-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αρχισαμε να συγκρινουμε μιτο με 120???Να το δω κι αυτό
-
Μηπως να επιστρεψουμε on topic?
-
Πόσα άλογα είναι το 160άρι Σιρόκο? Γιατί άνοιξα με ενός φίλου μου και έφαγα ξύλο οπότε υποθέτω η πραγματική ιπποδύναμη πρέπει να είναι κάπου 180-190.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πόσα άλογα είναι το 160άρι Σιρόκο? Γιατί άνοιξα με ενός φίλου μου και έφαγα ξύλο οπότε υποθέτω η πραγματική ιπποδύναμη πρέπει να είναι κάπου 180-190.Με τι ήσουν?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι?Έχεις γίνει κουραστικός....
Εκτός από το συμπλέγμα των κόμπλεξ που κουβαλάτε πολλοί από εδώ μέσα με την AR, μαζί και εσύ....Ααα και η μαμά Alfa ανακοινώνει 8 sec, απλά τα κουλάδια εδώ έκαναν 8.3 με Normal mode άσχετα αν ανακοίνωσαν ότι ήταν Dynamic...Ακόμα αυτός ο πως τον λέγανε ψάχνει να βρει το μη απενεργοποιούμενο ESP της Brera?
Kαι οι 4Τ λένε παπαριές εδώ και χρόνια....
Ρε Γρηγόρη αγόρι μου,,,,,άστο βαριέμαι....θα έγραφα κανα κείμενο να σας αποστομόσω ομαδικά αλλά συνεχίστε γιατί έχετε πλάκα....
Λιγη εγκρατεια δεν βλαπτει, και ευτυχως βεβαια που υπαρχει ανθρωπος κλειδι στο Gruppo
απο Γερμανια πλευρα για την Ιταλικη φιρμα, γιατι αλλιως δεν θα υπηρχε αισθητη
βελτιωση στην γενικοτερη εικονα της σημερα...Τώρα με βάζεις στο τριπάκι να σου πω ... ότι αν δεν είχαν και οι γερμανοί μερικούς ιταλούς ή έστω ιταλοτραφείς σχεδιαστές θα σχεδίαζαν ακόμα πάνσερ...
πάλι κολλάει κάπου η μίτο...
το μωρό μου είναι ντίβα... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πόσα άλογα είναι το 160άρι Σιρόκο? Γιατί άνοιξα με ενός φίλου μου και έφαγα ξύλο οπότε υποθέτω η πραγματική ιπποδύναμη πρέπει να είναι κάπου 180-190.
Με τι ήσουν?
Citroen C4, 177hp
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Δρομεας
Τι να πει και η AR δηλαδη...
Για την ιστορια η Bmw ανακοινωνει για την 120i 3dr 7,7sec και στις μετρησεις των
4τροχων (ιουνιος 2007) κανει 8,3sec.
H ΑR για Mito 155 δηλωνει ακριβως τα ιδια, 7,7sec δηλαδη (αληθεια!),
και κανει και αυτη 8,3Sec.
Αρα, οτι μπορει να παιζει με Bmw, ισχυει τουλαχιστον το ιδιο για AR.
To μεγαλο γελιο ομως ειναι με την Mito 120, που γραφουν για 8,8sec
με τις μετρησεις να δειχνουν ενα απλως αξιοπρεπες 10,7sec στους 4τροχους
του Ιουλιου 09.
Mεγαλη διαφορα, δεν νομιζεις?
Η μηπως αυτη η μετρηση δεν ειναι αξιοπιστη, ενω αλλες μπορει να ειναι?Ρε Γρηγόρη τι κόλλημα έχεις φάει με την άλφα;;; Μίλησα εγώ πουθενά για άλφα;;;Εδώ συγκρίνουμε ένα VW με μια BMW και επειδή τα νούμερα της BMW από ότι έχω παρατηρήσει είναι εκτός τόπου και χρόνου λέω να μην τα παίρνουμε σοβαρά υπόψιν μας (στη VW αντίθετα απ' το λίγο που έχω κοιτάξει τα νούμερα είναι κοντά ή ίδια με τον τύπο)...έλεος πια...
-
Να παρακαλέσω πρώτα όποιος έχει παραπάνω εμπειρία από το αυτόματο κιβώτιο της BMW να γράψει δύο λόγια παραπάνω.
Επίσης τα παιδιά με τα DSG να μας που αν αυτά που ακούγονται ότι μερικές φορές κάνουν του 'κεφαλιού' του αλλαγές ταχυτήτων είναι αλήθεια.Να πω την γνώμη μου τώρα.
Βλέπω οι περισσότερο απο εσάς επειμένετε πολύ σε χρόνους και επιδόσεις που μπορούν να πετύχουν τα δύο αυτοκίνητα.
Όμως τα αυτοκίνητα πρωτίστως για μένα είναι θέμα αίσθησης και στην ουσία αυτό που εισπράτει ο οδηγός είναι η αίσθηση που του δείνει αυτή η συνισταμένη τόσων και τόσων μηχανικών μέρων όπως είναι ενα αυτοκίνητο.Με τούτα και με τ' άλλα και επειδή στην ζωή μου είχα εμπειρία και από πισωκίνητα και από μπροστοκίνητα αυτοκίνητα και αργά και γρήγορα, θα διάλεγα με κλειστα τα μάτια (θεόκλειστα θα έλεγα ) την BMW.
Αν μάλιστα το αυτόματο της σασμαν είναι και γρήγορο τότε δεν αποτελεί μόνο μονόδρονο η επιλογή της, αλλά μονόδρομο με υποχρεωτική πορεία. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αρχισαμε να συγκρινουμε μιτο με 120???Γιατί όχι;... εδώ κάποιοι συγγρίνανε golf R32 με brera 3.2 Q4 επειδή έβγαζαν περίπου τα ίδια άλογα και κάποιοι θεώρησαν ότι έπρεπε να το σχολιάσουμε αυτό και να το λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας
-
Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Φυσικα και δεν ειναι θεμα επιδοσεων μονο!Μη ξεχναμε ομως οτι το σιροκκο ειναι ενα τρενακι στα στροφιλικια ...φυσικα και ευχαριστιεσαι οδηγηση και μη ξεχναμε οτι συγκρινεται με κουπερ S...Το τιμονι του οχι οτι δεν ειναι ακριβες αλλα φυσικα την αισθηση και το βαρος του bmw δεν την εχει!Αλλωστε οπως σωστα ειπε και ο Κικιζας αν το bmw δεν ειχε τιμονι να το κλειναν το μαγαζι Απο την αλλη αν καποιος θελει πραγματικα να χαρει την πισωκινηση απολυτα,παιρνει Mx5 Η μονη μου ενσταση στην Bmw ειναι οτι ειναι ακριβη και εγω ειμαι κατα του μεταχειρισμενου,ειδικα απ'εξω.Κατα τ΄αλλα προκειται για δυο αξιολογα αμαξια και οποιο και να επιλεξει δεν θα του λειψει το αλλο γιατι το καθενα εχει τις χαρες του
-
Ο χρήστης t30 έγραψε:
υπαρχει μια ιδεα μεσα στους επομενους μηνες να παρω επιτελους ενα πραγματικο αυτοκινητο (και να γλιτωσω απο το asian junk το toyota που κυκλοφορω τωρα) και εξεταζω αυτες τις δυο επιλογες.BMW 120i με 170 ιππους μεταχειρισμενη απο γερμανια με αυτοματο κιβωτιο ή
VW Scirocco με 160 ιππους καινουριο με το DSG.τι λετε εσεις?
Σιροκο.Καινουριο.Για αυτο και μονο το λογο.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
υπαρχει μια ιδεα μεσα στους επομενους μηνες να παρω επιτελους ενα πραγματικο αυτοκινητο (και να γλιτωσω απο το asian junk το toyota που κυκλοφορω τωρα) και εξεταζω αυτες τις δυο επιλογες.
BMW 120i με 170 ιππους μεταχειρισμενη απο γερμανια με αυτοματο κιβωτιο ή
VW Scirocco με 160 ιππους καινουριο με το DSG.τι λετε εσεις?
Σιροκο.Καινουριο.Για αυτο και μονο το λογο.
+1
Κυριως επειδη αγοραζεις καινουργιο.
Η Bmw σε οδηγικο επιπεδο εχει πλεονεκτημα την πιο ραφιναρισμενη συνολικα
οδηγικη αισθηση, λογω και της ιδανικης κατανομης βαρους, του καλυτερου τιμονιου, αλλα
και της ακριβοτερης αισθησης που αποπνεει, και μεταφερει στο δρομο (την στιγμη που και επι της ουσιας ειναι σαφως ακριβοτερο αυτοκινητο).
Κατα τα αλλα, το scirocco μονο και μονο που καταφερνει να ειναι πολυ κοντα σε αυτα τα
χαρακτηριστικα, με πιο προσιτη τιμη και ενα ομορφο-φρεσκο αμαξωμα,
αποτελει μαλλον ενα καταπληκτικο value for money... -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
φυσικα και ευχαριστιεσαι οδηγηση και μη ξεχναμε οτι συγκρινεται με κουπερ S...Καμία απολύτος σχέση...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
φυσικα και ευχαριστιεσαι οδηγηση και μη ξεχναμε οτι συγκρινεται με κουπερ S...
Καμία απολύτος σχέση...
Τραγουδα,εγω οδηγω συχνα S... http://www.youtube.com/watch?v=glyc2FmHVRI Κοιτα ρε πως στριβουν τα εργαλεια(φυσικα ειναι το 2λιτρο scirocco για να μπορει να πιανει το διαολο )
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
φυσικα και ευχαριστιεσαι οδηγηση και μη ξεχναμε οτι συγκρινεται με κουπερ S...
Καμία απολύτος σχέση...
Τραγουδα,εγω οδηγω συχνα S... http://www.youtube.com/watch?v=glyc2FmHVRI Κοιτα ρε πως στριβουν τα εργαλεια(φυσικα ειναι το 2λιτρο scirocco για να μπορει να πιανει το διαολο )
Γιατί κάνουν όλοι γαργάρα τα ηλεκτρονικά του σιρόκο στις στροφές ??
Αυτά σε συνδυασμό με το τιμόνι ...
Καλό είναι ,αλλά το κουπερ δεν το πλησιάζει σε καμια περίπτωσηΕίχα δοκιμάσει σιρόκο-μιτο-κουπερ σε κλειστή και ανοικτή στροφοδιαδρομή...
Το κουπερ είναι απλα εκπληκτικό ...
-
με αφορμη το βιντεο που εβαλες να σημειωσουμε οτι το cooper s παρα τα λιγοτερα αλογα του ειναι στην ιδια κατηγορια με 2λιτρο ροκκο και golf gti σε ο,τι αφορα τα γκαζια
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί κάνουν όλοι γαργάρα τα ηλεκτρονικά του σιρόκο στις στροφές ??
τα θεωρεις πιο παρεμβατικα απο αυτα μιας μιτο?
(σοβαρα σε ρωταω τωρα γιατι το εχω απορια, μιας και εχω μια ιδεα απο ηλεκτρονικα μιτο ,αλλα οχι scirocco και τα δικα μου δε θυμαμαι καλα πώς ειναι ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με αφορμη το βιντεο που εβαλες να σημειωσουμε οτι το cooper s παρα τα λιγοτερα αλογα του ειναι στην ιδια κατηγορια με 2λιτρο ροκκο και golf gti σε ο,τι αφορα τα γκαζιαΓιατί κάνουν όλοι γαργάρα τα ηλεκτρονικά του σιρόκο στις στροφές ??
τα θεωρεις πιο παρεμβατικα απο αυτα μιας μιτο?
(σοβαρα σε ρωταω τωρα γιατι το εχω απορια, μιας και εχω μια ιδεα απο ηλεκτρονικα μιτο ,αλλα οχι scirocco και τα δικα μου δε θυμαμαι καλα πώς ειναι )scirocco και τα δικα μου δε θυμαμαι καλα πώς ειναι O mr Ανιωθος
''τα θεωρεις πιο παρεμβατικα απο αυτα μιας μιτο?'' Νο Qsis...την αλλη φορα βολτα...το παιρνεις.ετσι κ αλλιως κουλαδι εισαι ως γνωστον(αν και δε μου φανηκες)...τι να παθει ...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με αφορμη το βιντεο που εβαλες να σημειωσουμε οτι το cooper s παρα τα λιγοτερα αλογα του ειναι στην ιδια κατηγορια με 2λιτρο ροκκο και golf gti σε ο,τι αφορα τα γκαζιαΓιατί κάνουν όλοι γαργάρα τα ηλεκτρονικά του σιρόκο στις στροφές ??
τα θεωρεις πιο παρεμβατικα απο αυτα μιας μιτο?
(σοβαρα σε ρωταω τωρα γιατι το εχω απορια, μιας και εχω μια ιδεα απο ηλεκτρονικα μιτο ,αλλα οχι scirocco και τα δικα μου δε θυμαμαι καλα πώς ειναι )Καταρχήν το σιρόκο έχει μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης ( όχι πολύ αλλά είναι υπαρκτά) πράγμα που σημαίνει οτι μπαίνουν πιο αργά τα ηλεκτρονικά του, αλλά οταν μπουν σε κόβουν άσχημα... σου χαλάνε όλη τη διασκέδαση.
στη μίτο αντίθετα είναι αρωγός στη γρήγορη οδήγηση ( με γραμμές) ,σε διορθώνουν χωρίς να σε κόβουν ή να σε κουράζουν. -
Στη γρηγορη οδηγηση με ειδικα με γραμμες ουτε που παρεμβαινουν στο σιροκκο κοκκινοτερας.Για τα επιπεδα προσφυσης εχεις δικιο και ειναι λογικο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
με αφορμη το βιντεο που εβαλες να σημειωσουμε οτι το cooper s παρα τα λιγοτερα αλογα του ειναι στην ιδια κατηγορια με 2λιτρο ροκκο και golf gti σε ο,τι αφορα τα γκαζια
Γιατί κάνουν όλοι γαργάρα τα ηλεκτρονικά του σιρόκο στις στροφές ??
τα θεωρεις πιο παρεμβατικα απο αυτα μιας μιτο?
(σοβαρα σε ρωταω τωρα γιατι το εχω απορια, μιας και εχω μια ιδεα απο ηλεκτρονικα μιτο ,αλλα οχι scirocco και τα δικα μου δε θυμαμαι καλα πώς ειναι )Καταρχήν το σιρόκο έχει μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης ( όχι πολύ αλλά είναι υπαρκτά) πράγμα που σημαίνει οτι μπαίνουν πιο αργά τα ηλεκτρονικά του, **αλλά οταν μπουν σε κόβουν άσχημα... σου χαλάνε όλη τη διασκέδαση.**στη μίτο αντίθετα είναι αρωγός στη γρήγορη οδήγηση ( με γραμμές) ,σε διορθώνουν χωρίς να σε κόβουν ή να σε κουράζουν.
Δεν παιζει αυτο, παρα μονο σε οδοστρωμα σαπουνι, και τοτε το αποτελεσμα ειναι το ιδιο και για τα δυο. Εχει φιλος μου S R56 και εχουμε παει βολτα αρκετες φορες...
Ριξε μια ματια σε ενα vid που ειχα ποσταρει και παλαιοτερα, λεει αναλυτικα
πως λειτουργουν τα ηλεκτρονικα και των δυο αυτοκινητων...http://www.youtube.com/watch?v=ryWy8XNu ... re=related
part1http://www.youtube.com/watch?v=el5TiYTN ... re=related
part2
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο