Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολυ υψηλη καταναλωση ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πολυ υψηλη καταναλωση ρελαντι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    23
    833
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nosferatu_gr last edited by

      Εδω και κανα μηνα παρουσιαστικε το εξης απιστευτο,οταν δεν παταω γκαζι καιω τα αντερα μου,και τι θελω να πω,πριν η μεση καταναλωση(και με τριπ και με τον κλασσικο τροπο)ηταν γυρω στο 7,2.Τωρα με τις ιδιες συνηθειες εχει παει 8,5+,εκτως πολης η καταναλωση ειναι απολυτα φυσιολογικη,εντως γινεται Ο χαμος.Το προβλημα βαση του τριπ(που ειναι ακριβεστατο)ειναι οταν ειμαι ακινητος,εκει η καταναλωση ανεβαινει σα χρονομετρο ,για να σας δωσω να καταλαβετε,μολις το ειχα μηδενισει εκανα μια διαδρομη 2 χλμ(χωρις να σταματησω,σημαντικο αυτο),και ειχα 7,5 στο τριπ,μολις το εβαλα μπρος μετα απο 1 λεπτο ζεσταμα πηγε στο 12!!!!!!Γενικα μεσα στην πολη οταν κινουμε,ακομα και με σταματα ξεκινα η καταναλωση πεφτει,οταν μενω ακινητος εστω και για δευτερολεπτα ανεβαινει.

      Απο οταν αρχισε να συμβαινει αυτο δεν νομιζω οτι αλλαξα κατι,παρα μονο τα μπουζι αλλα και αυτο μετα απο 2 βδομαδες αφοτου αρχισε να το κανει,ιδιο βενζιναδικο,ιδιες διαδρομες-συνηθειες κλπ,το ρελαντι δε παιζει,ζεσταινεται σε μικρο χρονικο διαστημα και απο εκει και περα ειναι ακλονητο.

      Σημερα εκανα υπολογισμους αφου εκατσα ακινητος για 5 λεπτα και εκαψα βαση του τριπ 0,2 λιτρα,τουτεστην 2,5 λιτρα την ωρα τουλαχιστον

      Ακουω ιδεες παιδια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nosferatu_gr last edited by

        Εδω και κανα μηνα παρουσιαστικε το εξης απιστευτο,οταν δεν παταω γκαζι καιω τα αντερα μου,και τι θελω να πω,πριν η μεση καταναλωση(και με τριπ και με τον κλασσικο τροπο)ηταν γυρω στο 7,2.Τωρα με τις ιδιες συνηθειες εχει παει 8,5+,εκτως πολης η καταναλωση ειναι απολυτα φυσιολογικη,εντως γινεται Ο χαμος.Το προβλημα βαση του τριπ(που ειναι ακριβεστατο)ειναι οταν ειμαι ακινητος,εκει η καταναλωση ανεβαινει σα χρονομετρο ,για να σας δωσω να καταλαβετε,μολις το ειχα μηδενισει εκανα μια διαδρομη 2 χλμ(χωρις να σταματησω,σημαντικο αυτο),και ειχα 7,5 στο τριπ,μολις το εβαλα μπρος μετα απο 1 λεπτο ζεσταμα πηγε στο 12!!!!!!Γενικα μεσα στην πολη οταν κινουμε,ακομα και με σταματα ξεκινα η καταναλωση πεφτει,οταν μενω ακινητος εστω και για δευτερολεπτα ανεβαινει.

        Απο οταν αρχισε να συμβαινει αυτο δεν νομιζω οτι αλλαξα κατι,παρα μονο τα μπουζι αλλα και αυτο μετα απο 2 βδομαδες αφοτου αρχισε να το κανει,ιδιο βενζιναδικο,ιδιες διαδρομες-συνηθειες κλπ,το ρελαντι δε παιζει,ζεσταινεται σε μικρο χρονικο διαστημα και απο εκει και περα ειναι ακλονητο.

        Σημερα εκανα υπολογισμους αφου εκατσα ακινητος για 5 λεπτα και εκαψα βαση του τριπ 0,2 λιτρα,τουτεστην 2,5 λιτρα την ωρα τουλαχιστον

        Ακουω ιδεες παιδια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nosferatu_gr last edited by

          Εδω και κανα μηνα παρουσιαστικε το εξης απιστευτο,οταν δεν παταω γκαζι καιω τα αντερα μου,και τι θελω να πω,πριν η μεση καταναλωση(και με τριπ και με τον κλασσικο τροπο)ηταν γυρω στο 7,2.Τωρα με τις ιδιες συνηθειες εχει παει 8,5+,εκτως πολης η καταναλωση ειναι απολυτα φυσιολογικη,εντως γινεται Ο χαμος.Το προβλημα βαση του τριπ(που ειναι ακριβεστατο)ειναι οταν ειμαι ακινητος,εκει η καταναλωση ανεβαινει σα χρονομετρο ,για να σας δωσω να καταλαβετε,μολις το ειχα μηδενισει εκανα μια διαδρομη 2 χλμ(χωρις να σταματησω,σημαντικο αυτο),και ειχα 7,5 στο τριπ,μολις το εβαλα μπρος μετα απο 1 λεπτο ζεσταμα πηγε στο 12!!!!!!Γενικα μεσα στην πολη οταν κινουμε,ακομα και με σταματα ξεκινα η καταναλωση πεφτει,οταν μενω ακινητος εστω και για δευτερολεπτα ανεβαινει.

          Απο οταν αρχισε να συμβαινει αυτο δεν νομιζω οτι αλλαξα κατι,παρα μονο τα μπουζι αλλα και αυτο μετα απο 2 βδομαδες αφοτου αρχισε να το κανει,ιδιο βενζιναδικο,ιδιες διαδρομες-συνηθειες κλπ,το ρελαντι δε παιζει,ζεσταινεται σε μικρο χρονικο διαστημα και απο εκει και περα ειναι ακλονητο.

          Σημερα εκανα υπολογισμους αφου εκατσα ακινητος για 5 λεπτα και εκαψα βαση του τριπ 0,2 λιτρα,τουτεστην 2,5 λιτρα την ωρα τουλαχιστον

          Ακουω ιδεες παιδια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Μηπως τρελαθηκε το τριπ???Εσυ πως το βλεπεις το αμαξι μονος σου στα χιλιομετρα που κανεις καθε μερα καιει πιο πολυ απο πριν?Και κατι αλλο τι αμαξι εχεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mourikis last edited by

              Μια χαρα τα λέει το trip. 2,5 λίτρα την ώρα ΑΚΙΝΗΤΟ είναι λογική τιμή.
              PS δε μας είπες τι κινητήρα έχεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                2.5 την ωρα ειναι παρα πολλα. μιλαμε παντα για ζεστο μοτερ!

                ενδεικτικα, ibiza 1400: 0.6-0.8, golf GTI: 1.0-1.2

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:

                  Σημερα εκανα υπολογισμους αφου εκατσα ακινητος για 5 λεπτα και εκαψα βαση του τριπ 0,2 λιτρα,τουτεστην 2,5 λιτρα την ωρα τουλαχιστον

                  Ακουω ιδεες παιδια

                  αυτό πως το μέτρησες ? .... το τριπ μετράει λτ/100χλμ

                  αν κάτσω ακίνητος για 10λεπτα.... και μηδενίσω το τρίπ, λογικό είναι να δείξει κατανάλωση 'άπειρη', αφού δεν θα έχω κάνει ούτε ένα μέτρο ....

                  μάλλον δεν κάνεις κάτι καλά με τους υπολογισμούς σου .....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nosferatu_gr last edited by

                    Λοιπον το θεμα υπαρχει,και συνεβει ξαφνικα,δεν κανω κανενα λαθος ουτε εγω ουτε το τριπ(χωρις διαθεση παντογνωστη),το αμαξι ειναι σμαρτ ροντστερ με κινητηρα 0,7 λιτρων,μια νορμαλ καταναλωση ανα ωρα ειναι γυρω στο μισο λιτρο στο ρελαντι.Το πως μετρησα την καταναλωση ειναι μια απλη ενδειξη στο τριπ, εχει 'from start' τοσα λιτρα εκαψες,ασχετως ποσα χλμ εκανες,μετραει τα λιτρα απο τοτε που το μηδενιζεις.

                    Ασε που μπορεις να την μετρησεις και με απλο τριπ που λεει μονο λιτρα/χλμ.Κανεις μια διαδρομη α χιλιομετρων και σου λεει β λιτρα ανα 100 χλμ.Καθεσαι πεντε λεπτα και σου λεει γ(>β) λιτρα ανα 100 χλμ.Ε απλα μαθηματικα βρισκεις ποσα λιτρα ειχες με γ καταναλωση πλην ποσα με β,αρα τοσα εκαψες για τα 5 λεπτα που εισαι ακινητος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                      ........ην καταναλωση ειναι μια απλη ενδειξη στο τριπ, εχει 'from start' τοσα λιτρα εκαψες,ασχετως ποσα χλμ εκανες,μετραει τα λιτρα απο τοτε που το μηδενιζεις.
                      .....

                      δεν ήξερα ότι έχει τέτοια δυνατότητα !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Πως δουλεύει αυτό το αυτόματο σασμάν;
                        Μήπως είναι ΠΟΛΥ πατημένο το γκάζι όταν είσαι σταματημένος αλλά οι στροφές δεν ανεβαίνουν επειδή έχεις ταχύτητα; (ζορίζεται πολύ και υπερθερμαίνεται)

                        Η μηχανή ακούγεται να ζορίζεται στο ρελαντί ή βλέπεις μαύρο καπνό από την εξάτμιση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nosferatu_gr last edited by

                          Eιναι ρομποτικο τις getrag με συμπλεκτη κανονικα,οποτε δε γινεται να πατας γκαζι να εχεις ταχυτητα και να μη φευγεις,ασε που την μεγαλη καταναλωση τη βλεπω οταν δε παταω το γκαζι,γενικα οι στροφες στο ρελαντι ειναι γυρω στις 800 συμφωνα με το board computer,τοσες ηταν και πριν αρχισει τα κολπα,μαυρους καπνους κλπ δε βλεπω,και γενικα δε βλεπω-ακουω τιποτα το περιεργο,αυτο ειναι που με προβληματιζει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            arrowsfa1 last edited by

                            Μήπως το μίγμα είναι για κάποιο λόγο αδικαιολόγητα πλούσιο στο ρελαντί - αισθητήρας λ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nosferatu_gr last edited by

                              Kατι τετοιο μου περασε και εμενα απο το μυαλο αλλα αν ο αισθητηρας λ εχει προβλημα δεν αναβει το λαμπακι μηχανης?Επισης περασαν ιδεες οπως καθαρισμος πεταλουδας,μπεκ αλλα και παλι δε μου πολυκολλανε με τα συμπτωματα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                arrowsfa1 last edited by

                                Συνήθως ανάβει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                                Επίσης - είχε τύχει σε φίλο - στο σέρβις είχαν αφήσει ένα καλώδιο 'αδέσποτο' με αποτέλεσμα να ακουμπάει σε κάποιο κινούμενο μέρος (ιμάντα), να φθείρεται και να προκαλείται βραχυκύκλωμα...αποτέλεσμα: το αυτοκίνητο δεν τραβούσε καθόλου. Έβαλε το καλώδιο στην άκρη και όλα ΟΚ. Το πρόβλημα δεν είναι συναφές, απλά το αναφέρω γιατί καμιά φορά η αιτία μπορεί να είναι εντελώς απλή/'χαζή'.

                                Ρίξε μια ματιά στον χώρο της μηχανής, αν είναι όλα τακτοποιημένα σωστά..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  loupisb last edited by

                                  Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                                  Συνήθως ανάβει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                                  Επίσης - είχε τύχει σε φίλο - στο σέρβις είχαν αφήσει ένα καλώδιο 'αδέσποτο' με αποτέλεσμα να ακουμπάει σε κάποιο κινούμενο μέρος (ιμάντα), να φθείρεται και να προκαλείται βραχυκύκλωμα...αποτέλεσμα: το αυτοκίνητο δεν τραβούσε καθόλου. Έβαλε το καλώδιο στην άκρη και όλα ΟΚ. Το πρόβλημα δεν είναι συναφές, απλά το αναφέρω γιατί καμιά φορά η αιτία μπορεί να είναι εντελώς απλή/'χαζή'.

                                  Ρίξε μια ματιά στον χώρο της μηχανής, αν είναι όλα τακτοποιημένα σωστά..

                                  Μας είχε τύχει σε nissan αγροτικό που έχουμε και δεν άναβε το λαμπάκι της μηχανής και ούτε φαινότανε σα βλάβη στον εγκέφαλο, απλά το αμάξι δε τραβούσε πολύ ώρες ώρες.Αλλάξαμε αισθητήρα λ και όλα καλά από τότε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evgenios last edited by

                                    Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                                    Εδω και κανα μηνα παρουσιαστικε το εξης απιστευτο,οταν δεν παταω γκαζι καιω τα αντερα μου,και τι θελω να πω,πριν η μεση καταναλωση(και με τριπ και με τον κλασσικο τροπο)ηταν γυρω στο 7,2.Τωρα με τις ιδιες συνηθειες εχει παει 8,5+,εκτως πολης η καταναλωση ειναι απολυτα φυσιολογικη,εντως γινεται Ο χαμος.Το προβλημα βαση του τριπ(που ειναι ακριβεστατο)ειναι οταν ειμαι ακινητος,εκει η καταναλωση ανεβαινει σα χρονομετρο ,για να σας δωσω να καταλαβετε,μολις το ειχα μηδενισει εκανα μια διαδρομη 2 χλμ(χωρις να σταματησω,σημαντικο αυτο),και ειχα 7,5 στο τριπ,μολις το εβαλα μπρος μετα απο 1 λεπτο ζεσταμα πηγε στο 12!!!!!!Γενικα μεσα στην πολη οταν κινουμε,ακομα και με σταματα ξεκινα η καταναλωση πεφτει,οταν μενω ακινητος εστω και για δευτερολεπτα ανεβαινει.

                                    Απο οταν αρχισε να συμβαινει αυτο δεν νομιζω οτι αλλαξα κατι,παρα μονο τα μπουζι αλλα και αυτο μετα απο 2 βδομαδες αφοτου αρχισε να το κανει,ιδιο βενζιναδικο,ιδιες διαδρομες-συνηθειες κλπ,το ρελαντι δε παιζει,ζεσταινεται σε μικρο χρονικο διαστημα και απο εκει και περα ειναι ακλονητο.

                                    Σημερα εκανα υπολογισμους αφου εκατσα ακινητος για 5 λεπτα και εκαψα βαση του τριπ 0,2 λιτρα,τουτεστην 2,5 λιτρα την ωρα τουλαχιστον

                                    Ακουω ιδεες παιδια

                                    Μαλλον μου ακουγεται φυσιολογικο.
                                    Και σε εμενα το ιδιο συμβαινει οπως και σε οσα Trip Computer εχω δει.
                                    Αυτο ,αν ειμαι σωστος , συμβαινει γιατι οταν εισαι ακινητος το αυτοκινητο δεν διανυει αποσταση αρα οταν το Trip Computer παει να διαιρεσει τα λιτρα που εκαψες δια την αποσταση , το κλασμα γινεται απειρο και αρα ανεβαινει(λανθασμενα) παρα πολυ η καταναλωση.

                                    Εγω π.χ. οταν βαλω μπρος το αμαξι η καταναλωση εχει παει με το καλημερα 12-13 λιτρα/100χλμ.Μολις ομως προχωρησω λιγο πεφτει στα φυσιολογικα επιπεδα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      aserf last edited by

                                      Ο χρήστης mourikis έγραψε:
                                      Μια χαρα τα λέει το trip. 2,5 λίτρα την ώρα ΑΚΙΝΗΤΟ είναι λογική τιμή.
                                      PS δε μας είπες τι κινητήρα έχεις.

                                      Λογική τιμή;

                                      Το Cordoba που έχω όταν ακινητοποιείσαι στο trip computer μετράει την κατανάλωση σε λίτρα/ώρα και με κλειστό κλιματισμό και ζεστό κινητήρα δείχνει 0,6-0,7 λίτρα/ώρα, με ανοιχτό κλιματισμό 0,8-0,9 λίτρα/ώρα. Μόνο όταν είναι κρύος ο κινητήρας δείχνει 1,1-1,2 λίτρα/ώρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nosferatu_gr last edited by

                                        Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                                        Εδω και κανα μηνα παρουσιαστικε το εξης απιστευτο,οταν δεν παταω γκαζι καιω τα αντερα μου,και τι θελω να πω,πριν η μεση καταναλωση(και με τριπ και με τον κλασσικο τροπο)ηταν γυρω στο 7,2.Τωρα με τις ιδιες συνηθειες εχει παει 8,5+,εκτως πολης η καταναλωση ειναι απολυτα φυσιολογικη,εντως γινεται Ο χαμος.Το προβλημα βαση του τριπ(που ειναι ακριβεστατο)ειναι οταν ειμαι ακινητος,εκει η καταναλωση ανεβαινει σα χρονομετρο ,για να σας δωσω να καταλαβετε,**μολις το ειχα μηδενισει εκανα μια διαδρομη 2 χλμ(χωρις να σταματησω,σημαντικο αυτο),και ειχα 7,5 στο τριπ,μολις το εβαλα μπρος μετα απο 1 λεπτο ζεσταμα πηγε στο 12!!!!!!**Γενικα μεσα στην πολη οταν κινουμε,ακομα και με σταματα ξεκινα η καταναλωση πεφτει,οταν μενω ακινητος εστω και για δευτερολεπτα ανεβαινει.

                                        Απο οταν αρχισε να συμβαινει αυτο δεν νομιζω οτι αλλαξα κατι,παρα μονο τα μπουζι αλλα και αυτο μετα απο 2 βδομαδες αφοτου αρχισε να το κανει,ιδιο βενζιναδικο,ιδιες διαδρομες-συνηθειες κλπ,το ρελαντι δε παιζει,ζεσταινεται σε μικρο χρονικο διαστημα και απο εκει και περα ειναι ακλονητο.

                                        Σημερα εκανα υπολογισμους αφου εκατσα ακινητος για 5 λεπτα και εκαψα βαση του τριπ 0,2 λιτρα,τουτεστην 2,5 λιτρα την ωρα τουλαχιστον

                                        Ακουω ιδεες παιδια

                                        Μαλλον μου ακουγεται φυσιολογικο.
                                        Και σε εμενα το ιδιο συμβαινει οπως και σε οσα Trip Computer εχω δει.
                                        Αυτο ,αν ειμαι σωστος , συμβαινει γιατι οταν εισαι ακινητος το αυτοκινητο δεν διανυει αποσταση αρα οταν το Trip Computer παει να διαιρεσει τα λιτρα που εκαψες δια την αποσταση , το κλασμα γινεται απειρο και αρα ανεβαινει(λανθασμενα) παρα πολυ η καταναλωση.
                                        .

                                        γινεται κατα ενα μαγικο τροπο να πειστητε οτι δεν κανω λαθος ουτε εγω,ουτε το τριπ,ουτε ο βενζινας,ουτε ο λιακο,το προβλημα εμφανιστηκε ξαφνικα,πριν δεν ηταν ετσι,δε μαθαινω τωρα το αμαξι,παρτε το ως δεδομενο και απαντηστε αν σας ερθει κατι βαση αυτου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aserf last edited by

                                          Μήπως έχουν ανέβει οι στροφές του ρελαντί;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nosferatu_gr last edited by

                                            Oχι,αρχιζουν απο 1000 το πολυ 1100 και μεσα σε λιγα λεπτα πανε στα 800 και μενουν σταθεροτατα εκει,απιστευτο ε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr