Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Να αγορασω μεταχειρισμενο ΜΧ5 1.8 2006???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Να αγορασω μεταχειρισμενο ΜΧ5 1.8 2006???
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 9 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    234
    783
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      furbygr last edited by

      Ο χρήστης mika έγραψε:

      δλδ ενδείκνυται για αντρες που ειναι πολυ αργοι,πολυ φτωχοι και ψιλοαδελφες

      ε υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα γι'αυτούς

      νταξει μωρε μη το παραχεσουμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jbk last edited by

        Παιδια μην το παρετε...μαλακια αυτοκινητο ειναι!!!
        Αντε γιατι γιναμε πολλοι...!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trelos7 last edited by

          Πραγματικά αφού το οτι ειναι ευχαριστο οδηγικα δε σου λεει τιποτα, καλά κάνεις και έχεις αυτές τις απόψεις Mike. Σκέψου μόνο ότι το 1,8 με αυτές τις άθλιες επιδόσεις, έχει μπλοκέ, που απο όσο ξέρω, οι Z4 δεν έχουν, όπως και οι Boxter προηγούμενης γενιάς σίγουρα.( Δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, μια απλή Boxter του 2002 όμως σίγουρα δεν έχει μπλοκέ)

          Αλλά έχουν 250 άλογα! Και σήμα πόρσε! Και είναι και ευχάριστη οδηγικά σίγουρα μια Boxter, αλλά δεν σε ενδιαφέρει ετσι?

          Τοτε ΤΙ σε ενδιαφέρει στο αυτοκίνητο σου, ειδικά αν πρόκειται να είναι πισωκίνητο roadster? Για πες μας, γιατί κάθε μέρα μαθαίνεις και κάτι καινούριο εδώ στο Forum!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            παντως εδω να σημειωσουμε οτι και η προηγουμενη η Ζ4 3.0 που δεν ειχε μπλοκε εκανε ξεφτιλα το ιδιων χρηματων s2000.θα μου πειτε το μοτερ της Ζ4 ηταν πιο δυνατο, δε διαφωνω αλλα μην ξεχναμε και τα χρηματα του χοντα..

            τεσπα, το μπλοκε απο μονο του δε λεει κατι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trelos7 last edited by

              Αν θες να ευχαριστιθείς ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο 100%, είτε είναι διθέσιο είτε είναι λεωφορείο, θες μπλοκέ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                η ευχαριστηση ειναι σχετικη..ο τυπος με τη Ζ4 ενδεχομενως να πεταξει χειροτερους κωλους, αλλα θα παει πιο γρηγορα και αυτο μπορει να τον ευχαριστει..

                με τη λογικη τη δικη σου τα μπροστοκουνητα πρεπει να ειναι οτι πιο βαρετο στον κοσμο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  το μπλοκε ειναι καλο μονο σε δρομο με καλη προσφυση γιατι σε βρεγμενο δυσκολευει πολυ την οδηγηση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                    το μπλοκε ειναι καλο μονο σε δρομο με καλη προσφυση γιατι σε βρεγμενο δυσκολευει πολυ την οδηγηση

                    οπως και η πισωκινηση γενικα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trelos7 last edited by

                      Ναι για μένα είναι βαρετά τα μπροστοκίνητα.

                      Σίγουρα κάποιος μπορεί να ευχαριστιέται να πηγαίνει γραμμές και να γράφει χρόνους. Οι οποίοι θα ήταν ακόμα καλύτεροι αν το οποιοδήποτε πισωκίνητο φόραγε και μπλοκέ.

                      Απλά εδώ η συζήτηση είναι για την οδηγική ευχαρίστηση ενός MX5, που μπορείς να το ευχαριστιθείς με οποιονδήποτε τρόπο. Ανάρτηση+ημισλίκ και η Ζ4 ακόμα και 2,5 θα βλέπει την πλάτη του ανετα. (για το 2.0 μιλάω)

                      Αυτο που προσπαθώ να πω σε μία πρόταση είναι ότι τα λεφτά που θα δώσεις για το MX5 θα πάνε στο στήσιμο, στο μπλοκέ, στο πλαίσιο, τα (παραπάνω) λεφτά που θα δώσεις για μια Ζ4 πχ θα πάνε για άλλα πράγματα( ποιότητα, 6κύλινδροι κινητήρες, πρακτικότητα κτλ).

                      Από εκεί και πέρα είναι θέμα του πως θες να ξοδέψεις-επενδύσεις τα χρήματα σου. Δεν έχω καμία αντιπαράθεση μαζί σου προφανώς, απλά μια επισήμανση ήθελα να κάνω για το αμάξι 'του κιλού'
                      που δεν μπορείς να το ευχαριστιθείς με τη νοοτροπία 'με πέρασε ενα μινι κούπερ Σ'.

                      Τώρα όσο για το βρεγμένο, δεν νομίζω να τρέχουν πολλοί με πισωκίνητο σε βροχή! Ευτυχώ είμαστε στην Ελλάδα και τα απολαμβάνουμε τις περισσότερεσ μέρες του χρόνου σε στεγνό οδόστρωμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        γενικα ολα τα καμπριο ειναι υπερτιμημενα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trelos7 last edited by

                          Ναι ήμουν και εγώ σε αυτό το δίλλημα και προτίμισα το 2.0 MX5 τελικά, μιας και δεν είχα πρόβλημα με τους χώρους και μου αρέσει που είναι κάπως πιο μικρό και μαζεμένο.

                          Πάντως και το RX8 να έπαιρνα δεν θα με χάλαγε, αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            παραδεξου οτι ηθελες και τη καμπριατζα περα απο την οδηγικη απολαυση...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trelos7 last edited by

                              Ε μην ξεσυνηθίσω από το παλιό μου μχ5! Μην με κλείνετε στα κλουβιά όταν οδηγώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                καλα σε καταλαβα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jbk last edited by

                                  Και με την ευκαιρια...το μπλοκε μπορει να σωσει σε βροχη και σε συνθκες χαμηλης προσφυσης. Αρκει να το εχεις μαθει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Αν θέλεις ανοιχτό αυτοκίνητο δεν το συγκρίνεις με RX8 ή οτιδήποτε κλειστό. Με τα κεντρομήχανα (ΜR2, MG) εκτός αγώνος, το ΤΤ εκτός συναγωνισμού σαν προσθιοκίνητο μένουν μόνο τα S2000, Ζ4, SLK για να συγκρίνεις. Που κοστίζουν τα διπλά λεφτά..., δεν είναι καθόλου δύσκολη η επιλογή! Αν θέλεις πισωκίνητο διθέσιο καινούργιο μέχρι 25+ χιλιάδες καινούργιο υπάρχει μόνο το ΜΧ5.
                                    Αν πάλι θέλεις κουπέ-κλειστό αυτοκίνητο τότε ναι, είναι λάθος αγορά γιατί πληρώνεις για το λάθος πράμα. Δεν είναι ότι είναι ιδιαίτερα υπερτιμημένα αλλά ξοδεύτηκαν αρκετά λεφτά για ένα ιδιαίτερο μοντέλο σχετικά χαμηλής παραγωγής, είναι λογικό να κοστίζει κάτι παραπάνω. Αντίθετα υπερτιμημένα μοιάζουν να είναι τα κομμένα μικρομεσαία...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mikegr last edited by

                                      Ο χρήστης Trelos7 έγραψε:

                                      Από εκεί και πέρα είναι θέμα του πως θες να ξοδέψεις-επενδύσεις τα χρήματα

                                      o ορος 'επενδυση' για μενα δεν υφισταται οταν προκειται για αγορα αυτοκινητου.Εκτος αν μιλαμε για συλλεκτικο κομματι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Onyx το S2000 μας άφησε χρόνους δυστυχώς...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trelos7 last edited by

                                          Eπένδυση ήταν για μένα, γιατί μου προσφέρει διασκέδαση και το παίρνω να κάνω βόλτα ακόμα και να μην χρειάζεται να πάω κάπου. Αυτό εννοώ επένδυση, ότι κάτι σου γυρνάει πίσω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                                            Το mx5 δεν ενδείκνυται για άντρες που είναι πολύ γρήγοροι, πολύ πλούσιοι και πολύ άντρες

                                            Τα 'πες όλα.

                                            πάμε άλλη μία...

                                            ουουουουου, λίζα! Θα ρθείς? Θα κάνουμε μπανάναααααα........

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 9 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr