-
Ανοιγω το θεμα γιατι αναρωτιεμαι τι απεγινε το πιο αγαπημενο 'προσιτο' rally replica? Στη τιμη που προσφερεται τωρα (27.400) θα επρεπε να πουλαει τρελλα αλλα δεν το βλεπω πουθενα. Ηταν πραγματικα μονο 50 αυτοκινητα οπως ειχαν ανακοινωσει (σε ολη την Ευρωπη πωλειται κανονικα!) ? Ειναι ο 2.5 κινητηρας ή οτι το ψιλοθαψανε στα τεστ σε πιστα?
Σιγουρα ειναι πιο μαλακο απο το προηγουμενο αλλα ο ξενος τυπος ανακοινωνει οτι επιτελους απεκτησε καλυτερο τιμονι και πιο προοδευτικες αντιδρασεις στο οριο. Ισχυει οτι πλεον προσφερεται με αναβαθμισμενη αναρτηση απο την prodrive?
Ειλικρινα στα λεφτα αυτα και με το μηχανολογικο υποβαθρο της σουμπαρου δειχνει οτι πιο value for money για τους 'ανησυχους'. Εγω αν και υπερευχαριστημενος απο το legacy sportwagon που πηρα πριν τρια χρονια (33.500 ευρω) συχτιριζω που δεν το εχω!!! -
Ανοιγω το θεμα γιατι αναρωτιεμαι τι απεγινε το πιο αγαπημενο 'προσιτο' rally replica? Στη τιμη που προσφερεται τωρα (27.400) θα επρεπε να πουλαει τρελλα αλλα δεν το βλεπω πουθενα. Ηταν πραγματικα μονο 50 αυτοκινητα οπως ειχαν ανακοινωσει (σε ολη την Ευρωπη πωλειται κανονικα!) ? Ειναι ο 2.5 κινητηρας ή οτι το ψιλοθαψανε στα τεστ σε πιστα?
Σιγουρα ειναι πιο μαλακο απο το προηγουμενο αλλα ο ξενος τυπος ανακοινωνει οτι επιτελους απεκτησε καλυτερο τιμονι και πιο προοδευτικες αντιδρασεις στο οριο. Ισχυει οτι πλεον προσφερεται με αναβαθμισμενη αναρτηση απο την prodrive?
Ειλικρινα στα λεφτα αυτα και με το μηχανολογικο υποβαθρο της σουμπαρου δειχνει οτι πιο value for money για τους 'ανησυχους'. Εγω αν και υπερευχαριστημενος απο το legacy sportwagon που πηρα πριν τρια χρονια (33.500 ευρω) συχτιριζω που δεν το εχω!!! -
Ανοιγω το θεμα γιατι αναρωτιεμαι τι απεγινε το πιο αγαπημενο 'προσιτο' rally replica? Στη τιμη που προσφερεται τωρα (27.400) θα επρεπε να πουλαει τρελλα αλλα δεν το βλεπω πουθενα. Ηταν πραγματικα μονο 50 αυτοκινητα οπως ειχαν ανακοινωσει (σε ολη την Ευρωπη πωλειται κανονικα!) ? Ειναι ο 2.5 κινητηρας ή οτι το ψιλοθαψανε στα τεστ σε πιστα?
Σιγουρα ειναι πιο μαλακο απο το προηγουμενο αλλα ο ξενος τυπος ανακοινωνει οτι επιτελους απεκτησε καλυτερο τιμονι και πιο προοδευτικες αντιδρασεις στο οριο. Ισχυει οτι πλεον προσφερεται με αναβαθμισμενη αναρτηση απο την prodrive?
Ειλικρινα στα λεφτα αυτα και με το μηχανολογικο υποβαθρο της σουμπαρου δειχνει οτι πιο value for money για τους 'ανησυχους'. Εγω αν και υπερευχαριστημενος απο το legacy sportwagon που πηρα πριν τρια χρονια (33.500 ευρω) συχτιριζω που δεν το εχω!!! -
Από όσο ξέρω τα 50 κομμάτια αφορούσαν το αρχικό λανσάρισμα. Έκτοτε έρχεται κανονικά και μάλιστα για το 2009 είχε αλλαγές με πιο σπορ ρυθμίσεις. Κάτι διάβασα όμως ότι η Subaru θα το σταματήσει τελείως και θα κρατήσει μόνο το STi ως γρήγορο μοντέλο.
Όσο για το ότι δεν πούλησε όσο θα περίμενες... blame the 2.5 litre engine combined with the Greek taxation system... και τις κριτικές ότι ήταν μαλακότερο από όσο θα έπρεπε και έτσι ο κόσμος προτιμάει Golf GTi και Focus ST (και το τελευτάιο όχι πολύ λόγο 2.5 λίτρων πάλι).
-
Α ρε που εφτασε η σουμπαρου να συγκρινεται με gti και st!!! Καλα για πιστα να το καταλαβω, παντα τα σουμπαρου δεν γραφανε και ιδιαιτερα καλους χρονους, αλλα στο δρομο ...κυαλια! Κριμα! Γ@@ω το downsizing!!!
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Α ρε που εφτασε η σουμπαρου να συγκρινεται με gti και st!!! Καλα για πιστα να το καταλαβω, παντα τα σουμπαρου δεν γραφανε και ιδιαιτερα καλους χρονους, αλλα στο δρομο ...κυαλια! Κριμα! Γ@@ω το downsizing!!!κοιτα το wrx ποτε δεν ηταν εξισου σκληροπυρηνικο με το sti..οποτε μια χαρα μπορει να συγκριθει με gti και λοιπα..
Focus ST (και το τελευτάιο όχι πολύ λόγο 2.5 λίτρων πάλι).
μια χαρα το εχουν τιμησει οι αγοραστες το st αν και 2.5αρι , κυκλοφορουν απειρα
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Στη τιμη που προσφερεται τωρα (27.400) θα επρεπε να πουλαει τρελλα αλλα δεν το βλεπω πουθενα.Οχι μόνο δεν το βλέπουμε πουθενά αλλα δεν διαβάζουμε και πουθένα για αυτό.
Ειλικρινα στα λεφτα αυτα και με το μηχανολογικο υποβαθρο της σουμπαρου δειχνει οτι πιο value for money για τους 'ανησυχους'.
Πράγματι, ειδικά τωρα που η τελευταία φουρνιά των προσθιοκίνητων έχει ξεφύγει πάνω απο τα 30000.
-
ΙΜΟ τα κυβικά είναι που το χαντακώνουν στην ελλάδα (και η αισθητική)
-
ήθελε ένας φίλος ένα forester και πήγαμε subaru. Eίχε ένα απρο STI που μου άρεσε! Πήγα να μπω και με χάλασαν η αίσθηση της πανάλαφρης πόρτας που μου θύμισε Καλημέρα εδώ Ιάπωνας!
Αλλά μόλις κάθισα στο bucket ήταν απαράδεκτο σαν κάθισμα αγωνιστικού δρόμου! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όσο για το ότι δεν πούλησε όσο θα περίμενες... blame the 2.5 litre engine xombined with the Greek taxation system... και τις κριτικές ότι ήταν μαλακότερο από όσο θα έπρεπε και έτσι ο κόσμοσ προτιμάει Golf GTi και Focus ST (και το τελευτάιο όχι πολύ λόγο 2.5 λίτρων πάλι).
Παιδιά δε φταίει μόνο αυτό... το νεο Ιμπρεζα οσο καλο ή κακό αυτοκίνητο να είναι, είναι ΑΣΧΗΜΟ.-
Αν και το STi το συνήθισα και μου αρέσει (δεν τρελλαίνομαι κιόλας), τα απλα μοντελα καλα χρυσα αλλά δε βλεπονται μεσα εξω.
Και εγώ πάντως παρολη την ασχήμια απορώ γιατί δεν πουλάνε τα νεα γρήγορα Ιμπρεζα.. και με τετοιες τιμές... ολοι μου γιναν πρεμιουμαντονες και θελουν S3 και ΤΤ ρε π@%στη μου;;;
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Και εγώ πάντως παρολη την ασχήμια απορώ γιατί δεν πουλάνε τα νεα γρήγορα Ιμπρεζα.. και με τετοιες τιμές... ολοι μου γιναν πρεμιουμαντονες και θελουν S3 και ΤΤ ρε π@%στη μου;;;
ναι και ειναι πολλοι οι λογοι..αναφερω το πολυ απλο, συγκρινε εσωτερικα..
ειναι ντροπη να δινεις τοσα λεφτα και να παιρνεις lada οσο γρηγορα κι αν στριβειπαντως αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι αν ενα μοντελο το παρει ο διαολος στις πωλησεις απο την αρχη και για καιρο, μετα δε σωζεται με τιποτα και ας ριχνει οσο θελει τη τιμη του και αυτο αμα το παρατηρησεις ισχυει και για αλλα αυτοκινητα..
πιστευω οτι πολλοι ειναι αυτοι που θα πουν : αφου ολοι το βρισκουν χαλια και κανεις δεν το παιρνει εγω γιατι να διαφερω??
ακομα και αν συμφερει απιστευτα (γιατι αυτες οι τιμες ειναι απιστευτα χαμηλες σε σχεση με ο,τι μας ειχαν συνηθισει) και παλι δε θα παει να το παρει!!!!
ισως γιατι δεν θελει αυτο που απερριψαν οι αλλοι, τι να πω? -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Όσο για το ότι δεν πούλησε όσο θα περίμενες... blame the 2.5 litre engine xombined with the Greek taxation system... και τις κριτικές ότι ήταν μαλακότερο από όσο θα έπρεπε και έτσι ο κόσμοσ προτιμάει Golf GTi και Focus ST (και το τελευτάιο όχι πολύ λόγο 2.5 λίτρων πάλι).
Παιδιά δε φταίει μόνο αυτό... το νεο Ιμπρεζα οσο καλο ή κακό αυτοκίνητο να είναι, είναι ΑΣΧΗΜΟ.-
Αν και το STi το συνήθισα και μου αρέσει (δεν τρελλαίνομαι κιόλας), τα απλα μοντελα καλα χρυσα αλλά δε βλεπονται μεσα εξω.
Και εγώ πάντως παρολη την ασχήμια απορώ γιατί δεν πουλάνε τα νεα γρήγορα Ιμπρεζα.. και με τετοιες τιμές... ολοι μου γιναν πρεμιουμαντονες και θελουν S3 και ΤΤ ρε π@%στη μου;;;
το σίγουρο είναι όλοι θέλουν να οδηγούν 'εμπορεύσιμο' αυτοκίνητο. Και ενώ ένα ΤΤ θα το πουλήσεις εύκολα και σε μια γκομενίτσα το WRX έχει πολύ ειδικό κοινό.
Επίσης είδα ότι κρύβεται μεγάλο κέρδος στα Subaru (έχει arbitrage ακόμα και το καινούργιο) το οποίο μετά βγαίνει με προσφορές και τον πίνει αυτός που το πήρε καινούργιο. -
Μα ρε παιδια ποτε δεν παιρναμε σουμπαρου γιατι ηταν ομορφα...Οι 'γνωστες' τα επαιρναν σαν εργαλειο οδηγικης απολαυσης. Ολοι εμεις ψαχναμε το κατι παραπανω κυριως σε αισθηση, κατι που ουτε το ττ ουτε το s3 ουτε τα συναφη hot hatch ποτε θα σου δωσουν. Τωρα αν το μοντελο απαξιωθηκε γιατι ηταν ασχημο και 2.5λιτρο οκ (και τα παλια ασχημα ηταν αλλα τα λατρευαμε), αλλα κατι μου λεει οτι στην Ελλαδα το χαντακωσε ο 'ειδικος τυπος' που αναφερεται καθαρα και μονο σε χεραδες ή σε τυπους που εχουν βγαλει τη σχολη του Ιαβερη!
-
Α και κατι αλλο, απο ποτε οι λατρεις της οδηγησης εδιαφερθηκαν να εχουν 'εμπορευσιμο' αυτοκινητο? Αντιθετως, οσο πιο σπανιο και καλυτερα ΙΜΗΟ!
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Α και κατι αλλο, απο ποτε οι λατρεις της οδηγησης εδιαφερθηκαν να εχουν 'εμπορευσιμο' αυτοκινητο? Αντιθετως, οσο πιο σπανιο και καλυτερα ΙΜΗΟ!καλα αυτο δεν ισχυει οντως, αλλωστε πλεον τα παντα χανουν την αξια τους πολυ γρηγορα..
το νεο subaru παντως δεν ειναι απλα ασχημο , ουτε αγρια ασχημο οπως ηταν οι προκατοχοι του..ειναι τερας..
το ΤΤ παντως βγαλτο εκτος..δεν απευθυνεται στο κοινο του ΤΤ το sti σε καμια περιπτωση..
αυτοι παλι καλα να λες που δεν πηραν slk. η αγορα των coupe και roadster ειναι τελειως αλλη κατηγορια..οσο για τους αγοραστες των s3 που πες ειναι απο την ιδια 'δεξαμενη' σου λεω οτι το προτιμησαν γιατι ειναι 2λιτρο, ειναι πιο οικονομικο , ειναι πιο πολυτελες και ανετο και στη τελικη δεν ειναι και τοσο πιο αργο..
αρα ποιος ο λογος να ταλαιπωρεισαι? για να εχεις και καλα αισθηση??
ευχαριστουμε, δε θα παρουμε ειμαστε φλωροιΥΓ υπαρχει και το μονιμα καλυτερο evo το οποιο σε αυτη τη γενια εχεις ακομα περσισσοτερους λογους να το προτιμησεις απο τη σουμπα..
(εμφανιση, 2λιτρο , εγινε και αυτο πιο πρακτικο/καθημερινο)
η subaru πηγε να πιασει τον 'παλμο' των ευρωπαιων βγαζοντας hatch σε μεγεθος μεσαιου..οι ιαπωνες ειναι συνεχως εκτος τοπου και χρονου τωρα τελευταια σε ο,τι εχει να κανει με μαρκετινγκ...
-
@ Qsis
Θα συμφωνήσω μαζί σου σε ότι αφορά το S3. Λογικό είναι να πουλούσε περισσότερο αφού είναι γρήγορο και συνάμα πιο άνετο και χαλαρό από τις φτερούγες. Τώρα που βγαίνει και σε Sportback με 5 πόρτες διεύρυνε ακόμη περισσότερο το κοινό του. Τα ιαπωνικά είναι άλλη αίσθηση, αλλά για καθημερινή χρήση το Audi είναι πιο βολικό. Βέβαια αυτός που αναζητά 'αγωνιστική' αίσθηση δε θα το επιλέξει, αλλά οι σκληροπυρηνικοί δεν αποτελούν την πλειοψηφία. Όσο για το ST που έγραψες πιο πάνω, πήγε καλύτερα απ' ό,τι περίμεναν αλλά δεν είχε την απήχηση που έχει σε άλλες χώρες με άλλο φορολογικό σύστημα. Συν το γεγονός ότι όλες οι συγκρίσεις το έβγαζαν ένα κλικ πιο κάτω από το all around GTI.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οσο για τους αγοραστες των s3 που πες ειναι απο την ιδια 'δεξαμενη' σου λεω οτι το προτιμησαν γιατι ειναι 2λιτρο, ειναι πιο οικονομικο , ειναι πιο πολυτελες και ανετο και στη τελικη δεν ειναι και τοσο πιο αργο..
Πιο γρήγορο είναι το S3 από το τελευταίο WRX, και συνολικά θα έλεγα ανώτερο αυτοκίνητο. Πάνε οι εποχές που το GT τεμάχιζε με συνοπτικές διαδικασίες το S3 mk1, το τελευταίο έχει βαρύνει, έχει μαλακώσει και γενικώς δείχνει νωθρό σε σχέση με τα προηγούμενα.
Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του νέου Impreza, δεν αποτελούν κάτι καινοφανές με τα νέα δεδομένα. Εκεί γύρω βρίσκεται η τελευταία γενιά των περισσότερων ευρωπαϊκών hatch. Eντελώς άκυρη πάντως η 'πρωτοβουλία' να εγκαταλείψει το sedan αμάξωμα για χάρη αυτού του εκτρώματος.
-
Η Subaru πήγε να πιάσει μεγαλύτερο μέρος του κοινού και πήρε τα απαυτά της με το νέο Impreza/WRX/STI.
-Στις πολιτικές απλές εκδόσεις με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες δεν έχει δύναμη για να του χρησιμεύσει η τετρακίνηση => αποτέλεσμα να είναι αργό, να καίει και να κοστίζει πολλά. Fail.
-Σαν WRX μαλάκωσε για να μην είναι τόσο σκληροπυρηνικό και να το αγοράσει και κανένας άλλος εκτός από τους κλασσικούς Subarόβιος. Αμ δε, ο ανταγωνισμός έχει προχωρήσει και προσφέρει πια άνεση, ποιότητα εσωτερικού, ποιότητα κύλησης, ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση, μούρη (παίζει κι αυτό ρόλο), άλματα στην μείωση της κατανάλωσης για καθημερινή χρήση. Σε τι από αυτά τα πηγαίνει καλύτερα το Subaru μπροστά στον refined ανταγωνισμό; Χμ για να σκεφτώ. Σε τίποτα. Fail.
-Σαν STI ήπιε τσάι από το Evo X και έχασε το πρεστίζ καθώς στις δοκιμές δεν το πλησιάζει καν (αλλά λόγω της πολύ μικρότερης τιμής του STI εγώ θα το έπαιρνα). Απ την άλλη στα ίδια και λιγότερα λεφτά παίζει το S3 που είναι σαφώς πιο τσίλικο και εύχρηστο. Fail.
Εκτός αυτού σε κάθε έκδοσή του έρχεσαι αντιμέτωπος με ένα εσωτερικό που σε γυρνάει πίσω στα 90'ς με τα πλαστικά και την συναρμογή που έχει.
Δεν υπάρχει καμία κατηγορία που το νέο Impreza να άγγιξε ιδιαίτερα επιτυχώς αυτή τη φορά. -
Καταρχην να διευκρινησω οτι δεν ειμαι υπερμαχος της σουμπαρου καθοτι εχω τρια αυτοκινητα που απεχουν μεταξυ τους σε χρηση και φιλοσοφια. Απλα αναρωτιεμαι ποιος στα λεφτα του wrx (27500) θα διαλεγε gti, cupra, type r, st κλπ. Σιγουρα ειναι ειδικο αυτοκινητο και περι ορεξεος ουτε λογος, απλα κουβεντα να γινεται...Και να σημειωσω οτι ολα τα παραπανω τα εχω οδηγησει και μου αρεσαν ολα για διαφορετικους λογους, αλλα πως να το κανουμε δεν εχουν αυτο το γαμ@@@νο το πατημα του σουμπαρου στα πολλα! Τουλαχιστον ετσι μου φανηκε...
-
Είναι και θύμα των καιρών, η rally replica φιλοσοφία έχει σταματήσει προ πολλού να πουλάει, δεν
είμαστε στα '90s... εδώ δεν πουλάει το ralliart που είναι δίλιτρο και αναμφισβήτητα πιο όμορφο και
αποδεκτό, το impreza θα πουλούσε?
SUBARU IMPREZA WRX - ΤΙ ΕΓΙΝΕ?