-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ(ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΥΒΙΣΜΟ. ΤΟ TIGUAN 1.4 ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΤΑ 1.4.ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ?
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ(ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΥΒΙΣΜΟ. ΤΟ TIGUAN 1.4 ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΤΑ 1.4.ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ?
-
Θα έλεγα Passat 1.4 Tsi DSG ή Superb 1.4 Tsi DSG. Αυτό που μου κάνει αρνητική έκπληξη όμως είναι ότι το Passat στα 1.8 Tsi 2.0 Tsi δεν έχουν DSG αλλά Tiptronic.
-
To DSG είναι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλου συμπλέκτη και θεωρείται το κορυφαίο κιβώτιο τέτοιου είδους σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής. Το Tiptronic είναι κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και πολυ κατώτερο του DSG σε ταχύτητα αλλαγών σχέσεων και σπορ αίσθηση. Είναι όμως λίγο πιο ομαλό στο σταμάτα-ξεκίνα.
-
Μάλλον σου αρέσει ο κινητήρας να ακούγεται και να δουλεύει συνεχώς σε σταθερές στροφές σαν σκουτεράκι που πατινάρει δηλαδή... ΟΚ... Τα CVT για μένα είναι ότι χειρότερο υπάρχει... 1000 φορές το κλασσικό αυτόματο. Άσε που είναι και τα πιο ενεργοβόρα (με τις περισσότερες απώλειες) από όλα τα κιβώτια... πολύ αργά!
-
Το πρόβλημα με το CVT είναι πως με τέρμα γκάζι κρατάει συνεχώς τις ίδες στροφές και κουράζει ακουστικά. Επίσης ένα σύγχρονο αυτόματο δεν σε κρεμάει. Δεν είναι τυχαίο ότι τις χειρότερες επιδόσεις τηνς πετυγχάνουν τα CVT σε γενικές γραμμές. Όσο για την άνεση... δε νομίζω ότι υστερεί ένα κλασικό αυτόματο... εξάλλου όλες οι λιμουζίνες τέτοια έχουν... ακόμα και τα Lexus.
-
Εμένα γιατι μου φαίνεται το CVT του RX 400 μου σούπερ ?? Κι έχω δοκιμάσει όλα τα αυτόματα πλήν DSG
AYTOMATO ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕΧΡΙ 1.8L