-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Το καλυτερο λαδι ποιο ειναι?Συνθετικο ή ημισυνθετικο?Τα συνθετικά μεν αλλά δεν είναι έτσι απλό. Δεν είναι όλα όσα λένε συνθετικά αντίστοιχα. Δυστυχώς είναι αρκετά μπερδεμένα τα πράματα σχετικά με το πόσο συνθετικά είναι όσα ονομάζονται συνθετικά ειδικά από τότε που ο εμπορικός ορισμός ψιλοκαταργήθηκε.
Ανάλογα με την κατηγορία του λαδιού κατά Group μπορεί να έχεις συνθετικά Group ΙΙΙ που μπορεί να είναι και πολύ καλά. Προτιμάς όμως να είναι Group IV ή ακόμα καλύτερα να περιέχουν και ολίγον Group V (εδώ είναι αυτά με εστέρες). Το κακό είναι ότι δεν είναι εύκολο να τα ξεχωρίσεις (αν δε λένε τίποτα σχετικό τα ειδικά τεφτέρια MSDS του κατασκευαστή τότε τα υποπτεύεσαι από την ανωτερότητά τους σε κάποια χαρακτηριστικά).
Φυσικά και το καλύτερο συνθετικό θα πάει χαράμι αν δεν έχει κι άλλα πρόσθετα.... και για αυτό τα αγωνιστικά δεν κάνουν για καθημερινή χρήση για πολύ καιρό... -
Tα ENEOS τα εχει βαλει κανεις να μας πει? Τα βρισκω 10 ευρω το λιτρο(το 5-40), ειναι καλη τιμη?
Ειναι τοσο κορυφαια οσο διαφημιζονται? -
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;
-
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;γιατί να βάλεις 50ρι ??? το μοτέρ είναι μαμά ?? με τόσο μεγάλο άνοιγμα στο ιξώδες ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;
γιατί να βάλεις 50ρι ??? το μοτέρ είναι μαμά ?? με τόσο μεγάλο άνοιγμα στο ιξώδες ?
το μοτέρ είναι μαμά εσωτερικά,μόνο full εξάτμιση aftermarket έχω. Απλά ρωτάω
-
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;Παχύτατα είναι όχι λεπτά. Θα έρθει ελπίζω ο κάτοχος swift να σου απαντήσει για το δικό σου μοτερ.
Αλλά ως τότε καλό θα ήταν να μας γράψεις τι χρήση κάνεις:
[list:1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια[/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)[/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;) [/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Γίνεται παρατεταμένη χρήση τέρμα γκάζι; (πίστα, αναβάσεις, ρυμούλκηση, κόντρες κλπ)[/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια (ιξώδες & προδιαγραφές, κυρίως κατά ACEA πχ Α3_ [/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.[/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές[/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)[/1o7fd46t]
[:1o7fd46t]Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.[/1o7fd46t][/list:u:1o7fd46t]
Να και ένα παράδειγμα από το μακρυνοοό παρελθόν -
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;
γιατί να βάλεις 50ρι ??? το μοτέρ είναι μαμά ?? με τόσο μεγάλο άνοιγμα στο ιξώδες ?
το μοτέρ είναι μαμά εσωτερικά,μόνο full εξάτμιση aftermarket έχω. Απλά ρωτάω
Το μάνουαλ του Swift Sport αν δεν κάνω λάθος προτείνει 5w-30. Αρα το 0w-50 είναι πολύ παχύρευστο και θα του πέσει βαρύ. Προτίμησε ένα 5w-30 ή και 0w-30, ACEA A3 αν είναι δυνατό για καλύτερη προστασία στις υψηλές στροφές που αρέσκεται να βρίσκεται το συγκεκριμένο μοτέρ. Βέβαια μπορείς να βάλεις και 40άρι λιπαντικό κάτι σαν το Mobil 1 0w-40 όπου θα έχεις καλύτερη προστασία από ένα 30άρι στις υψηλές θερμοκρασίες και δεν θα χάσεις 'αισθητά' σε στροφάρισμα.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;
γιατί να βάλεις 50ρι ??? το μοτέρ είναι μαμά ?? με τόσο μεγάλο άνοιγμα στο ιξώδες ?
το μοτέρ είναι μαμά εσωτερικά,μόνο full εξάτμιση aftermarket έχω. Απλά ρωτάω
Το μάνουαλ του Swift Sport αν δεν κάνω λάθος προτείνει 5w-30. Αρα το 0w-50 είναι πολύ παχύρευστο και θα του πέσει βαρύ. Προτίμησε ένα 5w-30 ή και 0w-30, ACEA A3 αν είναι δυνατό για καλύτερη προστασία στις υψηλές στροφές που αρέσκεται να βρίσκεται το συγκεκριμένο μοτέρ. Βέβαια μπορείς να βάλεις και 40άρι λιπαντικό κάτι σαν το Mobil 1 0w-40 όπου θα έχεις καλύτερη προστασία από ένα 30άρι στις υψηλές θερμοκρασίες και δεν θα χάσεις 'αισθητά' σε στροφάρισμα.
+1
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
μου είπαν ότι τα 0-50 της ΕΝΕΟΣ είναι λεπτά και δεν κάνουν για το 1,6 μοτέρ μου (swift sport ).Ισχύει;
γιατί να βάλεις 50ρι ??? το μοτέρ είναι μαμά ?? με τόσο μεγάλο άνοιγμα στο ιξώδες ?
το μοτέρ είναι μαμά εσωτερικά,μόνο full εξάτμιση aftermarket έχω. Απλά ρωτάω
Το μάνουαλ του Swift Sport αν δεν κάνω λάθος προτείνει 5w-30. Αρα το 0w-50 είναι πολύ παχύρευστο και θα του πέσει βαρύ. Προτίμησε ένα 5w-30 ή και 0w-30, ACEA A3 αν είναι δυνατό για καλύτερη προστασία στις υψηλές στροφές που αρέσκεται να βρίσκεται το συγκεκριμένο μοτέρ. Βέβαια μπορείς να βάλεις και 40άρι λιπαντικό κάτι σαν το Mobil 1 0w-40 όπου θα έχεις καλύτερη προστασία από ένα 30άρι στις υψηλές θερμοκρασίες και δεν θα χάσεις 'αισθητά' σε στροφάρισμα.
σ'ευχαριστώ!!!Απλά θέλω το λάδι να ναι καλό γιατί το αμάξι πιέζεται συχνά
-
Αφού το πιέζεις συχνά (λογικό άλλωστε) καλύτερα να στραφείς σε φουλ συνθετικά λιπαντικά 30άρια με υψηλό HTHS (άνω του 3,5) ή ACEA A3 σαν τα Redline 5w-30, Castrol Edge 0w-30, Mobil 1 esp 5w-30,Motul 8100 X-lite 0w-30.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Αφού το πιέζεις συχνά (λογικό άλλωστε) καλύτερα να στραφείς σε φουλ συνθετικά λιπαντικά 30άρια με υψηλό HTHS (άνω του 3,5) ή ACEA A3 σαν τα Redline 5w-30, Castrol Edge 0w-30, Mobil 1 esp 5w-30,Motul 8100 X-lite 0w-30.100000 ευχαριστώ για το χρόνο σου και την βοήθειά σου!!! Να σε ρωτήσω ,με όλο το θάρρος,σε 10W-40 τι μου προτείνεις;
-
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
Αφού το πιέζεις συχνά (λογικό άλλωστε) καλύτερα να στραφείς σε φουλ συνθετικά λιπαντικά 30άρια με υψηλό HTHS (άνω του 3,5) ή ACEA A3 σαν τα Redline 5w-30, Castrol Edge 0w-30, Mobil 1 esp 5w-30,Motul 8100 X-lite 0w-30.
100000 ευχαριστώ για το χρόνο σου και την βοήθειά σου!!! Να σε ρωτήσω ,με όλο το θάρρος,σε 10W-40 τι μου προτείνεις;
Motul 8100 X-Max νομίζω πως είναι αυτό που έχει Α3 (από τα 30άρια της Motul)
Σε 10w40 συνήθως παίζουν τα Amsoil AMO, Redline, Motul V300 αλλά προσωπικά δεν θα το πρότεινα σε νέο κινητήρα χωρίς ουσιαστικές μετατροπές παρά μόνο για χρήση πίστας. Ο κινητήρας σου πόσα χλμ έχει; Καίει καθόλου; (δεν μας απάντησες σχετικά με την χρήση που κάνεις - εσύ χάνεις ) Λογικά δεν έχει αναπτύξει ακόμα ανοχές, ένα 30άρι από αυτά που σου προτείνονται είναι ότι πρέπει. 10w40 βάζαμε ή μάλλον ζητούσαν τα manual πριν 10χρόνια.
Υποψιάζομαι ότι και το Α3 δεν είναι απαραίτητο για τον κινητήρα σου σύμφωνα με το manual. Αν λοιπόν κάνεις σκληρή χρήση (πάτημα παρατεταμένα) με την επιπλέον αυτή προδιαγραφή νομίζω ότι είσαι καλυμμένος.
Με 10w40 θα χάσεις στις κρύες εκκινήσεις (επιπλέον φθορά) και στην ευστροφία, στην κατανάλωση (που ίσως δεν σε ενδιαφέρει), κλπ
Τέλος πάντων κοίτα να μην φύγεις πολύ πάνω από το HTHS 3.5, ως πχ. το 3,8. Αυτά από μένα -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Αφού το πιέζεις συχνά (λογικό άλλωστε) καλύτερα να στραφείς σε φουλ συνθετικά λιπαντικά 30άρια με υψηλό HTHS (άνω του 3,5) ή ACEA A3 σαν τα Redline 5w-30, Castrol Edge 0w-30, Mobil 1 esp 5w-30,Motul 8100 X-lite 0w-30.
100000 ευχαριστώ για το χρόνο σου και την βοήθειά σου!!! Να σε ρωτήσω ,με όλο το θάρρος,σε 10W-40 τι μου προτείνεις;
Motul 8100 X-Max νομίζω πως είναι αυτό που έχει Α3 (από τα 30άρια της Motul)
Σε 10w40 συνήθως παίζουν τα Amsoil AMO, Redline, Motul V300 αλλά προσωπικά δεν θα το πρότεινα σε νέο κινητήρα χωρίς ουσιαστικές μετατροπές παρά μόνο για χρήση πίστας. Ο κινητήρας σου πόσα χλμ έχει; Καίει καθόλου; (δεν μας απάντησες σχετικά με την χρήση που κάνεις - εσύ χάνεις ) Λογικά δεν έχει αναπτύξει ακόμα ανοχές, ένα 30άρι από αυτά που σου προτείνονται είναι ότι πρέπει. 10w40 βάζαμε ή μάλλον ζητούσαν τα manual πριν 10χρόνια.
Υποψιάζομαι ότι και το Α3 δεν είναι απαραίτητο για τον κινητήρα σου σύμφωνα με το manual. Αν λοιπόν κάνεις σκληρή χρήση (πάτημα παρατεταμένα) με την επιπλέον αυτή προδιαγραφή νομίζω ότι είσαι καλυμμένος.
Με 10w40 θα χάσεις στις κρύες εκκινήσεις (επιπλέον φθορά) και στην ευστροφία, στην κατανάλωση (που ίσως δεν σε ενδιαφέρει), κλπ
Τέλος πάντων κοίτα να μην φύγεις πολύ πάνω από το HTHS 3.5, ως πχ. το 3,8. Αυτά από μέναΣ'ευχαριστώ για την απάντηση!!! Το αμάξι φοράει Motul Xcess 5W40 προς το παρόν (έχει 35000χλμ κ δεν έχω παρατηρήσει να καίει ),γενικά πιέζεται κάθε βδομάδα 1-2 φορές σε αναβασούλες και 1 φορά το 4μηνο θα μπαίνει πίστα από δω και πέρα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
... Και βεβαίως, τα προτεινόμενα συνεργεία της SUZUKI 10w-40 φοράνε, εμείς είμαστε πιο ιδικοί?.
Antonis-team.Η τσέπη του Σφακιανάκη, φίλε Αντώνη, είναι πιο 'ειδική' .
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
... Και βεβαίως, τα προτεινόμενα συνεργεία της SUZUKI 10w-40 φοράνε, εμείς είμαστε πιο ιδικοί?.
Antonis-team.Η τσέπη του Σφακιανάκη, φίλε Αντώνη, είναι πιο 'ειδική' .
Μαζί σου ΣΤΕΛΙΟ ΜΟΥ με το 100%. Μα λαβε ΥΠΟΨΗΝ σου, ότι δίνουν 3 χρόνια εγγύηση, και δεν θα ήθελαν να πληρώνουν!. Σίγουρα δεν δίδουν δωρεάν service, και κατά συνέπεια τους ενδιαφέρει ένα ιδανικό λιπαντικό, που τους καλύπτει απόλυτα, και δεν είναι και φθηνό!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Υπάρχουν ακριβά 10-40;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
... Και βεβαίως, τα προτεινόμενα συνεργεία της SUZUKI 10w-40 φοράνε, εμείς είμαστε πιο ιδικοί?.
Antonis-team.Η τσέπη του Σφακιανάκη, φίλε Αντώνη, είναι πιο 'ειδική' .
Μαζί σου ΣΤΕΛΙΟ ΜΟΥ με το 100%. Μα λαβε ΥΠΟΨΗΝ σου, ότι δίνουν 3 χρόνια εγγύηση, και δεν θα ήθελαν να πληρώνουν!. Σίγουρα δεν δίδουν δωρεάν service, και κατά συνέπεια τους ενδιαφέρει ένα ιδανικό λιπαντικό, που τους καλύπτει απόλυτα, και δεν είναι και φθηνό!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Υπάρχουν ακριβά 10-40;
Φίλε μου, το ακριβό, η το φθηνό, παίζει ανάλογα την ποιότητα και τον έμπορο!!.
Και σίγουρα οι προδιαγραφές κάνουν την ποιότητα υψηλή, η για λαδικό!!.
Μην παράληψης να διαβάσεις το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για της προδιαγραφές που θέλει στο αυτοκίνητο που κατασκεύασε, και μετά εσύ ψάχνεις ποίος το παράγει, και πόσο το πουλά.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Το διαβαζω. Άλλωστε ανηκει σε αυτούς που πιστοποιούν λάδια για τα μοτέρ τους. Πάντως ακριβό 10-40 δεν υπάρχει.
-
Υπάρχουν κάτι αμερικάνικα συνθετικά αλλά η πλειοψηφία των 10W40 είναι υποδεέστερα λάδια των πχ 5W30.
-
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
Αφού το πιέζεις συχνά (λογικό άλλωστε) καλύτερα να στραφείς σε φουλ συνθετικά λιπαντικά 30άρια με υψηλό HTHS (άνω του 3,5) ή ACEA A3 σαν τα Redline 5w-30, Castrol Edge 0w-30, Mobil 1 esp 5w-30,Motul 8100 X-lite 0w-30.
100000 ευχαριστώ για το χρόνο σου και την βοήθειά σου!!! Να σε ρωτήσω ,με όλο το θάρρος,σε 10W-40 τι μου προτείνεις;
Motul 8100 X-Max νομίζω πως είναι αυτό που έχει Α3 (από τα 30άρια της Motul)
Σε 10w40 συνήθως παίζουν τα Amsoil AMO, Redline, Motul V300 αλλά προσωπικά δεν θα το πρότεινα σε νέο κινητήρα χωρίς ουσιαστικές μετατροπές παρά μόνο για χρήση πίστας. Ο κινητήρας σου πόσα χλμ έχει; Καίει καθόλου; (δεν μας απάντησες σχετικά με την χρήση που κάνεις - εσύ χάνεις ) Λογικά δεν έχει αναπτύξει ακόμα ανοχές, ένα 30άρι από αυτά που σου προτείνονται είναι ότι πρέπει. 10w40 βάζαμε ή μάλλον ζητούσαν τα manual πριν 10χρόνια.
Υποψιάζομαι ότι και το Α3 δεν είναι απαραίτητο για τον κινητήρα σου σύμφωνα με το manual. Αν λοιπόν κάνεις σκληρή χρήση (πάτημα παρατεταμένα) με την επιπλέον αυτή προδιαγραφή νομίζω ότι είσαι καλυμμένος.
Με 10w40 θα χάσεις στις κρύες εκκινήσεις (επιπλέον φθορά) και στην ευστροφία, στην κατανάλωση (που ίσως δεν σε ενδιαφέρει), κλπ
Τέλος πάντων κοίτα να μην φύγεις πολύ πάνω από το HTHS 3.5, ως πχ. το 3,8. Αυτά από μέναΣ'ευχαριστώ για την απάντηση!!! Το αμάξι φοράει Motul Xcess 5W40 προς το παρόν (έχει 35000χλμ κ δεν έχω παρατηρήσει να καίει ),γενικά πιέζεται κάθε βδομάδα 1-2 φορές σε αναβασούλες και 1 φορά το 4μηνο θα μπαίνει πίστα από δω και πέρα.
50άρι βάζεις όταν το πιέζεις για πολύ ώρα και η θερμοκρασία του λαδιού είναι πάνω από πχ. 150C. Επειδή το λάδι τότε λεπταίνει πολύ (λόγω μεγάλης θερμοκρασίας) ίσως να χρειάζεται 50άρι.
Αν δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ το λάδι δεν χρειάζεται 50άρι, ένα χλιαρό 30άρι έχει το ίδιο ιξώδες με ένα καυτό 50άρι. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
50άρι βάζεις όταν το πιέζεις για πολύ ώρα και η θερμοκρασία του λαδιού είναι πάνω από πχ. 150C. Επειδή το λάδι τότε λεπταίνει πολύ (λόγω μεγάλης θερμοκρασίας) ίσως να χρειάζεται 50άρι.
Αν δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ το λάδι δεν χρειάζεται 50άρι, ένα χλιαρό 30άρι έχει το ίδιο ιξώδες με ένα καυτό 50άρι.Και λόγω καλύτερης ροής του πιο λεπτόρρευστου θα απαγάγει καλύτερα θερμοκρασίες και θα λειτουργεί πιο δροσερά πράγμα που είναι και καλό για τον κινητήρα.
Αντώνη και όποιος άλλος ακόμα συνεχίζει να το λέει: τα σύγχρονα λάδια, τα καλά συνθετικά ακόμα και τα 0W-30 είναι πολύ ανθεκτικά (σε συνθήκες λειτουργίας συχνά είναι ισχυρότερα από τα μη συνθετικά 10W-40!!) και είναι κατάλληλα για ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ από -30 ως +50.... Και δεν το λέει ο κάθε μάστορας ούτε ο κάθε πιστοποιημένος.... το λέει ο ίδιος ο κατασκευαστής.... εσείς γιατί θέλετε να διαφωνήσετε με αυτόν;;; Άλλωστε στα σύγχρονα αυτοκίνητα με το πολύ καλά ελεγχόμενο σύστημα ψύξης κάπου στους 90-100 είναι το ψυκτικό άσχετα με το τί θερμοκρασία έχει έξω... και αυτό είναι το περιβάλλον που θα λειτουργήσει το λάδι, χειμώνα καλοκαίρι. Εκτός από το ξεκίνημα σε κρύο όπου εκεί όσο λεπτό λάδι και να βάλεις θα είναι πιο παχύ από όσο θα ήθελες (μην ξεχνάμε ότι ακόμα και το 0 σε θερμοκρασίες εκκίνησης είναι πιο παχύ από το 50 σε θερμοκρασία λειτουργίας, με μέτρηση ρευστότητας μικρότερη κατά περίπου 15 φορές!!!). Για αυτό λοιπόν προτιμάς 0W-κάτι για ελάχιστη φθορά στα κρύα ξεκινήματα και 0W-30 και όχι παραπάνω για οικονομία σε καύσιμο, μικρότερες αντιστάσεις, μέγιστη απόδοση, καλύτερη ροή και ψύξη. Αν ο κινητήρας σου δέχεται και 0W-20 ναι αλλά μιλάμε πάντα για καλό συνθετικό. Εννοείται ότι δεν παραβλέπουμε τις προδιαγραφές πχ Α1/Α5, Α3.
Μόνο αν φτάνεις σε μεγάλες θερμοκρασίες λαδιού (και εφόσον αυτό δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας σου έχει φθορές τις οποίες κανένα λάδι δεν θα επισκευάσει) θέλεις κάτι παχύτερο (το δεύτερο νούμερο,το πρώτο πάντα λεπτό το θέλεις για το κρύο ξεκίνημα) όχι επειδή είναι πιο ανθεκτικό αλλά επειδή θα είναι το ίδιο ανθεκτικό στις υψηλότερες από το φυσιολογικό συνθήκες.
Ένας άλλος λόγος για να πας σε μεγαλύτερο δεύτερο νούμερο είναι αν προβλέπονται πολύ πλούσια μίγματα (σε πολύ σπορ ή σε πειραγμένους κινητήρες) που λόγω fuel dilution αραιώνουν τα λάδια. Τότε θα υποστείς (γιατί περί αυτού πρόκειται) το παχύτερο λάδι γιατί μόνο αυτό μπορεί να μην γίνει υπερβολικά λεπτό όταν αραιωθεί με άκαυστη βενζίνη.... και θα το αλλάξεις και νωρίτερα. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και για να είμαι ακόμη ακριβέστερος στο καινούργιο μου Suzuki, δεν θα αγοράσω από την αντιπροσωπεία, ενόσω εισαγάγω εγώ άλλη μάρκα, μα θα τηρήσω της προδιαγραφές!!. Άλλωστε επειδή εγώ δεν ‘πουλάω’ εδώ μέσα,(είναι αρχή του forum) θα σας πρωτινά λαδί που δεν πουλάω,** το 10w40 της opel**, που λόγω πολλών εισαγωγών, είναι και σε καλή τιμή, και πλήρη της προδιαγραφές.
ΑΝΤΩΝΗΣ.To ιδιο βαζω στο παλιο μου αμαξι και ειναι πολυ καλο. Το αγοραζω και σε εξαιρετικη τιμη το 5l. Οσο 4 καφεδες
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]