-
Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Από ότι κατάλαβα εαν καταφέρω και το πάρω θα χρειαστώ σίγουρα κάποιο προγραμμα για να ζωντανέψει...
-
εμείς κάναμε οικογενειακά ταξίδια σταθερά στα 130χλμ, 4μελής οικογένεια, και όταν βάζαμε μπαγκαζιέρα το έριχνα στα 110 για λόγους ασφαλείας, μόνος μου ξέρεις πόσο πάω. δεν ξέρω πόσο αργά είναι τα ατμοσφαιρικά σήμερα, φαντάζομαι περισσότερο, πάντως το αυτοκίνητο είναι δεκαετίας, και ο κινητήρας αυτός σχεδόν 20ετίας.
οι αλλαγές γίνονται 1η - 1750 και μετά ανεβάζεις 100 στροφές ανά ταχύτητα, μετά τις 2.400 ψοφάει και τσάμπα καις τον κινητήρα και το καύσιμο, αν οδηγείς συνέχεια με 3.000 στροφές θα σου μείνει στα χέρια στην 5ετία τουλάχιστον.
Πριν 100 λεπτά το οδηγούσα..
έβαλα to link για το chip με 139euro, σε προγγραματζίδικο το ανεβάζουν άνετα 20 άλογα και παίρνει και άλλο γιατί έχει intercooler νομίζω (to C3 δεν έχει). Αυτά.
-
Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Από ότι κατάλαβα εαν καταφέρω και το πάρω θα χρειαστώ σίγουρα κάποιο προγραμμα για να ζωντανέψει...
πάρτο μία βόλτα πρώτα, το έχω 10 χρόνια και δεν είχα πρόβλημα και πέρασα και μία περίοδο σαν μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας.
έπειτα, με 139euro είπαμε, παίρνει παραπάνω ζωή. Τι είχες πριν;
-
Εσυ dublin πριν αυτο τι ειχες;
-
Εσυ dublin πριν αυτο τι ειχες;
Focus I, Saxo, Lancia Dedra, κατά σειρά παλαιότητας ανάποδη.
-
Ωραιες επιλογες....εγκρίνω!
-
Ωραιες επιλογες....εγκρίνω!
χα! εντάξει, ανάλογα τις ανάγκες, δεν ήταν σχεδόν ποτέ οι ίδιες, πάντως όταν ήθελα χαλαρό αυτοκινητάκι να κάνω τη δουλειά μου, είτε σαν 2ο βλέπεις ότι κοίταγα Citroen. Γενικά στην οικογένεια είχαμε πολλές Lancia (από Fulvia να καταλάβεις) αλλά τδεν ήμουν σίγουρος τότε για την Y γιατί η Fiat έβγαζε πολλά προβλήματα σε κινητήρες και προτίμησα το Sax-άκι. Ακόμα ζει το άτιμο!
Το Focus/Β ΜAX μεταχειρισμένα, τα υπόλοιπα καινούργια, και προχωράμε. Είχαμε και καινούργιο Auris (το δώσαμε και τότε ήταν που 4μελής οικογένεια είχαμε κυρίως το C3 και B max λίγο), 206 (υπάρχει ακόμη στο άλλο 'χωριό'). Γενικά δεν πολυσυμπαθώ VAG (Skoda respect όμως), Suzuki/Nissan είχα καλές εμπειρίες (η Νissan παρα-έγινε Renault ομως μετά) και γενικά respect σε Honda/Mazda και γενικά Ιάπωνες (Daihatsu/Subaru, Τoyota τη θεωρώ αρκετά mainstream, αλλά καταλαβαίνω που το πάει, απλά δεν ταιριάζαμε τα τελευταία χρόνια πολύ, πάει να καλυτερέψει).
-
Sakiass7 wrote:
πάρτο μία βόλτα πρώτα, το έχω 10 χρόνια και δεν είχα πρόβλημα και πέρασα και μία περίοδο σαν μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας.
έπειτα, με 139euro είπαμε, παίρνει παραπάνω ζωή. Τι είχες πριν;
Fiat Punto MK2 Sporting 1250cc. Το είχα 6 χρόνια, στη πόλη την πάλευα αλλά στα ταξίδια φορτωμένο μου έβγαζε λίγο το λάδι. Θα το πάρω βόλτα γιατί δε θα ήθελα να είναι πιο αργό από αυτό. το κακό είναι ότι δε μπορώ να δοκιμάσω πως θα ήταν με το πρόγραμμα.
-
Ελα ρε Fulvia !! Wow! ?..την θυμαμαι (ως αντικα που την εβλεπα στον δρομο, μου ειχε μεινει στην μνημη μου ως παιδακι που τα κοιτουσα. Πλεον δεν κυκλοφορουν)
@Sakis με το προγραμμα φορτωμενο με οικογενεια και αποσκευες θα ειναι σαν οταν θα εισαι μονος σου χωρις το προγραμμα. Αυτην την αναλογια χοντρικα να σκεφτεσαι.
-
@Lap Αν είναι αυτή η αναλογία τότε είμαι κομπλέ. Μικρό οικονομικό αυτοκίνητο ψάχνω έτσι κ αλλιώς. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας...
-
Καλα συγκριτικά με το δικο σου θα σου δωσει μια αισθηση δυναμης λογω ροπης χαμηλα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οντως θα ειναι πολυ πιο γρηγορο. Με το προγραμμα θα γινει ενα αξιοπρέπες αυτοκινητο. Εγω θα κοιταζα το προγραμμα της μαμα εταιριας. Κοστιζε τοτε 390 ευρω. Πιο ακριβο αλλα και πιο επισημο απο τους ιδιους τους τεχνικους της peugeot! Και αυτο στο λεω διοτι οντως ο κινητηρας αυτος ειναι σκυλι αξιοπιστίας, απ οσο γνωριζω τουλαχιστον, και δεν θα ηταν λογικο να το χασεις αυτο το ατού.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Εγώ σαν κάτοχος Octavia gt σκέφτομαι να αλλάξω κατηγορία γιατί δεν με βολεύει πλέον και να αγοράσω σε μεταχειρισμένο ένα Peugeot 208 1.6 Bluehdi 75ps του 2016 με 121χιλ. Χλμ. Ξέρω ότι είναι από εταιρεία leasing καθώς επίσης έχω και πλήρες ιστορικό service αντιπροσωπείας. Η χρήση που θ του κάνω είναι μέσα στην πόλη (λόγω lockdown και ξέρω τα μείον σε αυτήν τη χρήση) αλλά επειδή είναι euro 6 αν μεταναστεύσω τελικά στο εξωτερικό κοντά στο καλοκαίρι θα το πάρω μαζί μου σαν κύριο αυτοκίνητο. Διάβασα όσο μπόρεσα το θέμα (είναι και πολλές οι σελίδες) και έβγαλα το συμπέρασμα πως γενικά είναι ασφαλές και ευέλικτο μικρό αυτοκίνητο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Θα μου προτείνατε να προβώ στην αγορά του, μετά από εξονυχιστικό έλεγχο βεβαίως;
-
Δες βασικά αν έγινε η ανάκληση για το καπάκι του δοχείου ουρίας. Μικρό αλλά σημαντικό γιατί αν δεν έχει γίνει και πάθει vacuum το δοχείο είσαι 1000 ευρώ +. Αν θέλεις πες και πιο έκδοση κοιτάς και τιμή.
-
Ναι με συγχωρείς. Είναι η business έκδοση με οθόνη και αυτόματο πιλότο, είναι μοντέλο του 2017 τελικά και τιμή 9000€. Με βολεύει γιατί θα πάρει το δικό μου και θα κάνουμε πλάνο με δόσεις για αυτό και επιλέγω μάντρα αλλά τον ψιλό εμπιστεύομαι γενικά. Αυτό με το δοχείο το γράφει στο βιβλίο service;
-
Δεν το γράφει. Μόνο με τον αριθμό πλαισίου στην αντιπροσωπεία μπορείς να το δεις εφόσον ήταν μέσα στην καμπάνια ανάκλησης.
Λίγο τσιμπημένο το βρίσκω. Δηλαδή το active plus που έχω εγώ με τα 100 άλογα και 85κ χλμ, πόσο να το δώσω?
-
Καταλαβαίνω τον ενδοιασμό σου απλά με βολεύει το μέρος στο οποίο βρίσκεται και το ότι το βλέπω καθημερινά γιατί συνεργαζόμαστε μαζί του για τον καθαρισμό των αυτοκινήτων που φέρνει. Παίρνω και ένα χρόνο γραπτή εγγύηση μηχανής χωρίς ψιλά γράμματα οπότε ανεβαίνει κάπως η τιμή
-
Με το καλό τότε...
-
Με το καλό τότε...
Δεν μου απάντησες στο πιο σημαντικό. Είσαι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο;
-
Για να το έχω κρατήσει 5 χρόνια εγώ που τα αλλάζω το αργότερο στα 4 κάτι λέει....
Δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, απλά μου έφαγε δισκόπλακες μπροστά νωρίς και τις άλλαξα συν τα μπροστινά αμορτισέρ που τελείωσαν στα 25κ αλλά ήταν ελατωματική παρτίδα και μου τα άλλαξαν εντός εγγύησης. Βλάβες μηδέν. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι το σέρβις της αντιπροσωπείας και τα διαστήματα αλλαγής κάποιων αναλωσίμων. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι στην Ελλάδα συστήνουν αλλαγή φίλτρου πετρελαίου κάθε 60 και φίλτρο καμπίνας κάθε 2 χρόνια. Εγώ έκανα σέρβις κάθε 15κ αλλάζοντας όλα τα φίλτρα και όχι στα 25 που έλεγε ο κατασκευαστής. Και βέβαια ένα σημαντικό προσόν -τουλάχιστον για μένα- είναι το i cockpit και το μικρό τιμονάκι που με έχει βολέψει απίστευτα. Σε τέτοιο βαθμό που μπαίνω να οδηγήσω το C4 και νομίζω ότι οδηγώ Scania.
-
Για να το έχω κρατήσει 5 χρόνια εγώ που τα αλλάζω το αργότερο στα 4 κάτι λέει....
Δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, απλά μου έφαγε δισκόπλακες μπροστά νωρίς και τις άλλαξα συν τα μπροστινά αμορτισέρ που τελείωσαν στα 25κ αλλά ήταν ελατωματική παρτίδα και μου τα άλλαξαν εντός εγγύησης. Βλάβες μηδέν. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι το σέρβις της αντιπροσωπείας και τα διαστήματα αλλαγής κάποιων αναλωσίμων. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι στην Ελλάδα συστήνουν αλλαγή φίλτρου πετρελαίου κάθε 60 και φίλτρο καμπίνας κάθε 2 χρόνια. Εγώ έκανα σέρβις κάθε 15κ αλλάζοντας όλα τα φίλτρα και όχι στα 25 που έλεγε ο κατασκευαστής. Και βέβαια ένα σημαντικό προσόν -τουλάχιστον για μένα- είναι το i cockpit και το μικρό τιμονάκι που με έχει βολέψει απίστευτα. Σε τέτοιο βαθμό που μπαίνω να οδηγήσω το C4 και νομίζω ότι οδηγώ Scania.
Σε ευχαριστώ πολύ για την άποψη σου και συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης. Θα τα βάλω κάτω να τα ζυγίσω (μέχρι τέλη Φεβρουαρίου έχω ακόμη χρόνο) και θα δω μήπως βρω κάτι καλύτερο από το προηγούμενο που ανάφερα και μάλλον ήρθε η ώρα να αφήσω το group vag
Peugeot 208