-
Καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα
Εχω ενα Yaris. Χτες το βραδυ δεν προσεξα και ενω οδηγουσα χτυπησα τη μπροστινη δεξια ροδα σε ενα πεζοδρομιο. δεν ανεβηκα επανω, απλα μολις χτυπησα (ακουστηκε πολυ βαρβαρα) το αυτοκινητο επανηλθε στο δρομο.
Παρατηρησα ενα γδαρσιμο στη ζαντα αλουμινιου και ενα μικρο σχισιμο και καρουμπαλο στο ελαστικο (χωρις να χασει την πιεση του ευτυχως).
Μεχρι να το παω για ελεγχο τη δευτερα στην αντιπροσωπεια, ξερει κανεις αν αυτο το καρουμπαλο και το σχισιμο ειναι επικινδυνα και δεν μπορω να κυκλοφορω?
Επισης αν ειναι πιθανο να εχει γινει και καμια σοβαροτερη ζημια? (στραβωμα ζαντας ή κατι βαθυτερο στο συστημα μεταδοσης κτλ) -
Καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα
Εχω ενα Yaris. Χτες το βραδυ δεν προσεξα και ενω οδηγουσα χτυπησα τη μπροστινη δεξια ροδα σε ενα πεζοδρομιο. δεν ανεβηκα επανω, απλα μολις χτυπησα (ακουστηκε πολυ βαρβαρα) το αυτοκινητο επανηλθε στο δρομο.
Παρατηρησα ενα γδαρσιμο στη ζαντα αλουμινιου και ενα μικρο σχισιμο και καρουμπαλο στο ελαστικο (χωρις να χασει την πιεση του ευτυχως).
Μεχρι να το παω για ελεγχο τη δευτερα στην αντιπροσωπεια, ξερει κανεις αν αυτο το καρουμπαλο και το σχισιμο ειναι επικινδυνα και δεν μπορω να κυκλοφορω?
Επισης αν ειναι πιθανο να εχει γινει και καμια σοβαροτερη ζημια? (στραβωμα ζαντας ή κατι βαθυτερο στο συστημα μεταδοσης κτλ) -
Καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα
Εχω ενα Yaris. Χτες το βραδυ δεν προσεξα και ενω οδηγουσα χτυπησα τη μπροστινη δεξια ροδα σε ενα πεζοδρομιο. δεν ανεβηκα επανω, απλα μολις χτυπησα (ακουστηκε πολυ βαρβαρα) το αυτοκινητο επανηλθε στο δρομο.
Παρατηρησα ενα γδαρσιμο στη ζαντα αλουμινιου και ενα μικρο σχισιμο και καρουμπαλο στο ελαστικο (χωρις να χασει την πιεση του ευτυχως).
Μεχρι να το παω για ελεγχο τη δευτερα στην αντιπροσωπεια, ξερει κανεις αν αυτο το καρουμπαλο και το σχισιμο ειναι επικινδυνα και δεν μπορω να κυκλοφορω?
Επισης αν ειναι πιθανο να εχει γινει και καμια σοβαροτερη ζημια? (στραβωμα ζαντας ή κατι βαθυτερο στο συστημα μεταδοσης κτλ) -
Επειδή δεν έχεις Seicento (φίλου μου στράβωσε κομμάτι της ανάρτησης από σχετικά ήπια λακούβα) θέλω να πιστεύω ότι δεν πήγε στην ανάρτηση το χτύπημα και ίσως να απόφυγες χοντρή και ακριβή ζημιά.
99% πέρα από το γδάρσιμο η ζάντα μάλλον στράβωσε (δεν είναι τίποτα το ακριβό αρκεί να μη ράγισε. Το ίσιωμα υπολόγισε το στα 25 ευρώ+-) και θέλει επισκευή. Το καρούμπαλο καλό είναι να μην το αφήσεις έτσι για πολύ καιρό γιατί με ένα 'μπαμ' θα χάσεις απότομα όλη την πίεση. Με λίγα χλμ στο κοντερ δεν θεωρώ ότι θα έχεις πρόβλημα για λίγα χλμ αρκεί να μην πλακώνεσαι στην εθνική και στα στροφιλίκα για να μην ανεβάσουν θερμοκρασίες και εσωτερική πίεση και εισπράξεις το μπαμ (όλα αυτά φυσικά σε συνάρτηση με το πόσο μεγάλο είναι το καρούμπαλο. Αν ειναι 3+- εκατοστά η διάμετρος του είναι σχετικά στην αρχή). Γενικά όμως μην το 'ξεχάσεις'. Όταν το επισκευάσεις ρίξε και μια ευθυγράμμιση στο λαστιχά για να είσαι σίγουρος για τα καθέκαστα. Εκεί θα φανεί κατά πόσο εχουν επηρεαστεί και πόσο, κομμάτια της ανάρτησης.
-
σε ευχαριστω πολυ Professeur.
-
Μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο πριν μερικούς μήνες....ανέβαινα μια ραμπίτσα με την όπισθεν και όπως έστριβα, η μία μπροστινή ρόδα χτύπησε τμήμα το πεζοδρομίου άνευ ράμπας καθώς εκεί υπήρχε φρεάτιο...φρικιαστικός θόρυβος, ανέβηκε και αυτός ο τροχός πάντως στο πεζοδρόμιο...
Το λάστιχο δεν έπαθε κάτι, ούτε το αυτοκίνητο φαίνεται να έπαθε κάτι...αλλά το σέρβις πλησιάζει και θα ζητήσω να το τσεκάρουν..
-
καρουμπαλο= μεγαλος κινδυνος πετα το αμεσως
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καρουμπαλο= μεγαλος κινδυνος πετα το αμεσωςΕΝΝΟΕΙΤΑΙ... Με τα λάστιχα μην παίζεις.
Άλλαξε τα λάστιχα τουλάχιστον του άξονα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καρουμπαλο= μεγαλος κινδυνος πετα το αμεσως+1000
-
παιδια πρεπει να αλλαξω μονο το λαστιχο που χτυπησε ή και το αλλο μαζι?
εννοειται ιδια μαρκα και μοντελο ελαστικου ετσι? -
Ο χρήστης Malibu έγραψε:
παιδια πρεπει να αλλαξω μονο το λαστιχο που χτυπησε ή και το αλλο μαζι?
εννοειται ιδια μαρκα και μοντελο ελαστικου ετσι?και το άλλο οπωσδήποτε..
πόσα χλμ έχουν κάνει τα ελαστικά σου?
-
+1
Πακέτο πρέπει να πάνε. Αν είναι σχετικά φρέσκα τα δικά σου κάνε μερικές βόλτες σε βουλκανιζατέρ μήπως είσαι τυχερός και πετύχεις κάποιο σχετικά φρέσκο ίδιο με το δικό σου από αυτά που 'αφησαν' όσοι (όπως εσύ) αλλάξανε και τα δύο αλλά μόνο το ένα είχε πρόβλημα και το άλλο είναι σχετικά καλό. Θέλει τύχη αυτό όμως.Όπως και να έχει όμως, κάτι που ξέχασα να σου γράψω είναι ότι αν βλέπεις ότι θα καθυστερήσεις να πας για την επισκευή κάνε μια αβαρία και βάλε το καρούμπαλο στον πίσω άξονα. Ακόμη και αν γίνει το 'μπαμ' μέσα στην πόλη τουλάχιστον να έχεις τιμόνι...
-
επισης τσεκαρε αν θες ευθυγραμμιση για να σαι σιγουρος
-
ευχαριστω πολυ παιδια. 18.000 χλμ εχω κανει με αυτα τα λαστιχα.
δευτερα κιολας θα το παω να τελειωνω.
ε ρε βραχνας απο μια απροσεξια..
ελπιζω τουλ να μου κοστισει μονο δυο λαστιχα και ενα ξεστραβωμα ζαντας..
Χτυπημα ροδας σε πεζοδρομιο