-
Aρχικα πες μας για ποια χρονολογια του στιλο μιλας ? Γιατι πλεον ειναι παλιο κ η αξια μεταπωλησης σχεδον ανυπαρκτη οπως κ για τα περρισοτερα ιταλικα μετα απο 2-3 χρονια. Επισης σε οτι αφορα τα προβληματα , εχει σημαντικα θεματα με τα ηλεκτρικα του κυριως . Κατα τ αλλα ο 1.4 δεν ειν ασχημος κινητηρας , απλα το πουντο ειναι σαφως πιο σβελτο απο το στιλο
-
Aρχικα πες μας για ποια χρονολογια του στιλο μιλας ? Γιατι πλεον ειναι παλιο κ η αξια μεταπωλησης σχεδον ανυπαρκτη οπως κ για τα περρισοτερα ιταλικα μετα απο 2-3 χρονια. Επισης σε οτι αφορα τα προβληματα , εχει σημαντικα θεματα με τα ηλεκτρικα του κυριως . Κατα τ αλλα ο 1.4 δεν ειν ασχημος κινητηρας , απλα το πουντο ειναι σαφως πιο σβελτο απο το στιλο
-
Aρχικα πες μας για ποια χρονολογια του στιλο μιλας ? Γιατι πλεον ειναι παλιο κ η αξια μεταπωλησης σχεδον ανυπαρκτη οπως κ για τα περρισοτερα ιταλικα μετα απο 2-3 χρονια. Επισης σε οτι αφορα τα προβληματα , εχει σημαντικα θεματα με τα ηλεκτρικα του κυριως . Κατα τ αλλα ο 1.4 δεν ειν ασχημος κινητηρας , απλα το πουντο ειναι σαφως πιο σβελτο απο το στιλο
-
Οκ δεν ειναι κ τοσο ασχημη επιλογη . Απλα να ξερεις οτι στον δρομο ειναι αδιαφορο (μην περιμενεις ιταλικο μπριο κλπ...) και ασφαλες κ ο κινητηρας του τραβαει ικανοποιητικα. Δεν ξερω αν υπαρχει κατι αλλο που αλλα παιδια θα θελαν να σου πουν .Btw , το 3πορτο ειναι πολυ πιο ομορφο αλλα χανει σαφως σε πρακτικοτητα.
-
Φίλος μου έχει Stilo 1.6 του 2004 με 120.000 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι απροβλημάτιστο. Μηχανολογικά δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως. Το μόνο προβήμα που παρουσίασε ήταν ηλεκτρονικής φύσεως (αλλάχθηκαν τα χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού εντός της εγγύησης) αλλά λύθηκε εύκολα και γρήγορα. Ακόμα και τώρα το αυτοκίνητο δείχνει καλά δεμένο με ελάχιστους τριγμούς. Ο 1.4 είναι αξιόπιστος κινητήρας ενώ σε συνδιασμό με το 6άρι κινεί οριακά επαρκώς το βαρύ αμάξωμα. Αν θέλεις κάποια λίγα γκάζια πρέπει να ψάξεις για το 1600 αλλά για καθημερινή χρήση επαρκεί και το 1400.
-
Προβλήματα αξιοπιστίας πλέον δεν υπάρχουν (στην οικογένεια έχουμε αλλάξει 5 fiat). Το μόνο που θα πρέπει να σε προβληματίζει είναι η μεταπώληση, αν αυτή σε ενδιαφέρει. Αν κάποτε θα χρειαστεί να το πουλήσεις θα το δώσεις για ψίχουλα και δύσκολα μάλιστα. Κάτι ανάλογο έζησε ο πατέρας μου πριν 2 χρόνια με ένα fiat brava του 2000. Στο τέλος αποφάσισε να το κρατήσει μέχρι να διαληθεί παρά να το χαρίσει. Το Brava πλέον έχει κάνει 230000 χλμ και έχει ζητήσει λίγα.
-
Σε τέτοιες αξίες και για μεταχειρισμένο δεν νομίζω να σε προβληματίσει η μεταπώληση. Στα μεταχειρισμένα η πτώση της αξίας είναι μικρότερη από ότι σε ένα καινούργιο. Αν το χτυπήσεις κανα ταλιράκι (νομίζω ότι παραπάνω δεν πρέπει να δώσεις), πόσο να έχει χάσει σε 3-4 χρόνια? Αν το κρατήσεις παραπάνω, τότε το αμαξάκι θα έχει βγάλει τα λεφτά του νομίζω...
Όσον αφορά την αξία μεταπώλησης των ιταλικών νομίζω μπαίνουν στο ίδιο καλάθι με τα γαλλικά (είχα renault και ξέρω) και όλω των άλλων, εκτός από γερμανικά (όπως VW ή mercedes π.χ.) όπου στην Ελλάδα τα έχουμε θεοποιήσει. Κάτσε όμως να σου χαλάσει κάνα A class μεταχειρισμένο και θα τρέχεις και δεν θα σου φτάνουν (τα λεφτά εννοώ ) -
Έχω την εντύπωση ότι το Punto με τα 95 άλογα είναι πολύ πιο γρήγορο και σχετικά καλά στημένο.Το 95άρι Stilo είναι σαφώς ένα άλλο αυτοκίνητο αλλά και πιο βαρύ φυσικά με άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις.Εγώ προσωπικά ξέρω ότι το Stilo ταλαιπωρείται από τα ηλεκτρικά του.Πρόκειται πάντως για μία καλή αγορά με λίγα χρήματα.
-
Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα... Μου άρεσε πολύ και μου αρέσει ακόμα. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο μέσα-έξω...
Ποιο πολύ μου αρέσει από το BRAVO... Αν υπήρχε καινούριο θα το αγόραζα αντί του 207. Ή αν έβρισκα κάτι σαν το παρακάτω με λιγότερα χιλιόμετρα: -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα... Μου άρεσε πολύ και μου αρέσει ακόμα. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο μέσα-έξω...
Ποιο πολύ μου αρέσει από το BRAVO... Αν υπήρχε καινούριο θα το αγόραζα αντί του 207. Ή αν έβρισκα κάτι σαν το παρακάτω με λιγότερα χιλιόμετρα:Δε νομίζω να βρεθεί κανείς... Θα έδινες 10000? Είναι και κακοποιημένο...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα... Μου άρεσε πολύ και μου αρέσει ακόμα. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο μέσα-έξω...
Ποιο πολύ μου αρέσει από το BRAVO... Αν υπήρχε καινούριο θα το αγόραζα αντί του 207. Ή αν έβρισκα κάτι σαν το παρακάτω με λιγότερα χιλιόμετρα:Δε νομίζω να βρεθεί κανείς... Θα έδινες 10000? Είναι και κακοποιημένο...
Εδώ έδωσα 22000euro για Peugeot 207 ... ...
Μπορεί να μην αγόραζα το συγκεκριμένο Stilo αλλά αν έβρισκα κάποιο άλλο 1800άρη θα το αγόραζα εφόσον ήταν OK...
Πάντως αν έβγαινε ακόμη το μοντέλο θα το είχα πάρει ΣΤΑΝΤΑΡ... -
Είχα νοικιάσει ένα 1,2, 5θυρο, 6τάχυτο όταν εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά για 4ήμερο ταξίδι. Εντελώς καινούριο (50 χλμ στο χιλιομετριτή) και αχρησιμοποίητο αλλά με είχε απογοητευσει ... έως ταλαιπωρήσει.
Τι λαμπάκια αερόσακων είχαν ανάψει, τι το radiocd κολλούσε, τι σκληρά και άβολα καθίσματα (ιδίως τα πίσω) είχε, τι το 6τάχυτο δεν είχε καθόλου καλά κουμπώματα, τι κουραστικά ελαφρύ το τιμόνι χωρίς να είναι καν στη ρύθμιση City, τι κοπανούσε το πίσω μέρος σε κακή άσφαλτο ... Μόνο σε εμφάνιση για τότε ήταν συμπαθητικο. -
Εγώ θυμάμαι ότι το 1.6 stilo το είχανε θάψει από πλευράς επιδόσεων, λόγω και των μακριών σχέσεων. Με μια πρόχειρη ματιά στους 4Τ λέει για 13,8' 0-100 και για 1000 και 400 μέτρα πάνω από 35 και 19'... Αν ισχύει αυτό το 95άρι με το 6τάχυτο κιβώτιο πρέπει να είναι αρκετά πιο γρήγορο.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Εγώ θυμάμαι ότι το 1.6 stilo το είχανε θάψει από πλευράς επιδόσεων, λόγω και των μακριών σχέσεων. Με μια πρόχειρη ματιά στους 4Τ λέει για 13,8' 0-100 και για 1000 και 400 μέτρα πάνω από 35 και 19'... Αν ισχύει αυτό το 95άρι με το 6τάχυτο κιβώτιο πρέπει να είναι αρκετά πιο γρήγορο.Δε το πιστευω δηλαδη!!!!Τοσο αργο οσο ενα focus 1.4???
-
Ναι! Μάλιστα στο άρθρο λέει πως το Focus 1.6 της εποχής(που έχει παρόμοια ιπποδύναμη και κλιμάκωση) είναι ταχύτερο....http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=300&article=7848
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ναι! Μάλιστα στο άρθρο λέει πως το Focus 1.6 της εποχής(που έχει παρόμοια ιπποδύναμη και κλιμάκωση) είναι ταχύτερο....http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=300&article=7848Το focus της εποχης ρε βαραγε 11 με 11,5 δευτερα!
-
11,6' βρήκα σε συγκριτική δοκιμή, ενώ σε παλιότερο άρθρο λέει : η
επίδοση-έκπληξη του Φόκους στο 0-100 που έχει την εξήγησή της: οι σχέσεις είναι τόσο
μακριές που το Φορντ φθάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση με δευτέρα. -
Ναι ρε αληθεια λεει αφου το εχω παρατηρησει!2α με 100χλμ 3η μπορει να βαραει και 140!!
-
Ο χρήστης si bemol έγραψε:
Kάλημερα σας.Σκεφτομαι να αγοράσω ενα μεταχειρισμένο fiat stilo 1.4 100hp μιας και έχει ίδιες τιμές με το
punto 1.4 95 hp.Θα ήθελα την γνώμη σας οσον αφορά το θέμα περι αξιοπιστίας και μεταπώλησης (ακούω αρνητικά σχόλια),και αν μπορείτε ένα γενικό σχόλιο.
Ευχαριστώ.Οδηγώ ένα Stilo 1.6 (3θυρο) τα τελευταία 7 χρόνια. Έχω μείνει υπερ-ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο, καθώς δεν με έχει απογοητεύσει πουθενά.
Δεν μου έχει βγάλει καθόλου βλάβες μετά απο 142,000χλμ και είναι πραγματικά απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Το μοναδικό σπαστικό του, είναι ότι καίει συχνά τα λαμπάκια των φώτων (1 φορά το χρόνο περίπου). Μικροβλάβη, αλλά σε εκνευρίζει.
Απο άποψη χώρων -τόσο επιβατών όσο και αποσκευών- έχει άπλετους φτάνοντας αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η ποιότητα κατασκευής του είναι πολύ καλή, με μαλακά πλαστικά που δύσκολα συναντάς σε αυτοκίνητα της κατηγορίας του, ακόμα και τώρα. Πολύ καλή είναι και η εργονομία του με διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα, σε πολλές και προσβάσιμες θέσεις για τον οδηγό.
Το μοτεράκι του είναι νευρώδες και πολύστροφο, καλό και για πόλη και για ταξίδι.Σαν μεταχειρισμένο, -αν το βρεις σε καλή κατάσταση- θα σου πρότεινα να το πάρεις χωρίς δεύτερη σκέψη, νομίζω ότι θα το ευχαριστηθείς.
ΥΓ Πρόσφατα παρήγγειλα ένα Opel Insignia και για το λόγο αυτό πουλάω το Stilo μου.
Θα επικοινωνούσα μαζί σου να το δεις -καθώς το έχω πολύ φροντισμένο, με service book κλπ- αλλά δυστυχώς το έχω πάει επαρχία σε ένα έμπορο για πώληση. Παρόλα ταύτα θα βρεις πολλά Stilo στην αγορά και σε καλές τιμές. -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ναι! Μάλιστα στο άρθρο λέει πως το Focus 1.6 της εποχής(που έχει παρόμοια ιπποδύναμη και κλιμάκωση) είναι ταχύτερο....http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=300&article=7848
Το focus της εποχης ρε βαραγε 11 με 11,5 δευτερα!
11.7-11.8 βαράει το καμάρι μας. Και η 3η σκάει στον κόφτη (με πολύ υπομονή) στα 155 κοντερίσια...
Fiat Stilo 1.4 sporting