-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έχω την ταπεινή άποψη ότι ακόμη και αν κινούνται όλη την ημέρα με γωνίες, τα Εβο, STI ΔΕΝ είναι φτιαγμένα για αυτές τις δουλειές. Είναι φτιαγμένα για χρόνους σε στροφές. Απλά, μπορούν να κάνουν (με ειδικούς χειρισμούς και ρυθμίσεις στα διαφορικά) ανεκτά και αυτή τη 'δουλειά'.Πολύ παραπάνω από 'ανεκτά' αν μιλάμε για το 9άρι. Ούτε ειδικοί χειρισμοί, ούτε τίποτα (επιλεγόμενη ρύθμιση tarmac και λίγο γρήγορες αντιδράσεις αρκούν), και απλώς ξεμπαζώνεις οποιαδήποτε πλατεία, φουρκέτα κ.λπ βρεις μπροστά σου. Εννοείται και ότι υπάρχουν πισωκίνητα που λόγω έλλειψης δύναμης ή και ρυθμίσεων ευθυγράμμισης, δεν μπορούν όχι να φτάσουν τις γωνίες του evo, ούτε καν να αποφύγουν την υποστροφή πολύ συχνά.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Παίζουν τα:
EVO 9 (βλέπω κάποια στο car.gr σε λογικές τιμές, ειναι αυτό που πραγματικά θέλω)
clio RS (λίγα σχετικά λεφτά-παίζουν στα 15 χιλιάρικα-όμορφο, σύγχρονο αμαξι)
cooper S (λίγα κυβικά, ωραίο μοτερ, καλη μεταπώληση, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ)Είμαι υπο σκέψη και μάλλον πάνε για απόρριψη:
mx5 (παλιό, αλλα αξιόπιστο, και δεν μου αρέσει ιδιαίτερα)
type-r ep3Αυτά
Σε βλεπω μαλλον για Evo9. Και εξηγουμαι παρακατω γιατι...
To Clio RS θα σε ικανοποιησει απολυτα πιστευω σε οδηγικο στυλ, αλλα πιθανοτατα λογω του GTI που ηδη εχεις με τον ροπατο (turbo) και γραμμικο 2λιτρο, θα νιωσεις σχετικα γρηγορα οτι σου λειπει δυναμη, παρολο το εκπληκτικο στησιμο
το οποιο ανταμοιβει σε off-balance οδηγηση.
Το Cooper S (R56) απο την αλλη, τυχαινει να το εχει φιλος (δυστυχως δεν εχω καταφερει ακομα να το οδηγησω), και πραγματι -εχοντας παραλληλα συντομη οδηγικη εμπειρια με GTI V- μπορω να πω οτι το μοτερ του στεκεται στα ισια (ο καλυτερος 1600αρης παραγωγης στην αγορα) και ακουγεται μαλιστα πολυ πιο ευχαριστα απο του Golf.
Παρολο που οι περισσοτεροι εγχωριοι δοκιμαστες το εξυμνουν/αποθεωνουν για την αποτελεσματικοτητα του σε στροφες, ευθυβολια του -αν και με μικρο σχετικα μεταξονιο-,
εντουτοις, ενα πολυ ενδιαφερον Video, με τον αρκετα ψαγμενο Tim Schrick, δειχνει οτι δεν ειναι ισως και τοσο ιδιαιτερο σε οδηγικη αισθηση, και
με εκανε να αναπολησω το R53 (μεγαλη αδυναμια στο κοντινο παρελθον), και να
μην ζηλευω πια τοσο πολυ τον φιλο μου για το νεο του αποκτημα , το οποιο ετσι κι αλλιως αισθητικα ποτε δεν με κερδισε οπως το R53 με τις πιο αρμονικες γραμμες του,
απλα εχει ενα καταπληκτικο, δυνατο και λιγοτερο βενζινοβορο σε σχεση με το προηγουμενο,
κινητηρα...http://www.youtube.com/watch?v=ryWy8XNu ... re=related
Μερος πρωτοhttp://www.youtube.com/watch?v=el5TiYTN ... re=related
Μερος δευτερο -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ωραια dimgster δεν σκεφτεσαι να το εξαντλησεις τουλαχιστον πριν πουλησεις ?τι να εξαντλήσω?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δηλ σου αρέσει το εσωτερικό και ο σχεδιασμός του evo9?εδω σα να έχεις ενα δίκιο
βασικά μου αρέσει η απλότητα του 9
είναι όπλο και δεν αναλώνεται σε 'όμορφους σχεδιασμούς'
το EVO πάντοτε ηταν πιο απλό και λιτό σε σχεδίαση+1 στο Cooper S αν κ έχει κάποια θεματάκια αξιοπιστίας ...ειδικά τα πρώτα.
αν και μιλάω για mini μοντέλο 07 και μετά, μπήκα σε ενα forum και πραγματικά φοβήθηκα με όλα αυτά που διάβασα
εδω διάβαζα μονο για χαμηλη ποιότητα συναρμολόγησης και τριγμους και εκει αλλαζουν πιο γρήγορα τα σασμαν και απο βαλβολίνες -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παρολο που οι περισσοτεροι εγχωριοι δοκιμαστες το εξυμνουν/αποθεωνουν για την αποτελεσματικοτητα του σε στροφες, ευθυβολια του -αν και με μικρο σχετικα μεταξονιο-,
εντουτοις, ενα πολυ ενδιαφερον Video, με τον αρκετα ψαγμενο Tim Schrick, δειχνει οτι δεν ειναι ισως και τοσο ιδιαιτερο σε οδηγικη αισθηση, και
με εκανε να αναπολησω το R53 (μεγαλη αδυναμια στο κοντινο παρελθον), και να
μην ζηλευω πια τοσο πολυ τον φιλο μου για το νεο του αποκτημα , το οποιο ετσι κι αλλιως αισθητικα ποτε δεν με κερδισε οπως το R53 με τις πιο αρμονικες γραμμες του,
απλα εχει ενα καταπληκτικο, δυνατο και λιγοτερο βενζινοβορο σε σχεση με το προηγουμενο,
κινητηρα...http://www.youtube.com/watch?v=ryWy8XNu ... re=related
Μερος πρωτοhttp://www.youtube.com/watch?v=el5TiYTN ... re=related
Μερος δευτεροΕχει το mini αυτη τη βλακεια το xds/edl και οπως αλλιώς το λένε?
Και μάλιστα δεν απενεργοποιείται.
Δεν νομίζω να μου αρεσει αυτό σαν ιδεα.
Αν και στο golf αυτο δουλεύει πολύ καλά και βοηθάει, σίγουρα κόβει τον κινητήρα...Απο αξιοπιστία τι ξέρουμε για τα mini.
Επίσης γιατι ολοι μιλάνε για ακριβά service?Σε βλεπω μαλλον για Evo9. Και εξηγουμαι παρακατω γιατι...
To Clio RS θα σε ικανοποιησει απολυτα πιστευω σε οδηγικο στυλ, αλλα πιθανοτατα λογω του GTI που ηδη εχεις με τον ροπατο (turbo) και γραμμικο 2λιτρο, θα νιωσεις σχετικα γρηγορα οτι σου λειπει δυναμη, παρολο το εκπληκτικο στησιμο
το οποιο ανταμοιβει σε off-balance οδηγηση.Στο clio με φοβίζει αρκετα η αντοχή του στο χρόνο.
Μου αρέσει παρα πολυ το feedback που παίρνεις απο το αμάξι, αλλα για τον κινητήρα...δε μπορώ να πώ και πολλά.
Μετά το δικό μου...οτι οδηγάω μου ΦΑΙΝΕΤΑΙ αργό. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
ωραια dimgster δεν σκεφτεσαι να το εξαντλησεις τουλαχιστον πριν πουλησεις ?
τι να εξαντλήσω?
τις δυνατοτητες του
επειδη ειπες αυτο+1000
Τα καλοστημένα-σπορ προσθιοκίνητα όταν οδηγούνται στο όριο ειναι εξίσου διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα με τα υπόλοιπα.
Απλά με το πισωκίνητο μπορείς να παίξεις και με λίγα χιλιόμετρα (σε μια απλή βόλτα ας πούμε), ενώ με τα άλλα παίζεις όταν αρχίζεις να τα 'ζορίζεις'.εκτος αν θεωρεις οτι δεν εχεις καλοστημενο αυτοκινητο
αν ειναι ετσι θα δυσκολευτεις πολυ να ικανοποιηθεις με 30-40 χιλιαρικα.. θελεις τουλαχιστον cayman
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ωραια dimgster δεν σκεφτεσαι να το εξαντλησεις τουλαχιστον πριν πουλησεις ?
τι να εξαντλήσω?
τις δυνατοτητες του
επειδη ειπες αυτο+1000
Τα καλοστημένα-σπορ προσθιοκίνητα όταν οδηγούνται στο όριο ειναι εξίσου διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα με τα υπόλοιπα.
Απλά με το πισωκίνητο μπορείς να παίξεις και με λίγα χιλιόμετρα (σε μια απλή βόλτα ας πούμε), ενώ με τα άλλα παίζεις όταν αρχίζεις να τα 'ζορίζεις'.εκτος αν θεωρεις οτι δεν εχεις καλοστημενο αυτοκινητο
αν ειναι ετσι θα δυσκολευτεις πολυ να ικανοποιηθεις με 30-40 χιλιαρικα.. θελεις τουλαχιστον cayman
τα έχω εξαντλησει ρε Γιώργο...
τα ορια στο συγκεκριμένο αμάξι τα βάζει το esp
τι διασκεδαση να έχεις οταν σε κάθε τι 'απότομο' σε 'κρατάει' το esp?καλοστημένο ειναι και πολύ μάλλιστα, αλλα δε σε αφηνει να το χαρείς...
-
Στο ESP με κάποιο τρόπο θα μπορέσεις να αλλάξεις τις παραμέτρους του. Μην ξεχνάς πως τα Scirocco/Golf R θα έρχονται ακριβώς με αυτές τις ρυθμίσεις που επιθυμείς ώστε να μην παρεμβαίνει το ESP τόσο εύκολα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στο ESP με κάποιο τρόπο θα μπορέσεις να αλλάξεις τις παραμέτρους του. Μην ξεχνάς πως τα Scirocco/Golf R θα έρχονται ακριβώς με αυτές τις ρυθμίσεις που επιθυμείς ώστε να μην παρεμβαίνει το ESP τόσο εύκολα.Μακαρι να βρεθει τροπος για κατι τετοιο, αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης και με παιδια απο το sciroccoclub που συζηταμε, που εχουν vagcom και καποιοι ψαχνονται με αυτο ακομα και σε συνεργεια, δεν εχει βρεθει τροπος να αλλαξουν τις παραμετρους του ESP, ουτε και να απενεργοποιηθει, ακομα και αν ειναι να θυσιαστει το ABS (αφαιρωντας αντιστοιχη ασφαλεια απο τον πινακα δεν απενεργοποιειται απ' οσο λενε), εστω με παραλληλη χρηση καποιου διακοπτη απο το εσωτερικο του αυτοκινητου.
Το τελευταιας γενιας ESP στα Scirocco αλλα και στο Golf ειναι 'αλεξισφαιρα', δεν δεχονται
παρεμβασεις... -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
τα έχω εξαντλησει ρε Γιώργο...
τα ορια στο συγκεκριμένο αμάξι τα βάζει το esp
τι διασκεδαση να έχεις οταν σε κάθε τι 'απότομο' σε 'κρατάει' το esp?καλοστημένο ειναι και πολύ μάλλιστα, αλλα δε σε αφηνει να το χαρείς...
καλα κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που με κερασε ενα πολυ ωραιο τσαγακι αυτοκινητο με μη απενεργοποιουμενο esp
(ενταξει ειμαι και λιγο παλτο , αλλα μιλαμε για σαφως κατωτερο ατοκινητο )
μαλιστα επειδη ο συγκεκριμενος ειχε κανει (πληρωτεα ) σεμιναρια σε γερμανια και amg μου ελεγε οτι οταν οδηγουσαν τις 55 amg τους ελεγε ο εκπαιδευτης οτι οταν μπαινει/αναβοσνηνει το esp σημαινει οτι κατι κανεις λαθος και μιλαμε για αυτοκινητα τα οποια εχουν τερατωδη δυναμη και θα μπορουσε να μπει με το παραμικρο, παρολα αυτα μπορουν να οδηγηθουν γρηγορα χωρις να εμποδιζονται απο τους ηλεκτρονικους διαολους..το οτι το δικο σου golf παει το ιδιο (και πιο γρηγορα ισως ) με το 5 δειχνει οτι σε 'καθαρη' και γρηγορη οδηγηση το esp δεν ειναι το προβλημα..προβλημα ειναι οταν θες να κανεις παιχνιδια κι εκει μαλιστα θα συμφωνησω μαζι σου και με το παραπανω..
το θεμα ειναι τι θες απο το αυτοκινητο σου
παντως δε μπορω να δεχτω οτι με 3000 χλμ το εχει εξαντλησει, εγω με 40 ακομα μαθαινω και πες οτι εγω ειμαι καθυστερας και τα πιανω αργα, αλλα κι εσυ δε νομιζω να εισαι τοσο γρηγορος, εκτος αν γεννηθηκες χαρισματικος σαν τον κιμι και τον αλονσο.καταλαβαινω τη ξενερα σου, αλλα δεν παυω να τη θεωρω αδικαιολογητη, απο τη στιγμη μαλιστα που θα σε βαλει και σε εξοδα και θα χασεις σημαντικα ευρω
πιο λογικο θεωρω να σε πεισω να προσαρμοστεις, παρα να σε παροτρυνω να κυνηγας δρακους και ουτοπιες με τα διαφορα mx5 ή αλλα πλαστικουρογιαπωνεζικα..σου λεω φυσικα την αποψη μου φιλικα και ας μην σου ειναι αρεστη, μιας και εδω μιλαμε για σημαντικα λεφτα..
στο τελος αυτο που σου λεει η καρδια σου θα κανεις και αυτο θα ειναι το πιο σωστο, ομως για μενα ειναι σωστο να σου τονισω και την αλλη αποψη.ολα τα αυτοκινητα παντως εχουν στοιχεια που ξενερωνουν τους κατοχους τους, εκτος αν αυτοι ειναι τοσο κολλημενοι που δεν μπορουν να τα δουν ή εχουν χαμηλες απαιτησεις..
θες τρελα ποσα για να εισαι πληρως ικανοποιημενος , αλλιως θα πρεπει να εισαι ικανοποιημενος με αυτο που εχεις , αναλογιζομενος παντα τα λεφτα που εδωσες.δεν λεω οτι το gti ειναι ντε και καλα το ιδανικο αυτοκινητο στα 30+ Κ , αλλα ειναι ενα απο τα πιο ολοκληρωμενα και δεν ειναι μονο θεμα προπαγανδας του τυπου..
και τοσος κοσμος που το παιρνει και τη βρισκει με αυτο δεν ειναι μαλακας..εδω μεσα υπαρχει συνφορουμιτης μας ο οποιος πηγε σε gti μετα απο προηγουμενο ταπερ και δε φανηκε να τον χαλαει (ο μουσατος νομιζω ) , θα μου πεις δεν εχουν ολοι τις ιδιες απαιτησεις μιας και δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.. σιγουρα, απλα σου λεω να το ξανασκεφτεις και να μην παιρνεις αποφασεις εν θερμω..
φιλικα παντα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα έχω εξαντλησει ρε Γιώργο...
τα ορια στο συγκεκριμένο αμάξι τα βάζει το esp
τι διασκεδαση να έχεις οταν σε κάθε τι 'απότομο' σε 'κρατάει' το esp?καλοστημένο ειναι και πολύ μάλλιστα, αλλα δε σε αφηνει να το χαρείς...
καλα κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που με κερασε ενα πολυ ωραιο τσαγακι αυτοκινητο με μη απενεργοποιουμενο esp
παντως δε μπορω να δεχτω οτι με 3000 χλμ το εχει εξαντλησειΠοσα???
Καλα, πλακα κανεις, εχεις 3κ στο οδομετρο και θεωρεις οτι το εχεις μαθει, και μπαινουν τα ηλεκτρονικα και σου χαλανε το παιχνιδι?
Καπου υπαρχει ενα λαθος εδω...
Εκτος αν ερχεσαι απο αγωνιστικα καρτ, ή καλοστημενα μικρα τυπου rallye πχ,
και ξενερωνεις, δικαιολογημενα σε ενα μεγαλο βαθμο,
αλλιως ψαξου καλυτερα με πιεσεις σε ελαστικα, ισως και σε αλλη μαρκα/τυπο, περιμενε να ανοιξει ο κινητηρας στα επομενα 10-15κ (εχοντας παει για πρωτο σερβις), μαθε να το οδηγεις γρηγορα αλλα στρωτα, να 'κατσουν' και λιγο τα αμορτισερ, και μετα θα εχεις πληρη εικονα...
Βρε μπας και δεν σου εχουν βγαλει τους 'τακους/ασφαλειες' απο τα αμορτισερ στην παραλαβη, οπως ειχαν κανει σε εναν γνωστο με astra opc, που παραπονιοταν οτι γλυστραγε πολυ και πηγαινε ευθεια οταν πιεζε λιγο στις στροφες...? -
Αν θυμάμαι καλά ο dimgster είχε 106R και MR2.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που με κερασε ενα πολυ ωραιο τσαγακι αυτοκινητο με μη απενεργοποιουμενο espΓιώργο αυτό δεν μου λέει κάτι....
μαλιστα επειδη ο συγκεκριμενος ειχε κανει (πληρωτεα ) σεμιναρια σε γερμανια και amg μου ελεγε οτι οταν οδηγουσαν τις 55 amg τους ελεγε ο εκπαιδευτης οτι οταν μπαινει/αναβοσνηνει το esp σημαινει οτι κατι κανεις λαθος και μιλαμε για αυτοκινητα τα οποια εχουν τερατωδη δυναμη και θα μπορουσε να μπει με το παραμικρο, παρολα αυτα μπορουν να οδηγηθουν γρηγορα χωρις να εμποδιζονται απο τους ηλεκτρονικους διαολους..
νομίζω οτι περιοδικά, εκπομπές και λοιποί έχουν καταλήξει οτι ΣΕ ΠΙΣΤΑ πας πιο γρήγορα με το esp off
τώρα γιατί ο συγκεκριμένος κύριος έλεγε κάτι τετοιο θα σε γελάσωτο οτι το δικο σου golf παει το ιδιο (και πιο γρηγορα ισως ) με το 5 δειχνει οτι σε 'καθαρη' και γρηγορη οδηγηση το esp δεν ειναι το προβλημα..προβλημα ειναι οταν θες να κανεις παιχνιδια κι εκει μαλιστα θα συμφωνησω μαζι σου και με το παραπανω..
το θεμα ειναι τι θες απο το αυτοκινητο σου
παντως δε μπορω να δεχτω οτι με 3000 χλμ το εχει εξαντλησει, εγω με 40 ακομα μαθαινω και πες οτι εγω ειμαι καθυστερας και τα πιανω αργα, αλλα κι εσυ δε νομιζω να εισαι τοσο γρηγορος, εκτος αν γεννηθηκες χαρισματικος σαν τον κιμι και τον αλονσο.το οτι πάει πιο γρήγορα δε μου λέει κάτι
και ενα rallye ειναι πολύ πιο αργό απο ενα GTI, αλλά πίστεψε με, έχει πολλά περισσότερα να σου μάθει/πει σαν οδήγηση απο ενα GTI.
το GTI έχει 6500 Km (απλά το αναφέρω )και πραγματικά η οδήγηση του ειναι μονοδιάστατη
όσο το πιέζεις πάει και πιο γρήγορα, και πιο γρήγορα και...δεν έχει κάτι διαφορετικό να σου πεί/δείξεικαταλαβαινω τη ξενερα σου, αλλα δεν παυω να τη θεωρω αδικαιολογητη, απο τη στιγμη μαλιστα που θα σε βαλει και σε εξοδα και θα χασεις σημαντικα ευρω
πιο λογικο θεωρω να σε πεισω να προσαρμοστεις, παρα να σε παροτρυνω να κυνηγας δρακους και ουτοπιες με τα διαφορα mx5 ή αλλα πλαστικουρογιαπωνεζικα..δεν έχω να προσαρμοστώ σε κάτι το οποίο δεν με ευχαριστεί οδηγικά
δηλαδή μου λές να συνηθίσω οτι κάθε κίνηση μου θα ελέγχεται/φιλτράρεται απο ενα μηχάνημα
επίσης δεν ψάχνω κάτι να πατάω τους πάντες (μην το βλέπεις απο αυτή την άποψη ), αλλα κάτι που θα με διασκεδάζειολα τα αυτοκινητα παντως εχουν στοιχεια που ξενερωνουν τους κατοχους τους, εκτος αν αυτοι ειναι τοσο κολλημενοι που δεν μπορουν να τα δουν ή εχουν χαμηλες απαιτησεις..
θες τρελα ποσα για να εισαι πληρως ικανοποιημενος , αλλιως θα πρεπει να εισαι ικανοποιημενος με αυτο που εχεις , αναλογιζομενος παντα τα λεφτα που εδωσες.αυτό είναι βέβαιο...και πίστεψέ με το ξέρω πολύ καλά, αλλάζοντας αυτοκίνητα, αλλά και μηχανές
όμως υπάρχει ένα αμάξι που σε κάνει να αδιαφορείς για όλα τα αρνητικά που έχει...
που σε κάνει χαρούμενο οταν το οδηγάς...
και σε ανταμείβει για την προσπάθεια σου...να το μάθεις...δεν λεω οτι το gti ειναι ντε και καλα το ιδανικο αυτοκινητο στα 30+ Κ , αλλα ειναι ενα απο τα πιο ολοκληρωμενα και δεν ειναι μονο θεμα προπαγανδας του τυπου..
και τοσος κοσμος που το παιρνει και τη βρισκει με αυτο δεν ειναι μαλακας..Ξέρεις ο κόσμος για διάφορους λόγους, δε θέλει να παραδεχτεί αυτό που ζεί.
Μπορεί να ειναι ευχαριστημένοι, μπορεί και να μην είναι, σίγουρα πάντως το GTI δεν είναι αυτό που θέλω να οδηγώ ΕΓΩ.
Και στο λέω αυτό με κάθε επιγνωση, γιατι καθε φορά που με πέρνουν τηλέφωνο, αγοραστές, για το αμάξι, σκέφτομαι ρε μήπως δεν κάνω καλά, μήπως το επόμενο δεν ειναι τόσο ολοκληρωμένο και άλλα τέτοια...
όμως αρκουν 30 sec για να καταλήξω πως δε θέλω να εχω το GTIεδω μεσα υπαρχει συνφορουμιτης μας ο οποιος πηγε σε gti μετα απο προηγουμενο ταπερ και δε φανηκε να τον χαλαει (ο μουσατος νομιζω) , θα μου πεις δεν εχουν ολοι τις ιδιες απαιτησεις μιας και δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.. σιγουρα, απλα σου λεω να το ξανασκεφτεις και να μην παιρνεις αποφασεις εν θερμω..
Μακάρι να το ευχαριστιέται και να χαίρεται να το οδηγάει.
Ευχαριστημένος αγοραστής.φιλικα παντα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ποσα???
Καλα, πλακα κανεις, εχεις 3κ στο οδομετρο και θεωρεις οτι το εχεις μαθει, και μπαινουν τα ηλεκτρονικα και σου χαλανε το παιχνιδι?
Καπου υπαρχει ενα λαθος εδω...Γρηγόρη το αμάξι έχει τώρα 6500 Km.
Και ναι σε οδήγηση πάνω απο το 80 % σε ελληνικό δρόμο, τα ηλεκτρονικά 'φρενάρουν' το αμάξι.
Τι σου κάνει εντύπωση?Εκτος αν ερχεσαι απο αγωνιστικα καρτ, ή καλοστημενα μικρα τυπου rallye πχ,
και ξενερωνεις, δικαιολογημενα σε ενα μεγαλο βαθμοείχα 106 rallye (με το οποίο πήγα και αρκετές φορές πίστα...και με παίδεψε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να το μάθω )
πήρα mr-2
ξαναπήρα rallyeαλλιως ψαξου καλυτερα με πιεσεις σε ελαστικα, ισως και σε αλλη μαρκα/τυπο, περιμενε να ανοιξει ο κινητηρας στα επομενα 10-15κ (εχοντας παει για πρωτο σερβις), μαθε να το οδηγεις γρηγορα αλλα στρωτα, να 'κατσουν' και λιγο τα αμορτισερ, και μετα θα εχεις πληρη εικονα...
Γρηγόρη δεν είναι το πρόβλημα μου τα λάστιχα...
Βρε μπας και δεν σου εχουν βγαλει τους 'τακους/ασφαλειες' απο τα αμορτισερ στην παραλαβη, οπως ειχαν κανει σε εναν γνωστο με astra opc, που παραπονιοταν οτι γλυστραγε πολυ και πηγαινε ευθεια οταν πιεζε λιγο στις στροφες...?
Ούτε για αστείο.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
το οτι το δικο σου golf παει το ιδιο (και πιο γρηγορα ισως ) με το 5 δειχνει οτι σε 'καθαρη' και γρηγορη οδηγηση το esp δεν ειναι το προβλημα..προβλημα ειναι οταν θες να κανεις παιχνιδια κι εκει μαλιστα θα συμφωνησω μαζι σου και με το παραπανω..
το θεμα ειναι τι θες απο το αυτοκινητο σου
παντως δε μπορω να δεχτω οτι με 3000 χλμ το εχει εξαντλησει, εγω με 40 ακομα μαθαινω και πες οτι εγω ειμαι καθυστερας και τα πιανω αργα, αλλα κι εσυ δε νομιζω να εισαι τοσο γρηγορος, εκτος αν γεννηθηκες χαρισματικος σαν τον κιμι και τον αλονσο.το οτι πάει πιο γρήγορα δε μου λέει κάτι
και ενα rallye ειναι πολύ πιο αργό απο ενα GTI, αλλά πίστεψε με, έχει πολλά περισσότερα να σου μάθει/πει σαν οδήγηση απο ενα GTI.
το GTI έχει 6500 Km (απλά το αναφέρω )και πραγματικά η οδήγηση του ειναι μονοδιάστατη
όσο το πιέζεις πάει και πιο γρήγορα, και πιο γρήγορα και...δεν έχει κάτι διαφορετικό να σου πεί/δείξειΤι διαφορετικό περιμένεις?
Πάντως και το 9άρι...αν δε το βαρεθείς (σύμφωνα με αυτά που γράφεις παραπάνω) στα 6Κ κμ...θα το βαρεθείς στα 12Κ.
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το γεγονός ότι πιστεύεις πως δε σου δίνει κάτι παραπάνω το GTI...απλά θέλεις μια αλλαγή...I feel you
-
Αν υποθεσουμε οτι το αμαξι σου σε καλυπτει σε ενα 50% του οδηγικου σου στυλ (γιατι αν δεν...τι το πηρες εξαρχης?) το αλλο 50% δεν μπορεις να το βρεις απο ενα μχ5, μρ2, ζ4 για παραδειγμα? Εγω απο οτι καταλαβαινω εχεις θεμα με την προσφυση που πολυ απλα δεν μπορεις να σπασεις και να διατηρησεις! Δεκτον, το βιωσα και εγω και γιαυτο πηρα και μχ5 για δευτερο. Το να πας ομως σε 9αρι (που αν μπορεις καντο), τα εχεις βαλει κατω οικονομοτεχνικα? Εν δυναμει με τη συντηρηση και μονο θεωρω πως σιγουρα μπορεις να κρατησεις το γκολφ και να παρεις και για δευτερο ενα πισωκινητο. Στο κατω κατω δεν μπορεις να πηγαινεις με τις πορτες καθε μερα!
Ασχετο, αλλα το μρ2 γιατι το εδωσες? Σου εριχνε πολυ χαστουκι? Το ειχες γενικως η σε ειχε δυσκολεψει/ξενερωσει? -
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Αν υποθεσουμε οτι το αμαξι σου σε καλυπτει σε ενα 50% του οδηγικου σου στυλ (γιατι αν δεν...τι το πηρες εξαρχης?) το αλλο 50% δεν μπορεις να το βρεις απο ενα μχ5, μρ2, ζ4 για παραδειγμα? Εγω απο οτι καταλαβαινω εχεις θεμα με την προσφυση που πολυ απλα δεν μπορεις να σπασεις και να διατηρησεις! Δεκτον, το βιωσα και εγω και γιαυτο πηρα και μχ5 για δευτερο. Το να πας ομως σε 9αρι (που αν μπορεις καντο), τα εχεις βαλει κατω οικονομοτεχνικα? Εν δυναμει με τη συντηρηση και μονο θεωρω πως σιγουρα μπορεις να κρατησεις το γκολφ και να παρεις και για δευτερο ενα πισωκινητο. Στο κατω κατω δεν μπορεις να πηγαινεις με τις πορτες καθε μερα!Κοίτα...επειδή το αμάξι το χρησιμοποιώ κυρίως για ταξίδια, σίγουρα το GTI καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης μου.
Ομως δεν το ευχαριστιέμαι και δεν μπορώ να παίξω.
Δεν καταλαβαίνω (πραγματικά) τι συντήρηση μπορει να θέλει ένα EVO.Ασχετο, αλλα το μρ2 γιατι το εδωσες? Σου εριχνε πολυ χαστουκι? Το ειχες γενικως η σε ειχε δυσκολεψει/ξενερωσει?
Απίστευτο αμάξι.
Δεν έκανε για παντηλίκια, αλλα ηταν στημένο για να στρίβει.
Το καλύτερο τιμόνι που έχω δει σε αμάξι μέχρι τώρα.
Εξαιρετικά άμεσο στο turn in.
Στο όριο ήταν ελαφρά υποστροφικό...με ένα άσε έβρισκε πρόσφυση και με ένα ελαφρυ γλίστρημα ακολουθούσε την τροχιά που του όριζες.
Πολύ ωραία φρένα, αλλα με σχετικά ευαίσθητο ABS στην γρήγορη οδήγηση σε γλυστερούς δρόμους.
Δεν το είχα...στην αρχή.
Το έμαθα και πραγματικά στην παλιά εθνική έκανα πάρτυ...Το έδωσα γιατί άρχισε να μου λείπει η δύναμη (αφού το είχα μάθει καλά),
γιατί είχα κουραστεί να ταξιδεύω με το σακβουαγιαζ στη θέση του συνοδηγού
και γιατι σε ταξίδι >150 Km έφτανα με πονοκέφαλοΕίχε 95000 Km και δεν είχε τζόγους πουθενα.
Ολα δουλευαν σαν την πρώτη μέρα, κανένα ίχνος χαλαρότητας, φοβερή ποιότητα στα μηχανικά του μέρη. -
Φίλε dimgster μετά από τα τελευταία σου post κατάλαβα πραγματικά το 'πρόβλημά' σου. Η μόνη λύση είναι ένα EVO. Με τα κάμπριο που προτάθηκαν θα έχεις τα ίδια προβλήματα που σε έκαναν να δώσεις το mr2. Οποιοδήποτε από τα μπροστοκούνητα που προτάθηκαν θα σου φαίνεται παραλλαγή του golf. Το ένα θα έχει χειρότερο μοτέρ αλλά πιο ζωηρή ουρά , το άλλο θα έχει καλό μοτέρ αλλά αποστειρωμένη οδική συμεριφορά,
το τρίτο θα κάνει σβούρες μόνο του αλλά θα σου φαίνεται αργό .Κάνε μια ερώτηση σε ένα ιδιοκτήτη φτερούγας σχετικά με το κόστος συντήρησης και αν το αντέχεις προχώρα με 1000. Και να θυμάσαι πως αυτά που σου πρόσφεραν το ραλλάκι και το mr2 δύσκολα τα βρίσκεις σήμερα. Και δεν εννοώ σε καμμιά περίπτωση την αποτελεσματικότητα. Κουσούρια έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά σε κάποια είναι ένας λόγος παραπάνω για να τα ερωτευτείς και σε κάποια ένας λόγος παραπάνω για να τα ξεφορτωθείς πιο γρήγορα. -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Φίλε dimgster μετά από τα τελευταία σου post κατάλαβα πραγματικά το 'πρόβλημά' σου. Η μόνη λύση είναι ένα EVO. Με τα κάμπριο που προτάθηκαν θα έχεις τα ίδια προβλήματα που σε έκαναν να δώσεις το mr2. Οποιοδήποτε από τα μπροστοκούνητα που προτάθηκαν θα σου φαίνεται παραλλαγή του golf. Το ένα θα έχει χειρότερο μοτέρ αλλά πιο ζωηρή ουρά , το άλλο θα έχει καλό μοτέρ αλλά αποστειρωμένη οδική συμεριφορά,
το τρίτο θα κάνει σβούρες μόνο του αλλά θα σου φαίνεται αργό .Κάνε μια ερώτηση σε ένα ιδιοκτήτη φτερούγας σχετικά με το κόστος συντήρησης και αν το αντέχεις προχώρα με 1000. Και να θυμάσαι πως αυτά που σου πρόσφεραν το ραλλάκι και το mr2 δύσκολα τα βρίσκεις σήμερα. Και δεν εννοώ σε καμμιά περίπτωση την αποτελεσματικότητα. Κουσούρια έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά σε κάποια είναι ένας λόγος παραπάνω για να τα ερωτευτείς και σε κάποια ένας λόγος παραπάνω για να τα ξεφορτωθείς πιο γρήγορα.Έχεις πιάσει το νόημα...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
η οδήγηση του ειναι μονοδιάστατη
όσο το πιέζεις πάει και πιο γρήγορα, και πιο γρήγορα και...δεν έχει κάτι διαφορετικό να σου πεί/δείξειΤι διαφορετικό περιμένεις?
Νίκο διάβασε τι έγραψα παραπάνω για το mr2 και θα καταλάβεις τι παραπάνω θέλω να κάνει το αμάξι...
Στο GTI οτι και αν κάνεις το αποτέλεσμα θα ειναι το ίδιο...Πάντως και το 9άρι...αν δε το βαρεθείς (σύμφωνα με αυτά που γράφεις παραπάνω) στα 6Κ κμ...θα το βαρεθείς στα 12Κ.
Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω...
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το γεγονός ότι πιστεύεις πως δε σου δίνει κάτι παραπάνω το GTI...απλά θέλεις μια αλλαγή...I feel you
Δε χρειάζομαι απλά μια αλλαγή...
Είμαι σίγουρος οτι το GTI δεν έχει να μου μάθει κάτι σαν οδηγο, δεν πρόκειται να βελτιωθώ όσα χιλιόμετρα και αν κάνω.
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου