-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
edit: διαβασα λαθος..επιμενω παντως κλεινουν τα ηλεκτρικα στο gti 6?
οταν πατας το κουμπι τι σου βγαζει???εμενα μου λεει esp/asr off
το xds πού ξερεις οτι κλεινει και ΓΙΑΤΙ να κλεινει???
στην 135 και να κλεισεις το esp το ηλεκτρομπλοκε παραμενει..όταν το σβήνεις ESP OFF και όταν τ'ανάβεις ESP/ ASR ON
πρόσεξε το καλύτερα!
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Σοβαρα? Το εχεις τσεκαρει? Βλεπεις δηλαδη να σπιναρει πχ πολυ ο εσωτερικος
σε κλειστη στροφη με φουλ γκαζι?
Ειχα την εντυπωση πως αυτο δουλευει ετσι κι αλλιως γιατι, αν θυμαμαι σωστα,
στο GTI η απενεργοποιηση του ESP, ουσιαστικα δεν βγαζει εκτος ΜΟΝΟ το ASR?, oπως
πχ και με το rocco?
Δηλαδη μπορεις να βγαλεις ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα off πατωντας το κουμπακι του ESP?Γρηγόρη εξηγώ παραπάνω.
Οπως τα λες είναι με τη διαφορά οτι μαζι με το asr κλείνει και το xds.Το εχεις διαπιστωσει ο ιδιος δηλαδη...
Περιεργο μου φαινεται, γιατι τουλαχιστον απ' οσο εχω καταλαβει, και μου εχει πει και ο Γιαννης πχ για το rocco του (jntaras), αυτος ειτε εχει ανοιχτο, ειτε κλειστο το ASR,
το EDL που εχει το Rocco λειτουργει.
Κατι δεν καθεται καλα εδω.Πολλη μεγαλη μ@λ@κι@ μου φαινεται να το σβηνουν στο GTI κρατωντας παντα ανοιχτο το ESP ( ) και αντιθετα να το κρατανε ανοιχτο στο rocco ασχετως αν ειναι on/off το ESP (δηλαδη το ASR ουσιαστικα)...
Γρηγόρη με το asr on ειναι σχεδόν αδυνατο να βγάλεις μούτρα.
Νιώθεις το xds να δουλεύει να βαραίνει το τιμόνι, να καρατάει-φρενάρει το μοτέρ και απλά δεν βγάζεις μούτρα.Οταν το κλείσεις το μόνο σίγουρο είναι οτι μπορεί να βγάλεις μούτρα. Από λίγα μούτρα....μεχρι πολλά μούτρα. Αρα το xds κλείνει μαζι με το asr (ή τουλάχιστον παρεμβαίνει ελάχιστα-σχεδον καθόλου).
Το τι σας φαίνεται λογικό και τι όχι έχει λιγη σημασια...
σβήνει μόνο το ASR και μένει σαν φύλακας άγγελος το ESP... στα των γκόλφ...
-
τιμες στο αγγλια (και του ανταγωνισμου.. κλαψτε... )
http://www.topgear.com/uk/car-news/golf ... 2009-11-02 -
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/
Review του Scirocco R. Οι Άγγλοι δοκιμαστές το εξυμνούν για τις επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά. Και μάλιστα λένε ότι το προτιμούν έτσι όπως είναι δικίνητο, παρά αν ήταν τετρακίνητο.
-
Ειχα βαλει το link του CAR, στο τοπικο του Scirocco, αλλα ξεχασα να το βαλω εδω...
Αλλο ενα απο το Αγγλικο Autocar.http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... -R/244610/
Btw, 5 αστερια δινει το CAR, , και το Autocar λεει οτι overall, ειναι οτι καλυτερο στα χρηματα, καλυτερο και απο το Focus RS...
Tελικα φαινεται οτι κατι ηξεραν οι Γερμανοι που δεν επελεξαν 4κινηση στην περιπτωση
του Rocco. Mενει να δουμε, και στα δικα μας εδαφη, ποσο καλα αντιστοιχα θα στεκεται... -
απο το αρθρο του realzeus
It keeps things in check subtly, yet still allows a degree of wheelspin so you know what's going on. On balance, we'd prefer this to the added weight of lugging around a 4wd system.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απο το αρθρο του realzeusIt keeps things in check subtly, yet still allows a degree of wheelspin so you know what's going on. On balance, we'd prefer this to the added weight of lugging around a 4wd system.
Iσως εννοει οτι με αυτο τον τροπο, ειναι πιο ξεκαθαρο το στησιμο του, και οι αντιδρασεις του.
Σπιναρει λιγο μεν οσο χρειαζεται, για να μην ειναι απολυτως φιμωμενο και αχαρο με τα ηλεκτρονικα, αλλα παραλληλα δεν εχει την μεταφορα ροπης σε πισω τροχους, η οποια φαινεται οτι μαλλον με την εξελιξη των ηλεκτρονικων-στησιματος-μετατροχιων του αυτοκινητου, ειναι περιττη και περισσοτερο καθυστερει -για αυτης της ταξης την ιπποδυναμη πλεον- παρα βοηθαει σε γρηγοροτερο και καθαρο περασμα σε στροφη...
(Μην ξεχνας οτι το στησιμο του δικου σου πχ εξελιχθηκε ηδη πριν 5 χρονια για να περασει στην παραγωγη, με αλλα, προηγουμενης γενιας ηλεκτρονικα, χωρις προσομειωση μπλοκε διαφορικου, και με μικροτερα μετατροχια, κανοντας για εκεινη την εποχη επιτακτικη την αναγκη 4κινησης με haldex. Aπ' οτι δειχνουν ομως εδω οι πρωτες εντυπωσεις, πλεον με την νεα γενια ηλεκτρονικων, η 4κινηση θα αποτελουσε μαλλον 'liability' αντι για 'benefit' στο συγκεκριμενο αυτοκινητο...) -
θα δουμε..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το scirocco μαλλον απ οτι διαβασα θα ειναι μπροστοκινητο!το golf τετρακινητο αλλα με υποβοηθηση οι πισω ροδες οχι καθαρα τετρακινηση στυλ EVO!!!αλλα και τα δυο 2λιτρα 270 αλογα 5,5 0-100!τιμες που ρωτησα στην vw δεν γνωριζουν ακομα!!γυρω στα 40.000 και ανω
δε νομιζω οτι χρειαζεται να γινεται συνεχεια αυτη η κουβεντα..
αν εχεις αμφιβολιες για το ποσο 'καθαρα' ή οχι 4κινητο ειναι δεν εχεις παρα να βρεις ενα και να το οδηγησεις...
θα παρακαλουσα μεχρι τοτε να μην μιλας για 'υποβοηθηση' και ψευτικη 4κινηση..
καλυτερα να διαβαζεις πρωτα τι γραφω η αν δεν καταλαβαινεις να ρωτας...και να μην το παιζεις εξυπνος!!!ειπα οτι το γκολφ θα εχει υποβοηθηση,δεν θα ειναι καθαρη 4κινηση στυλ evo(οπως το evo δηλ!!!)τωρα τι μου λες δεν ξερω και ποια κουβεντα γινεται συνεχεια παλι δεν ξερω και δεν με απασχολει!!!εχω οδηγησει ΕVO 7,8,9 και 10!
-
ε και γω σου λεω οτι η 4κινηση του θα ειναι **καθαροτατη ** και οχι καποια υποβοηθηση και αν εχεις διαφωνια , ψαξε να βρεις να οδηγησεις ενα R32 ή ενα s3 τελευταιας γενιας ή ενα βολβο ή ενα saab xwd
τι παει να πει καθαρη και βρωμικη 4κινηση δηλαδη?
οταν κινουνται οι 4 τροχοι και εχεις τουλαχιστον 2 διαφορικα εισαι 4κινητος
δεν υπαρχει κατι αλλο..
εκτος και αν θεωρεις 4κινηση μονο οταν υπαρχει κεντρικο διαφορικο..
μονο που θα θυμησω και σε σενα οτι οι λαμπο , η veyron, οι πορσε και το gtr δεν εχουν κεντρικο διαφορικο, αρα ουτε και αυτα ειναι 4κινητα.. ειναι υποβοηθουμεναεγω παντως σου ξαναλεω οδηγησε τα πρωτα γιατι αλλο τι λενε τα περιοδικα οτι γινεται στη θεωρια και αλλο το τι γινεται στη πραξη...
οποτε χρειαζεσαι παντως την 4κινηση σου την εχεις και με το παραπανω -
Οπως ακουγαμε παλια στα επιμαχα video με τις διαπλοκες Υπουργων,
την φραση **'πεντακαθαρίδης'...? **
Παντως ισχυουν αυτα που λεει ο qsis περα απο την πλακα, οι διαφορες πλεον, ειδικα στα πιο προσφατα haldex vs 3διαφορικα, ειναι πολυ μικρες σχεδον ανεπαισθητες σε αποτελεσματικοτητα, απλα ειναι ελαφρως ισως πιο φιλικα στα ορια, και υπερεχουν ελαχιστα σε θεμα αισθησης, τα 3 διαφορικα, λογω πιο ομαλης μεταβλητοτητας ποσοστου ροπης στον πισω αξονα.
Εχω οδηγησει Ιαπωνικη φτερουγα με 265εργοστασιακα σε γωνιες και ποικιλες τοποθετησεις (γλυστριμα με τα 4, υπερστροφη ισχυος, αλλα και υποστροφη ισχυος) και εχω μια ιδεα
λειτουργιας των 3 διαφορικων. Πλεον ομως, αν και εγω στο κοντινο παρελθον ημουν
επιφυλακτικος, ειδα μετα απο συντομη βολτα οτι γινεται ΚΑΙ με haldex, τουλαχιστον
η υπερστροφη ισχυος και μαλιστα αμεσα αλλα οχι ατσαλα... -
εμένα αυτό που με προβληματίζει περισσότερο δεν είναι η βρόμικη ή καθαρή τετρακίνηση των Golf R, S3 αλλά η σοβαρή έλλειψη μόνωσης στον πίσω άξονα του scirocco! μπήκα πάλι στο 160άρι προχθές και παρότι έχει τις 'μικρές' ζάντες το πίσω μέρος έχει εντονότατο θόρυβο κύλισης και κοπανάει αφόρητα στις λακκούβες...
Δεν θέλω καν να φανταστώ πως θα είναι το R
τώρα όσον αφορά στην συμπεριφορά των, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο παρά του ότι οποιαδήποτε μπροστινή κίνηση, με ή χωρίς φύλακες αγγέλους (βλέπε ηλεκτρονικά ή διαφορικά) δεν αντέχει να έχει τόση δύναμη κάτω από τα σκέλια της. Τώρα αν με αυτά βοηθάει τον οδηγό να περάσει μεγαλύτερο μέρος αυτής στον δρόμο είναι ένα πράγμα το να χρησιμοποιείς όμως το σύνολό της άλλο...
το 'πουσαρισμένο' δικό μου ήταν ελαφριά υπό ή υπερστροφικό (με ή χωρίς ESP) και με την αναβάθμηση έγινε υποστροφικό με το ESP και έντονα υπερστροφικό σε κλειστές στροφές χωρίς το ESP! Σε ανοικτές απλά ανοίγει την πορεία του με τα τέσσερα πια. Άρα δεν είναι μόνο τα λάστιχα και ο οδηγός είναι και η φυσική που ορίζει τα πράγματα θέλουν δεν θέλουν κάποιοι να το πιστέψουν/ αποδεχτούν...
άρα το scirocco ναι μεν θα είναι εργαλείο οδήγησης και χαράς αλλά δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικό...
Βέβαια ο όμιλος φρόντισε και για αυτό, το ένα έχει 7άλογα λιγότερα από το άλλο... Αν είχαν το ίδιο ακριβώς βάρος και ιπποδύναμη θα βλέπαμε πιο καθαρά αυτό που λέω. ακόμη σωστότερο θα ήταν ένα S3(ή όποιο R) με και χωρίς τετρακίνηση σε μέτρησηΤώρα ως έχειν δεν θα καταλάβουμε τίποτα, μην σας πω ότι το ψιrocco θα είναι πιο γρήγορο κιόλας!
-
Το 160αρι που οδηγησες, μηπως θυμασαι αν ειχε τις λιγο πιο φαρδιες 235/45/17
του σπορ πακετου αντι των στανταρ 225/45/17, γιατι οι δευτερες συνηθως ειχαν και 'θορυβωδη' μετρια λαστιχα, απο εντυπωσεις κατοχων, σε σχεση με τις μεγαλυτερες...
Παντως για το θεμα της δυναμης, η οποια συγκριση με το δικο σου βελτιωμενο S3, δεν ειναι
και οτι καλυτερο, αν λαβεις υποψιν σου 1ον οτι δεν ειναι εργοστασιακο το αποτελεσμα, αυτων που διαπιστωνεις, και 2ον μιλαμε για τεχνολογια τουλαχιστον 5ετων πισω, αλλα
και διαφορετικων μετατροχιων-στησιματος και κεντρου βαρους.
Συμφωνω σε γενικες γραμμες οτι πανω απο 200αλογα οποιοδηποτε προσθιοκινητο
θα πρεπει να ζοριζεται αρκετα -ειδικα στους δικους μας δρομους- να περναει την δυναμη του κατω, ηδη ομως η συγκεκριμενη κατασκευη εχει αποτελεσει ευχαριστη εκπληξη
σε ξενο εδαφος, κατι που πιστευω οτι θα ισχυσει σε πολυ μεγαλο βαθμο και στους
δρομους μας... -
γρηγορη την 5ετη τεχνολογια πού την ειδες?
δεκεμβριο του 2006 κυκλοφορησε το αυτοκινητο, οποτε παει για 3 χρονια στην αγορα..και ποσο πολυ το εξελισσαν τελοσπαντων?
αλλωστε και το scirocco δεν ειναι και καμια παρθενογενεση.. ουτε και το golf r
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
**γρηγορη την 5ετη τεχνολογια πού την ειδες? **δεκεμβριο του 2006 κυκλοφορησε το αυτοκινητο, οποτε παει για 3 χρονια στην αγορα..και ποσο πολυ το εξελισσαν τελοσπαντων?
αλλωστε και το scirocco δεν ειναι και καμια παρθενογενεση.. ουτε και το golf r
Στην γενια του haldex που φοραει το S3 του 2006...
Δεν ειναι καλυτερο συνολικα το -οποιοδηποτε μεχρι στιγμης- rocco απο το S3,
εχει ομως βελτιωμενες προδιαγραφες, περα απο τα πιο προσφατα ηλεκτρονικα, σε επιπεδο μετατροχιων, κεντρο βαρους και πισω αναρτησης... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ε και γω σου λεω οτι η 4κινηση του θα ειναι **καθαροτατη ** και οχι καποια υποβοηθηση και αν εχεις διαφωνια , ψαξε να βρεις να οδηγησεις ενα R32 ή ενα s3 τελευταιας γενιας ή ενα βολβο ή ενα saab xwdτι παει να πει καθαρη και βρωμικη 4κινηση δηλαδη?
οταν κινουνται οι 4 τροχοι και εχεις τουλαχιστον 2 διαφορικα εισαι 4κινητος
δεν υπαρχει κατι αλλο..
εκτος και αν θεωρεις 4κινηση μονο οταν υπαρχει κεντρικο διαφορικο..
μονο που θα θυμησω και σε σενα οτι οι λαμπο , η veyron, οι πορσε και το gtr δεν εχουν κεντρικο διαφορικο, αρα ουτε και αυτα ειναι 4κινητα.. ειναι υποβοηθουμεναεγω παντως σου ξαναλεω οδηγησε τα πρωτα γιατι αλλο τι λενε τα περιοδικα οτι γινεται στη θεωρια και αλλο το τι γινεται στη πραξη...
οποτε χρειαζεσαι παντως την 4κινηση σου την εχεις και με το παραπανωμα ρε φιλαρακο αυτο που διαβασα σου ειπα!δεν εχω οδηγησει ακομα τα R για να ξερω ακριβως!παντως διαβασα οτι το rocco R θα ειναι μπροστοκινητο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γρηγορη την 5ετη τεχνολογια πού την ειδες?δεκεμβριο του 2006 κυκλοφορησε το αυτοκινητο, οποτε παει για 3 χρονια στην αγορα..και ποσο πολυ το εξελισσαν τελοσπαντων?
αλλωστε και το scirocco δεν ειναι και καμια παρθενογενεση.. ουτε και το golf r
εξέλιξη της μαμάς εταιρίας υπάρχει μόνο αφού και τα δύο δανείζονται μπροστινά συστήματα κίνησης μετάδοσης κατεύθυνσης από το S3... Το δε Scirocco απλά διαφέρει στον πίσω άξονα ο οποίος και προέρχεται από της προηγούμενης γενιάς Passat και τα πλαστικά του και τον γενικότερο εσωτερικό διάκοσμο που είναι από το Golf Plus.
Μου θυμίζει την BMW που στην πρώτη γενιά Z πήρε ότι είχε έτοιμο από το ράφι και δήθεν δημιούργησε ένα πρωτοποριακό ρόουντστερ! Ας γελάσω..
κι έχουμε πει τόσες φορές ότι τα EDL + XDS είναι όπως λέμε DSG + S-Tronic... Τι Γιάννη τι Γιαννάκη μου! Δεν υπάρχει εξέλιξη απλά εφαρμογή των υπαρχόντων λύσεων και στα πατώματα των Golf + Scirocco... Η καλύτερη οδηγική συμπεριφορά/ πάτημα του ψιρόκο έγκειται στα μετατρόχια + μεταξόνια.
αυτά.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
γρηγορη την 5ετη τεχνολογια πού την ειδες?
δεκεμβριο του 2006 κυκλοφορησε το αυτοκινητο, οποτε παει για 3 χρονια στην αγορα..και ποσο πολυ το εξελισσαν τελοσπαντων?
αλλωστε και το scirocco δεν ειναι και καμια παρθενογενεση.. ουτε και το golf r
εξέλιξη της μαμάς εταιρίας υπάρχει μόνο αφού και τα δύο δανείζονται μπροστινά συστήματα κίνησης μετάδοσης κατεύθυνσης από το S3... Το δε Scirocco απλά διαφέρει στον πίσω άξονα ο οποίος και προέρχεται από της προηγούμενης γενιάς Passat και τα πλαστικά του και τον γενικότερο εσωτερικό διάκοσμο που είναι από το Golf Plus.
Μου θυμίζει την BMW που στην πρώτη γενιά Z πήρε ότι είχε έτοιμο από το ράφι και δήθεν δημιούργησε ένα πρωτοποριακό ρόουντστερ! Ας γελάσω..
κι έχουμε πει τόσες φορές ότι τα EDL + XDS είναι όπως λέμε DSG + S-Tronic... Τι Γιάννη τι Γιαννάκη μου! Δεν υπάρχει εξέλιξη απλά εφαρμογή των υπαρχόντων λύσεων και στα πατώματα των Golf + Scirocco... Η καλύτερη οδηγική συμπεριφορά/ πάτημα του ψιρόκο έγκειται στα μετατρόχια + μεταξόνια.
αυτά.
O πισω αξονας μαζι με την multilink αναρτηση προερχεται απο το passat της τωρινης
γενιας με αρκετες διαφοροποιησεις στο τελικο set up και το μεγαλυτερο τμημα της ειναι αλουμινενιο. Ειναι μια προηγμενη λυση, και οχι αναχρονιστικη. Το ταμπλω αν και δεν εχει ιδιαιτερη σημασια στο θεμα της ουσιας του rocco που ειναι το στησιμο του και η οδηγικη συμπεριφορα του, προερχεται απο το EOS. Ειναι αρκετα αδικο ομως να αναφερεις και μονο το ατυχες παραδειγμα με την Z η οποια αν και ευχαριστη στο δρομο, μεχρι να μπει αργοτερα το ESP ηταν και επικινδυνη και με αρκετα χαμηλα ορια,ακομα και με τον ατμοσφαιρικο 2λιτρο, καταστασεις που στο rocco απλα δεν ισχυουν.
Τελος αν και οντως, το XDS, ειναι ουσιαστικα μια μετεξελιξη τυπου software του EDL
δεν παυει να λειτουργει αποτελεσματικα (οπως εχουν διαπιστωσει οι περισσοτεροι δοκιμαστες), και προφανως ακομα καλυτερα στο rocco αντι στο Golf, χαρις και τα μεγαλυτερα μετατροχια, αλλα και το ελαφρως χαμηλοτερο κεντρο βαρους αυτου.
Το μεταξονιο του ειναι ακριβως ιδιο με του Golf/A3/S3, δεν αλλαζει, ολα τα υπολοιπα ομως
μαζι μεταμορφωνουν στην κυριολεξια το αυτοκινητο, οσο και να θεωρουνται μικρες λεπτομερειες... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
γρηγορη την 5ετη τεχνολογια πού την ειδες?
δεκεμβριο του 2006 κυκλοφορησε το αυτοκινητο, οποτε παει για 3 χρονια στην αγορα..και ποσο πολυ το εξελισσαν τελοσπαντων?
αλλωστε και το scirocco δεν ειναι και καμια παρθενογενεση.. ουτε και το golf r
εξέλιξη της μαμάς εταιρίας υπάρχει μόνο αφού και τα δύο δανείζονται μπροστινά συστήματα κίνησης μετάδοσης κατεύθυνσης από το S3... Το δε Scirocco απλά διαφέρει στον πίσω άξονα ο οποίος και προέρχεται από της προηγούμενης γενιάς Passat και τα πλαστικά του και τον γενικότερο εσωτερικό διάκοσμο που είναι από το Golf Plus.
Μου θυμίζει την BMW που στην πρώτη γενιά Z πήρε ότι είχε έτοιμο από το ράφι και δήθεν δημιούργησε ένα πρωτοποριακό ρόουντστερ! Ας γελάσω..
κι έχουμε πει τόσες φορές ότι τα EDL + XDS είναι όπως λέμε DSG + S-Tronic... Τι Γιάννη τι Γιαννάκη μου! Δεν υπάρχει εξέλιξη απλά εφαρμογή των υπαρχόντων λύσεων και στα πατώματα των Golf + Scirocco... Η καλύτερη οδηγική συμπεριφορά/ πάτημα του ψιρόκο έγκειται στα μετατρόχια + μεταξόνια.
αυτά.
O πισω αξονας μαζι με την multilink αναρτηση προερχεται απο το passat της τωρινης
γενιας με αρκετες διαφοροποιησεις στο τελικο set up και το μεγαλυτερο τμημα της ειναι αλουμινενιο. Ειναι μια προηγμενη λυση, και οχι αναχρονιστικη. Το ταμπλω αν και δεν εχει ιδιαιτερη σημασια στο θεμα της ουσιας του rocco που ειναι το στησιμο του και η οδηγικη συμπεριφορα του, προερχεται απο το EOS. Ειναι αρκετα αδικο ομως να αναφερεις και μονο το ατυχες παραδειγμα με την Z η οποια αν και ευχαριστη στο δρομο, μεχρι να μπει αργοτερα το ESP ηταν και επικινδυνη και με αρκετα χαμηλα ορια,ακομα και με τον ατμοσφαιρικο 2λιτρο, καταστασεις που στο rocco απλα δεν ισχυουν.
Τελος αν και οντως, το XDS, ειναι ουσιαστικα μια μετεξελιξη τυπου software του EDL
δεν παυει να λειτουργει αποτελεσματικα (οπως εχουν διαπιστωσει οι περισσοτεροι δοκιμαστες), και προφανως ακομα καλυτερα στο rocco αντι στο Golf, χαρις και τα μεγαλυτερα μετατροχια, αλλα και το ελαφρως χαμηλοτερο κεντρο βαρους αυτου.
Το μεταξονιο του ειναι ακριβως ιδιο με του Golf/A3/S3, δεν αλλαζει, ολα τα υπολοιπα ομως
μαζι μεταμορφωνουν στην κυριολεξια το αυτοκινητο, οσο και να θεωρουνται μικρες λεπτομερειες...Ναι έχεις δίκιο μπερδεύτηκα για το ταμπλό.Οι αλλαξοκ@λιές δεν έχουν τέλος! Έχουν δίκιο μερικοί που γκρινιάζουν εδώ μέσα... όλοι έχουμε από ένα Skoda κατά βάθος και δεν το ξέρουμε! Όχι δεν είναι ασήμαντο όμως, δεν είναι αντάξιο της ιδιαίτερης αυτής κατασκευής...
το πόσο καινούργιο(εννοούσα ήλθε από το pre facelift Passat) είναι το multilink και πόσο διαφοροποιημένο αφησέ το καλύτερα... Απλά έπρεπε να χωρέσει.
το μόνο βέβαιο ένα αμάξωμα με τέτοια μετατρόχια να στρίβει καλλίτερα!
Σίγουρο αυτό που λέω, δεν είπα ότι είναι μετεξέλιξη τύπου software, απλή εφαρμογή του EDL στο νέο αυτό μοντέλο και αλλαγή ονόματος λόγο marketing...
πάρα τ'αύτα θέλω να οδηγήσω ένα R όποτε κι όπου!
-
Ενταξει, οντως το ταμπλω δεν συναδει με την πρωτοποριακη εξωτερικη εμφανιση.
Προσωπικα, το προτιμω ομως απο το να ειχε ενα σαν του ΤΤ πχ και να ξεκινουσε
απο 30κ ας πουμε το 160αρι, παραδειγμα με το οποιο βεβαια, φαινεται σε εναν βαθμο γιατι δεν επελεξαν -περα απο το προφανες, το κοστος- κατι 'καλυτερο' σχεδιαστικα, γιατι
ποιοτικα τουλαχιστον, θεωρω οτι στεκεται στο υψος της περιστασης (για τα λεφτα που κανει).
Για την συμπεριφορα του στο δρομο παντως απ' οτι θυμαμαι και εσυ ο ιδιος ειχες δειξει ενθουσιασμο, αρα δεν ειναι τυχαιες οι επιλογες, ουτε μειωνουν το αποτελεσμα επειδη
πηραν υλικο απο το 'ραφι'. Αλλωστε πολλοι κατασκευαστες τελευταια το κανουν, αλλα οχι παντα με επιτυχια, σε αντιθεση με το rocco.
Tελος, το EDL υπαρχει ηδη στα απλα scirocco, Πριν καν βγει το XDS
ακομα και στο Golf. (Τωρα πλεον το XDS θα ειναι στανταρ απο 45η εβδομαδα στα 2λιτρα/211ps και με χρεωση 200ευρω -στην Γερμανια- για το 160αρι).
To ΧDS εχει ΣΙΓΟΥΡΑ διαφοροποιηση στην συμπεριφορα και στην λειτουργια-παρεμβαση του ESP (με προσομειωση μπλοκε διαφορικου), σε σχεση με το EDL, ισως ελαχιστη, αλλα εχει.Τωρα αν ειναι απλα πιο 'επιθετικη' η παρεμβαση, αν προκειται για αναβαθμιση sofware του EDL(οπως εχω διαβασει σε διαφορες πηγες) ή αν ειναι μια εντελως νεα λειτουργια που συνεργαζεται με το ESP, αυτο δεν ειναι διασαφηνισμενο,
παρολα αυτα δεν ειναι ΜΟΝΟ κολπακι marketing.
Προσωπικα παντως, και μετα απο συντομη επαφη με 2λιτρο rocco, πιστευω οτι S3 νορμαλ θα το 'ειχα' ανα πασα στιγμη... (ακους qsis? )
Eδω ειμαστε και παρακολουθουμε τις εξελιξεις, θα το δεις, το rocco r θα αποδειχτει
ακομα και στους δικους μας δρομους φονεας γιγαντων και μαλιστα με ιδιαιτερα
ευχαριστη οδικη συμπεριφορα...
GOLF R - SCIROCCO R