-
Φημολογούνται διάφορα για την παραπάνω φωτογραφία.
Άλλοι λένε ότι πρόκειται για την αναβίωση του 2cv, άλλοι ότι πρόκειται απλά για την έκδοση παραγωγής του Cactus και άλλοι ότι είναι η νέα DS4 (το πιο πιθανό).
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η φωτογραφία είναι ΕΠΙΣΗΜΗ, από τη σελίδα της Citroen στο Facebook.
Μέχρι αν μάθουμε τι είναι τελικά, πιστεύω είναι καλύτερα να υπάρχει σε αυτόνομα θέμα.
-
Φημολογούνται διάφορα για την παραπάνω φωτογραφία.
Άλλοι λένε ότι πρόκειται για την αναβίωση του 2cv, άλλοι ότι πρόκειται απλά για την έκδοση παραγωγής του Cactus και άλλοι ότι είναι η νέα DS4 (το πιο πιθανό).
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η φωτογραφία είναι ΕΠΙΣΗΜΗ, από τη σελίδα της Citroen στο Facebook.
Μέχρι αν μάθουμε τι είναι τελικά, πιστεύω είναι καλύτερα να υπάρχει σε αυτόνομα θέμα.
-
Φημολογούνται διάφορα για την παραπάνω φωτογραφία.
Άλλοι λένε ότι πρόκειται για την αναβίωση του 2cv, άλλοι ότι πρόκειται απλά για την έκδοση παραγωγής του Cactus και άλλοι ότι είναι η νέα DS4 (το πιο πιθανό).
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η φωτογραφία είναι ΕΠΙΣΗΜΗ, από τη σελίδα της Citroen στο Facebook.
Μέχρι αν μάθουμε τι είναι τελικά, πιστεύω είναι καλύτερα να υπάρχει σε αυτόνομα θέμα.
-
Έχε πλάκα!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Έχε πλάκα!Εντάξει, πρωτότυπο θα είναι
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Έχε πλάκα!+1.
Μήπως έφτασε και η ρετρό νέα 'έκδοση' της ιστορίας της Citroen?
(... ο βάτραχος που μεταμορφώνεται σε premium πρίγκηπας!) -
Θα τα κανει σκ&(# αυτη η εταιρια να μου το θυμηθειτε...Το ξαναλεω...2cv και βατραχος ΔΕΝ πρεπει να τα αναβιωσουν ειναι σα να διαγραφεις το παρελθον σου,να ακυρωνεις την επιτυχια και τα συμβολα που σε ανεδειξαν...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Εντάξει, πρωτότυπο θα είναι
Που θα βγει, ισως με καποια διαφοροποιηση, στην παραγωγη μαλλον ( ; )
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
Εντάξει, πρωτότυπο θα είναι
Που θα βγει, ισως με καποια διαφοροποιηση, στην παραγωγη μαλλον ( ; )
Ναι, σαφώς. Απλά μέχρι τώρα η Citroen δειχνει ότι οι διαφοροποιήσεις αυτές σπάνια είναι λίγες.
-
Περιμένουμε από την Citroen κάτι το ξεχωριστό εδώ και πολύ καιρό, μετά τα τελευταία χρόνια της μετριότητας στα οποία κινείται
-
Τα c4,c5,c6 δεν ειναι καθολου μετριοτητες...Και ιδιως απο σχεδιαση δεν εχουν και πολλους ανταγωνιστες...
-
Πάντως μου μοιάζει σαν αναβίωση του 2CV και όχι μια νέα C4. Θα δείξει όταν δούμε το κανονικό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα c4,c5,c6 δεν ειναι καθολου μετριοτητες...Και ιδιως απο σχεδιαση δεν εχουν και πολλους ανταγωνιστες...Δεν είναι μόνο η σχεδίαση που λαμβάνουμε υπόψιν. Κάποτε η citroen ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό και αυτός προσπαθούσε να την φτάσει σε αρκετούς τομείς, τώρα εκείνη είναι πίσω και προσπαθεί να τον φτάσει.
-
Δεν εχεις αδικο..Απλα επειδη αρχισαμε και σχολιαζαμε για σχεδιο..Aλλωστε για πρωτοτυπο προκειται και στα πρωτοτυπα το πρωτο που παντα σχολιαζουμε ειναι τη σχεδιαση... Με λιγα λογια νομιζα οτι μιλας για σχεδιαστηκες μετριοτητες..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα c4,c5,c6 δεν ειναι καθολου μετριοτητες...Και ιδιως απο σχεδιαση δεν εχουν και πολλους ανταγωνιστες...+1000
-
Αμα κρίνει κανείς απο την οροφή και το τελείωμα του πίσω μέρους, μαλον κάτι σε 2cv κάνει...
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Τα c4,c5,c6 δεν ειναι καθολου μετριοτητες...Και ιδιως απο σχεδιαση δεν εχουν και πολλους ανταγωνιστες...
Δεν είναι μόνο η σχεδίαση που λαμβάνουμε υπόψιν. Κάποτε η citroen ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό και αυτός προσπαθούσε να την φτάσει σε αρκετούς τομείς, τώρα εκείνη είναι πίσω και προσπαθεί να τον φτάσει.
Αν και ειμαι νεος για να γνωριζω πολλα περι παρελθοντος ας τολμησω το σχολιο :
Στην σημερινη εποχη, με τις τεραστιες συνεργασιες και την εντος οριων δραστηριοποιηση,
δεν ειναι δυσκολο καποιος να ξεχωρησει απο την αυτοκινητοβιομηχανια ;
Οχι οσο μπορουσε παλιοτερα τουλαχιστον. -
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
Τα c4,c5,c6 δεν ειναι καθολου μετριοτητες...Και ιδιως απο σχεδιαση δεν εχουν και πολλους ανταγωνιστες...
Δεν είναι μόνο η σχεδίαση που λαμβάνουμε υπόψιν. Κάποτε η citroen ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό και αυτός προσπαθούσε να την φτάσει σε αρκετούς τομείς, τώρα εκείνη είναι πίσω και προσπαθεί να τον φτάσει.
Αν και ειμαι νεος για να γνωριζω πολλα περι παρελθοντος ας τολμησω το σχολιο :
Στην σημερινη εποχη, με τις τεραστιες συνεργασιες και την εντος οριων δραστηριοποιηση,
δεν ειναι δυσκολο καποιος να ξεχωρησει απο την αυτοκινητοβιομηχανια ;
Οχι οσο μπορουσε παλιοτερα τουλαχιστον.Στο τεχνικό κομμάτι σίγουρα, στο σχεδιαστικό όμως γιατι? Μάλλον περισσότερο φταίει η έλειψη έμπνευσης...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάντως μου μοιάζει σαν αναβίωση του 2CV και όχι μια νέα C4. Θα δείξει όταν δούμε το κανονικό αυτοκίνητο.Με μπερδευουν κάπως τα μεγέθη των ζαντών σε σχέση με τις διαστάσεις του όλου σχήματος. Για 2CV μου φαίνεται κάπως χαμηλοτάβανο και αρκετά μακρύ και σε διαστάσεις κάτι σε μεσαίας κατηγορίας.
Σε λίγες μέρες θα το δούμε και φωτισμένο. -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Στο τεχνικό κομμάτι σίγουρα, στο σχεδιαστικό όμως γιατι? Μάλλον περισσότερο φταίει η έλειψη έμπνευσης...
Ναι, τεχνικα μιλουσα κυριως.
Ειναι αληθεια οτι οι Γαλλοι μπορουν πολυ καλυτερα καλυτερα σχεδιαστικα.
Προσωπικα, τα ξεχωριζω σ'αυτον τον τομεα σε σχεση με τον ανταγωνισμο
αλλα βλεπω η renault σαν να εχει κολληματα τελευταια και η peugeot δεν ξεφευγει απο το ιδιο μοτιβο.
Citroen Revolte