-
Ειμαι επιδοξος αγοραστης ενος απο αυτα...Υποψηφιοι?rav4-subaru forester-nissan qashqai-honda crv!!!αντε και διαθετω 35000.Τι να παρω ομως?ολα τα 2λιτρα ειναι πλεον φορτωμενα με φορους...το μοναδικο που δεν ειναι-το VW-δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει,επειδη ημουν ο μοναδικος στην οικογενεια που ΔΕΝ διαλεξα ιαπωνα για 1ο απαξι και εκανα το συνεργειο της αντιπροσωπειας πλουσιοτερο!Το μονο που με ωθει στο vw ειναι τα χαμηλα τελη,ασφαλεια και οτι δεν το πιανουν φοροι και πιθανον τεκμηρια.Βοηθηστε φιλαρακια...
Απα εβδομαδα αρχιζουν οι δοκιμες σε αντιπροσωπειες που θα με πεισουν τελικα προς μια επιλογη αλλα θα ηθελα προσωπικες αποψεις και εμπειριες δικες σας και μη! -
Ειμαι επιδοξος αγοραστης ενος απο αυτα...Υποψηφιοι?rav4-subaru forester-nissan qashqai-honda crv!!!αντε και διαθετω 35000.Τι να παρω ομως?ολα τα 2λιτρα ειναι πλεον φορτωμενα με φορους...το μοναδικο που δεν ειναι-το VW-δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει,επειδη ημουν ο μοναδικος στην οικογενεια που ΔΕΝ διαλεξα ιαπωνα για 1ο απαξι και εκανα το συνεργειο της αντιπροσωπειας πλουσιοτερο!Το μονο που με ωθει στο vw ειναι τα χαμηλα τελη,ασφαλεια και οτι δεν το πιανουν φοροι και πιθανον τεκμηρια.Βοηθηστε φιλαρακια...
Απα εβδομαδα αρχιζουν οι δοκιμες σε αντιπροσωπειες που θα με πεισουν τελικα προς μια επιλογη αλλα θα ηθελα προσωπικες αποψεις και εμπειριες δικες σας και μη! -
Ο χρήστης x-astra έγραψε:
με 35Κ παίρνεις πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα.... γιατί να μπλέξεις με SUV ?
Γιατι ΘΕΛΩ SUV...
Κρίμα και φαινόσουν καλό παιδί...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εμένα μια ferrari στα 1600 δε θα με χαλούσε. Turbo όμως, να έχει και γκάζι.Είσαι τυχερός που δεν ξέρω που μένεις βλάσφημε!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κάνοντας καθημερινά, την διαδρομή Διόνυσος νέα μάκρη και με διάφορα αυτοκίνητα
(focus 1,4 volvo 1,8 bmw 320 106 rallye 16v corrolla 1,4) διαπιστώνω ότι με το 106 κάνω την πιο αγχολυτική
διαδρομή.με το φόκους, απλά δεν προσπερνάς
με το volvo κατεβάζεις σε 2α
με την bmw για να δεις αυτά τα 170ps στροφάρεις στον θεό
με την corrolla απλά δεν στρίβεις (165/70/14)
με το 106 απλά διεκπεραιώνεις την διαδικασία πιο άνετα και με 3η, άσε που λόγο χαμηλού βάρους είναι πολύ πιο άμεσες οι αντιδράσεις του στο φρενάρισμα ή στην αλλαγή κατεύθυνσης.συμφωνώ ότι αν βλέπεις ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις κάθεσαι πίσω, αν ειδικά οδηγώ και το focus, αφήνω και 100μ απόσταση για την όποια Μ³λ³κι³ μπορεί να κάνει ο μπροστινός. Απλά όταν έχω μπροστά μου κόσμο που είναι 'κουλός', δηλαδή φρενάρει σε λάθος σημεία (και με αναγκάζει να κάνω το ίδιο για να μην πέσω πάνω του), δεν κρατάει σωστές γραμμές, δεν έχει αντίληψη του δρόμου γενικά, μου σπάνε τα νεύρα. Νομίζω ότι όσο λιγότερη ώρα καθίσω πίσω του τόσο καλύτερο για την ψυχική μου υγεία 'τουλάχιστον'.
+1000! Το (σχετικά) δυνατό αυτοκίνητο είναι απαραίτητο για την σωματική ακεραιότητα και ψυχική υγεία.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ετσι πιστευω και εγω.Αλλα τωρα εγω φταιω που λεω για τους tsi και ενδιαφερομαι.
To μοτερ για το οποιο εγινε στο παρελθον ολη η φασαρια (Twincharger), -αδικαιολογητη
στον μεγαλυτερο βαθμο-, και προερχομενη κυριως απο ερασιτεχνες, απειρους, με ελλειψη γνωσεων και ενημερωσης μηχανικους, συνεργεια,και σε συνδυασμο με πολλους 'εξυπνακηδες' κατοχους που βελτιωνανε διχως αυριο σε μηχανικους της Γειτονιας,
ειναι οτι καλυτερο και γρηγοροτερο, με χαμηλη καταναλωση μπορεις να ψωνισεις σημερα στα 1.400κυβικα.
Ημουν και εγω αρκετα επιφυλακτικος μεχρι που οδηγησα 3φορες αυτοκινητα με τετοιο κινητηρα, με πηγαν και βολτα, και πηρα γνωμες απο αρκετους κατοχους...Γρηγορη να σου πω το παραπονο μου ο κινητηρας αυτος μου φαινεται φορτωμενος.Εδω μου ελεγε παιδι απο κλαμπ φορντ που βελτιωσε του st του πηγε ενας το gt του και με πολλα λεφτα δεν θυμαμαι ακριβως το ποσον κερδισε +30 αλογα!!!
Ενταξει, αυτο δεν λεει και πολλα, εγω σου μιλαω για νορμαλ καταστασεις, ο κινητηρας
αυτος βγαζει στον τροχο 157αλογα/170+ στο στροφαλο με τις απωλειες.
Δυστυχως υπαρχουν πολλα λαμογια 'μηχανικοι' που κοροιδευουν τον κοσμο, αλλα
ετσι οπως το λες δεν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις...
Τα +30 αλογα παντως εφοσον ειναι πραγματικα και εχουν καποια χαρακτηριστικα αξιοπιστης λειτουργιας δεν ειναι και λιγα για εναν ηδη
πολυ δυνατο και συνθετο τεχνολογικα εργοστασιακο κινητηρα.
Οπως και να εχει, προσωπικα δεν εχω καποιο συμφερον απο την VAG, δεν βγαζω λεφτα
γενικα απο το σπορ που συζηταμε, τα λεω απλα φιλικα μιας και ασχολουμαι 20+ χρονια
ασταματητα, και εχω και τα διπλα σου χρονια...Γρηγόρη μου μεγαλώνουμε... (μαζί σου είμαι συνομήλικε )
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Για να κλείσουμε την ιστορία με τον twincharger μιας και πολύ τράβηξε για το thread αυτό, να υπενθυμίσω ότι το ίδιο τούρμπο (Κ03) έχει η Opel στον 1.6Τ ο οποίος στο OPC βγάζει 193 άλογα εργοστασιακά. Έτσι και ο TSI μπορεί να φτάσει ΜΟΝΟ με πρόγραμμα τα 200 άλογα, αλλά για εξασφάλιση αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου θέλει intercooler και εξάτμιση. Με αυτή τη βελτίωση υπάρχουν αρκετά TSI και GT στα 200 άλογα που κυκλοφορούν εδώ και 40.000χλμ χωρίς προβλήματα.
End of story από εμένα σε αυτό το θέμα.Στα 35.000 ευρώ βρίσκεις πάντως Touareg μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση
Ο GM όμως είναι 1600... δεν ξέρω σε τι πίεση και με πόση συμπίεση δουλευει όμως.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Ορισμένοι υπερασπίζονται τις επιλογές του Group VAG, ωσάν να κατέχουν μετοχές του Group !
Έλεος ρε παιδιά, λαμαρίνες σε 4 ρόδες έχετε με το σηματάκι της VW.
ΟΚ, σεβαστόν ότι μ' αυτούς τους κινητήρες έγιναν προσιτά στον πολύ κόσμο άλλα επίπεδα ιπποδύναμης και ροπής (που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έβλεπαν ούτε στον ύπνο τους), αλλά περιμένετε να δούμε την μακροζωϊα των εν λόγω μοτέρ σε βάθος χρόνου.Δεν βλέπω και πολλά τούρμπο παλαιά αυτοκίνητα να κυκλοφορούν σε αντίθεση με ατμοσφαιρικά.
Είναι γνωστή η επιχειρηματολογία σας για την τεχνολογία (που έχει κάνει πλέον αξιόπιστα τα τούρμπο κτλ), αλλά μην βάζετε τόσο πολύ το χέρι σας στην φωτιά και προπάντων μην ειρωνεύεστε.
Γιατί ως γνωστόν, μετά την Ύβρι, έρχεται η Τιμωρία ...+335i Twin Turbo.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Ορισμένοι υπερασπίζονται τις επιλογές του Group VAG, ωσάν να κατέχουν μετοχές του Group !
Έλεος ρε παιδιά, λαμαρίνες σε 4 ρόδες έχετε με το σηματάκι της VW.
ΟΚ, σεβαστόν ότι μ' αυτούς τους κινητήρες έγιναν προσιτά στον πολύ κόσμο άλλα επίπεδα ιπποδύναμης και ροπής (που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έβλεπαν ούτε στον ύπνο τους), αλλά περιμένετε να δούμε την μακροζωϊα των εν λόγω μοτέρ σε βάθος χρόνου.Δεν βλέπω και πολλά τούρμπο παλαιά αυτοκίνητα να κυκλοφορούν σε αντίθεση με ατμοσφαιρικά.
Είναι γνωστή η επιχειρηματολογία σας για την τεχνολογία (που έχει κάνει πλέον αξιόπιστα τα τούρμπο κτλ), αλλά μην βάζετε τόσο πολύ το χέρι σας στην φωτιά και προπάντων μην ειρωνεύεστε.
Γιατί ως γνωστόν, μετά την Ύβρι, έρχεται η Τιμωρία ...+335i Twin Turbo.
Νομίζεις ότι δεν παρακολουθούμε στενά την πορεία (όσον αφορά την αξιοπιστία) αυτού του κινητήρα (N54)? Μέχρι τώρα δεν αναφέρονται προβλήματα.
Σε κάθε περίπτωση, 305 άλογα από 3,000 κυβικά δεν μπορείς να πεις ότι είναι συνώνυμο της πίεσης.
Περισσότερο θα έλεγα ότι εξασφαλίζεται μεγάλη ροπή (σχεδόν απ' το ρελαντί), και δεν είναι τόσο τα 30 άλογα που κάνουν την διαφορά σε σχέση ατμοσφαιρική έκδοση του ίδιου κινητήρα.Όταν μου ζητήθηκε πρόσφατα η γνώμη μου για επιλογή ανάμεσα σε Superb και Mazda 6, προσωπικά έκλεινα υπέρ του δεύτερου έχοντας ως βασικό προσόν τον ατμοσφαιρικό κινητήρα (παρότι θεωρώ τα 120 άλογα λίγα για τόσο βαριά αμαξώματα).
Παρολ' αυτά θεωρώ το Superb εξαιρετική επιλογή για οικογενειάρχη.
Παραμένω επιφυλακτικός όμως γι' αυτούς τους κινητήρες (σε μακροπρόθεση προοπτική).
Δεν παίρνουν όλοι αυτοκίνητο με σκοπό να το αλλάξουν στην 5ετία ...καλα δε δινει μονο 30, παραπανω δινει αν σκεφτουμε ποσα εχει τροχο ο ατμοσφαρικος 3λιτρος και ποσα θα εδινε ο 35αρης χωρις τουρμπινα με χαμηλωμενη τη συμπιεση του σε σχεση με το ατμοσφαιρικο.
καμια σχεση σε δυναμη τα 2 μοτερ και η ροπη που λες για τοσο μεγαλο φασμα στροφων σημαινει οτι και 'μολις' 30 παραπανω να εδινε γενικα δινει πιο πολλα αλογα συνεχεια , αρα 'πιεζεται' περισσοτερο
οσο για την αξιοπιστια εχουμε πει τοσες φορες 1.8T 20V
μιλαμε για μοτερ που εχουν ξεπερασει εδω και καιρο τα 200.000 χλμ
στα 150αρια (που δουλευουν χαμηλη πιεση ) ουτε καν η τουρμπινα βγαζει προβληματα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
1.8T 20V
μιλαμε για μοτερ που εχουν ξεπερασει εδω και καιρο τα 200.000 χλμ
στα 150αρια (που δουλευουν χαμηλη πιεση ) ουτε καν η τουρμπινα βγαζει προβληματαSorry,όχι οτι με ενδιαφέρει αυτή η ανούσια κόντρα που κρατά εδώ και πολύ καιρό στο
φόρουμ (οι μεν πασχίζουν να αποδείξουν οτι τα TSI είναι αλεξίσφαιρα,οι δε οτι σαν τα ατμοσφαιρικά δεν υπάρχει κλπα),
αλλά ειλικρινά 1 μοτέρ και το κυριότερο ,μόλις 200κ χλμ είναι κυριολεκτικά τπτα μπροστά στη βάση
δεδομένων αξιοπιστίας ατμοσφαιρικών μοτέρ.Που πράγματι το μοτέρ αυτό με την 20βάλβιδη κεφαλή ήταν ένα πολύ σημαντικό μοτέρ για
VAG αφού και εξελίξιμο αποδείχθηκε (150-240 άλογα) αλλά και έπαιξε ένα ρόλο για την απόφαση του
ομίλου για επέδυση στη τεχνολογία TSI. -
Κοιταξε τι πιστευω.Τα 1.8 μοτερ ειναι μεγαλυτερα και πιο ελαστικα σαν μοτερ.Επισης δεν νομιζω κανεις να πει πως το 1.8 με το 1.4 στην περιπου ιδια αναλογια αλογων το ενα 170 και το αλλο 225 θα βγαλουν τα ιδια χιλιομετρα.Το 1.8 σιγουρα θα βγαλει παραπανω απο το 14αρι.
-
Επειδη δε νυσταζω ακομα...
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Κοιταξε τι πιστευω.Τα 1.8 μοτερ ειναι μεγαλυτερα και πιο ελαστικα σαν μοτερ.Επισης δεν νομιζω κανεις να πει πως το 1.8 με το 1.4 στην περιπου ιδια αναλογια αλογων το ενα 170 και το αλλο 225 θα βγαλουν τα ιδια χιλιομετρα.Το 1.8 σιγουρα θα βγαλει παραπανω απο το 14αρι.Πως εισαι σιγουρος?Τι εννοεις οτι το 1.8 ειναι πιο ελαστικο?Γιατι να μη βγαλουν τα ιδια χιλιομετρα?Αν το 1.4 βγαλει 450Κ χλμ και το 1.8 500Κ χλμ εχει διαφορα?
-
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Επειδη δε νυσταζω ακομα...Κοιταξε τι πιστευω.Τα 1.8 μοτερ ειναι μεγαλυτερα και πιο ελαστικα σαν μοτερ.Επισης δεν νομιζω κανεις να πει πως το 1.8 με το 1.4 στην περιπου ιδια αναλογια αλογων το ενα 170 και το αλλο 225 θα βγαλουν τα ιδια χιλιομετρα.Το 1.8 σιγουρα θα βγαλει παραπανω απο το 14αρι.
Πως εισαι σιγουρος?Τι εννοεις οτι το 1.8 ειναι πιο ελαστικο?Γιατι να μη βγαλουν τα ιδια χιλιομετρα?Αν το 1.4 βγαλει 450Κ χλμ και το 1.8 500Κ χλμ εχει διαφορα?
Γιατι 50κ χιλιομετρα δεν κανουν διαφορα εεε??Για τον μεσο χρηστη ομως κανει που κανει 15κ με 20 κ χιλιομετρα τον χρονο.Ετσι δεν ειναι??Ειναι 2 χρονια ζωης παραπανω.Και για αυτον που κανει λεμε τον χρονο 50κ χιλιομετρα παλι ειναι ενας χρονος ζωης παραπανω.Ααααα και για το ελαστικος ποιο μεγαλος κινητηρας εννοω.Ενας κινητηρας με 170 αλογα 1.8 και ενας 1.4 με 170 αλογα ειναι πιο ελαστικος παραπανω ροπη και αν λεω καλα και παραπανω το ευρος των στροφων.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Κοιταξε τι πιστευω.Τα 1.8 μοτερ ειναι μεγαλυτερα και πιο ελαστικα σαν μοτερ.Για ελαστικότητα δεν ξέρω, δεν έχω προσπαθήσει να τα λυγίσω, αλλά τα 1.8 συνήθως είναι πιο μεγάλα από τα 1.4. Μάλλον δίκιο πρέπει να έχεις.
-
ΠΡωτα απ'ολα μιλησα υποθετικα.Αν σου βγαλει 50Κ χλμ παραπανω απο τα 450Κ δε με ενδιαφερει καθολου,γιατι με 25Κ χλμ το χρονο παμε στα 18 χρονια.Δεν με ενδιαφερει ενα αυτοκινητο να ζησει τοσο,δε θα ειμαι εγω ο ιδιοκτητης του πλεον.Οποτε τα 50Κ χλμ μετα τα 450.000,οχι δεν κανουν διαφορα.
-
Κατσε ρε συ ο πατερας μου εχει κανει 50.000χλμ σε 4 χρονια θα με τρελανεις???Πως δεν κανουν διαφορα???
-
ΞΑναδιαβασε αυτο που εγραψα.Δεν κανουν διαφορα τα 50.000 χλμ απο τα 450Κ στα 500Κ.Θα το εχω ανακυκλωσει το αυτοκινητο νωριτερα...
Προσωπικα θελω το αυτοκινητο να με βγαλει για καμια 200.000 χλμ μαξιμουμ.Μετα δε με νοιαζει,εχει μηδενικη αξια και παμε για το επομενο. -
Καλα ενταξει για σενα δεν κανουν που δεν το κρατας για μενα ομως ναι φιλε μου κανουν και για τον καθεναν.Και γενικα θα εμπιστευομουν παραπανω ενα μοτερ 1.8 με 225 αλογα παρα ενα 1.4 με 170.
Μπλεξιμο με SUV..