σπουδαίο. Η Ghibli, αν θυμάμαι καλά, έβγαινε και σε κάποια ειδική (CUP; ) εκδοση ενώ απο τις 944 είναι συλλεκτικές μόνο οι turbo silver rose και κάποιες cup (οι οποίες δεν είναι εύκολο να αναγνωριστούν, όμως).
                          Καλύτερη έκδοση 944 ΙΜΗΟ αν δεν έχεις να τα σκάσεις είναι πάντοτε η συμβατική 2.5 μετά το 86_1/2' με το οβάλ ταμπλώ που έχει καλύτερα υλικά, δεν έχει τα προβλήματα των 16βάλβιδων με τα καπάκια και τις τρόμπες και γενικά είναι ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο αυτοκίνητο με πανεύκολη και πάμφθηνη (ναι!) συντήρηση. Αν έχεις να τα σκάσεις πας για την S2 ή, αν είσαι τυχερός, για την turbo/250 την τελευταία αλλά τότε καλύτερα σκέψου και τη ghibli.
                          Μην μπλέξεις με 924φτιαγμένα, τουρμποποιημένα, S2ποιημένα και γενικώς αγα-ποιημένα και με τη βοήθεια του Θεού και του Παπακωνσταντίνου θα απολάυσεις ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Ευχαριστώ παιδιά για αυτή τι λέτε;
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/521922/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexkid last edited by

                              Αυτή είναι κατά 99% μετατροπή από 924 και δεν έχει καμία αξία. Οι γνήσιες 944 έχουν όπως ανοίγεις το καπώ στο πάνω αριστερά σημείο του firewall ένα ταμπελάκι με αριθμό πλαισίου σε στυλ WPOZZZ94..... το 94 σημαίνει ότι είναι 944, το 95 ότι είναι 944 τούρμπο. http://www.944online.com/944_vin_decoder.html. Θα ανεβάσω και φώτο αν βρω. Πάντως είναι δύσκολο να βρεις γνήσια 944.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexkid last edited by

                                Οι γνήσιες (κατά πως φαίνεται) που παίζουν τώρα στο car.gr είναι οι παρακάτω :

                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/553459/
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/436649/
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/478315/
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/320322/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexkid last edited by

                                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                  ... αν δεν έχεις να τα σκάσεις είναι πάντοτε η συμβατική 2.5 μετά το 86_1/2' με το οβάλ ταμπλώ που έχει καλύτερα υλικά ...

                                  Με όλο το σεβασμό, αλλά η 944 ΙΙ με το οβάλ ταμπλώ και κάποιες άλλες αλλαγές βγήκε το δεύτερο εξάμηνο του 1985 (85 1/2). Το 1987 απλά άλλαξε το offset.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    audipassion last edited by

                                    thank's alexkid οι γνώσεις σου είναι πολύτιμες .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsargy last edited by

                                      Ο χρήστης Alexkid έγραψε:

                                      Οι γνήσιες (κατά πως φαίνεται) που παίζουν τώρα στο car.gr είναι οι παρακάτω :

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/553459/
                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/436649/
                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/478315/
                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/320322/

                                      Κάποια από αυτές, πιθανόν να αγοράστηκε απο Οδδυ, ένα χρόνο περίπου πριν και μπορεί να είναι αυτή...πάντως χτυπήθηκε αρκετά ψηλα...πάνω από 15000...


                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        niga last edited by

                                        Η πρώτη από τις τέσσερις αγγελίες ίσως είναι αυτή που λες. Το γράφει και στην αγγελία ότι είναι από τον ΟΔΔΥ, έχει δε και τις ίδιες ζάντες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pro_crossaro last edited by

                                          [quote='D-Jet']Απο συλλεκτικής άποψης δε νομίζω ότι κανένα από τα δύο είναι τίποτα σπουδαίο. Η Ghibli, αν θυμάμαι καλά, έβγαινε και σε κάποια ειδική (CUP; ) εκδοση ενώ απο τις 944 είναι συλλεκτικές μόνο οι turbo silver rose και κάποιες cup (οι οποίες δεν είναι εύκολο να αναγνωριστούν, όμως).[quote]

                                          Aλέξανδρε μιλάμε για τις εξής 'ειδικές' εκδόσεις της Ghibli από όσο γνωρίζω.

                                          Την Primatist:
                                          http://www.maseratighibli.co.uk/home40.htm
                                          http://www.maseratighibli.co.uk/bi53.htm

                                          την ΚS:
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri07.htm

                                          την Open Cup:
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/home12.htm
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri82a.htm
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfie ... up-lhd.htm
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfie ... pencup.htm
                                          H oποία στο υπέροχο Blu Francia είναι

                                          και το άσχημο κατά τη γνώμη μου Campana:
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri149.htm

                                          Η καλύτερη και πιο ποθητή είναι η Cup, και από όσο είχα διαβάσει κάπου είχαν έρθει δύο στην Ελλάδα. Με τα μάτια μου έβλεπα για καιρό μια κίτρινι στο Χαλάνδρι, που έμοιαζε να είναι Cup, και παλιότερα πουλιόταν μια Blu Francia αυθεντική Cup (τουλάχιστον αυτό υποστήριζε ο πωλητής.).

                                          Εδώ δείχνει τρεις να υπάρχουν στην Ελλάδα:
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfie ... up-lhd.htm

                                          Μια Met Silver:
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/ghibl ... 61482b.jpg

                                          Μια Blu Francia:
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/ghibl ... 61569a.jpg

                                          και μια Nero Siderale:

                                          Επίσης να πω ότι στη γειτονιά μου πουλιέται μια τέτοια...
                                          http://www.maserati-alfieri.co.uk/home25.htm

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Ο χρήστης Alexkid έγραψε:

                                            ... αν δεν έχεις να τα σκάσεις είναι πάντοτε η συμβατική 2.5 μετά το 86_1/2' με το οβάλ ταμπλώ που έχει καλύτερα υλικά ...

                                            Με όλο το σεβασμό, αλλά η 944 ΙΙ με το οβάλ ταμπλώ και κάποιες άλλες αλλαγές βγήκε το δεύτερο εξάμηνο του 1985 (85 1/2). Το 1987 απλά άλλαξε το offset.

                                            Ασφαλώς, έχεις δίκιο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr