-
Dacia Duster 1.5dci (diesel) καινούριο?
ή
Skoda Yeti 2.0tdi (diesel 4wd) ελαφρώς μεταχειρισμένο?Γεια σε όλους! Έχω ακριβώς αυτό το δίλημμα, τώρα.
-
Εξαρταται απο τη χρηση που το θελεις. Το Duster για πολυ ασχημους χωματοδρομους υπερεχει λογω υψους. (21εκ.). Το Yeti πιο καλοφτιαγμενο,αλλα 2000κ.ε. περισσοτερα τελη κυκλοφοριας,περισσοτερα λεφτα στην ασφαλεια.
-
Με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μου κατέληξα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα, τα οποία (και τα 2) με καλύπτουν.
- Κάνω μεγάλες αποστάσεις-ταξίδια (τόσο εθνική οδο όσο και επαρχιακό δρόμο),
- Κάνω διαδρομές offroad σε βουνό (όχι συνεχώς), αλλά έχω συνηθίσει με το Vitara (που τώρα έχω) να μην δίνω σημασία στο πόσο κακοτράχαλος είναι ο δρόμος...και μου αρέσει φυσικά.
- Το χρησιμοποιώ και σαν επαγγελματικό και θέλω χώρο να φορτώνω.
-
Προσωπικα,για οικονομικους λογους,αλλα και γιατι μου αρεσει και μενα να μην με κοφτει σε ποσο ασχημο χωματοδρομο μπαινω,θα διαλεγα το Duster. Ειναι πιο κοντα στο Gr. Vitara που εχω κι εγω. Η αποφαση δικη σου.
-
το yeti ποσα λεφτα το βρισκεις μεταχειρισμενο? γιατι νομιζω πως θα ειναι αρκετα πιο ακριβο απο το καινουριο duster?
-
ή παίρνω το duster τώρα (όταν μπει το esp στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως διάβασα) ή περιμένω μέχρι το Σεπτέμβριο που θα έχουν πέσει οι τιμές των μεταχειρισμένων yeti.
-
Ο χρήστης MJT έγραψε:
Τελικά πόσο είναι η πραγματική κατανάλωση στο diesel 1.5dci? Μπορει να μου πει καποιος?
Αξιζει diesel η βενζινη?
Ειμαι σε περιοχη εκτος Αθηνας-Θεσσαλονικης.
Αληθεια ειναι στιβαρη κατασκευη το duster?Ρωτω γιατι αν το παρω δεν βλεπω να παιρνω αλλο αυτοκινητο συντομα(εννοω αντεχει σε βουνο,χωματοδρομο,λακουβες?)Κατανάλωση duster πριν 7 μέρες γέμισα με τιμή 147,8 diesel,και 65 euro και 44 σχεδόν λίτρα (μόλις άναψε ρεζέρβα)έκανα 685 χιλιόμετρα στα λίτρα που έκαψε έγραφε 40και ξαναγέμισα με 147,8 και 58euro και 40 σχεδόν λίτρα(άρα μάλλον δεν κλέβει} οι διαδρομές που έκανα είναι μικτές, ανηφόρες ,κατηφόρες ,και ευθεία εκτός χωματόδρομο και ανώτερο όριο ταχύτητας 110 χιλιόμετρα αυτά για τη κατανάλωση του duster dci.
-
Ο χρήστης tomas_volos έγραψε:
ή παίρνω το duster τώρα (όταν μπει το esp στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως διάβασα) ή περιμένω μέχρι το Σεπτέμβριο που θα έχουν πέσει οι τιμές των μεταχειρισμένων yeti.Φίλε μου χωρίς 2η σκέψη duster diesel με esp καινούριο! Στην Ιταλία που σπούδασα πουλάει σα ζεστό ψωμί! Δε θα το μετανιώσεις!
-
stathis1980 σε ευχαριστω.Αν ειναι οπως τα λες μαλλον κανει καλη οικονομια για τις μερες μας και γι αυτο που σου προσφερει.
Αν θελω να κινουμε και σε χωματοδρομο το καλοκαιρι περισσοτερο βουνο, και γενικοτερα χωματοδρομους τι λες θα χουμε προβλημα ?
Ξερεις ολοι φοβομαστε την αξιοπιστια του,δεν ξερω εγω προσωπικα δεν εχω και καθολου εμπειρια απο ρενο σε χωματοδρομους. -
Παντως παιδια πρεπει να πουλαει καλα, βλεπω συνεχεια να κυκλοφορουν στο δρομο αναμεσα μας.
Μακαρι να βγει και αξιοπιστο και πιστεύω οτι τι και αν είναι ρουμανικο, γιατι τα τουρκικα που μας πουλανε αλλες καλες εταιρειες ειναι καλυτερα? -
Σε κάποια παλιά σελίδα του forum διάβασα, ότι από τον Μάρτιο το Duster με βενζίνη θα είχε και ESP. Εγινε τελικά ή θα περιμένουμε τον Νοέμβριο όπου με νόμο της ΕΕ θα είναι υποχρεωτικ'ο για όλους τους κατασκευαστές?
-
Ο χρήστης daco έγραψε:
Σε κάποια παλιά σελίδα του forum διάβασα, ότι από τον Μάρτιο το Duster με βενζίνη θα είχε και ESP. Εγινε τελικά ή θα περιμένουμε τον Νοέμβριο όπου με νόμο της ΕΕ θα είναι υποχρεωτικ'ο για όλους τους κατασκευαστές?Στην Ιταλία σήμερα μόνο η πλούσια έκδοση diesel έχει esp (έστω και προαιρετικά).
-
Γιατί να φοβάστε την αξιοπιστία ενός αυτοκινητου που έχει μηχανικά μέρη δοκιμασμένα πολλά χρόνια τώρα σε 'αλλα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan?
Οι κινητήρες είναι Renault 10ετίας και βάλε, το σύστημα τετρακίνησης Nissan και πολυφορεμένο μάλιστα.
Ποιος ο ο λόγος λοιπόν να φοβάστε? -
Ο χρήστης MJT έγραψε:
stathis1980 σε ευχαριστω.Αν ειναι οπως τα λες μαλλον κανει καλη οικονομια για τις μερες μας και γι αυτο που σου προσφερει.
Αν θελω να κινουμε και σε χωματοδρομο το καλοκαιρι περισσοτερο βουνο, και γενικοτερα χωματοδρομους τι λες θα χουμε προβλημα ?
Ξερεις ολοι φοβομαστε την αξιοπιστια του,δεν ξερω εγω προσωπικα δεν εχω και καθολου εμπειρια απο ρενο σε χωματοδρομους.Σε χωματόδρομους με μεγάλες λακκούβες και εμπόδια δεν το έχω πάει ακόμα(αλλά αν τύχη πιστεύω ότι δεν θα κωλώσει)σε βατό χωματόδρομο που πάει και ένα αγροτικό αλλά όχι ένα συμβατό αυτοκίνητο πάει μια χαρά! Γενικά το αυτοκίνητο είναι καλό. Κάποια πράγματα στο εσωτερικό θα μπορούσαν να τα έχουν ποιο πρακτικά όπως τα κουμπιά των παραθύρων εμπρός να έχουν αυτόματο ανέβασμα και κατέβασμα και όχι να κρατάς το κουμπί για να ανέβει η να κατέβει .Οσο για την αξιοπιστία του και εγώ βασίστηκα στην Renault-Nissan? Αν και δεν είχα προσωπική εμπειρία.
-
Γεια σας αγαπητοι συμφουριτες.Μολις σημερα παραγγειλα ενα DUSTER 1,5 diesel Laureate.Παραδοση αρχες ιουλιου!!!Παραγγελθηκε με ASR+ESP + Δερματινο τιμονι(ετσι παει το πακετο στην Ελλαδα).Το προβληματακι του εκτος δρομου ειναι οτι και να κανεις αν σηκωθουν οι διαγωνιοι τροχοι σπιναρει και φυσικα κολλας ας εχεις κλειδωσει.Και το σηκωμα του τροχου το κανει ευκολα αφου δεν εχει ημιακαμπτο αξονα πισω οπως εχει πχ το τεριος να του δωσει ακομα μεγαλυτερη ελευθερια.Βεβαια με φορα ισως περασεις αλλα δεν ειναι και οτι καλυτερο.Εκει επεμβαινει το ASR(Anti Spin Regulation)και σταματα οποιο σπιναρισμα.Αν δεις το βιντεο στο σαιτ της dacia με ενα μπλε αυτοκινητο σε καποιο σημειο που σηκωνει τροχο τον φρεναρει και φυσικα περναει.Και σε καποια αλλα βιντεο αν προσεξετε στα χιονια ο τροχος παει να σκαψει αλλα σταματαει.Το diesel εχει δυναμη και γενικα σπιναρει ευκολα γιαυτο και το ASR τοποθετειται σε αυτον τον κινητηρα.Τα γερμανικα duster το εχουν στανταρ και απλως διαλεγεις αν θελεις το ESP η οχι.
-
Καλοταξιδο, καλως να το παραλαβεις..! Χρωμα..?
-
Καλορίζικο,καλοτάξιδο με πολλά κι ασφαλή χιλιόμετρα
Πες μου ότι το πήρες και σε μπλε mineral κιόλας να τρελαθώ -
-
προς TEOHUNTER
Καλορίζικο!!!!
Δεν μας είπες μόνο πόσο κοστίζει το όλο πακέτο και γιατί τοσο μακριά η παράδοση? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Κάτι λέγαμε για τον K4Μια χαρά 0-100 πάντως
Φιλε Ορεστη θελω τα φωτα σου σε κατι που θα σε ρωτησω ορμομενος απο το βιντεακι που εδειξες. Επεσε στα χερια μου το autobild περιοδικο της Γερμανιας και ειχε δοκιμη το Duster 4x2 1.6. Οι μετρησεις που εκανε δεν ειχαν σχεση με τα δικα μας περιοδικα. Δηλαδη 0-100 ειχαν μετρηση οσο και στο βιντεο σου δηλαδη 2 sec λιγοτερο απο οτι το μετρουν στην Ελλαδα. Καταναλωση δε 8,2lt/100 εν σχεση με τα 11 περιπου που δινουν τα Ελληνικα περιοδικα. Γιατι; Υπαρχουν αλλες προδιαγραφες για τα αυτοκινητα που πηγαινουν στην Γερμανια (δεν το πιστευω) η για παραδειγμα φταινε τα καυσιμα ; Παντως οι διαφορες ειναι μεγαλες και οχι μεσα στα πλαισια του στατιστικου λαθους. Οποιος αλλος γνωριζει ας μου λυσει την απορια. Καλοταξιδο και στο φιλο που θα παρει καινουργιο καο οσον αφορα την αξιοπιστια που αναφεραται προηγουμενως ,το εχω ξαναγραψει οτι ειχα στην κατοχη μου απο 1992 μεχρι 1996 ενα clio 1.4 για 320000Κm.A-παι-κτο.
Dacia Duster