-
Πριν λίγες μέρες βρέθηκα με φίλο στην Fiat ο οποίος ενδιαφέρεται για μικρό τετρακίνητο θέλοντας το δυνατότερο 'περιορισμένο' κόστος κτίσης.
Το 1,2 Panda 4x4 βγαίνει 12500€ περιπου τελική τιμή και έχει καλό επιτόκιο (4,5%) ενώ για το Ignis 1,3 4χ4 θα μάθουμε κόστος αυτές τις μέρες.
Προυποθέσεις οι 5 πόρτες και μόνο σε βενζίνη ενώ δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και η ποιότητα-πλαστικά του εσωτερικού. Η χρήση του θα είναι λίγο ΕΟ (έως Χαλκιδική) και 2 φορές το χρόνο πιθανόν μέχρι την Αθήνα και η ανάγκη του για ευκολότερη πρόσβαση στο εξοχικό του που είναι σε χωμάτινο με πέτρες μονοπάτι με κλίση (περίπου 500 μέτρα) και έως πρόσφατα είχε το πρώτο και απλό Forester (μοντ. 2000) και κινούνταν με ευκολία.
Το Panda έχει ικανοποιητική απόσταση απο το έδαφος ενώ καλό φάνηκε ότι έχει προστατευτικό κάλυμα απο κάτω απο το ψυγείο και το κάρτερ. Εκείνο που τον βάζει σε σκέψεις είναι η μηχανική αξιοπιστία του 1,2 και του κιβωτίου.
Το Ignis δείχνει λίγο πιο άνετο μέσα σε χώρους, το 'θεωρεί' πιο αξιόπιστο και το μόνο που σκέφτεται είναι το επιτόκιο της Suzuki και η τιμή του που μας είναι άγνωστη αλλά το υπολογίζει (... ελπίζοντας) έως τα 14500€ το πολύ.
Ποιο απο τα 2 προτείνεται? -
Πριν λίγες μέρες βρέθηκα με φίλο στην Fiat ο οποίος ενδιαφέρεται για μικρό τετρακίνητο θέλοντας το δυνατότερο 'περιορισμένο' κόστος κτίσης.
Το 1,2 Panda 4x4 βγαίνει 12500€ περιπου τελική τιμή και έχει καλό επιτόκιο (4,5%) ενώ για το Ignis 1,3 4χ4 θα μάθουμε κόστος αυτές τις μέρες.
Προυποθέσεις οι 5 πόρτες και μόνο σε βενζίνη ενώ δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και η ποιότητα-πλαστικά του εσωτερικού. Η χρήση του θα είναι λίγο ΕΟ (έως Χαλκιδική) και 2 φορές το χρόνο πιθανόν μέχρι την Αθήνα και η ανάγκη του για ευκολότερη πρόσβαση στο εξοχικό του που είναι σε χωμάτινο με πέτρες μονοπάτι με κλίση (περίπου 500 μέτρα) και έως πρόσφατα είχε το πρώτο και απλό Forester (μοντ. 2000) και κινούνταν με ευκολία.
Το Panda έχει ικανοποιητική απόσταση απο το έδαφος ενώ καλό φάνηκε ότι έχει προστατευτικό κάλυμα απο κάτω απο το ψυγείο και το κάρτερ. Εκείνο που τον βάζει σε σκέψεις είναι η μηχανική αξιοπιστία του 1,2 και του κιβωτίου.
Το Ignis δείχνει λίγο πιο άνετο μέσα σε χώρους, το 'θεωρεί' πιο αξιόπιστο και το μόνο που σκέφτεται είναι το επιτόκιο της Suzuki και η τιμή του που μας είναι άγνωστη αλλά το υπολογίζει (... ελπίζοντας) έως τα 14500€ το πολύ.
Ποιο απο τα 2 προτείνεται? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τα νεότερα για την επιλογή απο εβδομάδα που θα δούμε και το επιπλεον σύστημα μαζί με το esp ... αν υπάρχει διαθέσιμο.
Ευχαριστώ πολύ όλους.Βρέθηκε ένα και μοναδικό διαθέσιμο από ακύρωση με esp και eld, 5θέσιο στην άδεια κυκλοφορίας (με μονοκόμματη πίσω πλάτη) αλλά όχι στο χρώμα που ήθελε ... αλλά δεν πειράζει. Σε μιαμιση εβδομάδα ο φίλος θα το παραλάβει.
... όσο το βλέπω πάντως ... κουκλί είναι!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τα νεότερα για την επιλογή απο εβδομάδα που θα δούμε και το επιπλεον σύστημα μαζί με το esp ... αν υπάρχει διαθέσιμο.
Ευχαριστώ πολύ όλους.Βρέθηκε ένα και μοναδικό διαθέσιμο από ακύρωση με esp και eld, 5θέσιο στην άδεια κυκλοφορίας (με μονοκόμματη πίσω πλάτη) αλλά όχι στο χρώμα που ήθελε ... αλλά δεν πειράζει. Σε μιαμιση εβδομάδα ο φίλος θα το παραλάβει.
... όσο το βλέπω πάντως ... κουκλί είναι!!!Με τον κατάλληλο εξοπλισμό! Αντε με το καλό!
(τι χρώμα?) -
Καλορίζικο!!!!
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Με τον κατάλληλο εξοπλισμό! Αντε με το καλό!
(τι χρώμα?)Άσπρο, μη μεταλλικό.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Με τον κατάλληλο εξοπλισμό! Αντε με το καλό!
(τι χρώμα?)Άσπρο, μη μεταλλικό.
το ασπρο είναι το χρώμα της μοδας πια.
για μένα το panda ή σε παλ κιτρινο ή σε κόκκινο παντως...
-
Με την εγγύηση τι σας είπαν? 2 χρόνια ή και δυνατότητα επέκτασης στα 5?
Panda 4x4 ή Ignis 4x4