-
Moυ ζήτησαν για να μου επισκευάσουν και τους 2 προφυλακτήρες του polo 1.4 (εχουν γδαρσήματα και μια τρυπα σε καποιο σημειο) 240 ευρω και χωρίς να βγουν απο την θέση τους-βαψημο επιτόπου. Η εργασία δηλαδή θα γίνει πανω εκει...μηπως είναι πολλά?????
-
Moυ ζήτησαν για να μου επισκευάσουν και τους 2 προφυλακτήρες του polo 1.4 (εχουν γδαρσήματα και μια τρυπα σε καποιο σημειο) 240 ευρω και χωρίς να βγουν απο την θέση τους-βαψημο επιτόπου. Η εργασία δηλαδή θα γίνει πανω εκει...μηπως είναι πολλά?????
-
Moυ ζήτησαν για να μου επισκευάσουν και τους 2 προφυλακτήρες του polo 1.4 (εχουν γδαρσήματα και μια τρυπα σε καποιο σημειο) 240 ευρω και χωρίς να βγουν απο την θέση τους-βαψημο επιτόπου. Η εργασία δηλαδή θα γίνει πανω εκει...μηπως είναι πολλά?????
-
To 2006 κόστισε 100€ το βάψιμο (μόνο βάψιμο όμως) του πίσω προφυλακτήρα στο Avensis. Τον αφαίρεσαν κανονικά και τον ξανατοποθέτησαν οι ίδιοι (είχε και αισθητήρες παρκαρίσματος επάνω).
-
Κοιταξε,οσο για την τιμη τοσο πανε,γιατι ειχα ρωτησει κι εγω για το προηγουμενο μου αυτοκινητο(polo).120 ο ενας.Αλλα εχω τις επιφυλαξεις μου και λεω οχι στον συγκεκριμενο γιατι για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να τους βγαλει!!!!!!!!Η επιλογη δικη σου!
-
Για βαφή μπροστινού προφυλακτήρα λόγω τοπικών μικροφθορών (όχι βαθουλώματα σπασίματα, μόνο ελαφρές αμυχές χρώματος), θεωρείτε σκόπιμο να ξηλωθεί και να βαφεί ξεχωριστά αντί πάνω στο αμάξι; Θεωρητικά είναι λογικό, ωστόσο στην πράξη, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή είναι κανονικά στις βάσεις του κουμπωμένος και δεν έχει την παραμικρή ζημιά, φοβάμαι ότι τα τζιμάνια φανοποιοί ίσως κάνουν καμιά πατάτα και στην τελική το αποτέλεσμα είναι χειρότερο (ως εφαρμογή μετά την επανατοποθέτηση). Υπ όψιν ότι σε εξουσιοδοτημένο Opel που ρώτησα μου ζήτησαν 150 ευρώ συν ΦΠΑ και μου είπαν ότι απαιτείται για την εξαγωγή του προφυλακτήρα και αφαίρεση-επανατοποθέτηση φαναριών και μάσκας. Αμάξι, astra GTC.
-
Επανέρχομαι στο θέμα δεδομένου ότι μετά τις σύντομες καλοκαιρινές διακοπές ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας απέκτησε 2 νέες αμυχές και σπάσιμο του βερνικιού του χρώματος λόγω επαφής με ξύλινη κολώνα στέγαστρου στο ξενοδοχείο που έμενα (οι αθεόφοβοι είχαν οριοθετήσει χώρους στάθμευσης για ΙΧ μεταξύ τέτοιων ξύλινων κολωνών σε απόσταση βαριά 2,20 μέτρα μεταξύ τους όταν στο δικό μου astra η απόσταση μεταξύ καθρεπτών είναι περί τα 2,06 μέτρα, ήτοι βαριά 7 πόντοι αέρας από κάθε πλευρά ).
Σκέφτομαι να απευθυνθώ σε εταιρεία τοπικής βαφής για βαφή ολόκληρου του προφυλακτήρα χωρίς ωστόσο αφαίρεσή του για τους λόγους που ανέφερα στο παλαιότερο post μου. Θεωρώ ότι τέτοιοι επαγγελματίες λογικά είναι πιο προσεκτικοί από τους κλασικούς φαναρτζήδες σε ότι αφορά το μασκάρισμα των υπολοίπων τμημάτων του αυτοκινήτου προκειμένου να βαφεί σωστά ο προφυλακτήρας πάνω στο αμάξι.
Έχει κανείς φίλος παρόμοια εμπειρία; Επίσης, ειδικότερα για το κατάστημα Chipsaway στο ύψος του Μοσχάτου (αδελφών Γιαννίδη η οδός, κάθετη της Πειραιώς) έχει κάποιος εντυπώσεις για την ποιότητα της δουλειάς και τον όποιο επαγγελματισμό; -
Αν θέλεις να τον βάψεις να τον βγάλεις από το αμάξι.
Με τον ρυθμό που αποκτά γρατζουνιές καλύτερα να τον αφήσεις όπως είναι.
-
Τελικά κατάφερα κι εγώ να τρακάρω χτες...Κινούμενος στη ΑΟ Αθηνών Κορίνθου στο ύψος Σκαραμαγκά προς Κόρινθο, έπεσα από πίσω πάνω σε Yaris που κοκκάλωσε φρένα...Άσφαλτος γυαλί, θερμοκρασία 37 βαθμοί (2 το μεσημέρι). Ευτυχώς δε έπεσε άλλος πίσω μου. Αποτέλεσμα ένας προφυλακτήρας που ξεκούπμωσε από τις πάνω βάσεις (κλιπσάκια) του για μένα) και αντίστοιχα για τον πίσω προφυλακτήρα του Yaris συν το ότι δεν άνοιγε η πόρτα του χώρου αποσκευών του...
Ερώτηση. Όπως έγραψα πριν ο μπροστινός προφυλακτήρας εξωτερικά φαίνεται ότι ξεκούμπωσε από τα πάνω κουμπώματα στο αμάξωμα και πέταξε λίγο τα πλαινά προς τα έξω (σε σχέση με τα μπροστινά φτερά). Δε φαίνεται σπασμένος αλλά σε κάποιο σημείο φαίνεται ότι έχει κάνει μια ελαφριά ζάρα στην επιφάνειά του συν φυσικά γρατζουνιές και ίχνη από την κρούση. Δεδομένου ότι έχω μικτή ασφάλεια, να απαιτήσω αντικατάσταση με καινούριο, ή θεωρείτε ότι είναι εφικτό να επισκευάζεται ικανοποιητικά ο παλιός απλά με βαφή και κούμπωμα στο αμάξωμα; -
Χωρίς να μπορώ να απαντήσω στο βασικό ερώτημά σου, θεωρώ ότι θα έχουν στραβώσει και οι βάσεις του προφυλακτήρα. Δεν γνωρίζω αν μπορούν να τις ισιώσουν είνια είναι αναλώσιμες.
-
Οι βάσεις είναι πλαστικές;
Είναι αυτό το εξάρτημα και τοποθετείται μετά τις προεκτάσεις των βάσεων μηχανής;http://cgi.ebay.de/Aufpralldampfer-Stos ... beh%C3%B6r
-
Στο σουζούκι (swift του '90) που τις έχω δει είναι βιδωμένες πάνω στο σασί και πάνω τους βιδώνει και κουμπώνει ο προφυλακτήρας, είναι μεταλλικές και στραβώνουν όταν υπάρξει μεγάλη πίεση ή κρούση. Αν ο μάστορας έχει όρεξη μπορεί να τις ξαναφέρει. Ούτως ή άλλως όμως δεν ήταν και πολύ ακριβές στο δικό μου μοντέλο. Λυπάμαι αλλά το πώς είναι σε άλλα αυτοκίνητα -ακόμη και στο άλλο δικό μου-δεν το γνωρίζω. Μπορεί όμως και να φαίνονται αν σκύψει κανείς κάτω από το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Τελικά κατάφερα κι εγώ να τρακάρω χτες...Κινούμενος στη ΑΟ Αθηνών Κορίνθου στο ύψος Σκαραμαγκά προς Κόρινθο, έπεσα από πίσω πάνω σε Yaris που κοκκάλωσε φρένα...Άσφαλτος γυαλί, θερμοκρασία 37 βαθμοί (2 το μεσημέρι). Ευτυχώς δε έπεσε άλλος πίσω μου. Αποτέλεσμα ένας προφυλακτήρας που ξεκούπμωσε από τις πάνω βάσεις (κλιπσάκια) του για μένα) και αντίστοιχα για τον πίσω προφυλακτήρα του Yaris συν το ότι δεν άνοιγε η πόρτα του χώρου αποσκευών του...
Ερώτηση. Όπως έγραψα πριν ο μπροστινός προφυλακτήρας εξωτερικά φαίνεται ότι ξεκούμπωσε από τα πάνω κουμπώματα στο αμάξωμα και πέταξε λίγο τα πλαινά προς τα έξω (σε σχέση με τα μπροστινά φτερά). Δε φαίνεται σπασμένος αλλά σε κάποιο σημείο φαίνεται ότι έχει κάνει μια ελαφριά ζάρα στην επιφάνειά του συν φυσικά γρατζουνιές και ίχνη από την κρούση. Δεδομένου ότι έχω μικτή ασφάλεια, να απαιτήσω αντικατάσταση με καινούριο, ή θεωρείτε ότι είναι εφικτό να επισκευάζεται ικανοποιητικά ο παλιός απλά με βαφή και κούμπωμα στο αμάξωμα;Ετσι που τα περιγραφεις μου κανει για σπασμενο προφυκλακτηρα, η δοκος που ειναι πισω του στην οποια στηριζετε (τραβερσα οπως την λενε οι μαστορες) εχει καμφθει και πολυ πιθανον στραφει, η μετωπη σου μαλλον εχει σπασει (ανοιξε το καπο και κοιτα το ψυγειο σου και δες αν δεν ειναι κατακορυφο οπως ηταν πριν). Να δεις οποσδηποτε για σταβωμενο πλαισιο (μπορει να ακουγετε υπερβολη αλλα πιστεψε με δεν ειναι) και για τυχον παραμορφωσεις στο συστημα διευθυνσης και να του κανεις οπωσδηποτε ευθυγραμμιση.
Σιγουρα δεν σου εφτιαξα την μερα αλλα δυστυχως ακομα και τα πολυ μικρα χτυπημα-ακουμπηματα μπορει να οδηγησουν σε σοβαρες φθορες και πανακριβες επιδιορθωσεις. -
Ευχαριστώ πολύ για τις υποδείξεις. Όσο κι αν φαίνεται παράξενο τελικά τίποτε από αυτά δε συνέβη. Παρέλαβα πριν 6 μέρες το αμάξι και όλα ΟΚ. Κανένα απολύτως θέμα με ευθυγράμμιση, οδική συμπεριφορά κλπ. Κανένα θέμα με μετώπη, ψυγείο κλπ. Το μόνο (αισθητικό) θέμα που πρόσεξα εκ των υστέρων είναι ότι στο τελείωμα των μπροστινών φτερών, ειδικά στο αριστερό, υπάρχει μια ανεπαίσθητη παραμόρφωση, που μόνο με αρκετή προσοχή κάποιος υποψιασμένος μπορεί να αντιληφθεί, κοιτάζοντας τη συναρμογή προφυλακτήρα φτερών, λογικά προκλήθηκε από το ζόρισμα που φάγανε τα φτερά μέσω των κουμπωμάτων ή της επαφής τους με το αντίστοιχο τμήμα του προφυλακτήρα κατά τη σύγκρουση.
ΒΑΦΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