-
Θα ηθελα να με βοηθησετε να διαλεξω μεταξυ μεταχειρισμενων Citroen xsara picasso 1.6
και Renault scenic 1.6 μοντελα απο 2000 εως 2003.
εχω βραχυκυκλωσει, το picasso εχει μεγαλυτερους χωρους αλλα μικρη ιπποδυναμη
και με τρελαινει αυτο το ταμπλο με τα οργανα στη μεση.
το scenic μου φαινεται οριακα ωραιοτερο και πιο σπιρτοζικο . αλλα οι χωροι ειναι σημαντικοι για μενα .
παιδια βοηθεια , ιδιαιτερα απο ιδιοκτητες εχουν οντως προβληματα με τα ηλεκτρικα τους οπως διαβαζω σε ξενα φορουμ;
στα ανταλλακτικα πια φιρμα ειναι πιο ακριβη;
αν το δουν οι μηχανικοι του φορουμ αντωνης και μακης πιο φαινεται πιο ευκολο να βαζουμε χερι γιατι γενικα οι γαλλοι ειναι λιγο περιεργοι στην φιλοσοφια περι εργονομιας .
ευχαριστω για τον χρονο σας. -
Θα ηθελα να με βοηθησετε να διαλεξω μεταξυ μεταχειρισμενων Citroen xsara picasso 1.6
και Renault scenic 1.6 μοντελα απο 2000 εως 2003.
εχω βραχυκυκλωσει, το picasso εχει μεγαλυτερους χωρους αλλα μικρη ιπποδυναμη
και με τρελαινει αυτο το ταμπλο με τα οργανα στη μεση.
το scenic μου φαινεται οριακα ωραιοτερο και πιο σπιρτοζικο . αλλα οι χωροι ειναι σημαντικοι για μενα .
παιδια βοηθεια , ιδιαιτερα απο ιδιοκτητες εχουν οντως προβληματα με τα ηλεκτρικα τους οπως διαβαζω σε ξενα φορουμ;
στα ανταλλακτικα πια φιρμα ειναι πιο ακριβη;
αν το δουν οι μηχανικοι του φορουμ αντωνης και μακης πιο φαινεται πιο ευκολο να βαζουμε χερι γιατι γενικα οι γαλλοι ειναι λιγο περιεργοι στην φιλοσοφια περι εργονομιας .
ευχαριστω για τον χρονο σας. -
Θα ηθελα να με βοηθησετε να διαλεξω μεταξυ μεταχειρισμενων Citroen xsara picasso 1.6
και Renault scenic 1.6 μοντελα απο 2000 εως 2003.
εχω βραχυκυκλωσει, το picasso εχει μεγαλυτερους χωρους αλλα μικρη ιπποδυναμη
και με τρελαινει αυτο το ταμπλο με τα οργανα στη μεση.
το scenic μου φαινεται οριακα ωραιοτερο και πιο σπιρτοζικο . αλλα οι χωροι ειναι σημαντικοι για μενα .
παιδια βοηθεια , ιδιαιτερα απο ιδιοκτητες εχουν οντως προβληματα με τα ηλεκτρικα τους οπως διαβαζω σε ξενα φορουμ;
στα ανταλλακτικα πια φιρμα ειναι πιο ακριβη;
αν το δουν οι μηχανικοι του φορουμ αντωνης και μακης πιο φαινεται πιο ευκολο να βαζουμε χερι γιατι γενικα οι γαλλοι ειναι λιγο περιεργοι στην φιλοσοφια περι εργονομιας .
ευχαριστω για τον χρονο σας. -
Μόνο για την picasso μπορώ να σου απαντήσω που την είχε φίλος λοιπόν πολύ καλοί χόροι μέσα άνετο ταξίδι , πολλά προβλήματα με θερμοκρασίες ,κατανάλωση λαδιού κλπ.
-
Κανενα θεμα με καταναλωση λαδιου αυτα τα μοτερ..ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ.. Και μιλαω και για τα 1.6 8v και 1.6 16v οπως επισης και το 1.8 16v. Η θερμοκρασια στα 8βαλβιδα εχει να κανει ακομα και με το κακης ακριβειας οργανο θερμοκρασιας τους στο καντραν που σε ξεγελαει.. Αν πραγματικα υπαρχει προβλημα ειναι απο τη βαλβιβα βεντιλατερ ή το θερμοστατη ,απο 10e εως αντε 30e κοστος δηλαδη.
Μονο τα 8βαλβιδα ζητανε ορισμενες φορες φλατζα και γενικα ειχαν θεμα με τις θερμοκρασιες μετα απο καποια χιλιομετρα, και βεβαια παντα σε συναρτηση με κακη συντηρηση στο κυκλωμα ψυξης ..Και κυριως τα 1.4 οχι τα 1.6 οποτε αυτο δε σε απασχολει..
Πολλοι χωροι επισης..Δεν ειναι οσο ανετη ειναι μια xsara ή xantia για τους πισω επιβατες απο θεμα αναρτησης επισης και αυτο μου ειχε κανει λιγο αρνητικη εντυπωση αν αναλογιστουμε και το χαρακτηρα του αυτοκινητου.. Σκληρα και τα πισω καθισματα.Απο κρατημα για την κατηγορια του ειναι πανω απο το μεσο ορο.
Απο επιδοσεις το 1.6 8v σερνεται και δε κανει για αυτη τη δουλεια δηλ.4 ατομα φορτωμα και aircondition.. μακρια κατα τη γνωμη μου..Αποψη μου ψαξε για 1.6 16v τις τελευταιες δηλαδη που ειναι αναβαθμισμενες και αισθητικα και ειναι μια χαρα απο επιδοσεις ή την 1.8
Ακομα αν πετυχεις καποια πιο σπανια 1.8 να την κοιταξεις αφου το μοτερ θεωρειται αλεξισφαιρο..Ξερω τετοιο μοτερ με 200kkm με καθημερινους κοφτες απο τα 150kkm και δε καιει σταγονα λαδι ενω τραβαει σα καινουργιο.. 175kkm εχει του πατερα μου το xantia II με σαφως καλυτερη χρηση και επισης ειναι αψογο..Παρα πολλα τετοια μοτερ επισης εχουν τραβηξει μεχρι και 350kkm αψογα σε xantia και c5 mk1..
Επισης καλυτερο ακομα για εμενα και απο το 1.6 16v για αυτο το αμαξι λογο της αυξημενης ροπης που το σκαρι της picasso τη χρειαζεται..Για το renault scenic δεν εχω αποψη..δε το ξερω καθολου το αυτοκινητο..Περα απο χαζοπροβληματα με τα ηλεκτρογικα του που ακουγονται..
Σιγουρα πιο ακριβη συντηρηση το renault..Αλλαγη ιμαντα στη picasso καθε 60000km..Επλιζω να βοηθησα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κανενα θεμα με καταναλωση λαδιου αυτα τα μοτερ..ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ.. Και μιλαω και για τα 1.6 8v και 1.6 16v οπως επισης και το 1.8 16v. Η θερμοκρασια στα 8βαλβιδα εχει να κανει ακομα και με το κακης ακριβειας οργανο θερμοκρασιας τους στο καντραν που σε ξεγελαει.. Αν πραγματικα υπαρχει προβλημα ειναι απο τη βαλβιβα βεντιλατερ ή το θερμοστατη ,απο 10e εως αντε 30e κοστος δηλαδη.
Μονο τα 8βαλβιδα ζητανε ορισμενες φορες φλατζα και γενικα ειχαν θεμα με τις θερμοκρασιες μετα απο καποια χιλιομετρα, και βεβαια παντα σε συναρτηση με κακη συντηρηση στο κυκλωμα ψυξης ..Και κυριως τα 1.4 οχι τα 1.6 οποτε αυτο δε σε απασχολει..
Πολλοι χωροι επισης..Δεν ειναι οσο ανετη ειναι μια xsara ή xantia για τους πισω επιβατες απο θεμα αναρτησης επισης και αυτο μου ειχε κανει λιγο αρνητικη εντυπωση αν αναλογιστουμε και το χαρακτηρα του αυτοκινητου.. Σκληρα και τα πισω καθισματα.Απο κρατημα για την κατηγορια του ειναι πανω απο το μεσο ορο.
Απο επιδοσεις το 1.6 8v σερνεται και δε κανει για αυτη τη δουλεια δηλ.4 ατομα φορτωμα και aircondition.. μακρια κατα τη γνωμη μου..Αποψη μου ψαξε για 1.6 16v τις τελευταιες δηλαδη που ειναι αναβαθμισμενες και αισθητικα και ειναι μια χαρα απο επιδοσεις ή την 1.8
Ακομα αν πετυχεις καποια πιο σπανια 1.8 να την κοιταξεις αφου το μοτερ θεωρειται αλεξισφαιρο..Ξερω τετοιο μοτερ με 200kkm με καθημερινους κοφτες απο τα 150kkm και δε καιει σταγονα λαδι ενω τραβαει σα καινουργιο.. 175kkm εχει του πατερα μου το xantia II με σαφως καλυτερη χρηση και επισης ειναι αψογο..Παρα πολλα τετοια μοτερ επισης εχουν τραβηξει μεχρι και 350kkm αψογα σε xantia και c5 mk1..
Επισης καλυτερο ακομα για εμενα και απο το 1.6 16v για αυτο το αμαξι λογο της αυξημενης ροπης που το σκαρι της picasso τη χρειαζεται..Παρών ο 8βαλβιδος.
Το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρο και δεν καίει λάδια εκτός και αν θεωρούμε κατανάλωση τα 350 με 500μλ λαδιού ανα αλλαγές των 10κ με πλάκωμα σε εθνικές και επαρχιακές. Το ιξώδες ειναι 5-40 και το αμάξι έχει περάσει σταδιακά απο το 15-40 στο 10-40 και στο 5-40.
Θερμοκρασία δεν ανεβάζει απλά ο δείκτης στα Xsara μετακινείται με βάση την πραγματική τιμή και δεν μένει καρφωμένος στα 90. Στην Πικάσο δεν ξέρω τι συμβαίνει πάντως δεν έχω ακούσει για τέτοιο πρόβλημα και παρακολουθώ το φόρουμ της μεγαλύτερης αγοράς της εταιρείας άλλα έχω και ίδιαν άποψη με βάση τα όσα ξέρω από συνεργείο αντιπροσωπείας. Δυστυχώς το μοτέρ αυτό είναι λίγο και για το δικό μου και για το Πικάσο ειδικά με φούλ φορτίο και κλιματισμό απλά αποφασίζεις να πας χαλαρά και τέλος. Θα σου συνιστούσα να κοιτάξεις για τα δεκαεξαβάλβιδα που κυκλοφόρησαν στο τέλος αν και ίσως βγαίνεις εκτός προϋπολογισμού.
To Megane από τη άλλη είναι πιο γρήγορο με το δεκαεξαβάλβιδο μοτέρ, εξίσου άνετο και με εξίσου καλή για την κατηγορία συμπεριφορά στον δρόμο. Δεν έχω άποψη για βλάβες -
παιδες ευχαριστω.
μεχρι πριν ενα μηνα ειχα την xantia 16v 155hp 2000cc .με δακρυα δοθηκε για ανακυκλωση , καθως οι πολιτικοι του ελληνικου κρατους σημφωνησαν οτι δεν δικαιουμαι να εχω αυτο το αυτοκινητο με το χαμηλο μου εισοδημα . και ετσι ενα αμαξι καλοσυντηριμενο σε τελεια λειτουργικη κατασταση εφυγε.
θελω να πω οτι ξερω απο σιτροεν . λαδι δεν εκαιγε ουτε γραμμαριο στα 10000 αλλαγη
βεβαια δεν ηταν activa αλλα το αγαπουσα.
θα επαιρνα ενα χιλιαρακι και θα τους εστελνα στο διαολο αλλα ελα που εχω τρια μικρα και χρειαζομαι ενα αμαξι να παιρνει 2 καθισματακια και ενα μπουστερ , και θα το χρειαζομαι για αρκετο καιρο ακομα.
και εγω προτιμω το 1800 αλλα εχω παθει ελκος με τους κεραταδες αν αυριο πουν εκτακτη φορολογηση τα 1800 τι να κανω παλι ανακυκλωση ; καθως δεν θα πουλιεται
οπως δεν πουλιουνται τωρα τα 2000.
κανενας κατοχος scenic να μας πει την γνωμη του; -
Μέχρι πού είναι οικονομικά η 'οροφή' σου;
-
δεν υπαρχει οροφη αν καταληξω σε ενα απο τα δυο και βρεθει κατι που να μου κανει κλικ θα ξεκινησει επιχειριση ευρεσης χρηματοδοτων , μεταξυ συγγενων και φιλων.
οι 2 πιο πλουσιοι μου το εχουν αποκλειση απο καιρο.
εχεις τιποτα υπ οψιν; -
Ο χρήστης otso έγραψε:
δεν υπαρχει οροφη αν καταληξω σε ενα απο τα δυο και βρεθει κατι που να μου κανει κλικ θα ξεκινησει επιχειριση ευρεσης χρηματοδοτων , μεταξυ συγγενων και φιλων.
οι 2 πιο πλουσιοι μου το εχουν αποκλειση απο καιρο.
εχεις τιποτα υπ οψιν;Απλά έριχνα μια ματιά στο car.gr...
Με ούτε 10.000 παίρνεις και 2λιτρη C5 station ή ακόμη ένα Grand Scenic 2.0 T (για παράδειγμα). Αν 'αντέχεις' 2λιτρο, γιατί όχι ; -
Αφου εδωσε τη 2λιτρη xantia... Δε νομιζω να θελει παλι 2λιτρο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αφου εδωσε τη 2λιτρη xantia... Δε νομιζω να θελει παλι 2λιτρο..Προσωπικά θα περίμενα να δω, ποιά απόφαση θα πάρουν τελικά οι κυβερνώντες μας σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας (για να μην πω και για την πετρελαιοκίνηση...).
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Αφου εδωσε τη 2λιτρη xantia... Δε νομιζω να θελει παλι 2λιτρο..
Προσωπικά θα περίμενα να δω, ποιά απόφαση θα πάρουν τελικά οι κυβερνώντες μας σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας (για να μην πω και για την πετρελαιοκίνηση...).
+1
Πολυ κριμα για τη xantia παντως..εγω απλα θα κατεθετα και θα περιμενα μην αλλαξει κατι.. -
γιατι δεν κοιτας για scenicΙΙ μετα το 2004..?? πουλιουνται πολύ φτηνα παντως, και τα οποια προβληματα που ειχαν (αισθητηρας στροφαλου, παραθυρα) θα τα εχει αντιμετωπίσει σιγουρα ο προηγούμενος
-
Και εγώ με το 1,6 16ν μοτέρ, μετά από 176.000χλμ (με πίστες, σκίσιμο σε επαρχιακούς και λάδια πάντα κάθε 20.000χλμ) δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα. Προτείνω την Ψιτροέν (εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο), που είναι και τεράστια μέσα. Δεν της φαίνεται, αλλά έχει πάρα πολύ μεγάλους χώρους (ένα κλικ μεγαλύτερους από τη Νίτσα μου).
Το Ρενώ δεν ξέρω, αλλά το καινούριο Scenic (που λογικά θα είναι αναβαθμισμένο σε επίπεδο χώρων) δεν είναι τόσο ευρύχωρο...
Βέβαια, για αγορά μεταχειρισμένου παίζει πάρα πολύ ρόλο και η κατάσταση που μπορείς να βρεις το όχημα, αν πχ βρεις ένα Ψιτροέν σε μέτρια κατάσταση κι ένα Ρενώ τζιτζί, προφανώς παίρνεις το Ρενώ. Αν και πιστεύω ότι και τα δύο μοντέλα έχουν κυκλοφορήσει αρκετά και θα υπάρχουν αρκετά μεταχειρισμένα για όλα τα γούστα και βαλάντια.
-
[quote nonos έγραψε:]+1
Πολυ κριμα για τη xantia παντως..εγω απλα θα κατεθετα και θα περιμενα μην αλλαξει κατι..[/quote]
δεν μπορουσα ομως αν και μενω σε χωριο μιας και εχω και συντηρω το πρωτο μου αυτοκινητο , ενα fiesta 78 , οποτε δυο αμαξια χωρις πινακιδες δεν εχει νοημα . ποτε δεν εχω δει αμαξι χωρις πινακιδες να ξαναβαζει ολα στο τελος τα παιρνουν οι γυφτοι.μετα ειναι και η συντηρηση , το fiesta εμεινε
7 μηνες χωρις να κινηθει και παρουσιασε προβληματα απο τις τσιμουχες στα ημιαξονια , εχασε ολες τις βαλβολινες, το να επαναφερεις ενα αμαξι μετα απο ακινησια εστω και μηνων ειναι μεγαλο το κοστος .
δεν μπορουμε να περιμενουμε και πολυ τους παραμορφωμενους μας υπουργους μιας και πρεπει να κανουμε 50 χλμ δυο φορες την βδομαδα μονο για σουπερ μαρκετ , ασε γιατρους η αλλα εκτακτα. ειναι χωριο και δεν εχει συγκοινωνια, και να ειχε βεβαια θα ηταν τρελο να μεταφερεις τα ψωνια 6μελους οικογενειας με λεωφορειο.
ηθελα να φερω renault scenic II 1.5 diesel or Meriva 1.3 diesel απο γερμανια
μιας και δεν προβλεπεται να αλαχτει το αυτοκινητο για πολλα χρονια ,μιας και οτι παρω τωρα θα το παντρευτω που λενε , αλλα δεν βγαινω λογω προβληματων υγειας μας τα τρωνε οι γιατροι, και δεν βλεπω μελλοντικα εσοδα . καταληγουμε λοιπον και μετα απο την δημοσια διαβουλευση και σας ευχαριστω που γραψατε, στο xsara picasso σαν πρωτη επιλογη λογω χωρων εκτος αν πετυχουμε ΤΗΝ ευκαιρεια σε scenic .
πρεπει ομως με καποιο τροπο νατα βρω και να τα οδηγησω ωστε να εχω αποψη και εδω ειναι κομματακι δυσκολο. τελος παντων
ΣΑΣ ευχαριστω και παλι. -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/469677/
scenic diesel στην Ελλάδα
δεν ξερω ομως για το budget σου
-
Είμαι κάτοχος του Scenic II από τον προηγούμενο Μάϊο και η εμπειρία μου είναι πολύ μικρή (μόλις 7.500 km) αφού το χρησιμοποιώ μόνο σε οικογενειακά ταξίδια, επειδή έχω άλλα 2 αυτοκίνητα για την πόλη και για 'επαγγελματικές' διαδρομές.
Είναι diesel σαν αυτό της προηγούμενης αγγελίας, πολύ οικονομικό στα ταξίδια, αφάνταστα άνετο και σταθερό στο δρόμο, εμπνέει ασφάλεια και 'καταπίνει' χιλιόμετρα. Έχει μεγάλους χώρους, μεγάλο πορτμπαγκάζ, πολλούς μικρότερους αποθηκευτικούς χώρους και είναι ευάερο και ευήλιο, αν και δεν το πήρα με την ανοιγόμενη οροφή, επειδή στο ερώτημα ασφάλεια (ESP) ή άνεση (οροφή) διάλεξα το πρώτο, αφού οι φωστήρες της εν Ελλάδι αντιπροσωπείας δεν είχαν αυτοκίνητα, που να συνδιάζουν και τα δύο.
Μειονεκτήματα; Αν μπορείς να εξοικειωθείς με την 'φορτηγήσια' αίσθηση (που φαντάζομαι είσαι αποφασισμένος να δεχθείς, αφού θέλεις αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας), η κατανάλωση που ανεβαίνει κατακόρυφα μέσα στην πόλη (ενώ σε αυτοκινητόδρομους είναι αμελητέα) και φυσικά η εδώ αντιπροσωπεία, που μου παρέδωσε αυτοκίνητο χωρίς το πλαστικό καπάκι στη μηχανή και εδώ και 8 μήνες 'όλο το φέρνει'. Τη μία μου έφερε σπασμένο και την άλλη από Kangoo, εντάξει 1.5 d έγραφε, αλλά η μικρολεπτομέρεια ήταν ότι δεν κούμπωνε...
Επίσης, επειδή πήγα στις 7.000 km να αλλάξω λάδια και φίλτρο, ενώ τους ζήτησα να μου αλλάξουν και φίλτρο δεν μου το άλλαξαν (θαρρείς και δεν θα το πλήρωνα) και ενώ το βιβλίο του κατασκευαστή γράφει λάδια W 5-40 αυτοί μου έβαλαν 10-40, επειδή ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή... Αν μπορείς να τους 'αντέξεις' πάρτο!
Όσον αφορά το νέο C4 Picasso, που το είχα κυτάξει όταν έκανα έρευνα αγοράς, μου φάνηκε πιο μεγάλο σε εξωτερικές διαστάσεις, χωρίς, όμως, αντίκρυσμα στις εσωτερικές και για τα γούστα μου πιο άκομψο και ογκώδες. Το Xsara Picasso το έφερναν ακόμη σαν καινούριο, σε πολύ χαμηλή τιμή (κάπου 14.000 €) όμως έδειχνε ξεπερασμένο μπροστά στα δύο άλλα. Αν το φέρνουν και τώρα, ίσως είναι καλύτερο να προτιμήσεις ένα καινούριο Xsara Picasso, από ένα μεταχειρισμένο Scenic αν κοστίζουν τα ίδια χρήματα.
Αυτά... -
MAZDA 5-HONDA FR-V αλλο επιπεδο σε ολα τους!
-
εδω εχουμε συγκεκριμενο διλλημα και περιορισμενο budget..Φυσικα δε πιστευω να διαβασες τις 2 σελιδες γιατι δε θα τα προτεινες απλα επρεπε παση θυσια να του πεις για καποιο γιαπωνεζικο....
Αλλα ακομα και ετσι c4 picasso..
Citroen xsara picasso 1.6 vs Renault scenic 1.6