Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda2 1.5 (103hp) vs Kia pro cee'd 1.4 (109hp)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda2 1.5 (103hp) vs Kia pro cee'd 1.4 (109hp)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    43
    174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pico last edited by

      Καταρχάς να πω ότι είμαι προκατειλημένος με τις δύο παραπάνω εταιρείες αυτοκινήτων, πράγμα κακό, γιατί δεν έχω προσωπικη εμπειρία με καμία από τις δύο και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος, απλά μου βγαίνει από φυσικού.

      Οπότε είπα να εξετάσω πιο σοβαρά και αντικειμενικά το ζήτημα και ξεχώρισα τα παραπάνω δύο μοντέλα που εκ πρώτης μπορώ να πω ότι είναι εντυπωσιακά.

      Το mazda2 είναι κατηγορίας supermini, το pro cee'd μικρομεσαίας. Το 1ο είναι πανάλαφρο (960 κιλά), το 2ο πιο βαρύ και στιβαρό (1250 κιλά), αλλά και τα 2 με sport χαρακτηριστικά παρότι δεν το διαφημίζουν, με το pro cee'd να έχει και τον πιο δυνατό (?) ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 1400cc.
      Με ένα καλό πακέτο εξοπλισμού η τιμή είναι περίπου 15k και για τα 2.

      Να πω την αλήθεια δεν το έχω και σε πολύ να χτυπήσω κάνα ασιατικό και να ξεχάσω polo 1.2 tsi και τα ρέστα, γιατί αρχίζουν και σφίγγουν μάλλον τα χρονικά περιθώρια (το αμάξι που οδηγώ τώρα είναι υπό κατάρευση και χειμώνα δε βγαζει).

      Έτσι όπως τα βλέπω τα 2, κλίνω προς το kia pro cee'd που είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή I suppose και αν δεν σε γδύνουν και στον τακτικό έλεγχο για να έχεις την εγγύηση 7 χρόνων, μοιάζει και ιδανική επιλογή συνολικά.

      Γενικά μου αρέσει η γρήγορη οδήγηση που και που, αλλά όχι η υπερβολική. Με ενδιαφέρει να φτάνω γρήγορα στον προορισμό μου

      Περιμένω τις δικές σας απόψεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pico last edited by

        Καταρχάς να πω ότι είμαι προκατειλημένος με τις δύο παραπάνω εταιρείες αυτοκινήτων, πράγμα κακό, γιατί δεν έχω προσωπικη εμπειρία με καμία από τις δύο και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος, απλά μου βγαίνει από φυσικού.

        Οπότε είπα να εξετάσω πιο σοβαρά και αντικειμενικά το ζήτημα και ξεχώρισα τα παραπάνω δύο μοντέλα που εκ πρώτης μπορώ να πω ότι είναι εντυπωσιακά.

        Το mazda2 είναι κατηγορίας supermini, το pro cee'd μικρομεσαίας. Το 1ο είναι πανάλαφρο (960 κιλά), το 2ο πιο βαρύ και στιβαρό (1250 κιλά), αλλά και τα 2 με sport χαρακτηριστικά παρότι δεν το διαφημίζουν, με το pro cee'd να έχει και τον πιο δυνατό (?) ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 1400cc.
        Με ένα καλό πακέτο εξοπλισμού η τιμή είναι περίπου 15k και για τα 2.

        Να πω την αλήθεια δεν το έχω και σε πολύ να χτυπήσω κάνα ασιατικό και να ξεχάσω polo 1.2 tsi και τα ρέστα, γιατί αρχίζουν και σφίγγουν μάλλον τα χρονικά περιθώρια (το αμάξι που οδηγώ τώρα είναι υπό κατάρευση και χειμώνα δε βγαζει).

        Έτσι όπως τα βλέπω τα 2, κλίνω προς το kia pro cee'd που είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή I suppose και αν δεν σε γδύνουν και στον τακτικό έλεγχο για να έχεις την εγγύηση 7 χρόνων, μοιάζει και ιδανική επιλογή συνολικά.

        Γενικά μου αρέσει η γρήγορη οδήγηση που και που, αλλά όχι η υπερβολική. Με ενδιαφέρει να φτάνω γρήγορα στον προορισμό μου

        Περιμένω τις δικές σας απόψεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pico last edited by

          Καταρχάς να πω ότι είμαι προκατειλημένος με τις δύο παραπάνω εταιρείες αυτοκινήτων, πράγμα κακό, γιατί δεν έχω προσωπικη εμπειρία με καμία από τις δύο και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος, απλά μου βγαίνει από φυσικού.

          Οπότε είπα να εξετάσω πιο σοβαρά και αντικειμενικά το ζήτημα και ξεχώρισα τα παραπάνω δύο μοντέλα που εκ πρώτης μπορώ να πω ότι είναι εντυπωσιακά.

          Το mazda2 είναι κατηγορίας supermini, το pro cee'd μικρομεσαίας. Το 1ο είναι πανάλαφρο (960 κιλά), το 2ο πιο βαρύ και στιβαρό (1250 κιλά), αλλά και τα 2 με sport χαρακτηριστικά παρότι δεν το διαφημίζουν, με το pro cee'd να έχει και τον πιο δυνατό (?) ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 1400cc.
          Με ένα καλό πακέτο εξοπλισμού η τιμή είναι περίπου 15k και για τα 2.

          Να πω την αλήθεια δεν το έχω και σε πολύ να χτυπήσω κάνα ασιατικό και να ξεχάσω polo 1.2 tsi και τα ρέστα, γιατί αρχίζουν και σφίγγουν μάλλον τα χρονικά περιθώρια (το αμάξι που οδηγώ τώρα είναι υπό κατάρευση και χειμώνα δε βγαζει).

          Έτσι όπως τα βλέπω τα 2, κλίνω προς το kia pro cee'd που είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή I suppose και αν δεν σε γδύνουν και στον τακτικό έλεγχο για να έχεις την εγγύηση 7 χρόνων, μοιάζει και ιδανική επιλογή συνολικά.

          Γενικά μου αρέσει η γρήγορη οδήγηση που και που, αλλά όχι η υπερβολική. Με ενδιαφέρει να φτάνω γρήγορα στον προορισμό μου

          Περιμένω τις δικές σας απόψεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Εγω προσωπικα στο mazda θα πηγαινα.Πιστευω πιο σπορ αμαξι και γενικα πιο καλο συνολο απο το ceed.Δε μου αρεσει και τοσο.Μπορεις να δεις και 1.6 fiesta αν σε πιανει η τσεπη ενα χιλιαρικο παραπανω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              audipassion last edited by

              Μα καλά εδώ είρθες να πάρεις εμπεριστατομένες απόψεις δεν δίαβασες μάλλον το alfa vs audi vs lada vs porsche topic τεσπα . Pro ceed μάλλον μια κατηγωρία πάνω καλό στην οδήγιση με χώρους και καλή τιμή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pico last edited by

                Μμμ Kia pro cee'd 1.4 LX SC2 PLUS με κλιματισμό, ESP, ηλεκτρική ηλιοροφή και δίσκους μπρος/πίσω στα 14.700 και Mazda2 1.5 me DSC (έτσι το λένε το ESP αυτοί) στα 16.000 και με ταμπουράκι (εντάξει λιγότερο από τόνο ζυγίζει βέβαια)..

                Γνωρίζει κανείς αν απανεργοποιείται το ESP στο pro cee'd? Θα το ρωτήσω και στην αντιπροσωπεία βέβαια, απλά θα είναι ξενέρα.

