-
Λοιπον, μια φιλη μου χαριζει ενα DT 125 του '83. Το μηχανακι δεν το εχω δει ακομα,μιας και ειναι αθηνα, ειναι αφημενο περιπου 10 χρονια σε στεγασμενο χωρο και οταν ακινητοποιηθηκε λειτουργουσε αψογα.
Επισης η φιλη εχει και μεγαλη καβα απο ανταλλακτικα (πιστονια, μπιελες,ψυγεια κ.α.) Βεβαια δεν εγινε η καταλληλη διαδικασια για την αποθηκευση, οποτε μετα απο λιγο ψαξιμο στο νετ εμαθα οτι μπορει να εχει σκουριασει το ρεζερβουαρ και φυσικα μπαταρια, λαστιχα και ολα τα υγρα ειναι off.Περα απ' αυτο, τι αλλο μπορει να χρειαστει για να δουλεψει ;
Αξιζει τη διαδικασια μεταφορας; (με τρενο η υπαρχει κι αλλος τροπος; )
Οσον αφορα τις βενζινες, μπορει να δουλεψει καλα με LRP;
Πινακιδες και αδεια πως μπορω να του βγαλω, μιας και εχουν παραδοθει-καταστραφει οι παλιες;
ΥΓ:1ο μου ποστ σ' αυτην την ενοτητα μακαρι να γινω τακτικος θαμωνας αφου η ολη φαση με το dt μου φαινεται
-
Λοιπον, μια φιλη μου χαριζει ενα DT 125 του '83. Το μηχανακι δεν το εχω δει ακομα,μιας και ειναι αθηνα, ειναι αφημενο περιπου 10 χρονια σε στεγασμενο χωρο και οταν ακινητοποιηθηκε λειτουργουσε αψογα.
Επισης η φιλη εχει και μεγαλη καβα απο ανταλλακτικα (πιστονια, μπιελες,ψυγεια κ.α.) Βεβαια δεν εγινε η καταλληλη διαδικασια για την αποθηκευση, οποτε μετα απο λιγο ψαξιμο στο νετ εμαθα οτι μπορει να εχει σκουριασει το ρεζερβουαρ και φυσικα μπαταρια, λαστιχα και ολα τα υγρα ειναι off.Περα απ' αυτο, τι αλλο μπορει να χρειαστει για να δουλεψει ;
Αξιζει τη διαδικασια μεταφορας; (με τρενο η υπαρχει κι αλλος τροπος; )
Οσον αφορα τις βενζινες, μπορει να δουλεψει καλα με LRP;
Πινακιδες και αδεια πως μπορω να του βγαλω, μιας και εχουν παραδοθει-καταστραφει οι παλιες;
ΥΓ:1ο μου ποστ σ' αυτην την ενοτητα μακαρι να γινω τακτικος θαμωνας αφου η ολη φαση με το dt μου φαινεται
-
Λοιπον, μια φιλη μου χαριζει ενα DT 125 του '83. Το μηχανακι δεν το εχω δει ακομα,μιας και ειναι αθηνα, ειναι αφημενο περιπου 10 χρονια σε στεγασμενο χωρο και οταν ακινητοποιηθηκε λειτουργουσε αψογα.
Επισης η φιλη εχει και μεγαλη καβα απο ανταλλακτικα (πιστονια, μπιελες,ψυγεια κ.α.) Βεβαια δεν εγινε η καταλληλη διαδικασια για την αποθηκευση, οποτε μετα απο λιγο ψαξιμο στο νετ εμαθα οτι μπορει να εχει σκουριασει το ρεζερβουαρ και φυσικα μπαταρια, λαστιχα και ολα τα υγρα ειναι off.Περα απ' αυτο, τι αλλο μπορει να χρειαστει για να δουλεψει ;
Αξιζει τη διαδικασια μεταφορας; (με τρενο η υπαρχει κι αλλος τροπος; )
Οσον αφορα τις βενζινες, μπορει να δουλεψει καλα με LRP;
Πινακιδες και αδεια πως μπορω να του βγαλω, μιας και εχουν παραδοθει-καταστραφει οι παλιες;
ΥΓ:1ο μου ποστ σ' αυτην την ενοτητα μακαρι να γινω τακτικος θαμωνας αφου η ολη φαση με το dt μου φαινεται
-
Δεν νομιζω αυτο το μηχανακι οπως ειναι τωρα να κοστιζει πανω απο 300ευρω...
-
Και επειδη δεν κοστιζει τοσα τι εγινε??Αν του αρεσει του ανθρωπου ας κανει οτι θελει!
-
Φυσικα και μ' αρεσει αλλα δεν ξερω αν ανοιξω κινητηρα με τοσα χρονια ακινησιας, αν θα βρω τιποτα να δουλευει...
-
Αυτο διχρονο δεν ειναι??Παιζει να εχει κολλησει το πιστονι αν βγαλεις την λεγομεη 'κεφαλη' που υπαρχουν στα τετραχρονα δε θυμαμαι πως λεγεται στα διχρονα και το βαρεσεις με ενα σφυρι χωρις να κανεις βαθουλωμα στο πιστονι τοτε θα δεις το πιστονι θα κινειται παλι κανονικα και θα ξανα παρει μπρος και μετα απο τοσα χρονια ακκινησιας.Βεβαια θα πρεπει να βαλεις βενζινη και να αλλαξεις τα λαδια μιξης.
-
Έχει γίνει ΟΡΙΣΤΙΚΗ διαγραφή ή προσωρινή ακινησία; Αν το πρώτο, δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος να ξαναβγάλεις άδεια. Αν το δεύτερο, στην ΔΟΥ στην οποία έγινε η ακινησία, με το χαρτί που είχε πάρει τότε.
Για να ξαναζωντανέψεις ένα μοτέρ δίχρονο που έχει μείνει 10 χρόνια ακίνητο και ΧΩΡΙΣ να γίνει ετοιμασία για μακροχρόνια αποθήκευση, καλόν είναι να λυθεί μοτέρ, και να δεις σε τι κατάσταση είναι ρουλεμάν στροφάλου, ελατήρια πιστονιού, τοιχώματα κυλίνδρου και γενικώς ότι έχει σίδηρο και μπορεί να έχει σκουριάσει.
Δεν είναι τπτ τρομερό, μερικά παξιμάδια και έχεις το καπάκι της κεφαλής στα χέρια, οπότε βλέπεις κατευθείαν το πιστόνι, και μερικές βίδες στο πλαινο καπάκι και βλέπεις στροφαλοφόρο. Λαδάκι με ένα λαδωτικο σε ρουλεμάν και ελατήρια πιστονιού και δέσιμο με την λογικά αντίστροφη διαδικασία.
Αν δεν έχεις δυνατότητα να λύνεις μοτέρ (αν και είναι το πιο εύκολο μοτέρ να λύσεις) , τουλάχιστον βγάλε μπουζί και ρίξε με ένα λαδωτικό μερικές σταγόνες λάδι, να υγρανθούν τα ελατήρια, πριν προσπαθήσεις να το βάλεις μπρος.
Και φυσικά αλλαγή όλων των υγρών, πλήρες λύσιμο καθάρισμα carb, νέα μπαταρία κ.ο.κ.
Αν όλα αυτά σου έρχονται σαν κινέζικα, πηγαινέ το σε ένα μάστορα να στο εκκινήσει με κανά 30ρι...
Την LRP γιατί την ρωτάς; Δίχρονο μοτέρ είναι, ΔΕΝ έχει βαλβίδες, άρα ΔΕΝ χρειάζεται τα λιπαντικά πρόσθετα της LRP. Aλλά και 4χρονο να ήταν, οι κινητήρες των μοτοσυκλετών, από το 70 ήδη, σε αντίθεση με των αυτοκινήτων, είχαν οδηγούς βαλβίδων που ΔΕΝ είχαν ανάγκη τον τετρααιθυλιούχο μόλυβδο. Και 4χρονο να ήταν δλδ, πάλι δεν υπάρχει λόγος να βάλεις LRP.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για LRP, βάλε απλή κοινή αμόλυβδη.
-
Ευχαριστω, ελπιζω να τη βγαλει καθαρη το μοτερ....
DT 125 του '83