Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 583
    • 584
    • 585
    • 586
    • 587
    • 939
    • 940
    • 585 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    138376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vartan last edited by

      Ορέστη λογικά τα Efficient Grip που έχει το Fluence πρέπει να είναι της προηγούμενης γενιάς εκτός αν κάνω λάθος.
      Έχει βγάλει νέα γενιά πλέον την οποία θέλω να δοκιμάσω είναι η αλήθεια.
      Για τα Εcopia 150 δεν έχω άποψη να εκφέρω,αλλά έχει και καλύτερα λάστιχα η Bridgestone από όσο ξέρω.
      Στο C3 πάντως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα Pirelli P1 τα οποία έχουν ήδη 43000 χλμ αλλά παρόλα αυτά είναι σε σχετικά καλή κατάσταση και το αυτοκίνητο μόνο στις υψηλές ταχύτητες πια δεν το αισθάνομαι τόσο σίγουρο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ohristou last edited by

        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

        Παιδια τα brisgestrone EP150 Ecopia τα έχει βαλει κανεις; Ειναι τα 'οικολογικα' της Bridge. Εντυπωσεις; ειναι σκληρα σαν τα κλασικα bridgestone;

        Aυτα τα λαστιχα δεν τα εχει βαλει κανενας;

        καλό θα ήταν να μην βάλεις ούτε εσυ λοιπόν οικολογικά λάστιχα.......

        Σε διασταση 185/55/15Η μόνο σε οικολογικα λαστιχα μπορω να κοιταξω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης ohristou έγραψε:

          Παιδια τα brisgestrone EP150 Ecopia τα έχει βαλει κανεις; Ειναι τα 'οικολογικα' της Bridge. Εντυπωσεις; ειναι σκληρα σαν τα κλασικα bridgestone;

          Aυτα τα λαστιχα δεν τα εχει βαλει κανενας;

          καλό θα ήταν να μην βάλεις ούτε εσυ λοιπόν οικολογικά λάστιχα.......

          Σε διασταση 185/55/15Η μόνο σε οικολογικα λαστιχα μπορω να κοιταξω.

          Σε μια σύντομη ματιά είδα οτι στη διάσταση σου έχεις απεριοριστες επιλογές σε μάρκες και χρήματα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vartan last edited by

            Και εγώ αυτό ξέρω ότι αυτή διάσταση έχει πολλές επιλογές!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης vartan έγραψε:
              Και εγώ αυτό ξέρω ότι αυτή διάσταση έχει πολλές επιλογές!!

              Να υποθεσω οτι ο λαστιχας του, τον ''καθοδηγεί '';;;;;;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ohristou last edited by

                Για σκληρα ελαστικα λοιπόν τι προτεινετε; Στην περιοχη εχω χαλια δρομους οντας αναγκασμενος να παω και σε χωμα καποιες φορες. Με τα κοντινεταλ μεσα σε ενα χρονο ειναι το δευτερο λαστιχο που μου σκαει επομενως αν και ειμαι ευχαριστημενος με την αποδοση του δεν μπορω να συνεχισω. Τωρα φοραγα continetal premium contact 5. Συνάμα θελω και οικονομια καυσιμου και αντοχη γιατι κινουμαι καθημερινα σε εθνικη οδο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  δες bringestone ER300,toyo CF2.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    ohristou last edited by

                    Pirelli P1 Cinturato τι λεει. To Bridgestone ER300 ειναι αρκετα παλιο και στα τελευταια του οποτε δεν το βλεπω. Και εχει και αυξημενη καταναλωση σε σχεση με τα νεας γενιας ελαστικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xeno last edited by

                      νομίζω ότι το TURANZA T001 http://www.bridgestone.gr/elastika/epibatika-4x4-and-emiphortega/therina-elastika/epibatika/tourismos/turanza-t001# είναι η συνέχεια του ER300. Ας με διορθώσουν οι ειδικοί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Όντως είναι η συνέχεια του ER300,αλλά...καμμία σχέση μεταξύ τους!!!!!πιο μαλακή γόμα(βγάζει αρκετά λιγότερα χλμ.)και το πλαινό του έχει μαλακώσει...εν ολίγοις,δεν έχει το'τιμόνι' του 300!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opc last edited by

                          Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                          Όντως είναι η συνέχεια του ER300,αλλά...καμμία σχέση μεταξύ τους!!!!!πιο μαλακή γόμα(βγάζει αρκετά λιγότερα χλμ.)και το πλαινό του έχει μαλακώσει...εν ολίγοις,δεν έχει το'τιμόνι' του 300!!

                          Από την άλλη σαφώς λιγότερα χαζό σπινιαρίσματα και επέμβαση του ABS σε συνθήκες πολης (λίγα χμλ/ώρα) και πολύ πιο ήσυχο στο ταξίδι. Μια χαρά και στη βροχή επίσης! Για αντοχή στο χρόνο & χλμ δεν έχω άποψη μιας και στο αμάξι που φορέθηκαν δεν κάνει πάνω από 4.000/έτος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestis-d last edited by

                            Aν δεν εχει προβλημα απο καροδρομους, δε νομιζω να θελει κανεις να φοραει το ER300 στο αυτοκινητο του. Υπαρχουν και καλυτερα λαστιχα. (απο λαστιχο, κι οχι απο πετρα! )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              peterpan last edited by

                              ποια ειναι η διαδικασια για να αλλαξουμε ζάντες στο αυτοκίνητο?
                              σηκώνουμε το αμάξι στη ράμπα, βάζουμε νεκρά κ αφήνουμε το χειρόφρενο ελεύθερο/χαλαρό?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                ποια ειναι η διαδικασια για να αλλαξουμε ζάντες στο αυτοκίνητο?
                                σηκώνουμε το αμάξι στη ράμπα, βάζουμε νεκρά κ αφήνουμε το χειρόφρενο ελεύθερο/χαλαρό?

                                Και ταχύτητα και/ή χειρόφρενο να έχεις βάλει δεν αλλάζει κάτι αν το έχεις σηκώσει όλο,αλλωστε πισωκίνητο έχεις και το χειρόφρενο πισω πιάνει.Αν το σηκώσεις ρόδα -ρόδα βάλε και τα δύο για να μην εχεις φόβο ότι θα φύγει απο το γρύλο.

                                Βάλε και λίγο γρασο εκει που η ζάντα ακουμπάει στο άκρο καθώς και στο σπείρωμα των μπουλωνιών για να μην κολλήσουν απο τα αλάτια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Βεβαια λασκαρεις μπουλωνια απο πριν.

                                  Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    peterpan last edited by

                                    Το ρωτάω γιατί πέρυσι θυμάμαι πως ένας Γερμανός μου είχε πει να τσιτώσω το χειρόφρενο κ μετά τις έσφιξε...

                                    Σήμερα άλλαξα τις ζάντες σε έναν Έλληνα κ απλώς το σήκωσε στη ράμπα κ τις πέρασε. Αλλά νομίζω πως κάτι σαν να φρενάρει ελάχιστα το αμάξι, κ πως όταν κατέβηκα μύρισε από τον πίσω άξονα κάτι σαν ταλαιπωρημένο τακάκι ή λάστιχο-καοτσούκ...

                                    Και αναρωτιέμαι μήπως έγινε κάτι κ κάτι βρίσκει κανένα χειρόφρενο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                      Το ρωτάω γιατί πέρυσι θυμάμαι πως ένας Γερμανός μου είχε πει να τσιτώσω το χειρόφρενο κ μετά τις έσφιξε...

                                      Σήμερα άλλαξα τις ζάντες σε έναν Έλληνα κ απλώς το σήκωσε στη ράμπα κ τις πέρασε. Αλλά νομίζω πως κάτι σαν να φρενάρει ελάχιστα το αμάξι, κ πως όταν κατέβηκα μύρισε από τον πίσω άξονα κάτι σαν ταλαιπωρημένο τακάκι ή λάστιχο-καοτσούκ...

                                      Και αναρωτιέμαι μήπως έγινε κάτι κ κάτι βρίσκει κανένα χειρόφρενο...

                                      αν το χεοροφρενο πιανει με σιαγωνες σε ταμπουρο ή στο εσωτερικο μερος της δισκοπλακας καλο θα ειναι οταν σφιγγουμε τους τροχους να εχουμε λυμενο το χειροφρενο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                        Το ρωτάω γιατί πέρυσι θυμάμαι πως ένας Γερμανός μου είχε πει να τσιτώσω το χειρόφρενο κ μετά τις έσφιξε...

                                        Σήμερα άλλαξα τις ζάντες σε έναν Έλληνα κ απλώς το σήκωσε στη ράμπα κ τις πέρασε. Αλλά νομίζω πως κάτι σαν να φρενάρει ελάχιστα το αμάξι, κ πως όταν κατέβηκα μύρισε από τον πίσω άξονα κάτι σαν ταλαιπωρημένο τακάκι ή λάστιχο-καοτσούκ...

                                        Και αναρωτιέμαι μήπως έγινε κάτι κ κάτι βρίσκει κανένα χειρόφρενο...

                                        για να καταφέρει να μυρίσει......θα πρέπει να φέρνει γύρες το αεροπίστολο μαζί με το λαστιχά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                          Το ρωτάω γιατί πέρυσι θυμάμαι πως ένας Γερμανός μου είχε πει να τσιτώσω το χειρόφρενο κ μετά τις έσφιξε...

                                          Σήμερα άλλαξα τις ζάντες σε έναν Έλληνα κ απλώς το σήκωσε στη ράμπα κ τις πέρασε. Αλλά νομίζω πως κάτι σαν να φρενάρει ελάχιστα το αμάξι, κ πως όταν κατέβηκα μύρισε από τον πίσω άξονα κάτι σαν ταλαιπωρημένο τακάκι ή λάστιχο-καοτσούκ...

                                          Και αναρωτιέμαι μήπως έγινε κάτι κ κάτι βρίσκει κανένα χειρόφρενο...

                                          Για κοίτα μήπως τα λάστιχα βρίσκουν στους θόλους ή στην ανάρτηση.Είναι στις σωστές διαστάσεις;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasvo last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            Το ρωτάω γιατί πέρυσι θυμάμαι πως ένας Γερμανός μου είχε πει να τσιτώσω το χειρόφρενο κ μετά τις έσφιξε...

                                            Σήμερα άλλαξα τις ζάντες σε έναν Έλληνα κ απλώς το σήκωσε στη ράμπα κ τις πέρασε. Αλλά νομίζω πως κάτι σαν να φρενάρει ελάχιστα το αμάξι, κ πως όταν κατέβηκα μύρισε από τον πίσω άξονα κάτι σαν ταλαιπωρημένο τακάκι ή λάστιχο-καοτσούκ...

                                            Και αναρωτιέμαι μήπως έγινε κάτι κ κάτι βρίσκει κανένα χειρόφρενο...

                                            Για κοίτα μήπως τα λάστιχα βρίσκουν στους θόλους ή στην ανάρτηση.Είναι στις σωστές διαστάσεις;

                                            …πιθανό και τα αυτοκόλλητα της ζυγοστάθμισης να βρίσκουν στο δισκόφρενο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 583
                                            • 584
                                            • 585
                                            • 586
                                            • 587
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 585 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr