Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DT 125 του '83
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. DT 125 του '83
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    4
    8
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drosxo last edited by

      Λοιπον, μια φιλη μου χαριζει ενα DT 125 του '83. Το μηχανακι δεν το εχω δει ακομα,μιας και ειναι αθηνα, ειναι αφημενο περιπου 10 χρονια σε στεγασμενο χωρο και οταν ακινητοποιηθηκε λειτουργουσε αψογα.
      Επισης η φιλη εχει και μεγαλη καβα απο ανταλλακτικα (πιστονια, μπιελες,ψυγεια κ.α.) Βεβαια δεν εγινε η καταλληλη διαδικασια για την αποθηκευση, οποτε μετα απο λιγο ψαξιμο στο νετ εμαθα οτι μπορει να εχει σκουριασει το ρεζερβουαρ και φυσικα μπαταρια, λαστιχα και ολα τα υγρα ειναι off.

      Περα απ' αυτο, τι αλλο μπορει να χρειαστει για να δουλεψει ;

      Αξιζει τη διαδικασια μεταφορας; (με τρενο η υπαρχει κι αλλος τροπος; )

      Οσον αφορα τις βενζινες, μπορει να δουλεψει καλα με LRP;

      Πινακιδες και αδεια πως μπορω να του βγαλω, μιας και εχουν παραδοθει-καταστραφει οι παλιες;

      ΥΓ:1ο μου ποστ σ' αυτην την ενοτητα μακαρι να γινω τακτικος θαμωνας αφου η ολη φαση με το dt μου φαινεται

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drosxo last edited by

        Λοιπον, μια φιλη μου χαριζει ενα DT 125 του '83. Το μηχανακι δεν το εχω δει ακομα,μιας και ειναι αθηνα, ειναι αφημενο περιπου 10 χρονια σε στεγασμενο χωρο και οταν ακινητοποιηθηκε λειτουργουσε αψογα.
        Επισης η φιλη εχει και μεγαλη καβα απο ανταλλακτικα (πιστονια, μπιελες,ψυγεια κ.α.) Βεβαια δεν εγινε η καταλληλη διαδικασια για την αποθηκευση, οποτε μετα απο λιγο ψαξιμο στο νετ εμαθα οτι μπορει να εχει σκουριασει το ρεζερβουαρ και φυσικα μπαταρια, λαστιχα και ολα τα υγρα ειναι off.

        Περα απ' αυτο, τι αλλο μπορει να χρειαστει για να δουλεψει ;

        Αξιζει τη διαδικασια μεταφορας; (με τρενο η υπαρχει κι αλλος τροπος; )

        Οσον αφορα τις βενζινες, μπορει να δουλεψει καλα με LRP;

        Πινακιδες και αδεια πως μπορω να του βγαλω, μιας και εχουν παραδοθει-καταστραφει οι παλιες;

        ΥΓ:1ο μου ποστ σ' αυτην την ενοτητα μακαρι να γινω τακτικος θαμωνας αφου η ολη φαση με το dt μου φαινεται

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drosxo last edited by

          Λοιπον, μια φιλη μου χαριζει ενα DT 125 του '83. Το μηχανακι δεν το εχω δει ακομα,μιας και ειναι αθηνα, ειναι αφημενο περιπου 10 χρονια σε στεγασμενο χωρο και οταν ακινητοποιηθηκε λειτουργουσε αψογα.
          Επισης η φιλη εχει και μεγαλη καβα απο ανταλλακτικα (πιστονια, μπιελες,ψυγεια κ.α.) Βεβαια δεν εγινε η καταλληλη διαδικασια για την αποθηκευση, οποτε μετα απο λιγο ψαξιμο στο νετ εμαθα οτι μπορει να εχει σκουριασει το ρεζερβουαρ και φυσικα μπαταρια, λαστιχα και ολα τα υγρα ειναι off.

          Περα απ' αυτο, τι αλλο μπορει να χρειαστει για να δουλεψει ;

          Αξιζει τη διαδικασια μεταφορας; (με τρενο η υπαρχει κι αλλος τροπος; )

          Οσον αφορα τις βενζινες, μπορει να δουλεψει καλα με LRP;

          Πινακιδες και αδεια πως μπορω να του βγαλω, μιας και εχουν παραδοθει-καταστραφει οι παλιες;

          ΥΓ:1ο μου ποστ σ' αυτην την ενοτητα μακαρι να γινω τακτικος θαμωνας αφου η ολη φαση με το dt μου φαινεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            exwferrarienzo last edited by

            Δεν νομιζω αυτο το μηχανακι οπως ειναι τωρα να κοστιζει πανω απο 300ευρω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Και επειδη δεν κοστιζει τοσα τι εγινε??Αν του αρεσει του ανθρωπου ας κανει οτι θελει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                drosxo last edited by

                Φυσικα και μ' αρεσει αλλα δεν ξερω αν ανοιξω κινητηρα με τοσα χρονια ακινησιας, αν θα βρω τιποτα να δουλευει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Αυτο διχρονο δεν ειναι??Παιζει να εχει κολλησει το πιστονι αν βγαλεις την λεγομεη 'κεφαλη' που υπαρχουν στα τετραχρονα δε θυμαμαι πως λεγεται στα διχρονα και το βαρεσεις με ενα σφυρι χωρις να κανεις βαθουλωμα στο πιστονι τοτε θα δεις το πιστονι θα κινειται παλι κανονικα και θα ξανα παρει μπρος και μετα απο τοσα χρονια ακκινησιας.Βεβαια θα πρεπει να βαλεις βενζινη και να αλλαξεις τα λαδια μιξης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    polymhxanos last edited by

                    Έχει γίνει ΟΡΙΣΤΙΚΗ διαγραφή ή προσωρινή ακινησία; Αν το πρώτο, δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος να ξαναβγάλεις άδεια. Αν το δεύτερο, στην ΔΟΥ στην οποία έγινε η ακινησία, με το χαρτί που είχε πάρει τότε.

                    Για να ξαναζωντανέψεις ένα μοτέρ δίχρονο που έχει μείνει 10 χρόνια ακίνητο και ΧΩΡΙΣ να γίνει ετοιμασία για μακροχρόνια αποθήκευση, καλόν είναι να λυθεί μοτέρ, και να δεις σε τι κατάσταση είναι ρουλεμάν στροφάλου, ελατήρια πιστονιού, τοιχώματα κυλίνδρου και γενικώς ότι έχει σίδηρο και μπορεί να έχει σκουριάσει.

                    Δεν είναι τπτ τρομερό, μερικά παξιμάδια και έχεις το καπάκι της κεφαλής στα χέρια, οπότε βλέπεις κατευθείαν το πιστόνι, και μερικές βίδες στο πλαινο καπάκι και βλέπεις στροφαλοφόρο. Λαδάκι με ένα λαδωτικο σε ρουλεμάν και ελατήρια πιστονιού και δέσιμο με την λογικά αντίστροφη διαδικασία.

                    Αν δεν έχεις δυνατότητα να λύνεις μοτέρ (αν και είναι το πιο εύκολο μοτέρ να λύσεις) , τουλάχιστον βγάλε μπουζί και ρίξε με ένα λαδωτικό μερικές σταγόνες λάδι, να υγρανθούν τα ελατήρια, πριν προσπαθήσεις να το βάλεις μπρος.

                    Και φυσικά αλλαγή όλων των υγρών, πλήρες λύσιμο καθάρισμα carb, νέα μπαταρία κ.ο.κ.

                    Αν όλα αυτά σου έρχονται σαν κινέζικα, πηγαινέ το σε ένα μάστορα να στο εκκινήσει με κανά 30ρι...

                    Την LRP γιατί την ρωτάς; Δίχρονο μοτέρ είναι, ΔΕΝ έχει βαλβίδες, άρα ΔΕΝ χρειάζεται τα λιπαντικά πρόσθετα της LRP. Aλλά και 4χρονο να ήταν, οι κινητήρες των μοτοσυκλετών, από το 70 ήδη, σε αντίθεση με των αυτοκινήτων, είχαν οδηγούς βαλβίδων που ΔΕΝ είχαν ανάγκη τον τετρααιθυλιούχο μόλυβδο. Και 4χρονο να ήταν δλδ, πάλι δεν υπάρχει λόγος να βάλεις LRP.

                    Δεν υπάρχει κανένας λόγος για LRP, βάλε απλή κοινή αμόλυβδη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drosxo last edited by

                      Ευχαριστω, ελπιζω να τη βγαλει καθαρη το μοτερ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr