-
καλησπέρα παιδιά! είμαι καινούργιο μέλος στο forum!
και πολύ σύντομα σκοπεύω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο! και είμαι σε τεράστιο δίλημμα και θέλω τα φώτα σας... είμαι ανάμεσα στο νέο seat ibiza refrence pack 1400 101hp 5Θ
και στο νέο vw polo confortline! 1400 85hp 5Θ και τα δυο έχω διάβαση ότι είναι πολύ καλά με αριστη οδική συμπεριφορά! κτλπ.
μοναχα το vw polo έχει παραπάνω extra στο θέμα τις ασφαλειας απτό seat ibiza. αλλα μου αρέσουν και τα δυο παρα πολύ! και δεν ξέρω τι να αποφασίσω.
πια απτά δυο είναι το καλύτερο? έχει κανεις οδήγηση κανένα απτά 2? και γενικά πιο απτά δυο αξίζει περισσότερο. και ότι άλλο γνωρίζει κανεις για αυτά τα δυο αυτοκίνητα.οποιος γνωρίζει! και μπορεί να μου πει περιμένω απάντηση.
ευχάριστο πολύ! προκαταβολικά.
I.Σ με συχωρείτε αν το post μου το έγραψα σε λάθος τομέα.
-
καλησπέρα παιδιά! είμαι καινούργιο μέλος στο forum!
και πολύ σύντομα σκοπεύω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο! και είμαι σε τεράστιο δίλημμα και θέλω τα φώτα σας... είμαι ανάμεσα στο νέο seat ibiza refrence pack 1400 101hp 5Θ
και στο νέο vw polo confortline! 1400 85hp 5Θ και τα δυο έχω διάβαση ότι είναι πολύ καλά με αριστη οδική συμπεριφορά! κτλπ.
μοναχα το vw polo έχει παραπάνω extra στο θέμα τις ασφαλειας απτό seat ibiza. αλλα μου αρέσουν και τα δυο παρα πολύ! και δεν ξέρω τι να αποφασίσω.
πια απτά δυο είναι το καλύτερο? έχει κανεις οδήγηση κανένα απτά 2? και γενικά πιο απτά δυο αξίζει περισσότερο. και ότι άλλο γνωρίζει κανεις για αυτά τα δυο αυτοκίνητα.οποιος γνωρίζει! και μπορεί να μου πει περιμένω απάντηση.
ευχάριστο πολύ! προκαταβολικά.
I.Σ με συχωρείτε αν το post μου το έγραψα σε λάθος τομέα.
-
καλησπέρα παιδιά! είμαι καινούργιο μέλος στο forum!
και πολύ σύντομα σκοπεύω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο! και είμαι σε τεράστιο δίλημμα και θέλω τα φώτα σας... είμαι ανάμεσα στο νέο seat ibiza refrence pack 1400 101hp 5Θ
και στο νέο vw polo confortline! 1400 85hp 5Θ και τα δυο έχω διάβαση ότι είναι πολύ καλά με αριστη οδική συμπεριφορά! κτλπ.
μοναχα το vw polo έχει παραπάνω extra στο θέμα τις ασφαλειας απτό seat ibiza. αλλα μου αρέσουν και τα δυο παρα πολύ! και δεν ξέρω τι να αποφασίσω.
πια απτά δυο είναι το καλύτερο? έχει κανεις οδήγηση κανένα απτά 2? και γενικά πιο απτά δυο αξίζει περισσότερο. και ότι άλλο γνωρίζει κανεις για αυτά τα δυο αυτοκίνητα.οποιος γνωρίζει! και μπορεί να μου πει περιμένω απάντηση.
ευχάριστο πολύ! προκαταβολικά.
I.Σ με συχωρείτε αν το post μου το έγραψα σε λάθος τομέα.
-
αν ειναι να παρεις θα παρεις το οριτζιναλ. οχι το ιμιτασιον. βαζεις μια παραγγελια απο τωρα για πολο 1.2 tsi....
-
απο θεμα γκαζιου ibiza αλλα από πλευρα καταναλωσης-ποιοτητας κ αξιοπιστιας polo
-
Άπό θέμα αξιοπιστίας τα δύο αυτοκίνητα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ίδια!
Αυτό το γνωρίζουν όσοι είχαν το προηγούμενο Polo και είχαν εν πολλοίς τα ίδια προβλήματα με όσους είχαν Ibiza και Fabia.
Μια ματιά σε ειδικά φόρουμ των αυτοκινήτων θα πείσει για του λόγου το αληθές!
Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν έρευνες πχ της γερμανικής DEKRA που δείχνουν ότι και τα SEAT είναι από τα πλέον αξιόπιστα, αν μη τί άλλο αξιοπιστίας αντίστοιχης με αυτή της VW .Το προηγούμενο Polo κατασκευαζόταν και στην Ισπανία και πολλά Polo μεταφέρονταν από το παλιό εργοστάσιο της SEAT (επί εποχής Fiat ακόμα) και νυν της VW εργοστάσιο στη Navarra προς το νεότευκτο (1992) εργοστάσιο της SEAT στο Martorell. Υπάρχουν φωτογραφίες στο διαδίκτυο που δείχνουν καμιόνια που ξεφόρτωναν τα σασί του Polo στο εργοστάσιο της SEAT για να περάσουν από το βαφείο μαζί με τα Ιbiza.
Όσον αφορά τα σωθικά τους στο σασί, στα ηλεκτρικά, στα μηχανολογικά και γενικά στον τρόπο κατασκευής, είναι απολύτως ίδια. Δε θα συνέφερε άλλωστε τη μητρική VW να είναι διαφορετικά. Το συγκεκριμένο αποδεικνύεται και με τους κοινούς κωδικούς των εξαρτημάτων.
Οπότε μην το φοβάσαι το Ibiza από θέμα αξιοπιστίας σε σχέση με το Polo.
Αν είναι αναξιόπιστο το Polo θα είναι και το Ibiza, αλλά και το αντίστροφο.Διαφέρουν στη σχεδίαση, στο στήσιμο, στην ποιότητα των πλαστικών, στη μεταπώληση (αν μιλάμε σήμερα για μεταπώληση) αλλά και στην τιμή αγοράς.
Για τους κινητήρες και την κατανάλωση, και τα δύο έχουν το νέο πάτωμα του VAG στη μικρή κατηγορία που συνεπάγεται χαμηλό βάρος αμαξώματος άρα και χαμηλή κατανάλωση. Επίσης πάνω κάτω έχουν την ίδια γκάμα κινητήρων, ενώ και από του χρόνου θα προστεθεί και ο νέος κινητήρας 1.2TSI και στα δύο, δηλαδή τόσο για το Polo όσο και για το Ibiza.
-
Είναι τόσο ίδια τα αυτοκίνητα που ίσως θα πρέπει να πάρεις αυτό που σου αρέσει στο μάτι ή τσεκάροντας κόστος αγοράς και χρήσης και μεταπώλησης να βρεις τη βέλτιστη επιλογή για σένα. Το πόλο ίσως έχει πιο καλούς χώρους ένεκα μεγαλύτερου ύψους (το προηγούμενο ίμπιζα έπασχε σοβαρά σε αυτόν τομέα πάντως) και μόνο. Επίσης επειδή λες ότι θα είναι το πρώτο σου ΙΧ, εάν είσαι νέος και δεν έχεις παιδιά σκέψου σοβαρά το τρίπορτο εάν πας σε ίμπιζα καθώς είναι πολύ πιο όμορφο...
-
καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις απάντησης που μου δώσατε! και για τον χρόνο σας.
ένταξη ότι εργοστασιακά και γενικά μηχανικά και ποιοτικά είναι ίδια!
αλλα στο μάτι περισσότερο μου αρέσει το seat ibiza και εξωτερικά και εσωτερικά!
σε 5πόρτι πάντα εκδοσι... επίσης και το 10% έκπτωση που προσφέρει μέχρι τέλη οκτωβρίου η seat.
αλλα αυτό που το 'σκοτώνει' το ibiza για εμενα! είναι ότι το seat ibiza
στα standard σε θέμα ασφαλειας έχει μονο ABS και το ESP extra! αν θέλεις το βάζεις η όχι. αλλα το polo στην standard εκδοσι έχει πολλά περισσότερα στο θέμα ασφαλειας. εκτος από ABS και ESP έχει επίσης
ASR ( σύστημα αντιολισθησης κατά την επιταχυνση)
MSR ( σύστημα αντιολισθησθης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας)
EDL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό)
Hill hold assist ( σύστημα υποβοήθησης κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα)και ενώ εκεί που σκέφτομαι για ibiza! και όταν βλέπω την διαφορα ασφαλειας μεταξύ του ibiza και polo!
αρχίζω και σκέφτομαι περισσότερο το polo! και έτσι μπερδεύομαι περισσότερο
και δεν ξέρω τι να κάνω. εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό??? μπορείτε να μου εξηγήσετε??? -
Τα είδα και τα 2 μαζί με ένα φίλο που ψάχνει να πάρει αμάξι. Και τα 2 μ'αρέσανε πολύ. Το ibiza πολύ ωραίο εμφανισιακά και αρκετά σπορτίφ. Το Polo ότι και να πω είναι λίγο. Σαν να βλέπεις το golf ένα πράγμα. Σαν χώροι μου φάνηκε ότι είναι λίγο πιο καλά στο polo που κάθησα πίσω. Από εκεί και πέρα αν προτιμήσεις το polo το θεωρώ άκυρο να μην περιμένεις λίγους μήνες για το 1.2Τ.
-
Η ασφάλεια διακρίνεται σε παθητική και ενεργητική.
Απ' ό,τι βλέπω το Ibiza (και αναμενόμενα και το Polo) έχει 5 αστέρια στην παθητική ασφάλεια δηλαδή το μέγιστο (ειδικά για αυτοκίνητο της μικρής κατηγόρίας).
Οπότε δε βλέπω λόγο ανησυχίας εάν διαλέξεις ένα οποιοδήποτε από τα δύο, ειδικά από τη στιγμή που έχουν κοινά μέρη σε ένα μεγάλο μέρος του σκελετού του σασί.Εκτός από την παθητική υπάρχει και η ενεργητική ασφάλεια που έχει να κάνει με τις επιδόσεις του κινητήρα και τα δυναμικά στοιχεία οδικής συμπεριφοράς.
Βλέπω ότι συγκρίνεις ένα αμάξι με 85 και ένα άλλο με 101 άλογα, αυτό είναι μια σχετική διαφορά.Τώρα τα συστήματα που αναφέρεις προσφέρονται και στα δύο, ενδεχομένως στάνταρ στο ένα και έξτρα στο άλλο. Αν σου αρέσει το Ibiza, ρώτα πόσο κάνει με τα προαιρετικά συστήματα που ζητάς και βλέπεις αν σου κάνει η τελική τιμή του. Αλλά καλό είναι να συγκρίνεις αντίστοιχες εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού.
Η ένστασή μου έίναι στο ότι το Hill hold δεν είναι σύστημα ασφάλειας αλλά ένα πολύ χρήσιμο σύστημα που διευκολύνει τον οδηγό όταν κάνει εκκίνηση σε ανωφέρεια ώστε να μη τσουλήσει το αυτοκίνητο προς τα πίσω. Το ESP από τη άλλη είναι ένα σύστημα που συνεργάζεται με το ABS και το οποίο ενσωματώνει επιμέρους στοιχεία όπως τα MSR, ASR, TCS, EBA, XDS, υποβοήθηση πέδησης, αισθητήρες πίεσης κλπ που η κάθε εταιρεία τα ονοματίζει διαφορετικά.
Πχ η VW μπορεί το ίδιο να το λέει EDL και ASR, ενώ η SEAT πάλι το ίδιο ακριβώς να το ονοματίζει XDS και TCS αντίστοιχα.
Επειδή δεν είμαι σίγουρος ποιες είναι οι αντιστοιχίες των ονομάτων, ρώτα στην κάθε εταιρεία πώς λέγεται το κάθε σύστημα που θες και πόσο κοστίζει.Προς το παρόν, αν θες κάτι παραπάνω από ενεργητική ασφάλεια με δυνατότερους κινητήρες, υπάρχουν και οι 1.4TSI ή αν θες μπορείς να περιμένεις λίγους μήνες ακόμα τους 1.2TSI που θα φορεθούν με το νέο έτος και στα δύο, Polo και Ibiza...
-
με 400€ τον 85 αρη τον κανεις 100 αρη στην αντιπροσωπεια και με εγγυηση.
στελνουν τον εγκεφαλο αθηνα προγραμματιζεται η χαρτογραφηση και βγαζει 100 και στον γυριζουν...
αλλωστε τις εκδοσεις μεταξυ 85 και 100 αλογα τις φτιαχνουν στην ελληνικη αντιπροσωπια δεν ερχονται ετσι απο το εργοστασιο. -
Αυτό μπορεί να γίνεται στα seat, αλλά στα VW θα κάνουν το ίδιο?!?! Αλλά και πάλι άμα συγκρίνεις 1.4 100 με 1.2 105 θα έχουν πολύ μεγαλύτερη διαφορά από τα 5 ονομαστικά...
-
δεν νομιζω τα 5 αλογα να κανουν μεγαλη διαφορα....αντε 1/3 καροτσας και αν...τι να σου πω!!
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Αυτό μπορεί να γίνεται στα seat, αλλά στα VW θα κάνουν το ίδιο?!?! Αλλά και πάλι άμα συγκρίνεις 1.4 100 με 1.2 105 θα έχουν πολύ μεγαλύτερη διαφορά από τα 5 ονομαστικά...Εγω πιστευω θα εχουν διαφορα.Μην ξεχναμε το ενα ατμοσφαιρα το αλλο τουρμπο.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
με 400€ τον 85 αρη τον κανεις 100 αρη στην αντιπροσωπεια και με εγγυηση.
στελνουν τον εγκεφαλο αθηνα προγραμματιζεται η χαρτογραφηση και βγαζει 100 και στον γυριζουν...
αλλωστε τις εκδοσεις μεταξυ 85 και 100 αλογα τις φτιαχνουν στην ελληνικη αντιπροσωπια δεν ερχονται ετσι απο το εργοστασιο.Ρε συ δε νομιζω Υπαρχει και εξω 100αρι πολο.Ειναι αλλο μοτερ με αλλο κωδικο κιολας
1.4 L straight-4 16 valve petrol 100 PS (74 kW; 99 hp) (Engine Code - AFH)
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo
Ερχοταν με γνησια ατια απο το εργοστασιο. -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Εγω πιστευω θα εχουν διαφορα.Μην ξεχναμε το ενα ατμοσφαιρα το αλλο τουρμπο.
Αυτό λέω κι εγώ.... Στις χαμηλομεσαίες θα έχει πολύ περισσότερη δύναμη το 1.2
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Εγω πιστευω θα εχουν διαφορα.Μην ξεχναμε το ενα ατμοσφαιρα το αλλο τουρμπο.
Αυτό λέω κι εγώ.... Στις χαμηλομεσαίες θα έχει πολύ περισσότερη δύναμη το 1.2
Φυσικα και θα εχουν και υπαρχουν αληθινες συγκρισεις βεβαια οχι στα ιδια κυβικα.Βλεπε grande punto tjet 120hp με ford fiesta 120 hp.Σε ρεπριζια ιστοριες το punto τρωει ζωντανο το fiesta.Αλλα σε εκκινησεις το fiesta ειναι μπροστα.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
με 400€ τον 85 αρη τον κανεις 100 αρη στην αντιπροσωπεια και με εγγυηση.
στελνουν τον εγκεφαλο αθηνα προγραμματιζεται η χαρτογραφηση και βγαζει 100 και στον γυριζουν...
αλλωστε τις εκδοσεις μεταξυ 85 και 100 αλογα τις φτιαχνουν στην ελληνικη αντιπροσωπια δεν ερχονται ετσι απο το εργοστασιο.Ρε συ δε νομιζω Υπαρχει και εξω 100αρι πολο.Ειναι αλλο μοτερ με αλλο κωδικο κιολας
1.4 L straight-4 16 valve petrol 100 PS (74 kW; 99 hp) (Engine Code - AFH)
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo
Ερχοταν με γνησια ατια απο το εργοστασιο.ε ναι αυτο ερχεται και το κατεβαζουν οι δικοι μας πιο κατω για να κανουν εκδοσεις και τιμες
-
Και εκτός από αυτό θυμάμαι ειδικά στο προηγούμενο polo λέγανε πως με το ηλεκτρονικό γκάζι το 1.4 100 ήταν ψόφιο στα χαμηλά. Αν θυμάμαι καλά μέχρι τις 4000σαλ το 75άρι πήγαινε έως και λίγο καλύτερα.
-
Είναι άτοπο να το αγοράσεις χωρίς τον TSi (ο οποίος όμως φαίνεται να καθυστερεί αρκετά... α' τρίμηνο 2009 κι αν).
New Seat Ibiza vs New Vw Polo