Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Auris unique 1.3 Vs Focus sport extra 1.4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Auris unique 1.3 Vs Focus sport extra 1.4
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    6
    81
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gebou last edited by

      Καλησπέρα σας,
      μέχρι τη Δευτέρα πρέπει να έχω αποφασίσει ποιό από τα 2 μοντέλα πρέπει να διαλέξω. Η επιλογή πρέπει να είναι αυστηρά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, καθώς το αυτοκίνητο είναι εταιρικό.
      Κλείνω προς το Focus λόγω καλύτερου εξοπλισμού, χώρων, κρατημάτων και ομορφιάς. Αυτό που με κολάει είναι οι επιδόσεις που έχει. Πόσο πολύ είναι υποδεέστερο έναντι του Auris στο συγκεκριμένο τομέα? Με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα των ρεπριζ, καθώς λόγω του ότι κατοικώ εκτός Αθήνας, θα κινείται κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (Κρήτη συγκεκριμένα).
      Σημειώνεται επίσης ότι δεν το βλέπω σαν το κύριο μεταφορικό μέσο της οικογένειας,καθώς υπάρχει άλλο αυτοκίνητο.
      Το πολύ πολύ να παίρνω μαζί μου τη γυναίκα μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gebou last edited by

        Καλησπέρα σας,
        μέχρι τη Δευτέρα πρέπει να έχω αποφασίσει ποιό από τα 2 μοντέλα πρέπει να διαλέξω. Η επιλογή πρέπει να είναι αυστηρά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, καθώς το αυτοκίνητο είναι εταιρικό.
        Κλείνω προς το Focus λόγω καλύτερου εξοπλισμού, χώρων, κρατημάτων και ομορφιάς. Αυτό που με κολάει είναι οι επιδόσεις που έχει. Πόσο πολύ είναι υποδεέστερο έναντι του Auris στο συγκεκριμένο τομέα? Με ενδιαφέρει κυρίως το θέμα των ρεπριζ, καθώς λόγω του ότι κατοικώ εκτός Αθήνας, θα κινείται κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (Κρήτη συγκεκριμένα).
        Σημειώνεται επίσης ότι δεν το βλέπω σαν το κύριο μεταφορικό μέσο της οικογένειας,καθώς υπάρχει άλλο αυτοκίνητο.
        Το πολύ πολύ να παίρνω μαζί μου τη γυναίκα μου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Είμαι κάτοχος Focus 1600 Mk1 F/L και κολλητός φίλος έχει ως εταιρικό το Focus 1400 Mk2 F/L το οποίο και έχω οδηγήσει από χαλαρή οδήγηση μέχρι κόφτες και ορεινό στροφιλίκι. Το Focus 1400 είναι πολύ καλά στημένο με ωραία φρένα, τιμόνι, επιλογέα και εξοπλισμό αλλά είναι ΤΡΑΓΙΚΑ αργό. Θα αναγκάζεσαι να το πηγαίνει κόφτες απλά και μόνο για να ακολουθήσεις την κίνηση εντός πόλεως (εννοώ αν είναι λίγο ζωηρή αυτή... δεν μιλάω τώρα για πηγμένη Λ. Αμαλίας). Για εκτός πόλης άστο καλύτερα... για να προσπεράσεις θέλεις υπομονή, επιμονή, τύχη και μια ευθεία 'να' με το συμπάθειο. Οπότε χαλαρά Auris λόγω μοτέρ καθώς η διαφορά στις επιδόσεις είναι πολύ μεγάλη και καθοριστική σε ταξίδια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Για την ακρίβεια το Auris είναι ταχύτερο του Megane σου οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Καλό το ESP αλλά να απενεργοποιείται!!! Αλλιώς σε κόβει όταν δεν θέλεις. Τώρα βέβαια μιλάμε για Auris 100 ίππων αλλά και τα 100 αλόγατα (sic) και οι οδηγοί τους έχουν ψυχή κύριοι... Πάντως αν έχεις μάθει και χωρίς αυτό δεν θα σου λέιψει σε τέτοια αυτοκίνητα. Τώρα σε sports cars 300 ίππων κι εμείς του forum που είμαστε ψαγμένοι θα το θέλαμε πιστεύω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
                +1 και απο εμενα στο Auris. Εχει το αμαξι η ξαδερφη μου και το παιρνω συχνα πυκνα για διαφορες 'αγγαρειες' που χρειαζεται να της κανω. Ε δεν θα βαλω και το δικο μου αμαξι για τετιες δουλιες. Με το αμαξι σχεδον ζω μαζι του εδω και 2 χρονια και ενω ειναι το 1.4 ειναι παρα πολυ αξιολογο αυτοκινητο -τελικα- γιατι στην αρχη δεν το πηρα με καθολου καλο ματι. **Τωρα με τον νεο 1.33 κινητηρα σιγουρα θα ειναι καλυτερο. **
                Δεν μπορω να ξερω για το focus μιας και δεν το οδηγησα ποτε μου αλλα λεω με σιγουρια οτι με το Auris απλα δεν κανεις λαθος. Ισως να σε χαλασει λιγο η ψηλη θεση οδηγησης (αναλογα τι τυπος οδηγου εισαι) αλλα προσωπικα εμενα μ' αρεσει γιατι βλεπω ολοκληρο τον δρομο και κατι ενοχλητικα φορτηγακια, βανακια και κολλημενος στην κινηση να τρωω στη μαπα την εξατμιση των αστικων (και οχι μονο) απλα με το Auris δεν με αγγιζουν.

                Μετα απο τοσο καιρο με το αμαξι μονο θετικα σχολια μπορω να κανω για το αμαξι και επισης δεν εχει κανει κιχ ως τωρα στα 57κ χιλιομετρα.

                Δυστυχώς ο 1.33 είναι χειρότερος του παλιού 1.4. Έχασε αρκετά σε επιδόσεις με το νεο μοτέρ. Κέρδισε βέβαια σε οικονομία και τέλη κυκλοφορίας αλλά τί να το κάνεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ναι, δυστυχώς έτσι λένε οι μετρήσεις αλλά και η αίσθηση. Το 1600 όμως δυνάμωσε πολύ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr