Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Chrysler... Delta
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Chrysler... Delta
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    10
    18
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      Παρά της διαψεύσεις από Alba, οι φήμες για την παρουσίαση μιας Delta με τα σήματα της Chrysler επιβεβαιώθηκαν. Άγνωστο αν ποτέ θα περάσει στην παραγωγή. Αξιοσημείωτο ότι δεν φέρει όνομα, γράφει όμως Delta στο ταμπλώ. Το όνομα delta όμως στην Αμερική ανήκει στην μακαρίτισσα Oldsmobile.



      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mika_hakkinen last edited by

        Παρά της διαψεύσεις από Alba, οι φήμες για την παρουσίαση μιας Delta με τα σήματα της Chrysler επιβεβαιώθηκαν. Άγνωστο αν ποτέ θα περάσει στην παραγωγή. Αξιοσημείωτο ότι δεν φέρει όνομα, γράφει όμως Delta στο ταμπλώ. Το όνομα delta όμως στην Αμερική ανήκει στην μακαρίτισσα Oldsmobile.



        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mika_hakkinen last edited by

          Παρά της διαψεύσεις από Alba, οι φήμες για την παρουσίαση μιας Delta με τα σήματα της Chrysler επιβεβαιώθηκαν. Άγνωστο αν ποτέ θα περάσει στην παραγωγή. Αξιοσημείωτο ότι δεν φέρει όνομα, γράφει όμως Delta στο ταμπλώ. Το όνομα delta όμως στην Αμερική ανήκει στην μακαρίτισσα Oldsmobile.



          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos272 last edited by

            Έχει απαντηθεί σε άλλο topic.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Αντρέα επιτέλους, μια φορά σε πρόλαβα και εγώ

              ΥΓ. Επειδή έχει δοθεί χρησμός εκεί να θυμίσω πως η Chrysler έχει εμπορικό δίκτυο και σε χώρες εκτός ΗΠΑ, πχ Ελλάδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alba-parietti last edited by

                Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
                Παρά της διαψεύσεις από Alba, οι φήμες για την παρουσίαση μιας Delta με τα σήματα της Chrysler επιβεβαιώθηκαν. Άγνωστο αν ποτέ θα περάσει στην παραγωγή. Αξιοσημείωτο ότι δεν φέρει όνομα, γράφει όμως Delta στο ταμπλώ. Το όνομα delta όμως στην Αμερική ανήκει στην μακαρίτισσα Oldsmobile.

                Δεν έγραψα ποτέ ότι δεν θα εμφανιστεί ένα ανάλογο concept στην Αμερική.Εκείνο που υποστηρίζω είναι το ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να λανσαριστει εμπορικά στις ΗΠΑ,επειδή δεν είναι και ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ 'federalised'.Τόσο η Chrysler Delta όσο και το 500 ΒΕV που εμφανίστηκαν στο Detroit αποτελούν μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος,που μοναδικό σκοπό έχει να τεστάρει τις αντιδράσεις της αμερικανικής αγοράς.
                Η αλήθεια είναι ότι περίμενα μια προσεγμένη στις λεπτομέρειες της δουλειά σε αυτό το rebadging..... και όχι αυτή την προχειρότητα,που θυμίζει τους συνοικιακούς βελτιωτές που αντικαθιστούν στα αυτοκίνητα τις μάσκες της VW με αυτές της Audi.
                Θα μπορούσαν κάλλιστα να πάρουν την προ πενταετίας ρητινένια μακέτα της Delta και να κάνουν δυο τρεις αλλαγές,που να ανταποκρίνονται στα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Chrysler ή να πάρουν την Delta HPE Concept και να της προσαρμόσουν 4 USA features (πχ. πλαϊνά αντανακλαστικά φώτα,νεύρα ISO Sebring στο καπώ,αμερικάνικο πλαίσιο πινακίδας,ζάντες 19 ιντσών κλπ....).
                Από την άλλη υπήρχε η πίεση χρόνου να παρουσιαστεί ένα πρόχειρο επιχειρηματικό πλάνο για την Chrysler,που θα έπειθε τον Obama να χρηματοδοτήσει τη συμφωνία με τη Fiat.
                Ένα καινούριο αυτοκίνητο ή έστω ένα προσεγμένο concept δεν μπορείς να το φτιάξεις μέσα σε λίγες μέρες.Χρειάζεται χρόνος και κυρίως χάραξη στρατηγικής,η οποία τώρα καταστρώνεται,γύρω από το πώς θα συνυπάρξουν Lancia και Chrysler σε κοινές πλατφόρμες και με αδελφά μοντέλα.Η ουσία είναι ότι τα νέα μοντέλα αυτού του fusion θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε μια τετραετία από σήμερα,με χρήση μηχανικών μερών και πλατφόρμας Fiat μέχρι του segm D και Chrysler από το segm D και πάνω.Επίσης το σχεδιαστικό προφίλ της Chrysler,όπως αυτό περιγράφεται σήμερα μέσω των PT και 300C,στα καινούρια μοντέλα θα εγκαταληφθεί προς χάριν ενός ευρωπαϊκότερου και πιο κοντινού σε αυτό της Lancia.

                Mέχρι τότε τα δύο brands θα πορευθούν με ό,τι υπάρχει στη διάθεσή τους αυτή τη στιγμή (Delta και 300C),προκειμένου να συμπληρώσουν τη γκάμα τους...καθώς μέχρι πριν λίγους μήνες οι δύο εταιρείες ήταν ανεξάρτητες.Εδώ εντάσσεται το interim D segm. που ενδέχεται να παρουσιαστεί απ'τη Lancia,βασισμένο στο ανασχεδιασμένο Sebring καθώς και το E segm. βασισμένο στο ανανεωμένο 300C.

                Τίποτα δεν αποκλείει να διατεθεί η Chrysler 'Delta' σε ευρωπαϊκές αγορές,όπου η Lancia είναι απούσα ή έχει ισχνότερη παρουσία από αυτή της Chrysler (UΚ,Ιρλανδία,Σκανδιναβικές χώρες,Ρωσία,Τουρκία,χώρες της ανατολικής Ευρώπης),αλλά δεν βρίσκω τίποτα κακό σε αυτό.

                Η ουσία είναι ότι Lancia και Dodge θεωρούνται 'περιφερειακά' brands και ως τέτοια δεν πρόκειται να διαπλεύσουν τον Ατλαντικό.Μοντέλα της Dodge θα πωλούνται στην Ευρώπη ως Fiat και μοντέλα της Lancia στην Αμερική ως Chrysler (το νέο Υpsilon progetto846 για το σκοπό αυτό υπέστη διαδικασία federalisation,ώστε αν η αγορά ανταποκριθεί να διατεθεί ως Chrysler στην Αμερική.....στο δε πάτωμά του θα στηριχθεί και το 500 που θα παράγεται για την αμερικανική αγορά στο Μεξικό).

                Eν κατακλείδι πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα είναι τα νέα μοντέλα της γκάμας Lancia/Chrysler και ποιός θα είναι ο συσχετισμός δυνάμεων των δύο brands σε επίπεδο εμπορικής εκπροσώπησης.Συμπερασμαρτικά για τη Lancia υπάρχει επιτέλους ένα πλάνο,το οποίο της εξασφαλίζει ένα μέλλον,το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα ρόδινο,αλλά είναι σίγουρα πιο ελπιδοφόρο από το σημερινό.Εξ'όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω οι αγορές που κατά πάσα πιθανότητα θα εξακολουθήσει να έχει αποκλειστική παρουσία η Lancia είναι αυτές της Ιταλίας,Γαλλίας,Ισπανίας,Βελγίου,Ελλάδας,Αυστρίας,Πορτογαλίας,Πολωνίας,Τσεχίας,Ελβετίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Αντρέα επιτέλους, μια φορά σε πρόλαβα και εγώ

                  ΥΓ. Επειδή έχει δοθεί χρησμός εκεί να θυμίσω πως η Chrysler έχει εμπορικό δίκτυο και σε χώρες εκτός ΗΠΑ, πχ Ελλάδα.

                  Βασικά σας πρόλαβα όλους

                  Αλλά θυμάμαι τότε είχα κατηγορηθεί καθώς ποστάρω ό,τι βλακεία βρω στο ίντερνετ

                  viewtopic.php?p=1715569#p1715569

                  Κρατάμε και μια πισινή ε?

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                    Αλλά θυμάμαι τότε είχα κατηγορηθεί καθώς ποστάρω ό,τι βλακεία βρω στο ίντερνετ

                    viewtopic.php?p=1715569#p1715569

                    Κρατάμε και μια πισινή ε?

                    Ορθότατα θυμάσαι και πολύ καλά κάνεις.Είναι κάτι που εξακολουθώ να πιστεύω,καθώς είχες επικαλεστεί δημοσίευμα που υπονοούσε το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στις ΗΠΑ(δίνοντας και στοιχεία για το line up των κινητηρίων συνόλων)....το οποίο μάλιστα έσπευσες να υιοθετήσεις και ως δεδομένο,χαρακτηρίζοντας εμμέσως πλην σαφώς 'εξαπατημένο' και κορόιδο το αμερικανικό αγοραστικό κοινό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mika_hakkinen last edited by

                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                      Αλλά θυμάμαι τότε είχα κατηγορηθεί καθώς ποστάρω ό,τι βλακεία βρω στο ίντερνετ

                      viewtopic.php?p=1715569#p1715569

                      Κρατάμε και μια πισινή ε?

                      Ορθότατα θυμάσαι και πολύ καλά κάνεις.Είναι κάτι που εξακολουθώ να πιστεύω,καθώς είχες επικαλεστεί δημοσίευμα που υπονοούσε το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στις ΗΠΑ(δίνοντας και στοιχεία για το line up των κινητηρίων συνόλων)....το οποίο μάλιστα έσπευσες να υιοθετήσεις και ως δεδομένο,χαρακτηρίζοντας εμμέσως πλην σαφώς 'εξαπατημένο' και κορόιδο το αμερικανικό αγοραστικό κοινό.

                      Alba το δημοσίευμα (βασικά τα δεκάδες δημοσιεύματα εκείνες τις μέρες) λέγανε 'στο Detroit θα παρουσιαστεί κάποια Lancia με σήματα Chrysler' και αυτά έσπευσες να διαψεύσεις. Εκεί πήγαινε και το δικό μου 'παρά τις διαψεύσεις'.

                      Τα υπόλοιπα είναι ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ του αρθρογράφου, δε νομίζω ότι θα μπορούσε να το λέει πιο ξεκάθαρα.

                      'So, which Lancia model will bear the Chrysler logo? Well, sorry to say, the insiders did not give out this piece of information.

                      But fortunately for us, Lancia's current lineup consists of only four models - the Ypsilon supermini, the Musa subcompact MPV, the Delta compact hatch and the Phedra minivan- so we'd assume that the firm's newest and most prominent car, the Delta, gathers most chances.'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                        Αλλά θυμάμαι τότε είχα κατηγορηθεί καθώς ποστάρω ό,τι βλακεία βρω στο ίντερνετ

                        viewtopic.php?p=1715569#p1715569

                        Κρατάμε και μια πισινή ε?

                        Ορθότατα θυμάσαι και πολύ καλά κάνεις.Είναι κάτι που εξακολουθώ να πιστεύω,καθώς είχες επικαλεστεί δημοσίευμα που υπονοούσε το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στις ΗΠΑ(δίνοντας και στοιχεία για το line up των κινητηρίων συνόλων)....το οποίο μάλιστα έσπευσες να υιοθετήσεις και ως δεδομένο,χαρακτηρίζοντας εμμέσως πλην σαφώς 'εξαπατημένο' και κορόιδο το αμερικανικό αγοραστικό κοινό.

                        Πως το λένε στα Αμερικάνικα δικαστήρια...ααα 'you're leading the witness'

                        Μόνος σου βγάζεις συμπεράσματα, δεν έγραψα αυτολεξή κάτι τέτοιο:

                        Xαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτού που κάνει η BMW με τις εκδόσεις Μ δεν υπάρχει (το κόστος παραγωγής της M3....πληρώνει ο αγοραστής όλων των υπολοίπων εκδόσεων....και πληρώνει σαν γύφτος μεθυσμένος κυρίως ο αγοραστής των 316/318/320,ο οποίος μάλιστα αισθάνεται και τη μεγαλύτερη περηφάνεια και ψυχική ανάταση λόγω της ύπαρξη της M3)

                        Καλά αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες και το ίδιο για όλα τα μοντέλα και κυρίως αυτά που είναι πιο 'κοντά' στο top-of-the-line, για παράδειγμα ο ιδιοκτήτης μιας 335i, μιας 156 2.0, ενός Α3 2.0Τ-Q κλπ κλπ (όχι μόνο δηλαδή μιας 316i-18i, 320i).

                        Το ίδιο θα νιώσουν και οι Αμερικάνοι τώρα με τις rebadged Lancia Delta σε Chrysler.

                        (κοίτα λίγο πως ξεκίνησε η κουβέντα btw).

                        Επίσης, κράτα μια πισινή...επιμένω. Μην είσαι τόσο κάθετος γιατί δε βρίσκεσαι στα κέντρα αποφάσεων της Lancia και δε ξέρεις τι μπορεί να γίνει για να έρθει έξτρα ρευστό (συγκεκριμένα δολάριο) στο ταμείο.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sakisalfa last edited by

                            Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                              Εγραψες 
                            

                            Αν και εγω πιστευω πως οντως δεν θα κυκλοφορησει στην Αμερικη η συγκεκριμενη γενια Δελτα και απλα μετρανε αντιδρασεις του κοινου. Δεν μπηκαν καν στον κοπο να βαλουν τα πλευρικα φωτα που οριζει η Αμερικανικη νομοθεσια.
                            Εν το μεταξυ εχοντας το καινουριο πατομα της Giulietta ετοιμο το πιο πιθανο ειναι να εξελιχθει πανω σε αυτο η επομενη γενια της Δελτα στην Αμερικη πρωτα ως Chrysler και στη συνεχεια να ερθει στην Ευρωπη ως Lancia.
                            Ολα αυτα με καθε επιφυλαξη ως προσωπικη γνωμη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              αν δεν γινει λιγο πιο suv, δεν γινεται δουλεια..

                              μπορει να τα καταφερει απο τη στιγμη που εχει τον ογκο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                provocatoras last edited by

                                Καλά τα εισιτήρια για το αμάξι στο καράβι για Αμερική ποιος τα πληρωσε;
                                Η Chrysler ή η Lancia;...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mika_hakkinen last edited by

                                  Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
                                  Καλά τα εισιτήρια για το αμάξι στο καράβι για Αμερική ποιος τα πληρωσε;
                                  Η Chrysler ή η Lancia;...

                                  O Ομπάμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    provocatoras last edited by

                                    Όντως!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                      αν δεν γινει λιγο πιο suv, δεν γινεται δουλεια..

                                      Σε σασί Hummer με κινητήρα V8 small block (downsizing λέμε ντε!) 5,7 λίτρων με τουρμποκοπρέσσορα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mika_hakkinen last edited by

                                        Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                        αν δεν γινει λιγο πιο suv, δεν γινεται δουλεια..

                                        Σε σασί Hummer με κινητήρα V8 small block (downsizing λέμε ντε!) 5,7 λίτρων με τουρμποκοπρέσσορα...

                                        Η Hummer είναι (ήταν) της GM

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:

                                          Αν και εγω πιστευω πως οντως δεν θα κυκλοφορησει στην Αμερικη η συγκεκριμενη γενια Δελτα και απλα μετρανε αντιδρασεις του κοινου. Δεν μπηκαν καν στον κοπο να βαλουν τα πλευρικα φωτα που οριζει η Αμερικανικη νομοθεσια.
                                          Εν το μεταξυ εχοντας το καινουριο πατομα της Giulietta ετοιμο το πιο πιθανο ειναι να εξελιχθει πανω σε αυτο η επομενη γενια της Δελτα στην Αμερικη πρωτα ως Chrysler και στη συνεχεια να ερθει στην Ευρωπη ως Lancia.
                                          Ολα αυτα με καθε επιφυλαξη ως προσωπικη γνωμη

                                          H υπάρχουσα Delta δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στην αμερικανική αγορά γιατί δεν είναι σχεδιασμένη σύμφωνα με τις αμερικανικές προδιαγραφές,που απαιτούν αντοχή σε οπίσθια crash tests και πλάγια σύγκρουση με SUV.Η δε αναθεώρηση της πλατφόρμας της,ώστε να ανταποκρίνεται στα αμερικανικά standards,είναι οικονομικά ασύμφορη....καθώς είναι μια πλατφόρμα προς συνταξιοδότηση (δεν θα χρησιμοποιηθεί σε κανένα καινούριο μοντέλο).
                                          Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει όμως το λανσάρισμα του κλώνου της Chrysler σε ευρωπαϊκές
                                          αγορές που αυτή τη στιγμή η Lancia δεν δραστηριοποιείται.

                                          Ο διάδοχος της Delta και του Bravo θα στηριχθούν όντως στην πλατφόρμα Xover (C-evo)που χρησιμοποιείται από τη Giullietta.

                                          Στο μέλλον Lancia και Chrysler θα έχουν κοινή γκάμα (δηλ. πανομοιότυπα μοντέλα με διαφορετικά σήματα),τα οποία δεν θα ανταγωνίζονται εμπορικά το ένα το άλλο,καθώς θα διατίθενται σε διαφορετικές αγορές.
                                          Από το 2013 και μετά,οπότε και θα αρχίσουν σταδιακά να δημιουργούνται τα εντελώς νέα μοντέλα αυτής της γκάμας,αυτά θα βασίζονται κατά 80% σε ιταλικό know how(πατώματα,κινήτηρες,μεταδόσεις......ήδη για ολόκληρο το group Chrysler προβλέπεται η χρήση σε ποσοτό άνω του 40% ιταλικών κινητήρων).Στην ουσία δηλ. στα B,C,D segmnet η Chrysler θα έχει στην γκάμα της κλώνους των μοντέλων της Lancia και στις κατηγορίες του E segm. και των μεγάλων MPV ή SUV το αντίθετο.Σε σχεδιαστικό επίπεδο όλα αυτά τα μοντέλα θα βρίσκονται πιο κοντά στα πρότυπα της σχεδιαστικής ταυτότητας της Lancia και κατά συνέπεια του ευρωπαϊκού design (εξευρωπαϊσμός της αισθητικής των μοντέλων της Chrysler).

                                          Ο μόνος κίνδυνος που υπάρχει στο μέλλον για τη Lancia-γι'αυτό και έγραψα ότι υπάρχει μέλλον γι'αυτήν,που μπορεί όμως να μην είναι απόλυτα ρόδινο-είναι να περιοριστεί εμπορικά σε τρεις-τέσσερεις ευρωπαϊκές αγορές (πχ. Ιταλία,Γαλλία,Ισπανία κλπ),αφήνοντας σε όλες τις υπόλοιπες το δικαίωμα της αποκλειστικής παρουσίας στα μοντέλα της Chrysler.....μολονότι στις περισσότερες αγορές που είναι παρόντα και τα δύο brands,η Lancia κάνει περισσότερες πωλήσεις από το brand της Chrysler.

                                          Στην εξαιρετικά απίθανη περίπτωση που αυτό συμβεί,θα οφείλεται στην ικανοποίηση όρου της συμφωνίας μεταβίβασης των ποσοστών του ομίλου Chrysler στον όμιλο Fiat,βάσει του οποίου,για να αυξήσει το μερίδιο του από το 20% που κατέχει τώρα στο 35%,πρέπει μεταξύ των άλλων να πραγματοποιηθεί και συγκεκριμένος αριθμός πωλήσεων των αμερικάνικων brands.Kαι τούτο για να πειστεί ο αμερικανός φορολογούμενος ότι τα χρήματα που δόθηκαν από το task force της κυβέρνησης Obama στην ChryslerLLC (δηλ. στη Fiat),δεν δόθηκαν για να πραγματοποιηθεί η αφαίμαξη του αμερικανικού ομίλου(πικρή εμπειρία από την εποχή διαχείρισης υπό την Daimler),αλλά για να ορθοποδήσουν οι πωλήσεις και το image των αμερικανικών brands μέσω της διαχείρισής τους από τον όμιλο Fiat:ένας εύκολος και ανέξοδος τρόπος προς αυτή την κατεύθυνση θα ήταν να εκχωρηθεί το μεγαλύτερο μέρος της εκτός Ιταλίας αγοράς της Lancia.....στα μοντέλα της Chrysler.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr