Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Colt czt '06
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Colt czt '06
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    66
    731
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fpolis last edited by

      Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).

      Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.

      Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.

      Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fpolis last edited by

        Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).

        Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.

        Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.

        Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fpolis last edited by

          Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).

          Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.

          Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.

          Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
              Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

              πολυ κακη ιδεα... καλυτερα να παρει καποιο απο τα 1600αρια swift, c2 (καλα το σιτροεν ισως οχι λογω αξιοπιστιας ) τα οποια και εξισου καλα στριβουν (για να μην πω καλυτερα) και δεν υστερουν ιδιαιτερα στην ευθεια

              σιγα μην πληρωνεις τελη,ασφαλειες, καταναλωσεις διλιτρου για fiesta st ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

                Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  neos last edited by

                  Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
                  Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).

                  Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.

                  Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.

                  Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

                  Είναι αλεξίσφαιρο.
                  Πρόσεξε μόνο να μην φορούσε την εισαγωγή της Blitz (με την οποία πάει 180 άλογα το άτιμο!) γιατί ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και ο εγκέφαλος παρακάμπτει ελέγχους προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά, μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε φθορές. Οπότε σιγουρέψου όσο γίνεται ότι δεν φόραγε εισαγωγή.
                  Εκτός αυτού τα CZT δεν έχουν κάποιο θέμα. Πηγαίνουν κομμάτια καθώς είναι ελαφριά αλλά καίνε μπόλικη βενζίνη. Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

                    Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...

                    Yes, but its a Ford

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης Neos έγραψε:

                      Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).

                      Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.

                      Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.

                      Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

                      Είναι αλεξίσφαιρο.
                      Πρόσεξε μόνο να μην φορούσε την εισαγωγή της Blitz (με την οποία πάει 180 άλογα το άτιμο!) γιατί ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και ο εγκέφαλος παρακάμπτει ελέγχους προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά, μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε φθορές. Οπότε σιγουρέψου όσο γίνεται ότι δεν φόραγε εισαγωγή.
                      Εκτός αυτού τα CZT δεν έχουν κάποιο θέμα. Πηγαίνουν κομμάτια καθώς είναι ελαφριά αλλά** καίνε μπόλικη βενζίνη. Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο**.

                      +1

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panosm25 last edited by

                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                        Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο.

                        Πας στον Μαρακακη κ με 500 euro σου κανει super την αναρτηση κ τρενο το colt σου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          neos last edited by

                          Ο χρήστης panosm25 έγραψε:

                          Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο.

                          Πας στον Μαρακακη κ με 500 euro σου κανει super την αναρτηση κ τρενο το colt σου

                          Σύμφωνοι, αλλά έχει κι αυτό τα προβλήματά του:

                          α) η ανάρτηση που σου φτιάχνει θέλει συντήρηση κάθε 30.000 χλμ αν θυμάμαι καλά

                          β) το ΕSP είναι μη απενεργοποιούμενο και ρυθμισμένο με βάση άλλες παραμέτρους στην ανάρτηση. Οι ίδιοι οι κάτοχοι έγραφαν ότι με την αλλαγή της ανάρτησης γίνεται πιο δύστροπο και το αμάξι αν και κρατάει σαφώς καλύτερα στο όριο πάλι έχει πρόβλημα με τον τρόπο παρέμβασης του ΕSP.

                          Οπότε υπάρχει γενικώς ένα θέμα με τις αναρτήσεις. Αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί τον φίλο που ρώτησε, και στο θέμα αξιοπιστίας που τον ενδιαφέρει δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γνωστό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Δυνατό αυτοκίνητο δεν προσφέρει τπτ ιδιαίτερο στην οδήγηση τουλάχιστον όσο περιμένεις από ένα μικρό gti
                            αν βρεις κάποιο καθαρό σε μικρότερη τιμή από 10500 είναι καλή επιλογή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fpolis last edited by

                              Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,

                              για το φίλο που είπε για το ford, μπορεί να είναι super απλά δε με ενδιαφέρει λόγω κυβισμού (οροφή κυβικών έχω βάλει τα 1600), επίσης οι διαστάσεις είναι πάλι μεγάλο κριτήριο.

                              το αυτοκίνητο το θέλω όσο πιό μαμά μπορώ να το βρω, έχω και οικογένεια και δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να βελτιώσω ειδικά τα αμορτισέρ (για λόγους άνεσης) εκτός αν τα μαμά είναι προβληματικά.

                              neos αυτό περί φίλτρου που ανέφερες, δλδ θα υπάρχει πρόβλημα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε για 2-3 χρόνια και το αποκρύψει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
                                Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,

                                για το φίλο που είπε για το ford, μπορεί να είναι super απλά δε με ενδιαφέρει λόγω κυβισμού (οροφή κυβικών έχω βάλει τα 1600), επίσης οι διαστάσεις είναι πάλι μεγάλο κριτήριο.

                                το αυτοκίνητο το θέλω όσο πιό μαμά μπορώ να το βρω, έχω και οικογένεια και δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να βελτιώσω ειδικά τα αμορτισέρ (για λόγους άνεσης) εκτός αν τα μαμά είναι προβληματικά.

                                neos αυτό περί φίλτρου που ανέφερες, δλδ θα υπάρχει πρόβλημα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε για 2-3 χρόνια και το αποκρύψει?

                                Το σίγουρο είναι ότι ο εγκέφαλος του Colt έχει μεγάλες ανοχές προσαρμογής/διόρθωσης και αυτό εκμεταλλεύεται η εισαγωγή της Blitz. Ο αισθητήρας διαβάζει τελείως άλλη τιμή από αυτήν που είναι στις αποδεκτές του, το μοτέρ εμπλουτίζει το μίγμα για να μπορέσει να κάνει σωστή καύση κι έτσι βγαίνουν +20-30 άλογα με το καλημέρα, αλλά ανάβει λαμπάκι σφάλματος. Καταλαβαίνεις ότι ένας κινητήρας που διαβάζει μονίμως δεδομένα εκτός των προδιαγραφών του δεν λειτουργεί όπως είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί.
                                Ίσως μπορεί να διαγνωστεί στην αντιπροσωπεία απ τον εγκέφαλο αν έχουν καταγραφεί στο παρελθόν πάμπολλα σφάλματα στο σύστημα εισαγωγής - αυτό θα σήμαινε ότι είχε αλλαχτεί η εισαγωγή με aftermarket. Είναι μια βελτίωση που την έκανε πολύς κόσμος γιατί κόστιζε λιγότερο από 300 ευρώ. Αλλά σε βάθος χρόνου δεν ξέρω τι ζημιά μπορεί να προκύψει από αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

                                  Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...

                                  Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να το δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                                    Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

                                    Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...

                                    Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να τον δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!

                                    Ρε μλκ τι λες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      swift-b-p-m last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                        Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!

                                        Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...

                                        Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να τον δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!

                                        Ρε μλκ τι λες;

                                        Ε τωρα μου πεταει και αυτος Η πιο ακυρη επιλογη σαν εξυπνος εκει να μου τη πει!Ε οχι κυριε δηλαδη ελεος!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          geoky last edited by

                                          Ελα, ελα, εχεις σχολειο αυριο

                                          Οσο για το Κολτ απο αποψη αποδοσης καλο αλλα οδηγικα πως ειναι ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
                                            Ελα, ελα, εχεις σχολειο αυριο

                                            Οσο για το Κολτ απο αποψη αποδοσης καλο αλλα οδηγικα πως ειναι ;

                                            οδηγικά τπτ, μόνο το μοτέρ σκοτώνει σε απόδοση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr