-
Ενα Astra OPC το φυσαει και δεν κρυωνει ακομα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
γράφω από υπολογιστή με AZERTY πληκτρολόγιο και όχι QWERTY.
Αυτό που το βρήκες ρε θηρίο;
Είμαι στη Γαλλία και εδώ έχουν μόνο azerty...
Είναι εκπληκτικό το ότι γυρίζω ελληνικά, η ηλεκτρονική διάταξη του πληκτρολογίου γίνεται QWERTY (όσο αναφορά τα γράμματα), αλλά εγώ βλέπω πλήκτρα με AZERTY διάταξη.
Σουρεάλ λέμε!Καταφέρνω κάπως και γράφω γιατί τυχαίνει να γράφω με 'τυφλό' σύστημα οπότε ευτυχώς δεν πολύ-βλέπω το πληκτρολόγιο όταν γράφω.
Δεν το συζητώ βέβαια πόση ώρα έκανα για να βρω που είναι το πλήκτρο που βάζω τόνο στα ελληνικά (μιας και τα σύμβολα είναι σε άλλο σημείο στο πληκτρολόγιο.zxlover
για...γράψε λεπτομέρειες.
Τι μας πετάς το ξεροκόμματο και μας αφήνεις να μας τρώει η περιέργεια? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Καταφέρνω κάπως και γράφω γιατί τυχαίνει να γράφω με 'τυφλό' σύστημα οπότε ευτυχώς δεν πολύ-βλέπω το πληκτρολόγιο όταν γράφω.
Και γω που νομιζα οτι το τυφλό συστημα ειναι όταν δε βλέπεις την οθόνη όταν πληκτρολογείς.
-
Ευγενικη αψημαχια εν κινησει και απο σταση στην δοξασμενη Καβαλας... Εμεις για να τσιμπησουμε πηγαιναμε και ηρθε και κολλαγε και ξυνοταν στην γκλιτσα του τσοπανη. Ε τσιμπησαμε εμεις και εγινε ο χαμος. Και η χαζη ερωτηση οταν ηρθε απο διπλα μετα:
-'Διλιτρο ειναι?'
-'R ειναι'
-'Δηλαδη?'
-'Διλιτρο τουρμπο'
-'Τι φορας?'
-'Τζιν '
-'Ελα μου?'
-'Τιποτα λεω, μαμα ειναι...'
-'Καλα μας επεισες', ανεβαζει παραθυρο και στριβει πεπεισμενος οτι του λεγαμε ψεμματα..Ειμαστε κρυφοκαγκουρες , το παραδεχομαι...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Καταφέρνω κάπως και γράφω γιατί τυχαίνει να γράφω με 'τυφλό' σύστημα οπότε ευτυχώς δεν πολύ-βλέπω το πληκτρολόγιο όταν γράφω.
Και γω που νομιζα οτι το τυφλό συστημα ειναι όταν δε βλέπεις την οθόνη όταν πληκτρολογείς.
Το μαλλί σου είναι ξανθό?
-
Όχι, απλά η μηχανή μου βγάζει πολλή άκαυστη.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μάλλον δεν καταλαβαίνεις φίλε... δεν μου αντικατέστησαν τίποτα, πήρανε κάτι που έχω πληρώσει και έβαλαν κάτι που μου υπόσχονται ότι είναι καλύτερο από αυτό που είδη πλήρωσα, τα δε έξοδα περνάνε στο σύστημα, αντιπροσώπου και εισαγωγέα κλπ, χωρίς όμως το σύστημα ή εγώ, ο πελάτης, να έχει πάρει βεβαιώσεις ότι αυτό που μου έβαλαν θα είναι καλύτερο από αυτό που είχα πληρώσει... όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα.
Μάλλον τα ελληνικά μου πλέον δεν είναι τόσο καλά? προφανώς δεν είναι τόσο καλα όσο νομίζεις... δεν είναι γνωστό ότι αυτό που μου έβαλαν είναι καλύτερο, γιατί μόνο αυτό θα ήταν αποδεκτό, από αυτό που είχα φίλε! αλλιώς we are back to square one!
αντικατάσταση = σου πήρα κάτι που πλήρωσες και σου έβαλα κάτι αντίστοιχης ποιότητας (ή ανώτερης) στο θέση του.
Διαφωνείς?NAI, διαφωνώ, μάλλον δεν γνωρίζεις ότι μες την τιμή του αυτοκινήτου έχεις, έχουμε πληρώσει όλοι μια εγγύηση αυτού, κατά πόσο έχει οριστεί... άρα μόνο τζάμπα δεν σου προσφέρετε η εγγύηση φίλε... ούτε αυτό το γνωρίζεις προφανώς....Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι το θέλουν στα χέρια τους για να δούνε το πρόβλημα... οπότε και θα μου το επιστρέψουν αν κρίνουν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό... Φυσικά, όπως γνωρίζεις αν έχεις αναμιμχθεί σε εγγύησεις, θα τα πάρει κάποιος πονηράντζας μηχανικός για τον ίδιο ή κανά φίλο του... Γερμανία δεν πάνε όλα τα εξαρτήματα εγγύησης... κάνεις λάθος αν το νομίζεις αυτό, υπάρχουν κατηγορίες εξαρτημάτων που δεν επιστρέφονται Γερμανία. Τα δισκόφρενα έιναι ένα από αυτά...
Από τη στιγμή που στο αντικατέστησαν (με ένα ίδιας ή ανώτερης ποιότηταςΠΩΣ αποδεικνύεται αυτό???, /ότι θα είναι ίδιο ή καλύτερο, αφού είναι στην καλύτερη το ίδιο! χαχαχχα! όπως έγραψα και πιο πάνω - αν και επαναλαμβάνομαι), ανήκει στο συνεργείο (και αν το κόστος αντικατάστασης μετακυληθεί στην Audi, ανήκει σε αυτήν).
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον δεν ανήκουν σε σέναΟΠΩΣ εξήγησα παραπάνω ανήκουν σε μένα, και με έχουν προχρεώσει ένα προυπολογισμένο κόστος εγγύησης οπότε δεν μου έδωσαν τίποτα τσάμπα προς το παρόν... Όπως έχω εξηγήσει, στις Γερμανία - Αγγλία σε ρωτάνε τι είδους εγγύηση θες, η τιμή του αυτοκινήτου δεν την περιλαμβάνει όπως εδώ πέρα, μπες στο konfigurator να δεις τι εννοώ/
Τώρα το ότι δεν πάνε πίσω στην Audi είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα (προφανώς το κόστος αποστολής και αξιολόγησης είναι μεγαλύτερο από το κόστος του ανταλλακτικού γι'αυτούς ή απλώς έχουν αποδεχτεί ένα ποσοστό κακής κατασκευής και δεν το κάνουν 'θέμα' ΆΡΑ γιατί δεν με καταλαβαίνεις λοιπόν? μάζι με τα παραπάνω του ιδίου χρώματος που σου εξήγησα...).
Το ποιός θα τα πάρει αυτά και που θα καταλήξουν είναι επίσης ένα ακόμα μεγαλύτεροΜΠΡΑΒΟ, αυτό λέω κι εγώ, δεν έκανα λοιπόν ότι 'πρέπει'////. (μήπως σε ενοχλεί που κάποιος θα τα πάρει τσάμπα γιατί δουλεύει στο συνεργείο ή ο φίλος του δουλεύει εκεί, συμβιβαζόμενος όμως με το γεγονός ότι είναι λίγο στραβές?ΑΥΤΟ λέγεται κλέψιμο και με ενοχλεί γενικότερα στην ζωή μου, ναι.... γιατί μου έβαλαν το ίδιο προιόν, βγάζοντας το ίδιο προιόν για τους ίδιους και χρεόνοντάς το στην εγγύηση που εγώ σαν πελάτης έχω πληρώσει φίλε... τώρα μάλλον καταλαβαίνεις τι εννοώ///)Επιπλέον, από τη στιγμή που τα παλιά σου βγήκαν προβληματικά, ποιός ο λόγος να σε ενοχλεί το γεγονός που δεν μπορείς να τα πάρεις? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω...ΔΕΣ πιο πάνω....
Είναι σα να σου βγει ελαττωματική η κεραία στο ολοκαίνουριο κινητό σου, στην αντικαταστήσουν δωρεάν μέσω της εγγύησης και ενοχλείσαι που δεν σου έδωσαν την χαλασμένη πίσω.ΔΕΝ απανάω σε ανοησίες....Δεν ξέρω...μόνο εμένα μου φαίνεται 'κουφή' αυτή η απαίτησή σου? ΟΥΤΕ σε προσβολές....
Ή μήπως δεν καταλαβαινόμαστε? (εννοείς κάτι άλλο από αυτό που καταλαβαίνω εγώ)ΝΑΙ!
Όσο για το ότι δεν έχεις κάποιο χαρτί στα χέρια σου **είναι καθαρά δικό σου λάθος.**ΠΙΟΣ σο το είπε αυτό? βεβαίως και έχω.... αλλά πάλι βιάζεσαι να αντιμιλήσεις...
Δικαιούσαι μηδενικό τιμολόγιο, οπότε αν θες να το έχεις, μπορείς να πας και να ζητήσεις ένα μηδενικό τιμολόγιο με αναφορά στις εργασίες που έγιναν και στα ανταλλακτικά που αλλάχτηκαν. Το δικαιούσαι, το παίρνεις.-Συν του ότι παίρνοντας το μηδενικό τιμολόγιο (ίσως με μία σφραγίδα 'εγγύηση' πάνω - όπως κάνουν οι περισσότεροι) να σου δίνει το δικαίωμα να ξαναζητήσεις αλλαγή μιας και με αυτό το χαρτί ουσιαστικά ανανεώνεται η εγγύηση για άλλο τόσο χρονικό διάστημα (σα να τα αγόρασες εσύ δηλαδή) ΟΧΙ φίλε, δεν τα γνωρίζεις καλά τα πράγματα πάλι, σχεδόν ποτέ δεν ξανα αλλάζουν μετά από εγγύηση ΜΕ εγγύηση ανταλλακτικό... δεν μπορείς να περάσεις δυο φορές τα δυο χρόνια, δεν προστίθονται... και όχι μόνο για το υπόλοιπο εγγύησης των παλαιών (Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός).
Θεωρώ όμως ότι δεν παίζει σκέψη για τέτοια 'κωλοτούμπα' στα συνεργεία για αυτά τα ανταλλακτικά (δισκόπλακες-τακάκια κτλ)
Τέλος, το κατά πόσο έχει νόημα (για σένα) να κάνεις ολόκληρη φασαρία για κάτι τέτοιο είναι άλλο θέμα. (εγώ πχ θα το άφηνα να περάσει 'στο ντούκου')ΜΠΡΑΒΟ σου, εγώ όχι.... και πάλι όμως είναι προσωπικό οπότε σαν φίλος θα το σεβόμουν αν το είχα εξηγήσει τόσο καλά όσο τώρα, αλλά και χωρίς ιδιαίτερα πολλά λόγια θα σε καταλάβαίνα ως φίλος...Αλλά καλύτερα από κοντά να τα πούμε αν ποτέ αποφασίσεις να μας κάνεις την τιμή! Εκτός αν είσαι κι εσύ σαν τα φρένα μου, έφυγαν, έφυγες και δεν θα τα ματαδώ!
Δε μου άρεσε η μπηχτή σου Κωνσταντίνε, αλλά τέλοσπάντων. Την προσπερνάω...ΜΠΗΧΤΗ είναι και έτσι πρέπει να μείνει, εξάλλου δεν σε είπα και καμπούρη, απλά σάρκασα το γεγονός ότι γενικά, εδώ και καιρό, δεν μπορείς... γνωρίζω τις προταιρεότητές σου αλλά επίσης γνωρίζω άλλους ανθρώπους που βρίσκουν χρόνο για φίλους. Όπως έκανες κι εσύ παλιά... αλλά αν σε πέιραξε τόσο ζητάω συγγνώμη και εύχομαι να σε δούμε σύντομα γιατί θέλουμε..
Σου έχω εξηγήσει από κοντά γιατί δεν μπορώ πλέον να 'εμφανίζομαι' συχνά στις συναντήσεις του forum.
Δεν έχει να κάνει με προσωπικές συμπάθειες, αλλά κυρίως λόγω απίστευτης έλλειψης ελεύθερου χρόνου.
Εδώ έχω ψιλο-χαθεί με παιδικούς/αδερφικούς φίλους λόγω χρόνου... Τέλοσπάντων. Το αφήνω εδώ.ΥΓ: sorry αν μου έχει ξεφύγει κανένα ορθογραφικό αλλά γράφω από υπολογιστή με AZERTY πληκτρολόγιο και όχι QWERTY.
το ορθογραφικά δεν με ενδιαφέρουν αλλά η ουσία, να κατάλαβες αυτά που αποσαφήνισα και να σε δούμε σύντομα... μιλάμε τσαντισμένο νιάτο!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Ενα Astra OPC το φυσαει και δεν κρυωνει ακομα...καλά, έτσι έπρεπε να γίνει!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Ευγενικη αψημαχια εν κινησει και απο σταση στην δοξασμενη Καβαλας... Εμεις για να τσιμπησουμε πηγαιναμε και ηρθε και κολλαγε και ξυνοταν στην γκλιτσα του τσοπανη. Ε τσιμπησαμε εμεις και εγινε ο χαμος. Και η χαζη ερωτηση οταν ηρθε απο διπλα μετα:
-'Διλιτρο ειναι?'
-'R ειναι'
-'Δηλαδη?'
-'Διλιτρο τουρμπο'
-'Τι φορας?'
-'Τζιν '
-'Ελα μου?'
-'Τιποτα λεω, μαμα ειναι...'
-'Καλα μας επεισες', ανεβαζει παραθυρο και στριβει πεπεισμενος οτι του λεγαμε ψεμματα..Ειμαστε κρυφοκαγκουρες , το παραδεχομαι...
τι αρ και πράσινα άλογα ρε φίλε! το έχεις πειράξει, πάει και τελείωσε!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Ενα Astra OPC το φυσαει και δεν κρυωνει ακομα...Έρχεται αγριεμένο με 300 άλογα. Να σας δω τότε !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ενα Astra OPC το φυσαει και δεν κρυωνει ακομα...
Έρχεται αγριεμένο με 300 άλογα. Να σας δω τότε !
μεχρι τοτε μαλλον θα εχει βγει και scirocco rs.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ενα Astra OPC το φυσαει και δεν κρυωνει ακομα...
Έρχεται αγριεμένο με 300 άλογα. Να σας δω τότε !
280 άλογα αλλά να δούμε και τι χρόνους θα γράψει...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ενα Astra OPC το φυσαει και δεν κρυωνει ακομα...
Έρχεται αγριεμένο με 300 άλογα. Να σας δω τότε !
μα τι να δεις!? ούτως ή άλλως είμαστε οι πιο αργοί της παρέας... όλα τα ανταωνιστικά μοντέλα είναι πιο γρήγορα σε πίστα, έτσι και αυτό, της Opel. Δεν ενδιαφέρει όμως τον αγοραστή του R, εαν τον ενδιέφερε θα αγόραζε όποιο άλλο μοντέλο από τα τρία κύρια ανταγωνιστικά αυτοκίνητα Renault, Ford, Subaru...
είμαι υπερήφανος για το πιο αργό γρήγορο coupe-hatchback!
-
Βελ, νομίζω ότι το δικό σου είναι ταχύτερο από Σκούμπι σε πίστα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βελ, νομίζω ότι το δικό σου είναι ταχύτερο από Σκούμπι σε πίστα...μπορεί σε κάποια, δεν νομίζω όμως... είναι σαφώς το πιο αδύναμο και το πιο καλων τροπων//
-
@vellerefontis
ΦΥΣΙΚΑ και σέβομαι την άποψή σου. Κατανοώ επίσης ότι δεν γίνεται όλοι να συμφωνούμε με όλους, όμως το δίκαιο/πρέπον/σωστό είναι να δέχεσαι τη διαφορετικότητα του άλλου όπως σωστά είπες κι εσύ.Σέβομαι την άποψή σου αλλά ταυτοχρόνως συνεχίζω να διαφωνώ με τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα όσο αναφορά την εγγύηση, γιατί αν ήταν έτσι, αν είχε πρόβλημα το σασμάν σου, και στο αλλάζανε στην εγγύηση, θα ζητούσες να πάρεις το παλιό-χαλασμένο πίσω. Κάτι τέτοιο όμως δε θα γινόταν, έτσι?
θεωρείς δηλαδή ότι θα ήταν πιο δίκαιο για σένα να σου έδιναν (για να το τραβήξω από τα 'μαλλιά') άλλο ένα scirocco R (έστω μόνο τα μηχανικά-κινούμενα μέρη) με ανταλλακτικά μιας και τα έχεις ήδη πληρώσει?Όσο για το θέμα της εγγύησης, ο dealer με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία (που σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες έχει γίνει και νόμος) οφείλει να σου παρέχει 2 χρόνια εγγύηση για το οτιδήποτε αγοράζεις από αυτόν. Τουλάχιστον αυτό ισχύει στην Ελλάδα, οπότε ΕΔΩ δεν μπορείς να αγοράσεις αμάξι χωρίς εγγύηση 2 ετών, ακόμα κι αν το εργοστάσιο ΔΕΝ στην έδινε.
Τέλοσπάντων. Θα μπορούσα να μην έγραφα τίποτα από τα παραπάνω. Το προτιμούσες? Γιατί από την απάντησή σου (το ύφος της για την ακρίβεια) αυτό καταλαβαίνω.
Ειλικρινά αν θες, θα το κάνω από δω και πέρα. (χωρίς κανένα ψήγμα ειρωνείας)Το όλο μου πόστ παραπάνω είχε ως ως ορμητήριο αυτό που έγραψες:
(...) χωρίς όμως το σύστημα ή εγώ, ο πελάτης, να έχει πάρει βεβαιώσεις ότι αυτό που μου έβαλαν θα είναι καλύτερο από αυτό που είχα πληρώσει
Τι γραπτές βεβαίωσεις δεν μπορείς να έχεις? Σου αντικαθιστούν το ανταλλακτικό με κάποιο άλλο (καινούριο) γιατί θεωρούν ότι μάλλον έπεσες σε ελαττωματική παρτίδα. Σου βάζουν λοιπόν ξανά αυτά που φοράνε χιλιάδες άρα Golf R και Scirocco R (και ίσως και leon cupra R, A3 3.2lt και S3). Με αυτό το ανταλλακτικό σχεδιάστηκε το Scirocco. Τώρα αν είναι λάθος ή σωστό, είναι άλλο θέμα.
Πλήρωσες αυτό όμως. Τώρα αν εσένα σου πέφτει λίγο ή πολύ για τη χρήση που θες να τους κάνεις (ή θεωρείς εσύ ότι πρέπει να αντέχουν), είναι πραγματικά άλλο πράγμα.
Και δεν τα λέω μόνο για σένα αυτά.Κι εγώ ήθελα από τα δικά μου φρένα (τα εργοστασιακά) να ήταν σε απόδοση όπως είναι τα σημερινά.
Όμως δεν ήταν δυστυχώς! Και στράβωσαν οι δίσκοι, και υπερθερμαίνονταν πανεύκολα και...και...και...
Κατάλαβα ότι το πρόβλημα ήταν σε μένα (έμμεσα) και κυρίως στον τρόπο που εγώ οδηγώ το αμάξι μου σε σχέση με το πώς έχει σχεδιαστεί να αντέχει.
Το κατάλαβα και πήγα παρακάτω. Το έκραξα, το έγραψα κι εδώ ότι τα φρένα του Α3 1.8TFSI είναι απαράδεκτα για τις ικανότητες του κινητήρα (στην εργοστασιακή του μορφή) και το βάρος του πλαισίου. Το ξαναγράφω: Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΑ!
Άλλαξα δίσκους-τακάκια δωρεάν μετά από απίστευτη γκρίνια στο Φιλοσίδη (μπράβο του που με ανέχτηκε πάντως ),αλλάχτηκαν και τα αποτελέσματα ήταν ίδια.
Τι έπρεπε να κάνω? Να στείλω mail στην Audi Γερμανίας να τους κράξω κι αυτούς? (ντάξει...σήμερα με το κάψιμο που με διακατέχει μπορεί και να το έκανα ανάμεσα σε κάποιο από τα ξενύχτια )
Πήγα παρακάτω. Έβαλα τα φρένα του cupra μπροστά (και σύντομα και στα πίσω) και τέλος. Βρήκα την υγειά μου.Όσο για το θέμα των προτεραιοτήτων, από τη μέρα που ξεκινήσαμε να κάνουμε παρέα (πρέπει να πέρασε και 1+ χρόνος - ίσως και παραπάνω), έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μου. Πλέον είμαι 'δουλειά-σπίτι-δουλειά' με 14-16 ώρες εργασίας τις καθημερινές (συν τα Σ/Κ), όταν... πέρισυ τέτοια εποχή δούλευα maximum 8 ώρες, δεν είχα ταξίδια στο εξωτερικό, δεν είχα ποτέ δουλειά να κάνω μέσα στα Σ/Κ κτλ.
Και όλα αυτά δεν τα γράφω δημόσια για να με λυπηθείς ('τον κακομοίρη, δουλεύει πολλές ώρες! τι κρίμα').
τα λέω όλα αυτά για να σου πω έμμεσα ότι 'σήμερα' που μου δόθηκε μία ευκαιρία που σε ελάχιστους δίνονται αυτή την περίοδο (ίσως και γενικότερα ελάχιστοι είναι αυτοί που λαμβάνουν τέτοιες ευκαιρίες στη ζωή τους). Τι πρέπει να κάνω λοιπόν? Να την 'κλοτσήσω' γιατί μου στερεί ελεύθερο χρόνο αυτή την περίοδο της ζωής μου, τότε νομίζω ότι γίνεσαι άδικος μαζί μου.
Οι πραγματικοί φίλοι μου (δεν το λέω για μπηχτή αλλά ως μία απλή σκέψη μου) να κάνουν υπομονή. Μπορεί η φύση της σχέσης να αλλάξει (άλλωστε ποιά σχέση μένει ίδια με την πάροδο του χρόνου?), αλλά πάντα θα ξέρω ότι είναι εκεί για να με στηρίξουν αν χρειαστεί και να μοιραστώ και τις ιδέες μου, τις ανησυχίες μου, την κ@υλ@ μου.Είμαι offtopic όμως και νομίζω ότι δεν ενδιαφέρει τους άλλους χρήστες η μεταξύ μας προσωπική σχέση-επαφή.
Συγνώμη αν κούρασα με την πολυλογία μου βραδιάτικα. -
Σωραίος.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@vellerefontis
ΦΥΣΙΚΑ και σέβομαι την άποψή σου. Κατανοώ επίσης ότι δεν γίνεται όλοι να συμφωνούμε με όλους, όμως το δίκαιο/πρέπον/σωστό είναι να δέχεσαι τη διαφορετικότητα του άλλου όπως σωστά είπες κι εσύ.Σέβομαι την άποψή σου αλλά ταυτοχρόνως συνεχίζω να διαφωνώ με τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα όσο αναφορά την εγγύηση, γιατί αν ήταν έτσι, αν είχε πρόβλημα το σασμάν σου, και στο αλλάζανε στην εγγύηση, θα ζητούσες να πάρεις το παλιό-χαλασμένο πίσω. Κάτι τέτοιο όμως δε θα γινόταν, έτσι? εξυπνάδες...
θεωρείς δηλαδή ότι θα ήταν πιο δίκαιο για σένα να σου έδιναν (για να το τραβήξω από τα 'μαλλιά') άλλο ένα scirocco R (έστω μόνο τα μηχανικά-κινούμενα μέρη) με ανταλλακτικά μιας και τα έχεις ήδη πληρώσει? [color=#FF8000]πάλι εξυπνάδες, ήμουν πολύ συγκεκριμένος αλλά μάλλον δεν διάβασες αυτά που έγραψα, απλά συνεχίζεις να διαφωνείς γιατί έτσι πιστεύεις ότι με σέβεσαι... διαφωνόντας...[/color]Όσο για το θέμα της εγγύησης, ο dealer με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία (που σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες έχει γίνει και νόμος) οφείλει να σου παρέχει 2 χρόνια εγγύηση για το οτιδήποτε αγοράζεις από αυτόν. Τουλάχιστον αυτό ΛΑΘΟΣ δεν ισχύει αυτό που λες πια... στο εξήγησα, δεν θέλησες να το καταλάβεις, η αντιπροσωπεία αγοράζει και πουλάει δικαιώματα εγγύησης, άσχετα όλα αυτά που γράφεις... στην Γερμανία, που, από ότι θυμάμαι είναι ακόμη μέλος της Ε.Ε. αγοράζει μόνος του ο πελάτης την διάρκεια σε συνδιασμό με χλμ...ισχύει στην Ελλάδα, οπότε ΕΔΩ δεν μπορείς να αγοράσεις αμάξι χωρίς εγγύηση 2 ετών, ακόμα κι αν το εργοστάσιο ΔΕΝ στην έδινε.
Τέλοσπάντων. Θα μπορούσα να μην έγραφα τίποτα από τα παραπάνω. Το προτιμούσες? Γιατί από την απάντησή σου (το ύφος της για την ακρίβεια) αυτό καταλαβαίνω. Ναι, θα το προτιμούσα γιατί θα σήμαινε ότι είχες διαβάσει προσεχτικά αυτά που έγραψα αλλά είσαι ακόμη νιάτο... την έχεις μέσα σου την αντιλογία...
Ειλικρινά αν θες, θα το κάνω από δω και πέρα.Να το κάνεις αν πρόκειται να εξηγώ κάτι και να προσθέτω νέα αντεπιχειρήματα και εσυ απλά αναπαράγεις τα ίδια, δεν προχωράνε έτσι οι συζητήσεις... Λυπάμαι...(χωρίς κανένα ψήγμα ειρωνείας)Το όλο μου πόστ παραπάνω είχε ως ως ορμητήριο αυτό που έγραψες:
(...) χωρίς όμως το σύστημα ή εγώ, ο πελάτης, να έχει πάρει βεβαιώσεις ότι αυτό που μου έβαλαν θα είναι καλύτερο από αυτό που είχα πληρώσει
Τι γραπτές βεβαίωσεις δεν μπορείς να έχεις? Σου αντικαθιστούν το ανταλλακτικό με κάποιο άλλο (καινούριο) γιατί θεωρούν ότι [b]μάλλον[/b] έπεσες σε ελαττωματική παρτίδα. Σου βάζουν λοιπόν ξανά**[b]**[/b] αυτά που φοράνε χιλιάδες άρα Golf R και Scirocco R (και ίσως και leon cupra R, A3 3.2lt και S3). Με αυτό το ανταλλακτικό σχεδιάστηκε το Scirocco. Τώρα αν είναι λάθος ή σωστό, είναι άλλο θέμα. Για ξαναδιάβασε αυτά που γράφεις... μάλλον δεν το έκανες...
Πλήρωσες αυτό όμως. Τώρα αν εσένα σου πέφτει [color=#FF8000] ΔΕΝ είναι θέμα τι μου πέφτει, έχει αποδειχθεί κατεπανάληψη ότι το συγκεκριμένο σύστημα φρένων είναι κακό... [/color]λίγο ή πολύ για τη χρήση που θες να τους κάνεις (ή θεωρείς εσύ ότι πρέπει να αντέχουν), είναι πραγματικά άλλο πράγμα.
Και δεν τα λέω μόνο για σένα αυτά. Μηπως επειδή αυτό διάλεξες να βάλεις κι εσύ τώρα το υποστηρίζεις? Εγώ σου είχα πει ότι είναι κακή επιλογή, μήπως τώρα σε ενοχλεί ότι μπορεί να ισχύει αυτό που έχουν περάσει ένα σορό ιδιοκτήτες των φρένων αυτών, το πετσικάρισμα και εν μέρη την μειομένη απόδοσή του?Κι εγώ ήθελα από τα δικά μου φρένα (τα εργοστασιακά) να ήταν σε απόδοση όπως είναι τα σημερινά....δηλαδή αυτά που εγώ κατηγορώ... όπως είπα και πιο πάνω
Όμως δεν ήταν δυστυχώς! Και στράβωσαν οι δίσκοι, και υπερθερμαίνονταν πανεύκολα και...και...και...
Κατάλαβα ότι το πρόβλημα ήταν σε μένα (έμμεσα) και κυρίως στον τρόπο που εγώ οδηγώ το αμάξι μου σε σχέση με το πώς έχει σχεδιαστεί να αντέχει. Αυθαίρετο συμπέρασμα δεν δέχομαι, δηλαδή πως το οδηγείς ρε φίλε? εγώ έχω δει πως οδηγείς και δεν πιστεύω όσο και να θες ότι τα κούρασες τα δικά σου παλιά... απλά έβαλες περισσότερη δύναμη και μετά άλλαξες τα φρένα σου σε μεγαλύτερα... αυτή είναι η αλήθεια και την έχεις μοιραστεί μαζί μου παλαιότερα, δεν κατάλαβα τι άλλαξε από τότε...
Το κατάλαβα και πήγα παρακάτω. Το έκραξαΜΠΡΑΒΟ!!!, το έγραψα κι εδώ ότι τα φρένα του Α3 1.8TFSI είναι απαράδεκτα για τις ικανότητες του κινητήρα (στην εργοστασιακή του μορφή) και το βάρος του πλαισίου. Το ξαναγράφω: Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΑ! ΜΠΡΑΑΑΒΒΒΒΟΟΟΟ!!!!!!
Άλλαξα δίσκους-τακάκια δωρεάν μετά από απίστευτη γκρίνια στο Φιλοσίδη (μπράβο του που με ανέχτηκε πάντως ),αλλάχτηκαν και τα αποτελέσματα ήταν ίδια.
Τι έπρεπε να κάνω? Να στείλω mail στην Audi Γερμανίας να τους κράξω κι αυτούς? ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑ! έπρεπε να απευθυνθείς στον κατασκευαστή ο οποίος είναι και καθόλα υπεύθυνος για το αποτέλεσμα αυτό και όχι να παρακαλάς σαν και εμένα τον εδώ αντιπρόσωπο... δεν φταίει αν οι άλλοι φτιάχνουν πίπα αυτοκίνητα...(ντάξει...σήμερα με το κάψιμο που με διακατέχει μπορεί και να το έκανα ανάμεσα σε κάποιο από τα ξενύχτια )
Πήγα παρακάτω. Έβαλα τα φρένα του cupra μπροστά (και σύντομα και στα πίσω) και τέλος. Βρήκα την υγειά μου.Όσο για το θέμα των προτεραιοτήτων, από τη μέρα που ξεκινήσαμε να κάνουμε παρέα (πρέπει να πέρασε και 1+ χρόνος - ίσως και παραπάνω), έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μου. Πλέον είμαι 'δουλειά-σπίτι-δουλειά' με 14-16 ώρες εργασίας τις καθημερινές (συν τα Σ/Κ), όταν... πέρισυ τέτοια εποχή δούλευα maximum 8 ώρες, δεν είχα ταξίδια στο εξωτερικό, δεν είχα ποτέ δουλειά να κάνω μέσα στα Σ/Κ κτλ.
Και όλα αυτά δεν τα γράφω δημόσια για να με λυπηθείς ('τον κακομοίρη, δουλεύει πολλές ώρες! τι κρίμα').ΤΙ λες μωρέ τώρα??? μήπως το παρατραβάς? θες να πεις ότι δεν προλαβαίνεις να πάρεις ένα τηλέφωνο ή να έρθεις για ένα καφε για μιση ώρα? και πρέπει, αν δεν έρθεις να σε λυπηθώ... δεν λυπάμαι τους ανθρώπους έτσι φίλε μου, απλά καταλαναίνω τις επιλογές σου, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ όμως ούτε ότι είναι δικαιολογημένο σε μία φιλία η εξαφάνιση... καμία σχέση...
τα λέω όλα αυτά για να σου πω έμμεσα ότι 'σήμερα' που μου δόθηκε μία ευκαιρία που σε ελάχιστους δίνονται αυτή την περίοδο (ίσως και γενικότερα ελάχιστοι είναι αυτοί που λαμβάνουν τέτοιες ευκαιρίες στη ζωή τους). Τι πρέπει να κάνω λοιπόν? Να την 'κλοτσήσω' γιατί μου στερεί ελεύθερο χρόνο αυτή την περίοδο της ζωής μου, τότε νομίζω ότι γίνεσαι άδικος μαζί μου....πολλά λές φίλε, άδικός? εγώ? μαζί σου?
Οι πραγματικοί φίλοι μου (δεν το λέω για μπηχτή αλλά ως μία απλή σκέψη μου) να κάνουν υπομονή.Ακ,ομη κάνω για να σου απαντάω από εδώ αφού χθες δεν απάντησες το τηλέφωνο όπως και είναι το πιο λογικό μεταξύ φίλων, όπως δηλαδή έκανες παλαιότερα είτε ήσουν Γαλία ή όχι.... Μπορεί η φύση της σχέσης να αλλάξει (άλλωστε ποιά σχέση μένει ίδια με την πάροδο του χρόνου?), αλλά πάντα θα ξέρω ότι είναι εκεί για να με στηρίξουν αν χρειαστεί και να μοιραστώ και τις ιδέες μου, τις ανησυχίες μου, την κ@υλ@ μου....αυτό μου ακούγεται κάπως εγωιστικό, αλλάζουν οι προτεραιότητές μου και έτσι πρέπει να δεχθούν αυτοί που με αγαπάνε ότι δεν είναι στις προταιρεότητές μου πια και να μην παραπονιούνται κιόλας! ΔΕΝ μας τα λες καλά φίλε...Είμαι offtopic όμως και νομίζω ότι δεν ενδιαφέρει τους άλλους χρήστες η μεταξύ μας προσωπική σχέση-επαφή.
Συγνώμη αν κούρασα με την πολυλογία μου βραδιάτικα.Ας έπερνες ένα τηλέφωνο για τα προσωπικά όπως προσπάθησα να κάνω εγώ.... εγώ δεν πιστεύω ότι κουράζονται αυτοί που ενδιαφέρονται για εμάς... απλά παρακολουθούν τι συμβαίνει...
ακόμη εύχομαι να σε δούμε σύντομα και να ξανασκεφτείς αυτά που γράψαμε γιατί μάλλον δεν έχεις δώσει και πολύ χρόνο για αυτά με αποτέλεσμα να μην έχεις καταλάβει τα επιχειρήματά μου ή την θέση μου σε αυτά... ποτέ δεν είπα ότι θέλω δεύτερο αυτοκίνητο αλλά ένα και καλό, ή μάλλον όσο καλό το πλήρωσα, και τα ενιαία δισκόφρενα σε διάσταση τέρατος και με μονή δαγκάνα είναι απλή τσιγκουνιά... ειδικά αν στραβώνουν κιόλας μετά από χρήση που το μοντέλο αυτό προορίζεται...
εύχομαι να έχω γίνει απόλυτα κατανοητός, αν όχι, πάρε με να στα εξηγήσω πιο λιανά.-
-
Κωνσταντίνε (vellerefontis) δεν μου πέφτει λόγος αλλά νομίζω ότι είσαι απόλυτος στην κρίσεις σου αλλά και απότομος στο λόγο σου.
Μια λεπτομέρεια μόνο. Και η Μ3 Ε92 μονοπίστονο φοράει όπως ξέρεις και μάλιστα βάζει τα γυαλιά σε αποστάσεις φρεναρίσματος σε πολυπίστονους ανταγωνιστές. Αν τσιγουνεύτηκε η BMW τα πολυπίστονα στα 90.000 τι περίμενες να κάνει η VW στα 30.000? Το στράβωμα είναι απαράδεκτο για εργοστασιακούς δίσκους, από την άλλη όμως τα μονοπίστονα δεν υστέρουν τόσο σε δύναμη παρά μόνο στην αντοχή. Γνωρίζοντας το αυτό τα πλαισιώνεις με ημιαγωνιστικά τακάκια/σωληνάκια και τελείωσε το θέμα. Εγώ πάντως σε πίστα και στροφιλίκια μια χαρά έχω βρει και τα μονοπίστονα/εργοστασιακά τακάκια και τα μονοπίστονα/ds2500. Aπλά μετά από 2ή 3 γύρους έρχεται 1 γύρος κρύωμα. Με αυτόν τον τρόπο ΠΟΤΕ δεν έχω χάσει τα φρένα μου.
-
Εδώ που τα λέμε όμως οι Μ ποτέ δεν φημίζονταν για τα φρένα τους, ειδικά σε αντοχή!
GOLF R - SCIROCCO R