-
Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).
Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.
-
Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).
Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.
-
Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).
Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.
-
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!πολυ κακη ιδεα... καλυτερα να παρει καποιο απο τα 1600αρια swift, c2 (καλα το σιτροεν ισως οχι λογω αξιοπιστιας ) τα οποια και εξισου καλα στριβουν (για να μην πω καλυτερα) και δεν υστερουν ιδιαιτερα στην ευθεια
σιγα μην πληρωνεις τελη,ασφαλειες, καταναλωσεις διλιτρου για fiesta st ...
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
-
Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.
Είναι αλεξίσφαιρο.
Πρόσεξε μόνο να μην φορούσε την εισαγωγή της Blitz (με την οποία πάει 180 άλογα το άτιμο!) γιατί ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και ο εγκέφαλος παρακάμπτει ελέγχους προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά, μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε φθορές. Οπότε σιγουρέψου όσο γίνεται ότι δεν φόραγε εισαγωγή.
Εκτός αυτού τα CZT δεν έχουν κάποιο θέμα. Πηγαίνουν κομμάτια καθώς είναι ελαφριά αλλά καίνε μπόλικη βενζίνη. Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
Yes, but its a Ford
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σκέφτομαι την αγορά ενός Colt czt του '06, 2ο χέρι σε όσο το δυνατό εργοστασιακή κατάσταση. Μη με ρωτήσετε, γιατί αυτό και όχι κάποιο άλλο γιατί απλά μου αρέσει υπερβολικά και είναι και στα κυβικά που θέλω (ανάλογο αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις - είναι πολύ σημαντικό αυτό - στα ίδια περίπου κυβικά, κόστος συντήρησης και κατοχής, θα το συζητούσα αρκεί να είναι στα ίδιο κόστος αγοράς - περίπου 10,500 ευρώ).
Θα ήθελα σας παρακαλώ αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο, και για τυχόν προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Ο σκοπός της χρήσης του θα είναι για διαδρομή σπίτι δουλειά περίπου 60 χιλιόμετρα καθημερινά σε δρόμο ήπιας κίνησης / μ.ω.τ διαδρομής 50 χλμ/ώρα.
Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.
Είναι αλεξίσφαιρο.
Πρόσεξε μόνο να μην φορούσε την εισαγωγή της Blitz (με την οποία πάει 180 άλογα το άτιμο!) γιατί ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και ο εγκέφαλος παρακάμπτει ελέγχους προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά, μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε φθορές. Οπότε σιγουρέψου όσο γίνεται ότι δεν φόραγε εισαγωγή.
Εκτός αυτού τα CZT δεν έχουν κάποιο θέμα. Πηγαίνουν κομμάτια καθώς είναι ελαφριά αλλά** καίνε μπόλικη βενζίνη. Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο**.+1
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο.Πας στον Μαρακακη κ με 500 euro σου κανει super την αναρτηση κ τρενο το colt σου
-
Ο χρήστης panosm25 έγραψε:
Η ανάρτηση είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους που είναι σε γενικές γραμμές κάτω του μετρίου και χωρίς ESP το αμάξι θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο.
Πας στον Μαρακακη κ με 500 euro σου κανει super την αναρτηση κ τρενο το colt σου
Σύμφωνοι, αλλά έχει κι αυτό τα προβλήματά του:
α) η ανάρτηση που σου φτιάχνει θέλει συντήρηση κάθε 30.000 χλμ αν θυμάμαι καλά
β) το ΕSP είναι μη απενεργοποιούμενο και ρυθμισμένο με βάση άλλες παραμέτρους στην ανάρτηση. Οι ίδιοι οι κάτοχοι έγραφαν ότι με την αλλαγή της ανάρτησης γίνεται πιο δύστροπο και το αμάξι αν και κρατάει σαφώς καλύτερα στο όριο πάλι έχει πρόβλημα με τον τρόπο παρέμβασης του ΕSP.
Οπότε υπάρχει γενικώς ένα θέμα με τις αναρτήσεις. Αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί τον φίλο που ρώτησε, και στο θέμα αξιοπιστίας που τον ενδιαφέρει δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γνωστό
-
Δυνατό αυτοκίνητο δεν προσφέρει τπτ ιδιαίτερο στην οδήγηση τουλάχιστον όσο περιμένεις από ένα μικρό gti
αν βρεις κάποιο καθαρό σε μικρότερη τιμή από 10500 είναι καλή επιλογή. -
Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,
για το φίλο που είπε για το ford, μπορεί να είναι super απλά δε με ενδιαφέρει λόγω κυβισμού (οροφή κυβικών έχω βάλει τα 1600), επίσης οι διαστάσεις είναι πάλι μεγάλο κριτήριο.
το αυτοκίνητο το θέλω όσο πιό μαμά μπορώ να το βρω, έχω και οικογένεια και δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να βελτιώσω ειδικά τα αμορτισέρ (για λόγους άνεσης) εκτός αν τα μαμά είναι προβληματικά.
neos αυτό περί φίλτρου που ανέφερες, δλδ θα υπάρχει πρόβλημα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε για 2-3 χρόνια και το αποκρύψει?
-
Ο χρήστης Fpolis έγραψε:
Αρχικά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις,για το φίλο που είπε για το ford, μπορεί να είναι super απλά δε με ενδιαφέρει λόγω κυβισμού (οροφή κυβικών έχω βάλει τα 1600), επίσης οι διαστάσεις είναι πάλι μεγάλο κριτήριο.
το αυτοκίνητο το θέλω όσο πιό μαμά μπορώ να το βρω, έχω και οικογένεια και δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να βελτιώσω ειδικά τα αμορτισέρ (για λόγους άνεσης) εκτός αν τα μαμά είναι προβληματικά.
neos αυτό περί φίλτρου που ανέφερες, δλδ θα υπάρχει πρόβλημα αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε για 2-3 χρόνια και το αποκρύψει?
Το σίγουρο είναι ότι ο εγκέφαλος του Colt έχει μεγάλες ανοχές προσαρμογής/διόρθωσης και αυτό εκμεταλλεύεται η εισαγωγή της Blitz. Ο αισθητήρας διαβάζει τελείως άλλη τιμή από αυτήν που είναι στις αποδεκτές του, το μοτέρ εμπλουτίζει το μίγμα για να μπορέσει να κάνει σωστή καύση κι έτσι βγαίνουν +20-30 άλογα με το καλημέρα, αλλά ανάβει λαμπάκι σφάλματος. Καταλαβαίνεις ότι ένας κινητήρας που διαβάζει μονίμως δεδομένα εκτός των προδιαγραφών του δεν λειτουργεί όπως είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί.
Ίσως μπορεί να διαγνωστεί στην αντιπροσωπεία απ τον εγκέφαλο αν έχουν καταγραφεί στο παρελθόν πάμπολλα σφάλματα στο σύστημα εισαγωγής - αυτό θα σήμαινε ότι είχε αλλαχτεί η εισαγωγή με aftermarket. Είναι μια βελτίωση που την έκανε πολύς κόσμος γιατί κόστιζε λιγότερο από 300 ευρώ. Αλλά σε βάθος χρόνου δεν ξέρω τι ζημιά μπορεί να προκύψει από αυτό. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να το δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να τον δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!
Ρε μλκ τι λες;
-
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Δε ξερω αν μπορεις να δικαιολογησεις διλιτρο παντος θα προτεινα ανεπιφυλακτα ford fiesta st!Πιστευω απο τα καλυτερα κομματια στη κατηγορια του βεβαια το 2λιτρο δεν ειναι και πιο αποδωτικο αλλα σε ευχαριστει στο στριψιμο!
Μακραν η πιο ακυρη επιλογη...
Γιατι η πιο ακυρη δε μπορω να καταλαβω???Ειναι ενα μικρο αμαξι και ρωτησα τον ανθρωπο αν μπορει να τον δικαιολογησει δεν τον ειπα να κατσει να τον edit[mod] κιολλας!!
Ρε μλκ τι λες;
Ε τωρα μου πεταει και αυτος Η πιο ακυρη επιλογη σαν εξυπνος εκει να μου τη πει!Ε οχι κυριε δηλαδη ελεος!
-
Ελα, ελα, εχεις σχολειο αυριο
Οσο για το Κολτ απο αποψη αποδοσης καλο αλλα οδηγικα πως ειναι ;
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Ελα, ελα, εχεις σχολειο αυριοΟσο για το Κολτ απο αποψη αποδοσης καλο αλλα οδηγικα πως ειναι ;
οδηγικά τπτ, μόνο το μοτέρ σκοτώνει σε απόδοση
Colt czt '06