-
Καταρχήν γεια σε όλους . Ελπίζω να μην υπάρχε ήδη κάποιο αντίστοιχο θέμα και γίνομαι κουραστικός , αλλά δε μπαίνω συχνά στο forum, οπότε δύσκολο να ψάξω όλα τα υπάρχοντα θέματα...
Λοιπόν. Εν όψη πώλησης του micra (βρέθηκε ήδη αγοραστής και σύντομα αναμένεται να κλειδώσω και την αγγελία που έχω εδώ) και ύπαρξης εταιρικού fiesta 1.4 (από τα τελευταία της προηγούμενης γενίας) και smart 84hp (γυναίκας) αποφάσισα να πάρω επιτέλους ένα τουτού να μου κάνει κλικ . Εννοείται μεταχειρισμένου, γιατί με το budget μου (max 16-17K) , οι λύσεις που υπάρχουν είναι μεν ανωτερες από το K12 1.4 racing , αλλά δε βρίσκω το λόγο να σκάσω 10-12Κ και τα λεφτά του Κ12 για να πάρω καινούριο αμάξι με 20-30 άλογα παραπάνω.... (βλέπε swift sport κτλ).
Πάντα ήθελα ενα mx-5 1.8 της προηγούμενης γενιάς , αλλά απορρίπτεται εντελώς, γιατί θα έχω πλέον 2 διθέσια , άρα και πάλι τυχόν ταξίδια , θα γίνονται με το φιεστα και τα 80 άλογά του
Δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι χώροι ( αν και ειμαι 1.92) αρκεί να μπορούν να ταξιδέψουν άνετα και κυρίως γρήγορα 2 άτομα με αποσκευές ή 4 χωρίς και να μπορεί ο οδηγός ( εγώ ) να απολαύσει διαδρομές όπως , Χαλκίδα - Πευκί ( Β Εύβοια) 1-2 το βράδυ, χωρίς κίνηση..... γρήγορα αλλά με ασφάλεια. Για πίστα δε με πολυενδιαφέρει υπάρχει το καρτ για αυτό....
Κατέληξα λοιπόν σε mini cooper S , type R , corsa opc και ίσως μια έκπληξη από Γαλλία μεριά. Δηλαδή clio rs ή 207 γαλλί. (όπως λένε και συνφορουμίτες εδώ και αλλού)
Τα υπέρ του ταπερ γνωστά.... Στρίψιμο , αξιοπιστία ( σχετική , αλλά σίγουρα ουσιαστική σε σχέση με τα υπόλοιπα) , χώροι, πιθανότατα εγγύηση σε ισχύ...
Τα κατά ; Το σχήμα! Δεν αρέσει στη γυναίκα με τίποτα.Είναι πλέον παλιό αυτοκίνητο , καθώς το καινούριο κυκλοφορεί ήδη πολύ καιρό και σκοπεύω αυτό που θα πάρω να το κρατήσω τουλάχιστον μια 5ετία.
Από κατανάλωση μάλλον στα κατά θα πηγαίνει και αυτό ..Τα υπέρ του μίνι ; 1600 άρα λιγότερα σε σήματα ,ασφάλειες κτλ. Δεν αγχωνόμαστε αν προκύψει κάποια στιγμή θεμα με τεκμήρια.. Απίστευτα όμορφο. Πουλ μουρ στάτους (οποιος θέλει το μεταφράζω) , στριφτερό όσο κανένα , μικρό και παρκάρει παντού (σοβαρότατο πρόβλημα εκεί που μένω) , γρήγορο όσο λίγα.
Τα κατά ; Πανάκριβο , πολύ κακό value for money , κυρίως γιατί έχω πάθει σοκ από τα προβλήματα που είδα ότι βγάζει διαβάζοντας τα mini forums. (Σε αυτό το σημείο θα ήθελα γνώμες )Τα υπερ και τα κατά του corsa σχεδόν όσα του mini ( για τα υπέρ, τα κατά δε τα ξέρω...) μόνο ότι το corsa μου είναι παντελώς άγνωστο, οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη πέρα από την εμφάνισή του. ( οπότε και εδώ θέλω γνώμες)
Τώρα λόγω του ότι είμαι γιαπωνεζόφιλος μάλλον τα γαλλιά τα βλέπω ως έσχατη λύση ,αν και πόσο χειρότερα να είναι σε σχέση με ένα Mini S .... ;
Να προσθέσω ότι το αμάξι τουλάχιστον προς το παρόν δεν θα είναι καθημερινής χρήσης ,αλλά η οικονομική κρίση κτλ δε ξέρεις τι επιφυλάσει και το εταιρικό ίσως να μην υπάρχει αιώνια...
Δώστε και σώστε. Ακούω γνώμες και απόψεις ή επίσης προτάσεις για αυτά τα λεφτά....
-
Καταρχήν γεια σε όλους . Ελπίζω να μην υπάρχε ήδη κάποιο αντίστοιχο θέμα και γίνομαι κουραστικός , αλλά δε μπαίνω συχνά στο forum, οπότε δύσκολο να ψάξω όλα τα υπάρχοντα θέματα...
Λοιπόν. Εν όψη πώλησης του micra (βρέθηκε ήδη αγοραστής και σύντομα αναμένεται να κλειδώσω και την αγγελία που έχω εδώ) και ύπαρξης εταιρικού fiesta 1.4 (από τα τελευταία της προηγούμενης γενίας) και smart 84hp (γυναίκας) αποφάσισα να πάρω επιτέλους ένα τουτού να μου κάνει κλικ . Εννοείται μεταχειρισμένου, γιατί με το budget μου (max 16-17K) , οι λύσεις που υπάρχουν είναι μεν ανωτερες από το K12 1.4 racing , αλλά δε βρίσκω το λόγο να σκάσω 10-12Κ και τα λεφτά του Κ12 για να πάρω καινούριο αμάξι με 20-30 άλογα παραπάνω.... (βλέπε swift sport κτλ).
Πάντα ήθελα ενα mx-5 1.8 της προηγούμενης γενιάς , αλλά απορρίπτεται εντελώς, γιατί θα έχω πλέον 2 διθέσια , άρα και πάλι τυχόν ταξίδια , θα γίνονται με το φιεστα και τα 80 άλογά του
Δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι χώροι ( αν και ειμαι 1.92) αρκεί να μπορούν να ταξιδέψουν άνετα και κυρίως γρήγορα 2 άτομα με αποσκευές ή 4 χωρίς και να μπορεί ο οδηγός ( εγώ ) να απολαύσει διαδρομές όπως , Χαλκίδα - Πευκί ( Β Εύβοια) 1-2 το βράδυ, χωρίς κίνηση..... γρήγορα αλλά με ασφάλεια. Για πίστα δε με πολυενδιαφέρει υπάρχει το καρτ για αυτό....
Κατέληξα λοιπόν σε mini cooper S , type R , corsa opc και ίσως μια έκπληξη από Γαλλία μεριά. Δηλαδή clio rs ή 207 γαλλί. (όπως λένε και συνφορουμίτες εδώ και αλλού)
Τα υπέρ του ταπερ γνωστά.... Στρίψιμο , αξιοπιστία ( σχετική , αλλά σίγουρα ουσιαστική σε σχέση με τα υπόλοιπα) , χώροι, πιθανότατα εγγύηση σε ισχύ...
Τα κατά ; Το σχήμα! Δεν αρέσει στη γυναίκα με τίποτα.Είναι πλέον παλιό αυτοκίνητο , καθώς το καινούριο κυκλοφορεί ήδη πολύ καιρό και σκοπεύω αυτό που θα πάρω να το κρατήσω τουλάχιστον μια 5ετία.
Από κατανάλωση μάλλον στα κατά θα πηγαίνει και αυτό ..Τα υπέρ του μίνι ; 1600 άρα λιγότερα σε σήματα ,ασφάλειες κτλ. Δεν αγχωνόμαστε αν προκύψει κάποια στιγμή θεμα με τεκμήρια.. Απίστευτα όμορφο. Πουλ μουρ στάτους (οποιος θέλει το μεταφράζω) , στριφτερό όσο κανένα , μικρό και παρκάρει παντού (σοβαρότατο πρόβλημα εκεί που μένω) , γρήγορο όσο λίγα.
Τα κατά ; Πανάκριβο , πολύ κακό value for money , κυρίως γιατί έχω πάθει σοκ από τα προβλήματα που είδα ότι βγάζει διαβάζοντας τα mini forums. (Σε αυτό το σημείο θα ήθελα γνώμες )Τα υπερ και τα κατά του corsa σχεδόν όσα του mini ( για τα υπέρ, τα κατά δε τα ξέρω...) μόνο ότι το corsa μου είναι παντελώς άγνωστο, οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη πέρα από την εμφάνισή του. ( οπότε και εδώ θέλω γνώμες)
Τώρα λόγω του ότι είμαι γιαπωνεζόφιλος μάλλον τα γαλλιά τα βλέπω ως έσχατη λύση ,αν και πόσο χειρότερα να είναι σε σχέση με ένα Mini S .... ;
Να προσθέσω ότι το αμάξι τουλάχιστον προς το παρόν δεν θα είναι καθημερινής χρήσης ,αλλά η οικονομική κρίση κτλ δε ξέρεις τι επιφυλάσει και το εταιρικό ίσως να μην υπάρχει αιώνια...
Δώστε και σώστε. Ακούω γνώμες και απόψεις ή επίσης προτάσεις για αυτά τα λεφτά....
-
Καταρχήν γεια σε όλους . Ελπίζω να μην υπάρχε ήδη κάποιο αντίστοιχο θέμα και γίνομαι κουραστικός , αλλά δε μπαίνω συχνά στο forum, οπότε δύσκολο να ψάξω όλα τα υπάρχοντα θέματα...
Λοιπόν. Εν όψη πώλησης του micra (βρέθηκε ήδη αγοραστής και σύντομα αναμένεται να κλειδώσω και την αγγελία που έχω εδώ) και ύπαρξης εταιρικού fiesta 1.4 (από τα τελευταία της προηγούμενης γενίας) και smart 84hp (γυναίκας) αποφάσισα να πάρω επιτέλους ένα τουτού να μου κάνει κλικ . Εννοείται μεταχειρισμένου, γιατί με το budget μου (max 16-17K) , οι λύσεις που υπάρχουν είναι μεν ανωτερες από το K12 1.4 racing , αλλά δε βρίσκω το λόγο να σκάσω 10-12Κ και τα λεφτά του Κ12 για να πάρω καινούριο αμάξι με 20-30 άλογα παραπάνω.... (βλέπε swift sport κτλ).
Πάντα ήθελα ενα mx-5 1.8 της προηγούμενης γενιάς , αλλά απορρίπτεται εντελώς, γιατί θα έχω πλέον 2 διθέσια , άρα και πάλι τυχόν ταξίδια , θα γίνονται με το φιεστα και τα 80 άλογά του
Δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι χώροι ( αν και ειμαι 1.92) αρκεί να μπορούν να ταξιδέψουν άνετα και κυρίως γρήγορα 2 άτομα με αποσκευές ή 4 χωρίς και να μπορεί ο οδηγός ( εγώ ) να απολαύσει διαδρομές όπως , Χαλκίδα - Πευκί ( Β Εύβοια) 1-2 το βράδυ, χωρίς κίνηση..... γρήγορα αλλά με ασφάλεια. Για πίστα δε με πολυενδιαφέρει υπάρχει το καρτ για αυτό....
Κατέληξα λοιπόν σε mini cooper S , type R , corsa opc και ίσως μια έκπληξη από Γαλλία μεριά. Δηλαδή clio rs ή 207 γαλλί. (όπως λένε και συνφορουμίτες εδώ και αλλού)
Τα υπέρ του ταπερ γνωστά.... Στρίψιμο , αξιοπιστία ( σχετική , αλλά σίγουρα ουσιαστική σε σχέση με τα υπόλοιπα) , χώροι, πιθανότατα εγγύηση σε ισχύ...
Τα κατά ; Το σχήμα! Δεν αρέσει στη γυναίκα με τίποτα.Είναι πλέον παλιό αυτοκίνητο , καθώς το καινούριο κυκλοφορεί ήδη πολύ καιρό και σκοπεύω αυτό που θα πάρω να το κρατήσω τουλάχιστον μια 5ετία.
Από κατανάλωση μάλλον στα κατά θα πηγαίνει και αυτό ..Τα υπέρ του μίνι ; 1600 άρα λιγότερα σε σήματα ,ασφάλειες κτλ. Δεν αγχωνόμαστε αν προκύψει κάποια στιγμή θεμα με τεκμήρια.. Απίστευτα όμορφο. Πουλ μουρ στάτους (οποιος θέλει το μεταφράζω) , στριφτερό όσο κανένα , μικρό και παρκάρει παντού (σοβαρότατο πρόβλημα εκεί που μένω) , γρήγορο όσο λίγα.
Τα κατά ; Πανάκριβο , πολύ κακό value for money , κυρίως γιατί έχω πάθει σοκ από τα προβλήματα που είδα ότι βγάζει διαβάζοντας τα mini forums. (Σε αυτό το σημείο θα ήθελα γνώμες )Τα υπερ και τα κατά του corsa σχεδόν όσα του mini ( για τα υπέρ, τα κατά δε τα ξέρω...) μόνο ότι το corsa μου είναι παντελώς άγνωστο, οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη πέρα από την εμφάνισή του. ( οπότε και εδώ θέλω γνώμες)
Τώρα λόγω του ότι είμαι γιαπωνεζόφιλος μάλλον τα γαλλιά τα βλέπω ως έσχατη λύση ,αν και πόσο χειρότερα να είναι σε σχέση με ένα Mini S .... ;
Να προσθέσω ότι το αμάξι τουλάχιστον προς το παρόν δεν θα είναι καθημερινής χρήσης ,αλλά η οικονομική κρίση κτλ δε ξέρεις τι επιφυλάσει και το εταιρικό ίσως να μην υπάρχει αιώνια...
Δώστε και σώστε. Ακούω γνώμες και απόψεις ή επίσης προτάσεις για αυτά τα λεφτά....
-
αν δεν υπαρχει θεμα οικονομικο, το type R του nass.... viewtopic.php?f=9&t=38643 (θελω ποσοστα....)
το ''οικονομικο'' παει στο καθημερινο κοστος....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν δεν υπαρχει θεμα οικονομικο, το type R του nass.... viewtopic.php?f=9&t=38643 (θελω ποσοστα....)το ''οικονομικο'' παει στο καθημερινο κοστος....
+ΤypeR EP3
αν είναι να φτάσεις στα 17Κ, πήγαινε να κάνεις και ένα testdrive ibizaCUPRAdsg μήπως και..... ΟΧΙ για μένα αλλά για τα φουκαριάρικά τα κυβικά εκατοστά !!!!
-
δυσκολες εποχες για 2λιτρο, τουλαχιστον μεχρι να αποφασισουν τι θα γινει με τεκμηρια/τελη.
κανενα απο τα 3 δεν κανει για ξεκουραστο ταξιδι.
το κουπερ θα ηταν η επιλογη μου αν δε με ενδιεφεραν οι χωροι.
το typeR, καλο/χρυσο αλλα παλιο πλεον, ενω ναι μεν η αξιοπιστια της χοντα ειναι δεδομενη, ειναι επισης δεδομενο πως θα εχει φαει σκισιμο.
το κορσα δε θα το κοιτουσα ιδιετερα, αλλα θα εχει πολυ καλη τιμη.
εναλλακτικα, θα κοιτουσα το Leon 1,8 που θα ειναι σε καλη τιμη.
-
καλα δεν παίζει να μην έχει φάει σκίσιμο κάποιο από αυτά... Άλλωστε όλα αυτό το χαρακτήρα έχουν .Ίσως το μίνι αλλά και πάλι δε ξέρεις.Το θέμα άνεσης δε με απασχολεί καθόλου.
Το corsa γιατί όχι ;
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
καλα δεν παίζει να μην έχει φάει σκίσιμο κάποιο από αυτά... Άλλωστε όλα αυτό το χαρακτήρα έχουν .Ίσως το μίνι αλλά και πάλι δε ξέρεις.Το θέμα άνεσης δε με απασχολεί καθόλου.Το corsa γιατί όχι ;
ναι, απλα πιθανο το typeR να ειναι πιο ταλαιπωρημενο και λογω ηλικιας.
το κορσα το εχω παει. Δεν ειναι τοσο κακο οσο ακουγεται στην αγορα απο διαφορους 'ειδικους' δοκιμαστες εκ της πολυθρονας. Προσωπικα το θεωρω κραυγαλεο. Αλλα στο δρομο, εχει ενα πολυ καλο μοτερ, και το στησιμο του δεν ειναι μεν ανταξιο των αλλων, αλλα δεν προβληματιζει. Φυσικα τα αλογα ειναι πολλα και θελει συνεση. 'Γραφεις' χρονους δηλαδη με δαυτο, απλα πιο δυσκολα απο τα αλλα.
ολοκληρωμενη επιλογη ειναι αυτη που προσθεσα πιο πανω: Leon 1,8. Μενεις ανεπαφος απο τεκμηρια/τελη, εχεις χωρους, καλες επιδοσεις και στησιμο. Για πλακα αναβαθμιζεται στα 200-220 αλογα αν βαρεθεις καποια στιγμη. Επισης πολυ καλη τιμη. Για 2ετιας υπολογισε 14-16Κ. Αρνητικα η ασχημη κονσολα εσωτερικα και τα υλικα που δεν δειχνουν ακριβα, αλλα ειναι ανθεκτικα.
-
typer R
ειναι τρομερο το παλιο , μου αρεσει παρα πολυ το καλυτερο hot hatch της εποχης του
(να δουμε τι θα πει τωρα ο vargas )
-
Προσφατα αγορασα το ep 3 , κ θα σου πω να παρεις αυτο . Εχει 120 χιλ χλμ με πολυ μεγαλη πιεση.... , το αμαξι το ηξερα απο την πρωτη μερα γτ το ειχε φιλος μου , κ ως τωρα δεν εχει βγαλει τπτ. Γενικα απο οδικα χαρακτηριστικα κ κινητηρα δεν εχει καμια σχεση με τα υπολοιπα που προτεινεις η σου προτεινουν. Απλα ειναι λιγο πιο παλιο σε σχεση με τα υπολοιπα κ ισως το μινι να εχει λιγο διαφορετικο appeal . Παντως σε ταξιδια , θα εκτιμησεις τους χωρους του απεναντι στο μινι.
Το κλιο rs θα ηταν επισης μια αξιολογη λυση , η ακομα κ το κλιο σπορτ με τα 182 αλογα. -
το clio με τα 182 δε συγκρινεται σε καμια περιπτωση με ταπερ
μονο το καινουριο rs και αν... που δε νομιζω..αν ειναι να παρεις μικρουλι και δε σε νοιαζουν οι χωροι μονο το καινουριο cooper s αξιζει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το clio με τα 182 δε συγκρινεται σε καμια περιπτωση με ταπερ
μονο το καινουριο rs και αν... που δε νομιζω..αν ειναι να παρεις μικρουλι και δε σε νοιαζουν οι χωροι μονο το καινουριο cooper s αξιζει
Και απο εμενα το cooper.Ποσα αλογα βγαζει?
-
Παρε καινουριο..
Μην ρισκαρεις ( αν δεν εχεις γνωστο ατομο που να πουλαει κατι) με μεταχειρισμενα τετοιας κατηγοριας που θα τα εχουν σκισει οι ιδοκτητες τους....
Στα λεφτα που δινεις υπαρχουν αξιολογοτατες επιλογες -
Tο τάπερ σαφώς το πιο πολεμικό, με ΠΑΡΑ πολύ γκάζι (ψηλά μόνο ) και φοβερό στρίψιμο αλλά καθόλου άνετο για ταξίδια. Αν ήθελα παιχνίδι θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Το Μίνι δεν αξίζει τα λεφτά του πιστεύω, υπερτιμημένο κουβαδάκι (πολύ στριφτερό όμως). Το Κόρσα αδιάφορο αλλά πολύ δυνατό στην ευθεία.
Πάντως, ως οπαδός του καινούριου, θα συμφωνήσω με τον johnkyr. Με 17 χιλιάρικα παίρνεις καινούριο Ibiza FR (Cupra δυστυχώς όχι). Δεν είναι τόσο σκληροπυρηνικό και γρήγορο όσο το ταπερ φυσικά αλλά είναι αρκετά γρήγορο, άνετο, αρκούντως στριφτερό και πάνω από όλα καινούριο και με εγγύηση!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
το clio με τα 182 δε συγκρινεται σε καμια περιπτωση με ταπερ
μονο το καινουριο rs και αν... που δε νομιζω..αν ειναι να παρεις μικρουλι και δε σε νοιαζουν οι χωροι μονο το καινουριο cooper s αξιζει
Και απο εμενα το cooper.Ποσα αλογα βγαζει?
170 τροχο οπως και το νεο κλιο rs
παντως κι εγω ψηφιζω καινουριο, αλλα αν ειναι για μεταχειρα τοτε ταπερ
-
Οντως το κλιο με τα 182 ειναι λιγο κατωτερο απο το μινι, απλα επειδη το εχω οδηγησει ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ ικανο κ διασκεδαστικο. Παρολαυτα το ταπερ παιζει μονο του εδω σε αυτη την συγκριση,οπως κ αν το δουμε ...
-
Πολύ ελκυστικό και στοχοπροσηλωμένο το typer. Με προβληματίζει η τυχόν διαφορά σε ασφάλιστρα (για μικτή), τέλη κλπ κλπ. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν θα το παιρνα (οκ, και το ότι μοιάζει με van, ειδικά συγκρινόμενο με το cooper )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το clio με τα 182 δε συγκρινεται σε καμια περιπτωση με ταπερ
μονο το καινουριο rs και αν... που δε νομιζω..αν ειναι να παρεις μικρουλι και δε σε νοιαζουν οι χωροι μονο το καινουριο cooper s αξιζει
Και απο εμενα το cooper.Ποσα αλογα βγαζει?
170 τροχο οπως και το νεο κλιο rs
παντως κι εγω ψηφιζω καινουριο, αλλα αν ειναι για μεταχειρα τοτε ταπερ
Και εγω για καινουριο το mini προτεινω.Ενα αμαξι που δεν το βλεπεις καθε μερα και ειναι και ομορφο βεβαια νομιζω παει πολλα.Ειχα δει σε μια διαφημιση το 1.4 με λιγα αλογα νομιζω 80 κατι τετοιο και εκανε 15 χιλιαρικα!
-
κοιτα ειναι ενα αμαξι που το βλεπεις ΚΑΘΕ μερα αναλογα για πού μιλαμε..
το οτι δεν αξιζει τα χρηματα του ειναι σχεδον βεβαιο, εκτος και αν ξερεις γιατι το παιρνεις
-
να πω την αλήθεια έχω σχεδόν αποκλείσει την ιδέα του καινούριο για ένα και μόνο λόγο. Το αμάξι δεν θα είναι καθημερινής χρήσης , αλλά όσο και αν φαίνεται παράξενο , προορίζεται για 2ο αυτοκίνητο ή κοινώς αμάξι του Σαββατοκύριακου. Φυσικά δε μπορώ να ξέρω αν πάντα θα είμαι στην ίδια δουλειά , η οποία μου παρέχει το εταιρικό , αλλά αυτή τη στιγμή αυτό συμβαίνει. Σαφώς ένα καινούριο θα είναι εγγυημένο , αλλά με μέσο όρο 5000-8000χλμ το χρόνο δεν αξίζει να αγοράσει κάποιος καινούριο ανεξαρτήτου αξίας. Η απώλεια χρημάτων ανά έτος χρήσης και όχι ανά χιλιόμετρο θα είναι πολλαπλάσια. Το καινούριο λοιπόν σχεδόν αποκλείεται , καθώς όπως ανέφερα και παραπάνω τα λεφτά που διαθέτω , ειδικά αν φτάσω το μέγιστο , θέλω να μου προσφέρουν ένα αμάξι που θα έχει ΠΟΛΥ μεγάλη διαφορά σε οδηγική αίσθηση , απόλαυση και φυσικά γκάζι.
Βλέπω ότι σχεδόν όλοι συμφωνείτε με το τάπερ ,αλλά κάποιος πρέπει να πείσει τη γυναίκα μου , έλα όμως που δεν μπαίνει σε αυτοκινητιστικά φόρουμ....
Mini Cooper S vs TypeR (EP3) vs Opel Corsa OPC vs ? με 17Κ