-
Καλησπέρα σας,
μέχρι τη Δευτέρα πρέπει να έχω αποφασίσει ποιό από τα 2 μοντέλα πρέπει να διαλέξω. Η επιλογή πρέπει να είναι αυστηρά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, καθώς το αυτοκίνητο είναι εταιρικό.
Κλείνω προς το Focus λόγω καλύτερου εξοπλισμού, χώρων, κρατημάτων και ομορφιάς. Αυτό που με κολάει είναι οι επιδόσεις που έχει. Πόσο πολύ είναι υποδεέστερο έναντι του Auris στο συγκεκριμένο τομέα? Με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα των ρεπριζ, καθώς λόγω του ότι κατοικώ εκτός Αθήνας, θα κινείται κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (Κρήτη συγκεκριμένα).
Σημειώνεται επίσης ότι δεν το βλέπω σαν το κύριο μεταφορικό μέσο της οικογένειας,καθώς υπάρχει άλλο αυτοκίνητο.
Το πολύ πολύ να παίρνω μαζί μου τη γυναίκα μου -
Καλησπέρα σας,
μέχρι τη Δευτέρα πρέπει να έχω αποφασίσει ποιό από τα 2 μοντέλα πρέπει να διαλέξω. Η επιλογή πρέπει να είναι αυστηρά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, καθώς το αυτοκίνητο είναι εταιρικό.
Κλείνω προς το Focus λόγω καλύτερου εξοπλισμού, χώρων, κρατημάτων και ομορφιάς. Αυτό που με κολάει είναι οι επιδόσεις που έχει. Πόσο πολύ είναι υποδεέστερο έναντι του Auris στο συγκεκριμένο τομέα? Με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα των ρεπριζ, καθώς λόγω του ότι κατοικώ εκτός Αθήνας, θα κινείται κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (Κρήτη συγκεκριμένα).
Σημειώνεται επίσης ότι δεν το βλέπω σαν το κύριο μεταφορικό μέσο της οικογένειας,καθώς υπάρχει άλλο αυτοκίνητο.
Το πολύ πολύ να παίρνω μαζί μου τη γυναίκα μου -
Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Είμαι κάτοχος Focus 1600 Mk1 F/L και κολλητός φίλος έχει ως εταιρικό το Focus 1400 Mk2 F/L το οποίο και έχω οδηγήσει από χαλαρή οδήγηση μέχρι κόφτες και ορεινό στροφιλίκι. Το Focus 1400 είναι πολύ καλά στημένο με ωραία φρένα, τιμόνι, επιλογέα και εξοπλισμό αλλά είναι ΤΡΑΓΙΚΑ αργό. Θα αναγκάζεσαι να το πηγαίνει κόφτες απλά και μόνο για να ακολουθήσεις την κίνηση εντός πόλεως (εννοώ αν είναι λίγο ζωηρή αυτή... δεν μιλάω τώρα για πηγμένη Λ. Αμαλίας). Για εκτός πόλης άστο καλύτερα... για να προσπεράσεις θέλεις υπομονή, επιμονή, τύχη και μια ευθεία 'να' με το συμπάθειο. Οπότε χαλαρά Auris λόγω μοτέρ καθώς η διαφορά στις επιδόσεις είναι πολύ μεγάλη και καθοριστική σε ταξίδια.
-
Για την ακρίβεια το Auris είναι ταχύτερο του Megane σου οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα.
-
Καλό το ESP αλλά να απενεργοποιείται!!! Αλλιώς σε κόβει όταν δεν θέλεις. Τώρα βέβαια μιλάμε για Auris 100 ίππων αλλά και τα 100 αλόγατα (sic) και οι οδηγοί τους έχουν ψυχή κύριοι... Πάντως αν έχεις μάθει και χωρίς αυτό δεν θα σου λέιψει σε τέτοια αυτοκίνητα. Τώρα σε sports cars 300 ίππων κι εμείς του forum που είμαστε ψαγμένοι θα το θέλαμε πιστεύω.
-
Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
+1 και απο εμενα στο Auris. Εχει το αμαξι η ξαδερφη μου και το παιρνω συχνα πυκνα για διαφορες 'αγγαρειες' που χρειαζεται να της κανω. Ε δεν θα βαλω και το δικο μου αμαξι για τετιες δουλιες. Με το αμαξι σχεδον ζω μαζι του εδω και 2 χρονια και ενω ειναι το 1.4 ειναι παρα πολυ αξιολογο αυτοκινητο -τελικα- γιατι στην αρχη δεν το πηρα με καθολου καλο ματι. **Τωρα με τον νεο 1.33 κινητηρα σιγουρα θα ειναι καλυτερο. **
Δεν μπορω να ξερω για το focus μιας και δεν το οδηγησα ποτε μου αλλα λεω με σιγουρια οτι με το Auris απλα δεν κανεις λαθος. Ισως να σε χαλασει λιγο η ψηλη θεση οδηγησης (αναλογα τι τυπος οδηγου εισαι) αλλα προσωπικα εμενα μ' αρεσει γιατι βλεπω ολοκληρο τον δρομο και κατι ενοχλητικα φορτηγακια, βανακια και κολλημενος στην κινηση να τρωω στη μαπα την εξατμιση των αστικων (και οχι μονο) απλα με το Auris δεν με αγγιζουν.Μετα απο τοσο καιρο με το αμαξι μονο θετικα σχολια μπορω να κανω για το αμαξι και επισης δεν εχει κανει κιχ ως τωρα στα 57κ χιλιομετρα.
Δυστυχώς ο 1.33 είναι χειρότερος του παλιού 1.4. Έχασε αρκετά σε επιδόσεις με το νεο μοτέρ. Κέρδισε βέβαια σε οικονομία και τέλη κυκλοφορίας αλλά τί να το κάνεις;
-
Ναι, δυστυχώς έτσι λένε οι μετρήσεις αλλά και η αίσθηση. Το 1600 όμως δυνάμωσε πολύ!
Auris unique 1.3 Vs Focus sport extra 1.4