-
Δεν το συνεχίζω και ακουλουθώ την συμβουλή του Thanou.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν το συνεχίζω και ακουλουθώ την συμβουλή του Thanou.Αρκεί να κατάλαβες που έχεις άδικο (τουλάχιστον σε ό,τι με αφορά).
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Μιζέρια βγάζεις όταν ζητάς εμμέσως να φορολογηθούν και οι χαμηλότερου κυβισμού για να γίνει λιγότερο άδικο για σένα.
Αν περιοριζόσουν στο μέτρο αυτό καθεαυτό δεν θα έλεγα τίποτα. Και δεν το κάνω γιατί έχω 1800 nidosan.Εαν πρεπει να βαλουμε πλατη με εισφορες στο κρατος να βαλουμε ολοι.Να βαζουν μονο συγκεκριμενοι ειναι αδικια.Αυτο υποστηριζω εγω και αυτο δεν ειναι μιζερια.
Προφανώς ο ορισμός της 'μιζέριας' σε κάποιες περιπτώσεις εξαρτάται από τα 'κυβικά'...
Να που είναι χρήσιμα σε κάτι.[EDIT]
Με τα περί μιζέριας πέρασε στο ντούκου το περί πιθανότητας επιβολής έκτακτης εισφοράς σε ιδιοκτήτες ΙΧ που έχουν καταθέσει πινακίδες και δε μπορούν πια να τα 'απολαύσουν'. Ίσως βέβαια και να μην άξιζε καν να σχολιαστεί μια τόσο σχιζοφρενική περίπτωση, αλλά όταν κάτι τέτοιο γράφεται σε ένα άρθρο.... -
To τεκμήριο (παράλογο or not) μπαίνει στην χρήση του αυτοκινήτου. Είτε λοιπόν έχεις πισίνα άδεια και δε τη χαίρεσαι, το αεροπλάνο παρακαρισμένο στον αεροδιάδρομο και δε πετάς, το αυτοκίνητο στο γκαράζ με τις πινακίδες στο υπουργείο...το τεκμήριο σου λέει ισχύει επειδή το αγόρασες και το χρησιμοποίησες.
Αυτό δε συζητάτε?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
To τεκμήριο (παράλογο or not) μπαίνει στην χρήση του αυτοκινήτου. Είτε λοιπόν έχεις πισίνα άδεια και δε τη χαίρεσαι, το αεροπλάνο παρακαρισμένο στον αεροδιάδρομο και δε πετάς, το αυτοκίνητο στο γκαράζ με τις πινακίδες στο υπουργείο...το τεκμήριο σου λέει ισχύει επειδή το αγόρασες και το χρησιμοποίησες.Αυτό δε συζητάτε?
πως το χρησιμοποιησες, αφού έχεις καταθέσει πινακίδες? αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, είναι πολύ παπαρες αν κ δε νομίζω, αφού φαινονται οι μήνες χρήσης στη δήλωση κ μάλιστα αν την κανεις ον λαιν σου βγαινουν αυτοματα
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
To τεκμήριο (παράλογο or not) μπαίνει στην χρήση του αυτοκινήτου. Είτε λοιπόν έχεις πισίνα άδεια και δε τη χαίρεσαι, το αεροπλάνο παρακαρισμένο στον αεροδιάδρομο και δε πετάς, το αυτοκίνητο στο γκαράζ με τις πινακίδες στο υπουργείο...το τεκμήριο σου λέει ισχύει επειδή το αγόρασες και το χρησιμοποίησες.
Αυτό δε συζητάτε?
πως το χρησιμοποιησες, αφού έχεις καταθέσει πινακίδες? αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, είναι πολύ παπαρες αν κ δε νομίζω, αφού φαινονται οι μήνες χρήσης στη δήλωση κ μάλιστα αν την κανεις ον λαιν σου βγαινουν αυτοματα
Γιατί πληρώνεις το τεκμήριο της περσινής χρονιάς. Του χρόνου, αν φέτος καταθέσεις πινακίδες, δε πληρώνεις εισφορά.
Φέτος δηλαδή πληρώσαμε για πέρσι κοκ.
Αν δε κάνω λάθος
-
ναι καλά το έχεις καταλάβει ρε συ.
απλά θα είναι τραγικό αν ισχύει η έκτακτη εισφορά κ το τεκμήριο ακόμα κ για τους μήνες που εχεις καταθέσει πινακίδες. Που προσωπικά δεν πιστεύω πως θα γίνει -
Η εισφορά ισχύει επί του τεκμηρίου και το τεκμήριο ισχύει επί των μηνών χρήσης. Για το 2011, η BMW μου έχει τεκμήριο 8800€. Αν ξαναβάλουν έκτακτη εισφορά για την χρήση του 11', θα πληρώσω 88000,05=440€ έκτακτη εισφορά.
Αν είχα καταθέσει πινακίδες τον Οκτώβριο, θα έπρεπε να πληρώσω 880010/12*0,05=366 € έκτακτη εισφορά.Αν εγώ παραδώσω πινακίδες στο τέλος του 11' , άρα έχω κάνει χρήση του αυτοκινήτου για όλο το 2011, και ξαναμπεί έκτακτη εισφορά, θα πληρώσω ΚΑΝΟΝΙΚΑ την έκτακτη εισφορά για το 2011, έστω κι αν το 2012 το έχω ακίνητο. Αυτό φυσικά είναι κανονικότατη αναδρομική φορολόγηση που νομίζω πως είναι παράνομη, αλλά δεν βαριέσαι...
Αυτά για να καταλαβαίνουμε για τι αλήτες μιλάμε.
-
Πρτοχτές πουλήθηκε η Ζ4 που είχα για ένα μήνα στο γκαράζ μου, και ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους ήταν και ένας πιασμένος γιατρός ο οποίος κοκορευόταν δημοσίως ότι δεν έχει πληρώσει ποτέ σήμα κυκλοφορίας. Έχει πάρει λέει ένα παπί που το έχει στο πίσω μέρος της αυλής του και πληρώνει γι'αυτό, αλλά κολλάει το σήμα μετά στο λίμο του.
Πρέπει να παίζει, γιατί αν δεν κάνω λάθος τσεκάρουν για τέλη κυκλοφορίας μόνο τη χρονιά που πας να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου και όχι και για τις προηγούμενες. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
τσεκάρουν για τέλη κυκλοφορίας μόνο τη χρονιά που πας να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου και όχι και για τις προηγούμενες.Μέχρι το 2005, ζητούσαν παραστατικά πληρωμής τελών των τελευταίων 5 ετών.
Σήμερα όχι, μόνο τρέχοντος έτους.
Αυτά που λέει ο πονηρογιατρός, προφανώς δεν στέκουν, πουλάει εξυπνάδα και άρα είναι ΒΛΑΚΑΣ.
Το ΙΧ του δεν είναι δηλωμένο πουθενά, στη φορολογική του δήλωση δεν το εμφανίζει, σαν αμάξι είναι στα 'αζήτητα', τέλη κάθε χρόνο δεν του έρχονται, τον επόμενο χρόνο δεν φαίνεται οτι δεν πλήρωσε για το συγκεκριμένο ενάριθμο ΙΧ τα τέλη του προηγουμένου έτους???
Εκτός αν το κρατάει 15-20 χρόνια και μετά το πάει για οριστική διαγραφή.
Μέγιστο 'ΦΙΔΙ' ο γιατρός! -
Αποκλείεται να το έχει δηλωμένο? Δε νομίζω ότι είναι δυνατό καταρχήν αυτό αφού η αγορά ή η μεταβίβαση οχήματος γίνεται ηλεκτρονικά. Προφανώς θα του έρχονται τα τέλη κάθε χρόνο με τα ΕΛΤΑ, αλλά πληρώνει μόνο αυτά του παπιού. Πες λοιπον ότι θα το κρατήσει 10 χρονάκια. Τα πρώτα 9 δεν θα πληρώσει τέλη παρά μόνο για το παπί, και την δέκατη και μόνο θα τα πληρώσει για να πάρει το μαγικό χαρτάκι της απόδειξης, θα το περάσει και από ΚΤΕΟ έχοντας την αποδειξούλα των τελών της δεκάτης χρονιάς στα χέρια του, και μετά θα το πουλήσει.
Δεν βλέπω να κολλάει πουθενά το κόλπο του.
Άλλος ξέρει τα διαδικαστικά για να κρίνει? -
αν πας να καταθέσεις πινακίδες προσωρινά ή μόνιμα κοιτάνε κ τα προηγούμενα έτη. Τώρα για να το πουλήσεις πηγαίνοντας στα ΚΕΠ, λογικά κάπως θα το κοιτάνε κ αυτό
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αποκλείεται να το έχει δηλωμένο? Δε νομίζω ότι είναι δυνατό καταρχήν αυτό αφού η αγορά ή η μεταβίβαση οχήματος γίνεται ηλεκτρονικά. Προφανώς θα του έρχονται τα τέλη κάθε χρόνο με τα ΕΛΤΑ, αλλά πληρώνει μόνο αυτά του παπιού. Πες λοιπον ότι θα το κρατήσει 10 χρονάκια. Τα πρώτα 9 δεν θα πληρώσει τέλη παρά μόνο για το παπί, και την δέκατη και μόνο θα τα πληρώσει για να πάρει το μαγικό χαρτάκι της απόδειξης, θα το περάσει και από ΚΤΕΟ έχοντας την αποδειξούλα των τελών της δεκάτης χρονιάς στα χέρια του, και μετά θα το πουλήσει.
Δεν βλέπω να κολλάει πουθενά το κόλπο του.Καμιά 20ριά σελίδες πριν είχε γραφτεί το παρακάτω, από το οποίο προκύπτει ότι η εφορία γνωρίζει ποιες χρονιές έχεις πληρώσει για πινακίδες κυκλοφορίας και ποιες όχι (ή δε γνωρίζει και πετάει άδεια να πιάσει γεμάτα
Σήμερα ξεκίνησα την διαδικασία απόσυρσης του αυτοκινήτου. **Χρειάζεται βεβαίωση τελών από την εφορία **
Πήγα. Και μου είπαν ότι χρωστάω τα τέλη του 2000.
73 ευρώ+73 το πρόστιμο.
Είπα αποκλείεται. Είμαι τυπικότατος.
Ο εφοριακός είπε «Ε, μπορεί να τα πληρώσατε αλλά να έγινε λάθος και να γράφτηκαν σε άλλο νούμερο. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξαναπληρώσετε…»
Μην πετάτε τις προηγούμενες αποδείξεις τελών!!!
Οσο άχρηστες και αν φαίνονται, τελικά δεν είναι!!! Στο φοβερά μηχανογραφημένο κράτος μας, κρατάμε και την χαρτούρα!! -
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα.Επομένως, ισχύει:
Μέγιστο 'ΦΙΔΙ' ο γιατρός!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα.Προσωπικά θα εντυπωσιαζόμουν αν πήγαινα να πάρω καινούργιο αμάξι Νοέμβριο μήνα και μου έλεγαν 'λοιπόν, για το σήμα της φετινής χρονιάς θα πληρώσετε τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, κι όχι και όλους τους προηγούμενους που δεν το κυκλοφορήσατε, γιατί αυτό θα ήταν άδικο'
Θα εντυπωσιαζόμουν αν τα τέλη 'κυκλοφορίας' ήταν όντως κυκλοφορίας και προσαρμοζόντουσαν σύμφωνα με το μέσο όρο της ΕΕ (κι ας είναι άλλο το ύψος των μισθών, η ανεργία, κλπ).
Θα εντυπωσιαζόμουν αν το τεκμήριο, εφόσον θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχει, προέκυπτε από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ και δεν ήταν ένα τελείως αυθαίρετο νούμερο που το αυξάνουν από τη μια χρονιά στην άλλη 40% γιατί έτσι τους βολεύει.
Θα εντυπωσιαζόμουν αν συμφωνούσαν ότι είναι εντελώς ηλίθιο να χώσουν 'έκτακτη εισφορά' σε κάποιον που το αμάξι του δεν πιάνει ούτε 5 χιλιάρικα, με την αιτιολογία ότι 'έχει Χ ή Ψ κυβικά ο κινητήρας του'.
Και πολλά ακόμη....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Προσωπικά θα εντυπωσιαζόμουν αν πήγαινα να πάρω καινούργιο αμάξι Νοέμβριο μήνα και μου έλεγαν 'λοιπόν, για το σήμα της φετινής χρονιάς θα πληρώσετε τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, κι όχι και όλους τους προηγούμενους που δεν το κυκλοφορήσατε, γιατί αυτό θα ήταν άδικο'Όπως γίνεται σε άλλες χώρες εδώ και χρόνια. Έχουμε μέλλον ακόμα για τέτοια.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα.
Προσωπικά θα εντυπωσιαζόμουν αν πήγαινα να πάρω καινούργιο αμάξι Νοέμβριο μήνα και μου έλεγαν 'λοιπόν, για το σήμα της φετινής χρονιάς θα πληρώσετε τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, κι όχι και όλους τους προηγούμενους που δεν το κυκλοφορήσατε, γιατί αυτό θα ήταν άδικο'
Θα εντυπωσιαζόμουν αν τα τέλη 'κυκλοφορίας' ήταν όντως κυκλοφορίας και προσαρμοζόντουσαν σύμφωνα με το μέσο όρο της ΕΕ (κι ας είναι άλλο το ύψος των μισθών, η ανεργία, κλπ).
Θα εντυπωσιαζόμουν αν το τεκμήριο, εφόσον θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχει, προέκυπτε από το ελάχιστο κόστος χρήσης ενός ΙΧ (ασφάλεια + τέλη κυκλοφορίας) και δεν ήταν ένα τελείως αυθαίρετο νούμερο που το αυξάνουν από τη μια χρονιά στην άλλη 40% γιατί έτσι τους βολεύει.
Θα εντυπωσιαζόμουν αν συμφωνούσαν ότι είναι εντελώς ηλίθιο να χώσουν 'έκτακτη εισφορά' σε κάποιον που το αμάξι του δεν πιάνει ούτε 5 χιλιάρικα, με την αιτιολογία ότι 'έχει Χ ή Ψ κυβικά ο κινητήρας του'.
Και πολλά ακόμη....
ψιλο-φιξντ.
-
Δεν μαλώνουμε εδώ για το αν πρέπει να πληρώσουμε όσοι εχουμε 2000 ή 1800.
Μαλώνουμε
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ..αυτο γραφω συνέχεια. Εκ των υστέρων ζητάνε 500 ευρω το χρόνο παραπάνω από την αρχική μας συμφωνία.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν μαλώνουμε εδώ για το αν πρέπει να πληρώσουμε όσοι εχουμε 2000 ή 1800.
Μαλώνουμε
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ..αυτο γραφω συνέχεια. Εκ των υστέρων ζητάνε 500 ευρω το χρόνο παραπάνω από την αρχική μας συμφωνία.
Το 500άρικο είναι το λιγότερο......Η αύξηση τών τεκμηρίων κατά 30% το 2011 σε σχέση με το 2010 και η αύξηση κατά 60% το 2012 σε σχέση με το 2011 είναι το πρόβλημα ενώ τα έσοδα έχουν μειωθεί κατά πολύ.
Τέλη κυκλοφορίας