-
Καλησπέρα,
Θα ληθελα σας παρακαλώ τη γνώμη σας... Έχω ένα VW Eos TSi. Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση φίλτρου αέρα Κ&Ν, αποφάσισα να αφήσω ανοιχτό το κουτί του φίλτρου επιτυγχάνοντας έναν πιο ίδιαίτερο΄και ΄βαρύ' θόρυβο στο σκάσιμο της τουρμπίνας. Δεν το έκανα για λόγους ιπποδύναμης.
Πρίν:
**Μετά:
**Αυτή η κίνησή μου θα έχει καμια σοβαρή επίπτωση στον κινητήρα ή το φίλτρο, ή απλά θα πρέπει να καθαρίζω το φίλτρο πιο συχνά (και αν ναί, κάθε πόσα χιλιόμετρα);
-
Καλησπέρα,
Θα ληθελα σας παρακαλώ τη γνώμη σας... Έχω ένα VW Eos TSi. Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση φίλτρου αέρα Κ&Ν, αποφάσισα να αφήσω ανοιχτό το κουτί του φίλτρου επιτυγχάνοντας έναν πιο ίδιαίτερο΄και ΄βαρύ' θόρυβο στο σκάσιμο της τουρμπίνας. Δεν το έκανα για λόγους ιπποδύναμης.
Πρίν:
**Μετά:
**Αυτή η κίνησή μου θα έχει καμια σοβαρή επίπτωση στον κινητήρα ή το φίλτρο, ή απλά θα πρέπει να καθαρίζω το φίλτρο πιο συχνά (και αν ναί, κάθε πόσα χιλιόμετρα);
-
Καλησπέρα,
Θα ληθελα σας παρακαλώ τη γνώμη σας... Έχω ένα VW Eos TSi. Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση φίλτρου αέρα Κ&Ν, αποφάσισα να αφήσω ανοιχτό το κουτί του φίλτρου επιτυγχάνοντας έναν πιο ίδιαίτερο΄και ΄βαρύ' θόρυβο στο σκάσιμο της τουρμπίνας. Δεν το έκανα για λόγους ιπποδύναμης.
Πρίν:
**Μετά:
**Αυτή η κίνησή μου θα έχει καμια σοβαρή επίπτωση στον κινητήρα ή το φίλτρο, ή απλά θα πρέπει να καθαρίζω το φίλτρο πιο συχνά (και αν ναί, κάθε πόσα χιλιόμετρα);
-
Θα ρουφαει ζεστο αερα και θα εχεις πτωση στην αποδοση.
-
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Αν προσέξεις στις φωτογραφίες, φαίνεται η εισαγωγή του αέρα όταν το φιλτροκούτι είναι κλειστό (ο πλαστικός σωλήνας δίπλα στο κουτί). Δεν έχει κάποια 'σκούπα' να ρουφάει απ'ευθείας απ΄'εξω κρύο αέρα.
Δεν υποστηρίζω ότι είναι καλύτερα έτσι όπως το έχω, ούτε αμφισβητώ τη λογική σου σε καμια περίπτωση.
Αυτό που με ανησυχεί είναι μήπως έτσι προκληθεί κάποιου είδους δυσλειτουργία ή βλάβη στον κινητήρα. Μπορεί σε όσους γνωρίζουν καλύτερα να ακούγεται αφελής η ερώτηση, και ζητώ συγνώμη αν ισχύει κάτι τέτοιο, απλά θέλω να σιγουρευτώ ότι δεν πρόκειται να κάνω κακό στον κινητήρα. -
Απο την στιγμη που τ'αμαξι εχει map δεν εχεις κανενα προβλημα...
Τωρα αυτα τα περι ζεστου αερα στα τουρμπο ειναι πολυσηζητημενα...
Τι παει να πει ζεστος αερας?Η τουρμπινα σου εχεις υποψη στους ποσους εκατονταδες βαθμους κελσιου λειτουργει?
Το προβλημα ειναι αν θα εισαχθει ο αερας με 50 βαθμους η με 45?
Αφου θα ψυχθει απο το intercooler..... -
Από την φωτό φαίνεται ότι είναι κοντά στο καπώ οπότε δεν πρέπει να παίρνει πολύ ζεστό αέρα (σε συνδυασμό με το οτι είναι μέσα στο φιλτροκούτι). Απλά καθάριζε την πιο νωρίς.
-
Ο χρήστης Coo έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση φίλτρου αέρα Κ&Ν, αποφάσισα να αφήσω ανοιχτό το κουτί του φίλτρου επιτυγχάνοντας έναν πιο ίδιαίτερο΄και ΄βαρύ' θόρυβο στο σκάσιμο της τουρμπίνας. Δεν το έκανα για λόγους ιπποδύναμης.Αφού δεν σε ενοχλεί η φασαρία, το συχνό καθάρισμα και ο ζεστός αέρας που θα τραβάει ο κινητήρας, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Μόνο όταν βρέχει να προσέχεις μη πέσεις σε μεγάλη λακκούβα με νερό - μπορεί να πάθει ΖΗΜΙΑ ο κινητήρας.Ξέρεις ότι με το Κ&Ν περνάει περισσότερη σκόνη στον κινητήρα.
Τωρα αυτα τα περι ζεστου αερα στα τουρμπο ειναι πολυσηζητημενα...
Τι παει να πει ζεστος αερας?Η τουρμπινα σου εχεις υποψη στους ποσους εκατονταδες βαθμους κελσιου λειτουργει?
Το προβλημα ειναι αν θα εισαχθει ο αερας με 50 βαθμους η με 45?
Αφου θα ψυχθει απο το intercooler.....Άρα τα τούρμπο το καλοκαίρι δεν έχουν πτώση απόδοσης (όπως τα ατμοσφαιρικά)
(τραβηγμένη η σύγκριση) αλλά όλα τα αμάξια επηρεάζονται από την εισαγωγή ζεστού αέρα. -
Εφ'οσον ο αερας που ψυχει το intercooler ειναι ζεστος,λογικο ειναι να ειναι και πιο ζεστος ο αερας εισαγωγης...
Υπαρχει μια βασικη διαφορα,στα ατμοσφαιρικα,μετα το φιλτρο ειναι μονο η πεταλουδα,ενω στα τουρμπο υπαρχει μια τουρμπινα και ενα intercooler πριν την πεταλουδα...
Η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα επηρεαζεται μονο απο την αποτελεσματικοτητα του intercooler,πλην ελαχιστων εξαιρεσεων οπως το να μποτιλιαριστεις για πολλη ωρα,αλλα και παλι αν τσουλησει τ'αμαξι με καποια ταχυτητα πεφτει η θερμοκρασια... -
Το φιλτροκούτι δεν είναι απλώς ένα κουτί για να κρατάει το φίλτρο αέρα αλλά αντηχείο. Οι διαστάσεις του, το μήκος των αυλών εισαγωγής κλπ. είναι έτσι επιλεγμένες ώστε να να έχει μια ιδιοσυχνότητα συντονισμού στις σ.α.λ. που ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερη ροπή.
Ξαναβάλε το καπάκι γιατί είναι έτσι.
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα επηρεαζεται μονο απο την αποτελεσματικοτητα του intercooler,πλην ελαχιστων εξαιρεσεων οπως το να μποτιλιαριστεις για πολλη ωρα,αλλα και παλι αν τσουλησει τ'αμαξι με καποια ταχυτητα πεφτει η θερμοκρασια...\
σορρυ που θα κανω τον εξυπνω αλλα το μοτερ ειναι τσι με τα 122 αλογα(αν δεν κανω λαθος απο την φοτογραφια) οποτε δεν εχει ιντερκουλερ αλλα chargecooler..οποτε δεν θα εχει προβλημα ουτε σε μποτηλιαρισμα ...απλα θα ζωριζετε ενα κλικ πιο πανο αυτο... αν και το καλητερο ειναι ετσι οπος βγενει απο μαμα ...αν ηθελες να ακους τιν σκαστρα αλαξε αυτην ...εγω σε επιταχηνσεις ακουω το 'ωραιο'βραχνιασμα του τσι με ενα κλικ κατο το παραθυρο....ποσο μαλλον εσυ με ανοιχτη τιν οροφη...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το φιλτροκούτι δεν είναι απλώς ένα κουτί για να κρατάει το φίλτρο αέρα αλλά αντηχείο. Οι διαστάσεις του, το μήκος των αυλών εισαγωγής κλπ. είναι έτσι επιλεγμένες ώστε να να έχει μια ιδιοσυχνότητα συντονισμού στις σ.α.λ. που ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερη ροπή.Ξαναβάλε το καπάκι γιατί είναι έτσι.
Σε αυτοκίνητα τούρμπο όλα αυτά δέν έχουν σημασία.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το φιλτροκούτι δεν είναι απλώς ένα κουτί για να κρατάει το φίλτρο αέρα αλλά αντηχείο. Οι διαστάσεις του, το μήκος των αυλών εισαγωγής κλπ. είναι έτσι επιλεγμένες ώστε να να έχει μια ιδιοσυχνότητα συντονισμού στις σ.α.λ. που ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερη ροπή.Ξαναβάλε το καπάκι γιατί είναι έτσι.
τι μου θυμισες τωρα...εποχες που ψαχνομασταν με τα 106, και ειχαμε φτασει να λεμε για παλμους κλπ, για το αν επρεπε να ανοιγουν το διχαλο ή οχι κλπ κλπ. ωραιες εποχες
-
Εγώ ξέρω ότι ο ζεστός αέρας επηρεάζει το μαπ σενσορ ειτε ατμοσφαιρικό ειτε τουρμπο.
Αν πάλι περνά περισσότερος αέρας απο το φίλτρο απλά στο φάσμα μέγιστης απόδοσης (υψηλές στροφές) θα έχεις πτώση στην απόδοση με ένα μικρο κέρδος ροπής στις χαμηλές.
Ουσιαστικά τίποτα δηλ.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις το μέρος του φίλτρου σε μέρος που δεν επηρεάζεται απο την ζέστη του κινητήρα και ρέει ψυχρός αέρας,αλλιώς βάλε το κάλυμα έτσι όπως είναι και θα έχεις και καλύτερη απόκριση απο το τούρμπο σου και δεν θα το καθαρίζεις σύνεχεια.
Για τον θόρυβο άλλαξε σχαστρα και είσαι οκ! -
Η αλλαγή στη σκάστρα είναι απλή ή χρειάζεται να το πάω στην αντιπροσωπεία; Κόστος;
-
Ο χρήστης Coo έγραψε:
**Μετά:
**Πως την έβαλες εκεί τη χοάνη???
-
Ο χρήστης Coo έγραψε:
Η αλλαγή στη σκάστρα είναι απλή ή χρειάζεται να το πάω στην αντιπροσωπεία; Κόστος;Στα twincharger πρέπει να βγάλεις το καπάκι, τον δείκτη λαδιού και την ελαστική βάση, να λύσεις το κολάρο και τις βίδες του σωλήνα εισαγωγής της τουρμπίνας για να τον μετατοπίσεις ώστε να χωράει να περάσει το κλειδί προς τη σκάστρα, κατσαβίδι για να ανασηκώσεις τη φίσα της σκάστρας, Torx και σπαστό κλειδί για να αποσυνδέσεις τη σκάστρα και να βάλεις την καινούρια και μετά ακολουθείς την αντίστροφη διαδικασία.
(παρακολούθησα την αντικατάσταση σκάστρας σε συνεργείο σε άλλο αμάξι)Προτείνω άνετα αντιπροσωπεία, γιατί αν δεν ξέρεις τι ακριβώς να κάνεις μπορεί να το ρημάξεις
Σαν ανταλλακτικό το έχω δει στα 40 ευρώ. -
Ο χρήστης Coo έγραψε:
Καλησπέρα,Θα ληθελα σας παρακαλώ τη γνώμη σας... Έχω ένα VW Eos TSi. Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση φίλτρου αέρα Κ&Ν, αποφάσισα να αφήσω ανοιχτό το κουτί του φίλτρου επιτυγχάνοντας έναν πιο ίδιαίτερο και «βαρύ» θόρυβο στο σκάσιμο της τουρμπίνας. Δεν το έκανα για λόγους ιπποδύναμης.
http://lh5.ggpht.com/_-4X3nxYhWiQ/StYEV ... G_0220.JPG
http://lh4.ggpht.com/_-4X3nxYhWiQ/StYEm ... G_0230.JPG
Αυτή η κίνησή μου θα έχει καμια σοβαρή επίπτωση στον κινητήρα ή το φίλτρο, ή απλά θα πρέπει να καθαρίζω το φίλτρο πιο συχνά (και αν ναί, κάθε πόσα χιλιόμετρα);
πέτυχες σκάσιμο μόνο με την αλλαγή εισαγωγής αέρα ; Γιατί στα VAG δύσκολα γίνεται αυτό.
Η αλλαγή στη σκάστρα είναι απλή ή χρειάζεται να το πάω στην αντιπροσωπεία; Κόστος;
εάν βάλεις ανοικτού τύπου για να την ακούς να ξέρεις ότι θα χάσεις σε απόδοση, γνώμη μου βάλε μία καλύτερη κλειστού τύπου πάντα.
-
Φιλε Coo,επειδη ακουγονται ανακριβειες,και επειδη ο καθ'ενας κρινει και σε συμβουλευει βασει του τι ισχυει για το δικο του αυτοκινητο....
1)Ο Map βρισκεται πολυ μετα το φιλτρο,για την ακριβεια πανω στην πολλαπλη εισαγωγης,μετα την πεταλουδα,και διαβαζει πιεση και οχι θερμοκρασια....
2)Σκαστρες aftermarket για το δικο σου αμαξι ΔΕΝ υπαρχουν,με εξαιρεση μια βλακια που εχει βγαλει η Forge,η οποια επιτρεπει μερος του προς εκτονωση αερα να βγαινει στο περιβαλλον....
Οσοι την εβαλαν η την πουλησαν η την εβγαλαν,ενω υπαρχουν και αναφορες για πτωση αποδοσης...
Ο δε ηχος της,απλα για κλαματα...
3)Αν θες να ακουγεται η σκαστρα,η οποια σε εσενα ειναι ενσωματωμενη στην τουρμπινα και δουλευει ηλεκτρονικα(χωρις σωληνακι υποπιεσης),ειναι να βαλεις ενα κιτ φιλτροχοανης...
4)Αν θες να εχεις ψυχροτερο αερα εισαγωγης,το μονο που μπορεις να κανεις,ειναι να βαλεις ενα καλυτερο ψυκτικο υγρο (με μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα)στο κυκλωμα ψυξης του αυτοκινητου σου,το οποιο μοιραζεται το ιδιο υγρο με το chargecooler σου.- -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
**Μετά:
**Πως την έβαλες εκεί τη χοάνη???
Ανοιχτό φιλτροκούτι