-
Σε ευχαριστω! Γαλλακι καθαροαιμο δηλαδη!:-)
diesel 90αρι dynamic ειναι σε λευκο με ηλιοροφη κ μαυρη ζαντα.
Ενα μηνα μετα την παραγγελια μου παντως το φτιαξανε.
Τωρα η αντιπροσωπεια υπολογιζει να ειναι εδω αρχες Οκτωμβρη...
Ελπιζω να εννοουν να εχει περασει κ τελωνειο τοτε -
Τιμές και εξοπλισμός για το Clio IV Estate:
http://www.renault.com.gr/cars/newclioe ... pment.html
1.2 16V 75 HP AUTHENTIC 12990
0.9 TCE 90 HP EXPRESSION 14650
0.9 TCE 90 HP DYNAMIC 15800
1.5 DCI 75 HP EXPRESSION 16600
1.5 DCI 90 HP EXPRESSION EDC 19250
1.5 DCI 90 HP DYNAMIC 18590Και σε έκδοση με το DCi 90 EDC.
-
Αυτό το ρημάδι με τον 120άρη και το EDC θα το φέρουν ποτέ... ;
-
Εσύ πήρες αμάξι.Τι κόφτεσαι?
Και να έρθει δε θα το παρει και κανείς αρα ας μη το φέρουνε καν
Αφού ένα μοτερ που στα ιδια κυβικά όλοι οι υπόλοιποι έχουν αντιστοιχο στη Renault το βάζουν σε μια και καλα σπορ έκδοση και μόνο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο νταξ.
και λιγο είναι -
Γι' αυτό το GT λέτε?
Τα reviews δεν λένε καλά λόγια για την λειτουργία του EDC οπότε μη μπουν στον κόπο καν να το φέρουν.Το μόνο που με ενοχλεί εξαρχής στο Clio είναι που το πουλάνε με τον 1,5d στα 75 και 90 άλογα, στην πλέον φιμωμένη του μορφή ...
-
Νταξ καλα στο diesel (όταν με το καλο) έρθει το 105 δεν θα υπαρχει θεμα αλλα τώρα μονο 0.9 με 90?
Πλουραλισμός στην επιλογή κινητηρα -
Πάντως στην Ελλάδα 9 στα 10 που πωλούνται είναι 1.5 DCi 90 hp. Οτι άλλο και να προστεθεί θα παραμείνει η πιο καλοπουλημένη έκδοση για τα ελληνικά δεδομένα ως έχουν.
-
Και το 0,9 μια χαρά είναι. Ειδικά για κάποιον που θέλει ένα αμάξι για να κάνει όχι κανένα τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων, και παράλληλα θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο σχετικά με το που θα γεμίσει με καύσιμο.
-
Ναι δεν διαφωνουμε σ' αυτο απλα έπρεπε να υπαρχει και μια έκδοση βενζινη χωρις σπορ πακέτα κτλ όπως το προηγουμενο 1.2 tce σε δυναμη και επιδόσεις.Τέσπα αναμένουμε (κάποια στιγμη 1.5 dci με 105) και κάτι λενε για 0.9 με 105 αλοτα.Είδωμεν.
-
Περιμένοντας το clio EDC diesel, βλέπω στο site οτι στην Ελλάδα φέρνουνε το αυτόματο diesel σε station και μάλιστα μόνο στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Το clio πώς και δεν εχει έρθει στη 5θυρη έκδοση ακόμα..?
-
Το clio iv μονο 5 πορτο ειναι!!!
Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο φίλος απ' ό,τι κατάλαβα αναρωτιέται, γιατί δεν έχει έρθει το dci σαν 5θυρο με το EDC, παρά μόνο σαν Estate...
-
Θα έρθει, απλά το θέμα είναι πότε θα ξεκλειδώσουν τις παραγγελίες για Ελλάδα στη γραμμή παραγωγής. Πιστεύω μέσα στο 13 πάντως.
-
http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2013/09/2013_6.html
Χρόνια πρέπει να είχε η Renault να δει μοντέλο της στο top10 έστω σε απόδοση μήνα.
-
-
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ TOPIC. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ CLIO 1,5 ΜΕ ΤΑ 75 ΑΛΟΓΑ DIESEL. ΤΟ ΦΟΥΛΑΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 270 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΘΕΜΑΤΑΚΙ; Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ... ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ 'Ή ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΟΛΛΑΕΙ ΑΓΡΙΑ ...
-
Αστο λίγο να στρώσει η μέση κατανάλωση του γιατί με βάση αυτό σου υπολογίζει την αυτονομία. Ενδεχομένως να ισιώσει και τη στιγμή που θα ξαναβάλεις καύσιμο.
Μου το είχε κάνει κι εμένα σε clio iii. Μετά από μηδενισμό του trip και φουλάρισμα είχε στην αρχή κολλήσει στο φουλ αλλά αργότερα έπεσε απότομα και δούλευε κανονικότατα.
Σίγουρα δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Επίσης να ξέρεις ότι στα Renault αν βάλεις καύσιμο με ανοιχτή μηχανή μπορεί να τύχει να μην ανέβει ο ηλεκτρονικός δείκτης. Αλλά με το που βάλεις ξανά με σβηστή κι ελάχιστο καύσιμο επανέρχεται στη φυσιολογική του θέση. Γι'αυτό να σβήνεις όταν είσαι σε βενζινάδικο.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Αστο λίγο να στρώσει η μέση κατανάλωση του γιατί με βάση αυτό σου υπολογίζει την αυτονομία. Ενδεχομένως να ισιώσει και τη στιγμή που θα ξαναβάλεις καύσιμο.Μου το είχε κάνει κι εμένα σε clio iii. Μετά από μηδενισμό του trip και φουλάρισμα είχε στην αρχή κολλήσει στο φουλ αλλά αργότερα έπεσε απότομα και δούλευε κανονικότατα.
Σίγουρα δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Επίσης να ξέρεις ότι στα Renault αν βάλεις καύσιμο με ανοιχτή μηχανή μπορεί να τύχει να μην ανέβει ο ηλεκτρονικός δείκτης. Αλλά με το που βάλεις ξανά με σβηστή κι ελάχιστο καύσιμο επανέρχεται στη φυσιολογική του θέση. Γι'αυτό να σβήνεις όταν είσαι σε βενζινάδικο.
Σε ευχαριστώ.. είμαι πρωτάρα σε τέτοια θέματα ... απλά μου φαινότανε πολύ παράξενο ο δείκτης να μην κατεβαίνει ενώ το trip να αλλάζει τα στοιχεία. Να ρωτήσω και κάτι ακόμα...εγώ πότε θα βάλω πετρέλαιο όταν ο υπολογιστής ταξιδίου θα λέει λίγα χιλιόμετρα ή πρέπει να πέσει ο δείκτης; Για αυτό είμια λίγο μπερδεμένη...
-
Οταν μια από τις ενδείξεις μείνει χαμηλά βάλε καλού κακού μην σπρώχνεις. Χαχα! Και με τις μέρες λογικά θα ισιώσουν οι ενδείξεις και δεν θα έχεις τέτοια άγχη πιστεύω.
Επίσης μπορεί να συμβαίνει το εξής: επειδή δεν έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο η μέση κατανάλωση ακόμη φαίνεται υψηλά οπότε η αυτονομία σε km φαίνεται χαμηλή. Αυτό όσο γράφει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα αντιστρέφεται μέχρι να δείχνει τη πραγματική μέση. Σε φίλου clio iv όταν το παρέλαβε έδειχνε μέση 18 l/100km οπότε η αυτονομία έδειχνε πολύ μικρή, περίπου 100κάτι km. Τώρα που η μέση έχει πέσει στο 5 που είναι και φυσιολογικό νούμερο δείχνει και την ανάλογη φυσιολογική αυτονομία πολλών χιλιομέτρων. Αν θέλεις κοίταζε στο trip σου τι μέση δείχνει τώρα. Αν είναι πάνω από 5-6 τότε αυτό φταίει.
-
Το trip λέει μέση 5,4. Βέβαι η αλήθεια είναι ότι τα χιλιόμετρα είναι 270 αλλά το πάω πολύ χαλαρά για να 'στρώσει' έτσι λένε.. τέλος πάντων. (;) Εγώ μόλις δω στο trip να πέφτει θα βάλω... και ελπίζω... πολλά συστήματα που με δυσκολεύουν κοίτα εδώ , εκεί και παραπέρα. τέλος πάντων ελπίζω... Πάντως ευχαριστώ...
Renault Clio IV