                Καλά και τις τιμές που αναφέρω τώρα δεν είναι και standard, γιατί παίζουν και διάφορες εκπτώσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Το Mazda ειναι σαφως πιο ακριβο σε σχεση αξιας τιμης, αλλα επειδη το κοιταει ενας φιλος εκανα θεμα στο forum και ρωτησα τηλεφωνικως ιδιοκτητη του 1.5 απο το forum... Φαινεται να εχει πολυ ζυγισμενη συμπεριφορα, δυνατες επιδοσεις, καλη ποιοτητα και αξιοσιστια. Κατα τη γνωμη σε τριθυρο με SAP ειναι πανεμορφο. Αλλα με το pro cee'd θα παρεις πιο πολυ αυτοκινητο, με καλη οδικη συμπεριφορα (οχι τοσο παιχνιδιαρα), καλυτερο εξοπλισμο και σε καλυτερη τιμη. Εγω θα επαιρνα μαλλον το 2, η πιο 'λογικη' επιλογη ομως ειναι το pro cee'd.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Τα αυτοκίνητα αυτά είναι τελείως διαφορετικά και το μόνο που τα φέρνει σε σύγκριση είναι η κοντινή τιμή τους.
                    Το Cee'd είναι αρκετά πιο μεγάλο σε μέγεθος, πολύ πιο βαρύ (κοντά στα 300 κιλά επιπλέον), με περισσότερους χώρους, ΣΑΦΩΣ πιο άνετη ανάρτηση (το Μazda 2 είναι το πιο σκληρό μικρό σε αυτό το θέμα), λιγότερο παιχνιδιάρικο σε στροφές αλλά με καλύτερη 'σβέλτο cruising' προοπτική λόγω των ρυθμίσεών του, καλύτερη ηχομόνωση, ποιότητα εσωτερικού. Κι αυτό γιατί συγκρίνεις εδώ ένα μικρό με ένα μικρομεσαίο!
                    Το παράδοξο είναι ότι το Procee'd έχει όλα τα χαρακτηριστικά του Mazda στο 'πιο' αλλά κοστίζει λιγότερο. Είναι αυτό που λέμε 'περισσότερο' αυτοκίνητο. Βέβαια θα είναι μάλλον και πιο... αργό (τα 6 επιπλέον ονομαστικά άλογα επ ουδενί δεν μπορούν να αντισταθμίσουν 250+ κιλά βάρους διαφορά) και θα καίει περισσότερο.
                    Εγώ είμαι υπέρ του ProCee'd. Δίνει υπερβολικά πολλά γι αυτά που κοστίζει, ενώ το Mazda είναι αντικειμενικά ακριβό ακόμα και σε σχέση με τους αντιπάλους της κατηγορίας του. Και πάνω απ όλα, όταν συνηθίσεις σε ένα αμάξι της μικρομεσαίας κατηγορίας, όταν θα μπαίνεις σε μικρότερο κατά 99% αυτό θα σου φαίνεται θορυβώδες, στενό και κουραστικό. Όπως και να έχει, το μικρομεσαίο είναι πληρέστερο overall.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Προσωπικά θα ήμουν υπέρ του Kia για όλους τους λόγους που αναφέρονται παραπάνω.
                      Η σπορ (σκληρή) συμπεριφορά ίσως ακούγεται 'δελεαστική' να υπάρχει αλλά δεν είναι κάτι που τη θέλουμε συνέχεια. Κάποιες στιγμές και σε κάποιους δρόμους και συνθήκες θα θελουμε και λίγο μαλακό αυτοκίνητο που απλώς να μας μεταφέρει χωρίς να μας κουράσει.
                      Επειδή έχουν γίνει και σε άλλα θέματα συζητήσεις για το Proceed σε σχέση με όλα σχεδόν τα δημοφιλή supermini (Fiesta, Polo, GPunto, Swift κλπ) το μόνο κοινό που υπάρχει είναι η τιμή αγοράς.
                      Στα υπερ του Mazda είναι η αμιγώς ιαπωνική προέλευση και καταγωγή του και το όνομα της εταιρίας σε σχέση με την συνείδηση και την εικόνα στο κόσμο, η αισθητική (που ιδίως τώρα μαζί με το 3 και το 6) δείχνουν μέσα στη μόδα.
                      Το Κia προσφέρει (ιδίως στη 3θυρη έκδοση) ένα πανέμορφο αμάξωμα σε διαστάσεις μικρομεσαίου ('περισσότερο' αμάξι και για εκτός πόλης), συμπεριφορά που συνδυάζει πολλές απαιτήσεις, δεν υστερεί σε χώρους (σε σχέση με άλλα 3θυρα μικρομεσαία), ένα καλό και φτηνό aftersales.
                      Έχοντας οδηγήσει και τα 2 (σε άλλες εκδόσεις όμως, το Mazda 1,3 5d και το 1,4 Ceed 5d) οι διαφορές είναι μεγάλες και εμφανείς. Πράξε το ίδιο και θα αποφασίσεις ακόμα και με μια μικρή βόλτα τι ακριβώς θα θέλεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                        Γνωρίζει κανείς αν απανεργοποιείται το ESP στο pro cee'd? Θα το ρωτήσω και στην αντιπροσωπεία βέβαια, απλά θα είναι ξενέρα.

                        Και να απενεργοποιείται πόσο νομίζεις μπορείς να παίξεις με 1250kg αυτοκίνητο και 100 άλογα??

                        Το 2 το έχω οδηγήσει , μακριά από 16άρες , το κάνουν πολύ πιο σκληρό από ότι είναι στην πραγματικότητα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Θέλεις τους παραπάνω χώρους πάρε ceed. Δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι? Πάρε το Mazda.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Υπάρχει και το θέμα συχνότητα serice που οι περισσότεροι το ξεχνάνε.

                            Επειδή το καλό πρέπει να λέγεται , στη Mazda ιμάντα χρονισμού αλλάζουν κάθε 160.000 χλμ στους βενζινοκινητήρες και 240.000 χλμ στους diesel (ή κάθε 10 χρόνια).
                            Αντιψυκτικό κάθε 10 χρόνια.
                            Ορίστε και το Link, είναι ελάχιστες οι εταιρείες που δείχνουν τα διαστήματα και δεν τα κρύβουν από την κοινή θέα.
                            http://www.mazda.gr/owning/maintenance/pdf/mazda2.pdf

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              travelman last edited by

                              Οδηγώ το 2 1.3 λ. ενάμιση χρόνο και έχω οδηγήσει το προσίντ 1.6 για μία σύντομη βόλτα σε τέστ ντράιβ.

                              Το 2 έχει τα γνωστά κακά: μέτριο μοτέρ και κακή ανάρτηση όντας σκληρό που και άνεση στερεί και την δημιουργεί προβλήματα πρόσφυσης στο ελληνικό bumpy οδόστρωμα. Επίπλεον συμβιώνοντας μαζί του ανακαλύπτεις σιγά σιγά τσιγκουνιές που έχουν γίνει στην καμπίνα και δεν γίνονται στα μικρομεσαία. Δεν ξέρω πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι το 1.5, ώστόσο με ακόμα μικρότερο προφίλ στα λάστιχα (ε μην μου πεις ότι δεν θα του βάλεις τις 16άρες αλουμινίου) και συνεπώς ακόμα πιο σκληρή ανάρτηση θα φοβόμουν πολύ το φρενάρισμα του. Επιπλέον θεωρώ κοροίδια να πλασάρουν ένα μικρό μίνι σαν σπορ και να έχει ταμπούρα πίσω ασχέτως των επιδόσεων του στο φρενάρισμα (τα ίδια ισχύουν σε μεγαλύτερο βαθμό για το φιέστα). Στα συν η θέση οδήγησης, και το εξαιρετικό κιβώτιο.

                              Το προσίντ είναι πανέμορφο, σβέλτο με τον 1.6 για ατμοσφαιρικό, άνετο με συνέπεια δυστυχώς τις τονισμένες κλίσεις ενώ δεν πολυπρόλαβα να εξετάσω το θέμα θέση οδήγησης. Το σημείο με απογοήτευσε περισσότερο ήταν ο επιλογέας ταχυτήτων.

                              Γενικά πάντως να έχεις υπόψιν σου ότι όπως λέει ο νέος το μικρομεσαίο έχει μεγάλη διαφορά από το σούπερμίνι σε πολλά θέματα ειδικά όταν το 2 είναι από τα πλεόν μικρά σουπερμίνι συγκρινόμενο με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                To proceed. Μεγαλύτερο, πιο όμορφο, πιο ταξιδιάρικο και αρκούντως σπορτιφ (στην όψη με το 3θυρο αμάξωμα). Ειδικά λευκό είναι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                  Οδηγώ το 2 1.3 λ. ενάμιση χρόνο και έχω οδηγήσει το προσίντ 1.6 για μία σύντομη βόλτα σε τέστ ντράιβ.

                                  Το 2 έχει τα γνωστά κακά: μέτριο μοτέρ και κακή ανάρτηση όντας σκληρό που και άνεση στερεί και την δημιουργεί προβλήματα πρόσφυσης στο ελληνικό bumpy οδόστρωμα. Επίπλεον συμβιώνοντας μαζί του ανακαλύπτεις σιγά σιγά τσιγκουνιές που έχουν γίνει στην καμπίνα και δεν γίνονται στα μικρομεσαία. Δεν ξέρω πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι το 1.5, ώστόσο με ακόμα μικρότερο προφίλ στα λάστιχα (ε μην μου πεις ότι δεν θα του βάλεις τις 16άρες αλουμινίου) και συνεπώς ακόμα πιο σκληρή ανάρτηση θα φοβόμουν πολύ το φρενάρισμα του. Επιπλέον θεωρώ κοροίδια να πλασάρουν ένα μικρό μίνι σαν σπορ και να έχει ταμπούρα πίσω ασχέτως των επιδόσεων του στο φρενάρισμα (τα ίδια ισχύουν σε μεγαλύτερο βαθμό για το φιέστα). Στα συν η θέση οδήγησης, και το εξαιρετικό κιβώτιο.

                                  Το προσίντ είναι πανέμορφο, σβέλτο με τον 1.6 για ατμοσφαιρικό, άνετο με συνέπεια δυστυχώς τις τονισμένες κλίσεις ενώ δεν πολυπρόλαβα να εξετάσω το θέμα θέση οδήγησης. Το σημείο με απογοήτευσε περισσότερο ήταν ο επιλογέας ταχυτήτων.

                                  Γενικά πάντως να έχεις υπόψιν σου ότι όπως λέει ο νέος το μικρομεσαίο έχει μεγάλη διαφορά από το σούπερμίνι σε πολλά θέματα ειδικά όταν το 2 είναι από τα πλεόν μικρά σουπερμίνι συγκρινόμενο με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό...

                                  To 1.5 είναι αρκετά πιο σβέλτο από το 1.3...
                                  Το μεγάλο 1.3 (86 νομίζω έχει) είναι η χρυσή τομή , όχι με 16αρες όμως...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pico last edited by

                                    Η ποιότητα των ελληνικών δρόμων είναι μεγάλο θέμα δυστυχώς , ειδικά για ελαφρύ αμάξι είναι δράμα. Εγώ με αυτό ->http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Y10

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dark_side last edited by

                                      +1 στο Kia

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        swift-b-p-m last edited by

                                        μαζνταδυοενακομμαπέντε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                          Έχω και εγώ ένα θεματάκι με τα πίσω ταμπούρα. To pro cee'd έχει και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάπου διάβασα και γενικά μέχρι στιγμής μου δίνει την αίσθηση too good too be true και ψάχνω απεγνωσμένα κάποιο ΣΟΒΑΡΟ μειονέκτημα, αλλά από κατόχους pro cee'd δεν βλέπω κάτι συνταρακτικό πέρα από περιστασιακά τριξίματα στο ταμπλό ή σε άλλα μέρη και υγρασία στα φανάρια τον πρώτο καιρό.

                                          Για τα τριξίματα, όλα τα αυτοκίνητα τα εμφανίζουν στους ελληνικούς καρόδρομους. Σε γενικές γραμμές μάλιστα b segment με σκληρή ανάρτηση είναι πιο πιθανό να τρίξει από ένα c segment με πιο άνετες ρυθμίσεις.
                                          Όντως το Procee'dέχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση φέρει και κάποια αρνητικά. Η συγκεκριμένη διάταξη είναι μηχανολογικά ικανή να συνδυάσει σπορ συμπεριφορά και ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης. Στο Procee'd πέτυχαν καλά το δεύτερο μέρος αλλά στο πρώτο είχαν μέτρια αποτελέσματα με το αμάξι στο όριο να υποστρέφει απότομα όταν φτάσει στο όριο, οπότε σε αναγκάζει να φρενάρεις και οι όποιες ορέξεις για παιχνίδια κόβονται εκεί. Μπορεί φυσικά να πάρει γρήγορα μια στροφή, αλλά δεν είναι αμάξι με το οποίο θα παίξεις στο όριο. Δλδ αν συνηθίζεις κανιβαλισμούς του τύπου να μπαίνεις οριακά με τιμονιά στη στροφή για να γλιστρήσεις με τα 4 και να διορθώσεις με λίγο ανάποδο κλπ, το Cee'd δεν κάνει γιατί απλά θα υποστρέψει και θα πρέπει να φρενάρεις. Ο τρόπος που συμπεριφέρεται θυμίζει την ανάρτηση του Opel Astra θα έλεγα. Το Μazda σίγουρα μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα στο να σου χαρίσει κάποια χαμόγελα με παιχνιδίσματα αυτού του τύπου
                                          Αν δεν σε ενδιαφέρει η οδήγηση κοντά στο όριο πάντως παρά μόνο το να οδηγείς σβέλτα με ασφάλεια, η καλύτερη ποιότητα κύλησης (ride quality που λεν) του Kia θα σε κάνει να νιώθεις πιο άνετα σε αυτούς τους ρυθμούς.

                                          Σοβαρό μειονέκτημα στο Procee'd δεν νομίζω ότι θα βρεις. Το μεγαλύτερο κατά που μπορείς να του προσάψεις είναι το όνομα της εταιρείας που το κατασκευάζει (Kia), κι αυτό μόνο αν ανήκεις στου Ελληνάρες που γουστάρουν να χτυπάει καλά το όνομα στ'αυτί του μωρού με το μίνννννι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            travelman last edited by

                                            Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                            ...Δλδ αν συνηθίζεις κανιβαλισμούς του τύπου να μπαίνεις οριακά με τιμονιά στη στροφή για να γλιστρήσεις με τα 4 και να διορθώσεις με λίγο ανάποδο κλπ, το Cee'd δεν κάνει γιατί απλά θα υποστρέψει και θα πρέπει να φρενάρεις...

                                            Στους τεράστιους χώρους του Ελληνικού με την αρκετά καλή άσφαλτο όπου το δοκίμασα πάντως το έκανε άμα το ζητούσες, με μόνο φάουλ τις κλίσεις και τα μούτρα του άτυχου εκπροσώπου της κια. Σε στενό δημόσιο δρόμο βέβαια δεν ξέρω αν θα μπορείς να το κάνεις με την ίδια ευκολία.

                                            Το 2 πάντως γυρίζει για την πλάκα του έστω αν γέρνει και αυτό πολύ, αλλά με τέτοια φρένα δύσκολα το εμπιστεύεσαι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr