Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AYTOMATO ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕΧΡΙ 1.8L
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AYTOMATO ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕΧΡΙ 1.8L
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    6
    3
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostheo last edited by

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ(ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΥΒΙΣΜΟ. ΤΟ TIGUAN 1.4 ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΤΑ 1.4.ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostheo last edited by

        ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ(ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΥΒΙΣΜΟ. ΤΟ TIGUAN 1.4 ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΤΑ 1.4.ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Θα έλεγα Passat 1.4 Tsi DSG ή Superb 1.4 Tsi DSG. Αυτό που μου κάνει αρνητική έκπληξη όμως είναι ότι το Passat στα 1.8 Tsi 2.0 Tsi δεν έχουν DSG αλλά Tiptronic.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • realzeus
            realzeus last edited by

            To DSG είναι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλου συμπλέκτη και θεωρείται το κορυφαίο κιβώτιο τέτοιου είδους σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής. Το Tiptronic είναι κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και πολυ κατώτερο του DSG σε ταχύτητα αλλαγών σχέσεων και σπορ αίσθηση. Είναι όμως λίγο πιο ομαλό στο σταμάτα-ξεκίνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Μάλλον σου αρέσει ο κινητήρας να ακούγεται και να δουλεύει συνεχώς σε σταθερές στροφές σαν σκουτεράκι που πατινάρει δηλαδή... ΟΚ... Τα CVT για μένα είναι ότι χειρότερο υπάρχει... 1000 φορές το κλασσικό αυτόματο. Άσε που είναι και τα πιο ενεργοβόρα (με τις περισσότερες απώλειες) από όλα τα κιβώτια... πολύ αργά!

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το πρόβλημα με το CVT είναι πως με τέρμα γκάζι κρατάει συνεχώς τις ίδες στροφές και κουράζει ακουστικά. Επίσης ένα σύγχρονο αυτόματο δεν σε κρεμάει. Δεν είναι τυχαίο ότι τις χειρότερες επιδόσεις τηνς πετυγχάνουν τα CVT σε γενικές γραμμές. Όσο για την άνεση... δε νομίζω ότι υστερεί ένα κλασικό αυτόματο... εξάλλου όλες οι λιμουζίνες τέτοια έχουν... ακόμα και τα Lexus.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • B
                  balex @realzeus last edited by

                  Εμένα γιατι μου φαίνεται το CVT του RX 400 μου σούπερ ?? Κι έχω δοκιμάσει όλα τα αυτόματα πλήν DSG

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr