Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 207
    • 208
    • 209
    • 210
    • 211
    • 939
    • 940
    • 209 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137042
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης AntonisKar έγραψε:

      Όντως, είναι ρεαλιστική αυτή η ημερομηνία.
      Πωω 5 ετών είναι

      Κοντά στα 6 τα αλλάζω περίπου, ειδικά το συγκεκριμένο energy ήταν και σε καλούτσικη κατάσταση όταν το είχα αλλάξει.

      Τα energy δεν φθείρονται με τπτ, γιαυτό και τα προτιμάνε αρκετά οι ταρίφες. Στα 6 χρόνια βέβαια έχουν γίνει κούτσουρα αν δεν στεγάζεται σε κλειστό γκαράζ το αμάξι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        Όντως, είναι ρεαλιστική αυτή η ημερομηνία.
        Πωω 5 ετών είναι

        Κοντά στα 6 τα αλλάζω περίπου, ειδικά το συγκεκριμένο energy ήταν και σε καλούτσικη κατάσταση όταν το είχα αλλάξει.

        Τα energy δεν φθείρονται με τπτ, γιαυτό και τα προτιμάνε αρκετά οι ταρίφες. Στα 6 χρόνια βέβαια έχουν γίνει κούτσουρα αν δεν στεγάζεται σε κλειστό γκαράζ το αμάξι.

        ουτε ενερτζι δε βαζουν πλεον...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestis-d last edited by

          Γιατι τα energy δε φθειρονται αφου ειναι πολυ μαλακα???

          Εγω εχω στο δικο μου energy με δεικτη Η. Ολα ειναι 1 χρονου, αλλα το δεξι πισω επειδη τρυπησε ειναι 6 μηνων.
          Η διαφορα στην φθορα μεταξυ των 2 πισω φαινεται πολυ εντονα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Δεν έχουν μαλακή γόμα, μαλακό σκελετό έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Δεν έχουν μαλακή γόμα, μαλακό σκελετό έχουν.

              Δεικτη φθοράς 420; Track day special tyres!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:

                Όντως, είναι ρεαλιστική αυτή η ημερομηνία.
                Πωω 5 ετών είναι

                Κοντά στα 6 τα αλλάζω περίπου, ειδικά το συγκεκριμένο energy ήταν και σε καλούτσικη κατάσταση όταν το είχα αλλάξει.

                Τα energy δεν φθείρονται με τπτ, γιαυτό και τα προτιμάνε αρκετά οι ταρίφες. Στα 6 χρόνια βέβαια έχουν γίνει κούτσουρα αν δεν στεγάζεται σε κλειστό γκαράζ το αμάξι.

                Τα συγκεκριμένα έχουν γίνει 3 φορές μεταξύ αυτοκινήτων της οικογένειας.
                Πρόπερσι, λόγω ακινησίας, είχαν ξεραθεί και γλυστρούσαν σαν σαπούνι.
                Μετά από ένα ταξίδι στη Λαμία και αρκετές βόλτες στην μεγάλη αλάνα στο Μαραθώνα, συνήλθαν
                Υπολογίζω να αντέξουν 2 χρόνια ακόμα

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antoniskar last edited by

                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                  Όντως, είναι ρεαλιστική αυτή η ημερομηνία.
                  Πωω 5 ετών είναι

                  Κοντά στα 6 τα αλλάζω περίπου, ειδικά το συγκεκριμένο energy ήταν και σε καλούτσικη κατάσταση όταν το είχα αλλάξει.

                  Τα energy δεν φθείρονται με τπτ, γιαυτό και τα προτιμάνε αρκετά οι ταρίφες. Στα 6 χρόνια βέβαια έχουν γίνει κούτσουρα αν δεν στεγάζεται σε κλειστό γκαράζ το αμάξι.

                  Τα συγκεκριμένα έχουν γίνει 3 φορές μεταξύ αυτοκινήτων της οικογένειας.
                  Πρόπερσι, λόγω ακινησίας, είχαν ξεραθεί και γλυστρούσαν σαν σαπούνι.
                  Μετά από ένα ταξίδι στη Λαμία και αρκετές βόλτες στην μεγάλη αλάνα στο Μαραθώνα, συνήλθαν
                  Υπολογίζω να αντέξουν 2 χρόνια ακόμα

                  Ναι αν τους βάζεις πολλά χιλιόμετρα πάνω είναι πάντα αξιόπιστα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rx8_drifter last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                    Όντως, είναι ρεαλιστική αυτή η ημερομηνία.
                    Πωω 5 ετών είναι

                    Κοντά στα 6 τα αλλάζω περίπου, ειδικά το συγκεκριμένο energy ήταν και σε καλούτσικη κατάσταση όταν το είχα αλλάξει.

                    Τα energy δεν φθείρονται με τπτ, γιαυτό και τα προτιμάνε αρκετά οι** ταρίφες με αβένσις **. Στα 6 χρόνια βέβαια έχουν γίνει κούτσουρα αν δεν στεγάζεται σε κλειστό γκαράζ το αμάξι.

                    μόλις συνειδητοποίησα ότι τα έχω πάνω 5 χρόνια κι έχουν κάνει πάνω απο 100.000 χλμ

                    εδιτ, λάθος υπολογισμός
                    τέσσερα χρονια, αλλά τα τελευταία 3 είχαν και σκάτζα με τα χειμερινά, αρα γύρω στ 70.000

                    είπα κι εγώ, τόσο χάρος είμαι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kapami last edited by

                      Energy 4ετίας με 70.000χλμ

                      αν σκεφτώ ότι τα Energy ολοκαίνουρια είχαν πρόσφυση συγκρίσιμη με σαπούνι σε βρεγμένη μπανιέρα, τότε αυτά πρέπει να έχουν μηδενίσει τις τριβές εξ ολοκλήρου Η κατανάλωση του αυτοκινήτου που τα φοράει πρέπει να προέρχεται καθαρά και μόνο από θερμικές απώλειες του μοτέρ και αεροδυναμική αντίσταση

                      Πάντως ακόμα θυμάμαι το πως με χάλασε όταν περνώντας από energy σε sportcontact2 ανέβηκε η κατανάλωση 0.5 με 1 λίτρο στα 100χλμ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        συνεχιζω να λατρευω τα r1r μου ακομη και αν το αμαξι μου δεν εχει τα Potentials για φουλ αξιοποιηση τους!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapami last edited by

                          Σκέφτομαι να δοκιμάσω τα Vredestein Ultrac Cento σε 205/55/16, υπάρχει καμιά σχετική εμπειρία;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nidosan last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                            ...
                            ...
                            Ερώτηση [για να μην κάνω ξεχωριστό ποστ] προς όποιον είχε τα Υokohama S-Drive και βρήκε κάτι αισθητά καλύτερο (=όχι καλύτερο επειδή όταν τα άλλαξε τα είχαν φτύσει - είναι αρκετοί αυτοί που μπερδεύονται!)... Γύρω στο καλοκαίρι λέω να βρω αντικαταστάτη των S-Drive που έχω φορέσει το δικό μου (σε 205/40R17) καθώς θα έχει έρθει η ώρα τους. Μου αρέσουν όσον αφορά την προοδευτικότητα και φιλικότητά τους, από αντοχή μια χαρά, σε γερή βροχή μια χαρά, αλλά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σε απόλυτη πρόσφυση.

                            Αισθητά καλύτερο δεν έχω βρει. Τα Exalto ίσως να είναι πιο 'all around' ελαστικό και νομίζω πιο προοδευτικά στο βρεγμένο.
                            Αν τα βρεις σε καλή τιμή τα s drive (γιατί εγώ δεν τα έβρισκα) άνετα τα ξαναβάζεις.
                            Για την ιστορία έχω δοκιμάσει και τα Goodyear F1 πoυ είχε από το εργοστάσιο (επίσης πολύ καλά αλλά φθείρονται πιο εύκολα, όπως και τα Exalto, τα S drive αντέχουν περισσότερο) καθώς και μια 4τραδα θυγατρικής της Goodyear (δε θυμάμαι όνομα) που ήταν πιο φτηνά αλλά το μετάνιωσα...

                            Παίζουν και τα ADVAN από Yokohama, αν βγαίνουν στις διαστάσεις μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                              Όντως, είναι ρεαλιστική αυτή η ημερομηνία.
                              Πωω 5 ετών είναι

                              Κοντά στα 6 τα αλλάζω περίπου, ειδικά το συγκεκριμένο energy ήταν και σε καλούτσικη κατάσταση όταν το είχα αλλάξει.

                              Τα energy δεν φθείρονται με τπτ, γιαυτό και τα προτιμάνε αρκετά οι** ταρίφες με αβένσις **. Στα 6 χρόνια βέβαια έχουν γίνει κούτσουρα αν δεν στεγάζεται σε κλειστό γκαράζ το αμάξι.

                              μόλις συνειδητοποίησα ότι τα έχω πάνω 5 χρόνια κι έχουν κάνει πάνω απο 100.000 χλμ

                              εδιτ, λάθος υπολογισμός
                              τέσσερα χρονια, αλλά τα τελευταία 3 είχαν και σκάτζα με τα χειμερινά, αρα γύρω στ 70.000

                              είπα κι εγώ, τόσο χάρος είμαι

                              Ενώ με 70Κ είσαι λιγότερο χάρος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                Παίζουν και τα ADVAN από Yokohama, αν βγαίνουν στις διαστάσεις μου.

                                Ευτυχώς δεν βγαίνουν στη διάστασή σου, τουλάχιστον έτσι λέει το επίσημο ελληνικό σάιτς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Είναι τα ίδια με τα δικά σου ή μήπως για 17αρες έχει άλλα;
                                  Advan πρέπει να φορούσε σε 18αρα το lancer που είχαμε πάρει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    2 εκδόσεις έχει, η 16αρα του εξωτερικού και η 17αρα είναι ADVAN Sport σειρά με το ίδιο πέλμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Είναι τα ίδια με τα δικά σου ή μήπως για 17αρες έχει άλλα;
                                      Advan πρέπει να φορούσε σε 18αρα το lancer που είχαμε πάρει

                                      Σε EVO τα είχα 'γνωρίσει' κι εγώ, αλλά νομίζω πως έχετε δίκιο, δεν τα βλέπω σε 205/40R17...
                                      (ντάξει, και τα S-Drive που φοράω Advan τα λέει, αλλά καμία σχέση)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lemon3 last edited by

                                        @ popolaros
                                        Τα R1R που τα βρήκες; Στο βρεγμένο παλέυονται; Ψάχνω ή αυτά ή τα Potenza 050 Pole Position. Το πρόβλημα που έχω με τα λάστιχα γενικά είναι ότι δεν τα φθείρω. Προσπαθώ να βρώ όσο γίνεται πιο μαλακά. Τι στα διάλα, τόσο κουλός είμαι;
                                        Για απόδειξη έχω continental sc3 που άλλοι τα τρώνε για πρωινό, με 90000 χλμ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          κι άλλος button, γιατί κι εγώ είμαι ένας από αυτούς που γενικά, δεν τρώω λάστιχο .... P7 σαν καινούρια τα πέταξα γιατί ήταν άθλια. PE2, μετά από 15.000χλμ είναι σαν καινούρια ....

                                          τώρα τα R1R, είναι πιο hardcore από τα 050Α. Δες και τα HANKOOK RS2 Z 212.
                                          όσοι έχουν δοκιμάσει r1r σε clio3RS, δεν μου έχουν μεταφέρει θετικά σχόλια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                                            @ popolaros
                                            Τα R1R που τα βρήκες; Στο βρεγμένο παλέυονται; Ψάχνω ή αυτά ή τα Potenza 050 Pole Position. Το πρόβλημα που έχω με τα λάστιχα γενικά είναι ότι δεν τα φθείρω. Προσπαθώ να βρώ όσο γίνεται πιο μαλακά. Τι στα διάλα, τόσο κουλός είμαι;
                                            Για απόδειξη έχω continental sc3 που άλλοι τα τρώνε για πρωινό, με 90000 χλμ

                                            Δε μπορείς να φας τα Κοντι και θες να βάλεις Μπριτζε ή Τόγιο; Αν το κάνεις αυτό, πρώτα θα διαλύσει το αυτοκίνητο και μετά τα λάστιχα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 209 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr