-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Λεω να το κάνω 1100εγω μεχρι 1200 το φτανω, δεν ειναι κακα
Πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο να φας, το οποίο γνωρίζεις εξ'αρχής ότι είναι ακριβό.
νικο , το θεμα ειναι οτι το εστιατοριο δεν ηταν τοσο ακριβο τα λιγα χρονια πριν που πηραμε καποιοι τα αυτοκινητα μας..
(κι εσυ δηλαδη..)δεν ηταν mac, ηταν friday's , αλλα εφτασε να γινει Μεγαλη Βρετανια υπαρχει τεραστια διαφορα με το '07 και τα αυτοκινητα απο τοτε εχουν χασει πανω απο το 50% της αξιας τους
αλλιως τα υπολογιζαμε τοτε τα πραγματα και μια χαρα τα βγαζαμε περα
και φυσικα μην ξεχναμε τους φορους που πληρωθηκαν κατα την αγορα, τα καυσιμα , τη συντηρηση, τα ασφαλιστρα κτλ..
ποσο δηλαδη πρεπει να πληρωσουμε ενα διλιτρο αυτοκινητο σε αυτη τη χωρα?
οπως ειπε και ο volvozeus ειναι πλεον θεμα αξιοπρεπειας και οπως λεει και ο βασιλης για πολλους το επιπεδο ζωης συνεχως πεφτει..
ελπιζω να μην αναγκαστεις ποτε να πουλησεις το αυτοκινητο σου και σου ευχομαι συντομα να παρεις και καλυτερο, καποιοι ομως που το χουμε παρει αποφαση οτι τα 'παντρευτηκαμε' δε γινεται να συνεχισουμε να πληρωνουμε κερατιατικα για αυτοκινητα που σε λιγα χρονια θα θεωρουνται παλιατζουρες (ή ηδη ειναι παλιατζουρες για παρα πολλους) , ουτε θελουμε να τα σκοτωσουμε για ψιχουλα για να παρουμε μικροτερα
εκει πονταρουν αυτοι, οτι ειμαστε 'εγκλωβισμενοι' και καλο ειναι με καποιο τροπο να παρουν τα αρχιδια μας, οπως τα πηραν και με τους φορους καυσιμων
σιγουρα καποιοι δεν ειχαν επιλογη και πληρωνουν τα κερατα τους, ομως ειμαστε παρα πολλοι απ'οτι φαινεται που ειχαμε. καναμε λιγοτερα χλμ ή περισσοτερα με τα 2α μας αυτοκινητα (εγω προσωπικα πλεον χαλαω λιγοτερα ευρω απο το 2007 για βενζινη και κανω λιγοτερα απο τα μισα χλμ , γενικα χαλαω ελαχιστα πλεον, εχω γυρισει σε επιπεδο δημοτικου) και πηραν μεγαλοπρεπως τα αρχιδια μας, οπως βλεπουμε απο τα εσοδα του κρατους
ε ας τα παρουν κι εδω να ηρεμησουν, γιατι οταν αυτοι οι ανθρωποι νομοθετουν δε σκεφτονται ουτε υπολογιζουν τιποτα
ειναι δυσκολες οι εποχες, ας μπουν αυξησεις να πληρωσουμε κι εμεις που 'εχουμε' δε λεω οχι, αλλα οχι τετοια ξεφτιλα..
ηδη εχουμε περασει κατα πολυ το επιπεδο της ξεφτιλαςΟΛΟΙ οι κατοχοι των αυτοκινητων στην Ελλαδα χωρις πινακιδες πλεον βγαινουν στους δρομους και κυκλοφορουν κανονικα δημιουργωντας ενα χαος τετοιο στην Αστυνομια που πρακτικα σε μερικα λεπτα εχει χασει τον ελεγχο της καταστασης και το μονο που μπορει να κανει ειναι να παρατηρει παθητικα.
διαφωνω καθετα με αυτο, το να κυκλοφορει καποιος χωρις πινακιδα περα απο παρανομο ειναι και επικινδυνο (υπαρχει και το γεγονος οτι δεν εχουν ολοι καλυψη απο ανασφαλιστο)
απλα να μην κυκλοφορουν τα αυτοκινητα (οσοι εχουν αυτο το περιθωριο , εγω πχ εκτιμω οτι το εχω) , δεν υπαρχει λογος να φτασουμε στο απολυτο χαος
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο να φας, το οποίο γνωρίζεις εξ'αρχής ότι είναι ακριβό. Όλες τις άλλες φορές που είχες φάει είχες πληρώσει 10% λιγότερα, ας πούμε δηλαδή ότι πλήρωνες 150 ευρώ. Αυτή τη φορά, που πήγες πάλι να φας, ο λογαριασμός ήρθε 280 ευρώ. Ετοιμάζεσαι να πληρώσεις (δεν έχεις κι άλλη επιλογή), βγάζεις τα χρήματά σου, αλλά σου λένε ξαφνικά...'λάθος...τελικά είναι 210 ευρώ'. Πως θα σου φανεί?
Το παράδειγμα σου έχει περισσότερες τρύπες κι από σουρωτήρι.
Σύγκρινε το κόστος κατοχής (τέλη+ασφάλιστρα+τεκμήριο) πριν λίγα χρόνια με σήμερα; Δεν γνώριζες εξ'αρχής ότι είναι ακριβό, γιατί τότε δεν ήταν ακριβό!
Μα πως δε γνώριζες ότι ήταν ακριβό? Δεν γνώριζες ότι οτιδήποτε πάνω από 2λτ τα σκίζει το κράτος? Προφανώς και το γνώριζες. Το έγραφε το μενού! Εγώ θυμάμαι ότι το σκέφτηκα ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολύ πριν πάρω 2λτ και δε μιλάμε για 370 ευρώ τέλη...αυτά κάλλιστα μπορεί να γίνουν διπλάσια (και έγιναν). Μιλάμε για τεκμήρια (που ήρθαν πάλι), κατανάλωση, κόστος που χάνεται από την απαξίωση (ποτέ τα 2λτ δεν είχαν καλή μεταπώληση), συντήρηση κλπ.
Άρα γνώριζες ότι ήταν ακριβό και συνέχισες να πηγαίνεις στο ίδιο εστιατόριο (κρατώντας το αυτοκίνητο) και να παραγγέλνεις (ασφάλειες κλπ).
O wantone έχει δίκιο...δεν μας έβαλαν το πιστόλι στο κρόταφο να πάρουμε 2λτ αλλά και ότι μας βλέπουν οι 3λτ και γελάνε που συζητάμε για 300 ευρώ πάνω, ενώ αυτοί έχουν να πληρώσουν και 1.000 παραπάνω . Για τη κ@υλ@ μας το πήραμε και περιμέναμε (τουλάχιστον εγώ και γιαυτό δε πήρα 3λτ) τι θα συμβεί. Τι θα κάνω? Όπως λέει ο sv2...το κεφάλι κάτω και δουλειά στο φουλ, πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι αξίζεις τα χρήματα που παίρνεις.
Αλλά δε θα σηκωθώ από το εστιατόριο να φύγω...δεν είναι στο χαρακτήρα μου.
Γιώργο (qsi) από το 2009 άρχισε να φαίνεται το πράγμα. Τότε μάλιστα οι τιμές στα 2λτ δεν ήταν άσχημες, δεν τα σκότωναν τόσο, όσο τα σφάζουν σήμερα. Υπήρχε εκεί η επιλογή να το γυρίσεις στο σουβλάκι, σύμφωνα με το παράδειγμά μου . Προσωπικά εν γνώσει μου πήρα πάλι 2λτ το 2009. Αν κάποιος δεν μπορούσε να το συντηρήσει, είχε την επιλογή να το δώσει.
Τώρα πλέον είναι αργά και η χασούρα είναι δραματικά μεγαλύτερη από πριν και εκτός αν υπάρχει σοβαρή ανάγκη, για 300 ευρώ το χρόνο δεν αξίζει να το σκοτώσεις.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
προς τους unaware κροίσους των 2+ χιλιάδων κυβικών αυτοκινήτων.
μέχρι το χειμώνα έχετε 3-4 μήνες. ψάχτε το θέμα με τις πινακίδες εξωτερικού. συστήστε μια εταιρία ή δεν ξέρω και γω τι και θα σας έρθει όχι μόνο φτηνότερα αλλά και πολύ αποτελεσματικά σαν αντίδραση στη κυβερνητική χλεύη.
η αποταξινόμηση νομίζω μπορεί να γίνει για μια πενταετία και να ξαναπάρεις πινακίδες χωρίς να πληρώσεις ΕΤΤ όταν το ξαναφέρεις.Η αντίδρασή μου θα είναι να κοιτάξω να βγάλω από την δουλειά μου τα διπλάσια από την επιβάρυνση που θα προκύψει.
μάλλον διαφέρει στο καθένα το % της επιβάρυνσής, συγκρινόμενο με τα συνολικά του έσοδα.
διαφορετικά επηρεάζει μια αύξηση 1.000€ κάποιον με εισόδημα 10.000€
και κάποιον πχ, με 100.000€ -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν υπερδιπλασιαζεται γιατι κοστος κατοχης ειναι τελη κυκλ και η ασφαλεια που ειναι υποχρεωτικη....και τα ξεκάρφωτα τεκμήρια που ξαναήρθαν. Εξίσου εκτός πραγματικότητας με πριν φυσικά.
Η ασφαλεια οχι μονο δεν διπλαστιαστιηκε αλλα ειναι και μικρη στην Ελλαδα. Οποτε μην παραπονιεστε τοσο γιατι δεν ξερετε ποσο πληρωνουν αλλοι.
Ποιός σου είπε ότι δεν ξέρουμε πόσο είναι τα ασφάλιστρα έξω; Έχω πληρώσει και ασφάλιστρα στο εξωτερικό, θέλεις να αρχίσω να ψάχνω για παλιές αποδείξεις της State farm για να πειστείς ή να συνεχίσουμε στο θέμα μας;
Άρα γνώριζες ότι ήταν ακριβό και συνέχισες να πηγαίνεις στο ίδιο εστιατόριο (κρατώντας το αυτοκίνητο) και να παραγγέλνεις (ασφάλειες κλπ).
Κάθε επίσκεψη στο εστιατόριο είναι μεμονωμένη πράξη. Το αυτοκίνητο το αγοράζεις μια φορά και μετά ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ με αυτό. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έκαναν τους υπολογισμούς τους και τώρα βρέθηκαν προ εκπλήξεως εκτεθιμένοι και δεν μπορούν εύκολα να το ξεφορτωθούν. Δεν είναι εστιατόριο που αποφασίζεις να ξαναπάς, αλλά κάτι που έχεις στο όνομα σου και είσαι αναγκασμένος να πληρώνεις συνεχώς κάθε χρόνο μέχρι να το ξεφορτωθείς.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά δε θα σηκωθώ από το εστιατόριο να φύγω...δεν είναι στο χαρακτήρα μου...Και τι είναι στο χαρακτήρα σου Νίκο όταν σε κλέβουν, να γίνεις ο καλύτερός τους πελάτης?...
κανενας δεν υποχρεωθηκε να αγορασει αυτα τα κυβικα, μονος του το αποφασισε
Παιδιά, είναι τελείως άκυρο αυτό το σκεπτικό όταν το κράτος μας έχει αποδείξει ότι κάνει ό,τι γουστάρει. Ό,τι και να σου ξεσκίσουν στους φόρους, κανείς δε σε είχε υποχρεώσει να το πάρεις. Το πήρες όμως, διότι μπορούσες, και διότι πίστεψες ότι το κράτος επιτέλους άρσισε να σοβαρεύεται (βλ. κατάργηση παράλογων τεκμηρίων πριν μερικά χρόνια).
E, μην αρχίσουμε να βγάζουμε τα κόμπλεξ μας σε αυτόν που μπορούσε να πάρει αμάξι με 3.5 λίτρα, μπορούσε να το συντηρεί, να πληρώνει ασφάλεια και τέλη, και τώρα του λένε 'θα σε σκίσουμε αν θες να το κρατήσεις'. Αύριο μπορεί το ίδιο εύκολα να το πουν και σε αυτόν που πήρε 1.8 ή 1.6 - δεν είναι αυτός το πρόβλημα, Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
προς τους unaware κροίσους των 2+ χιλιάδων κυβικών αυτοκινήτων.
μέχρι το χειμώνα έχετε 3-4 μήνες. ψάχτε το θέμα με τις πινακίδες εξωτερικού. συστήστε μια εταιρία ή δεν ξέρω και γω τι και θα σας έρθει όχι μόνο φτηνότερα αλλά και πολύ αποτελεσματικά σαν αντίδραση στη κυβερνητική χλεύη.
η αποταξινόμηση νομίζω μπορεί να γίνει για μια πενταετία και να ξαναπάρεις πινακίδες χωρίς να πληρώσεις ΕΤΤ όταν το ξαναφέρεις.Η αντίδρασή μου θα είναι να κοιτάξω να βγάλω από την δουλειά μου τα διπλάσια από την επιβάρυνση που θα προκύψει.
Εσυ δεν εισαι που εβγαλες ιστορικες στη rolls ως αντιδραση στα παραλογα τελη + τεκμηρια???
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
προς τους unaware κροίσους των 2+ χιλιάδων κυβικών αυτοκινήτων.
μέχρι το χειμώνα έχετε 3-4 μήνες. ψάχτε το θέμα με τις πινακίδες εξωτερικού. συστήστε μια εταιρία ή δεν ξέρω και γω τι και θα σας έρθει όχι μόνο φτηνότερα αλλά και πολύ αποτελεσματικά σαν αντίδραση στη κυβερνητική χλεύη.
η αποταξινόμηση νομίζω μπορεί να γίνει για μια πενταετία και να ξαναπάρεις πινακίδες χωρίς να πληρώσεις ΕΤΤ όταν το ξαναφέρεις.Η αντίδρασή μου θα είναι να κοιτάξω να βγάλω από την δουλειά μου τα διπλάσια από την επιβάρυνση που θα προκύψει.
Εσυ δεν εισαι που εβγαλες ιστορικες στη rolls ως αντιδραση στα παραλογα τελη + τεκμηρια???
Ναι αλλά το έκανα σε ένα αυτοκίνητο που με τα βίας έκανε 100χλμ το χρόνο.Να σκεφτείς ότι από τότε που έβαλα ιστορικές δεν την έβαλα καν μπροστά.......
Για τα άλλα που τα κυκλοφορώ δεν τίθεται τέτοιο θέμα.Απλά καταθέτω κατά διαστήματα πινακίδες ώστε να κάνω διαχείρηση τεκμηρίου αφού μειωθήκανε σημαντικά τα έσοδα.Αλλά είμαι αισιόδοξος και θα τα ανεβάσω στο μέλλον .
-
Δυστυχώς στην έλλειψη δικής μας λογικής ζητάμε λογική απο το κράτος.
Είμαι αυστηρός και απόλυτος σ' αυτόν που μέχρι πριν 2 χρόνια μπορούσε να 'κρατήσει' τα 2500 κυβικά και τωρα διαμαρτύρεται. Και τότε ακριβά ήταν αλλά έβλεπε στιγμιαία το πορτοφόλι του.
Και πολύ σωστά λέει ο sv2, προσπαθείς με την δουλειά σου να 'μειώσεις' την αναπόφευκτη επιβάρυνση. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και τότε ακριβά ήταν αλλά έβλεπε στιγμιαία το πορτοφόλι του.δηλαδη εννοείς οτι τα 500€ πχ ειναι το ιδιο με τα 1700;
ή τα 370€ πριν 3 χρονια για τα διλιτρα ειναι το ίδιο με τα 1100;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Και τότε ακριβά ήταν αλλά έβλεπε στιγμιαία το πορτοφόλι του.
δηλαδη εννοείς οτι τα 500€ πχ ειναι το ιδιο με τα 1700;
ή τα 370€ πριν 3 χρονια για τα διλιτρα ειναι το ίδιο με τα 1100;
Δεν είναι το ίδιο βέβαια αλλά φυσικά και τότε τα 370€ ή τα 500€ πολλά ήταν, απλώς μήπως εμείς είχαμε χάσει την αίσθηση της αξίας τους?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η αντίδρασή μου θα είναι να κοιτάξω να βγάλω από την δουλειά μου τα διπλάσια από την επιβάρυνση που θα προκύψει.Ρε λεβέντες, πάμε για 7 νομά σ'ένα δωμα, παππούς γιαγιά παιδιά εγγόνια όλοι σε ένα δωμάτιο, δουλεύει ένας ταϊζει 6- δουλεύουν δύο ταϊζουν 12 και σας ενόχλησε το δίλιτρο;
Δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζετε;Είπαμε, οι Έλληνες έχουν ακόμα ένα σεβαστό (σε σύγκριση με το χρέος) ποσό σε ιδιωτικές καταθέσεις, το οποίο είναι ΤΟ ΜΟΝΟ που εγγυάται μια μικρή επιστροφή από τα χρέη. Τι σας κάνει εντύπωση; Θα μπορούσαν να επιβάλουν τέλη, δλδ, με αλφαβητική σειρά; Να μας ζυγίσουν και να μας πάνε με το κιλό; Τα κυβικά είναι εύκολο και απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος...
Ακολουθούν σπίτια και λοιπά περιουσιακά στοιχεία, να είστε βέβαιοι και εκεί θα τσούξει πολύ περισσότερο, γιατί εκεί οι γενικεύσεις θα είναι ακόμα πιο τσουβαλάτες!
Κάντε τις βολτούλες σας μέχρι το Δεκέμβρη, με κλειστό ραδιόφωνο και όσο πιο πολύ να τα ευχαριστηθείτε και αράξτε τα μετά στο χωριό....
Το 1997 το ίδιο έκανα με το 2λιτρο αμάξι μου που είχε τεκμήριο διπλάσιο από την τιμή αγοράς του. Ακόμα εκεί είναι... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και τότε ακριβά ήταν αλλά έβλεπε στιγμιαία το πορτοφόλι του.
δηλαδη εννοείς οτι τα 500€ πχ ειναι το ιδιο με τα 1700;
ή τα 370€ πριν 3 χρονια για τα διλιτρα ειναι το ίδιο με τα 1100;
Δεν είναι το ίδιο βέβαια αλλά φυσικά και τότε τα 370€ ή τα 500€ πολλά ήταν, απλώς μήπως εμείς είχαμε χάσει την αίσθηση της αξίας τους?
[quote='cosneo']
Πολλα ηταν, αλα οσα ηταν ηταν υπολογισμενα (απο τον αγοραστη)
σα να λεμε οτι πληρωνες τοτε 300€ ΔΕΗ στο σπιτι σου και τωρα σου λενε να πληρωσεις 1000€
και τα 300 πολλα δεν ηταν;
Οπως ειπωθηκε και παραπανω, καταργηθηκαν τα τεκμηρια (με βαρυγδουπες δηλωσεις περι μη χρησιμοτητας τους κλπ κλπ), γινοταν κουβεντα για ΕΞΟΡΘΛΟΓΙΣΜΟ των τελων...
οποτε ο υποψηφιος αγοραστης αγόραζε συμφωνα με τα γουστα του κι οχι κατευθυνομενα.
Το S-max στα 2500 κυβικα το εδιναν οσο το διλιτρο, το Kuga ηταν γτηνοτερο απο πολλα διλιτρα αντιστοιχα, καποιος εδω ηθελε να παρει διλιτρο μικρο ( fiesta ή 206) γιατι να τον υποχρεωσεις να το παρει στα 1400;
Ηταν μεγαλη απατη και γι'αυτο εκνευριζομαστε. (το κοκκινο ανθρωάκι σ'αυτους οχι σε σενα )
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
... οποτε ο υποψηφιος αγοραστης αγόραζε συμφωνα με τα γουστα του κι οχι κατευθυνομενα.Το S-max στα 2500 κυβικα το εδιναν οσο το διλιτρο, το Kuga ηταν γτηνοτερο απο πολλα διλιτρα αντιστοιχα, καποιος εδω ηθελε να παρει διλιτρο μικρο ( fiesta ή 206) γιατι να τον υποχρεωσεις να το παρει στα 1400;
Ηταν μεγαλη απατη και γι'αυτο εκνευριζομαστε. (το κοκκινο ανθρωάκι σ'αυτους οχι σε σενα )
Δεν αντιλέγω αλλά μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει και μια σκέψη ότι ... 'κάποιο λάκκο έχει η φάβα'.
Πάντα τα 2000 και τα 2500 κυβικά ήταν και πολλά και ακριβά. Και όταν έγιναν προσιτά σε τιμή ευκαιρίας άλλοι ήταν οι λόγοι που έγιναν και όχι το κράτος που αγαπάει και θέλει τον πολίτη του γρήγορο, σύγχρονο και ασφαλή.
Απλώς δεν θεωρώ τους συγκεκριμένους αγοραστές 'θύματα'. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και πολύ σωστά λέει ο sv2, προσπαθείς με την δουλειά σου να 'μειώσεις' την αναπόφευκτη επιβάρυνση.
ναι πχ, αν εισαι υπαλληλος ζητας μια βαρβατη αυξηση στο μισθο σου γιατι ανεβηκαν τα ΤΚ
και το αφεντικο σου, φυσικα στην δινει
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... οποτε ο υποψηφιος αγοραστης αγόραζε συμφωνα με τα γουστα του κι οχι κατευθυνομενα.
Το S-max στα 2500 κυβικα το εδιναν οσο το διλιτρο, το Kuga ηταν γτηνοτερο απο πολλα διλιτρα αντιστοιχα, καποιος εδω ηθελε να παρει διλιτρο μικρο ( fiesta ή 206) γιατι να τον υποχρεωσεις να το παρει στα 1400;
Ηταν μεγαλη απατη και γι'αυτο εκνευριζομαστε. (το κοκκινο ανθρωάκι σ'αυτους οχι σε σενα )
Δεν αντιλέγω αλλά μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει και μια σκέψη ότι ... 'κάποιο λάκκο έχει η φάβα'.
Πάντα τα 2000 και τα 2500 κυβικά ήταν και πολλά και ακριβά. Και όταν έγιναν προσιτά σε τιμή ευκαιρίας άλλοι ήταν οι λόγοι που έγιναν και όχι το κράτος που αγαπάει και θέλει τον πολίτη του γρήγορο, σύγχρονο και ασφαλή.
Απλώς δεν θεωρώ τους συγκεκριμένους αγοραστές 'θύματα'.θα εχεις την ιδια αποψη αραγε αν του χρονου αποφασισουν να κανουν το ιδιο στα 1600κκ?
γιατι να εισαι απολυτως βεβαιος οτι αν δεν πιασουν τα λεφτα που περιμενουν απο τα 2000κκ, του χρονου η κλιμακα θα κατεβει στα 1800 ή 1600...
-
Φυσικά και μπορεί να γίνει. Και τότε... και εγώ δεν θα πρέπει να λέω τον εαυτό μου 'θυμα'.
Αλλά δεν ξέχασα ποτέ τα χρόνια προ 25ετίας που τα οικογενειακά ήταν 1,2 κυβικά! -
δε θα τον λες θυμα, αλλα θα εισαι θυμα
-
Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία.
Αγάπη να υπάρχει. -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Άρα γνώριζες ότι ήταν ακριβό και συνέχισες να πηγαίνεις στο ίδιο εστιατόριο (κρατώντας το αυτοκίνητο) και να παραγγέλνεις (ασφάλειες κλπ).
Κάθε επίσκεψη στο εστιατόριο είναι μεμονωμένη πράξη.
Την κάθε επίσκεψη τη παρομοίασα με το ότι συνεχίζεις και κρατάς το αυτοκίνητο, χρόνο με το χρόνο ενώ γνωρίζεις ότι το κράτος είχε και πάντα θα έχει τη προδιάθεση τα 2λτ να τα θεωρεί (προφανώς και παράλογα) υψηλά κυβικά!
Συνεχίζεις να κρατάς δηλαδή κάτι που γνωρίζεις ότι θα σου κοστίσει. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να πιστεύει μετά το 2009 (δηλαδή 2 χρόνια πριν) ότι τα 2λτ δε θα τα πειράξει. Ξεχάσατε πότε τα τέλη των 2λτ πήραν την ανηφόρα?
Το αυτοκίνητο το αγοράζεις μια φορά και μετά ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ με αυτό. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έκαναν τους υπολογισμούς τους και τώρα βρέθηκαν προ εκπλήξεως εκτεθιμένοι και δεν μπορούν εύκολα να το ξεφορτωθούν. Δεν είναι εστιατόριο που αποφασίζεις να ξαναπάς, αλλά κάτι που έχεις στο όνομα σου και είσαι αναγκασμένος να πληρώνεις συνεχώς κάθε χρόνο μέχρι να το ξεφορτωθείς.
Όπως κανένας δεν σε υποχρεώνει να ξαναφάς στο ίδιο εστιατόριο, έτσι και δε σε υποχρεώνει να το κρατήσεις. Θα μπορούσε κάποιος που έβλεπε ότι δεν τον έπαιρνε το 2009 να το συντηρεί, να το πουλούσε που τα πράγματα δεν ήταν τόσο τραγικά όσο τώρα. Κρατώντας το όμως από το 2009 και μετά το παντρεύτηκε για τα καλά.
Τα τέλη σίγουρα θα ΞΑΝΑ-αλλάξουν και η μοναδική φόρμουλα που δεν έχουν χρησιμοποιήσει είναι βάσει ιπποδύναμης, οπότε νομίζω αυτό είναι το επόμενο.
Αλλά δε θα σηκωθώ από το εστιατόριο να φύγω...δεν είναι στο χαρακτήρα μου...
Και τι είναι στο χαρακτήρα σου Νίκο όταν σε κλέβουν, να γίνεις ο καλύτερός τους πελάτης?...
Ακριβώς!
Αλλά το'παμε Νίκο, εγώ όπως και οι υπόλοιποι που θα τα πληρώσουν (καθώς δεν έχουμε άλλη εναλλακτική δηλαδή πχ 2ο ή 3ο αυτοκίνητο, δεν ήμαστε δηλαδή προνομιούχοι) ήμαστε μλκες
Δεν μου έχεις απαντήσει. Εσύ τι αυτοκίνητο έχεις? Πόσα κυβικά και σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το θέμα?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η αντίδρασή μου θα είναι να κοιτάξω να βγάλω από την δουλειά μου τα διπλάσια από την επιβάρυνση που θα προκύψει.
μενεις Ιταλια η Γερμανια και δεν μου το ειπες να παμε για καφε;
Νομιζα πως ησουν Θεσσαλονικη...Σοβαρολογεις πως μπορει καποιος να κανει αυξηση του τζιρου και των κερδων του ετσι οπως ειναι σημερα τα πραγματα...; >Τι θα κάνω? Όπως λέει ο sv2...το κεφάλι κάτω και δουλειά στο φουλ, πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι αξίζεις τα χρήματα που παίρνεις.
Ελα φιλε μου και εσυ στο Μιλανο η στο Μοναχο εισαι;
Ποτε θα συναντηθουμε στο Κομο;και αν χασεις την δουλεια σου αν κλεισει η πολυεθνικη που δουλευεις μετα στο φουλ τι θα ειναι...;
η ;ειναι απλο κατι μεγαλοκαρχαριες με δουλιτσες κρατικες και οχι μονο εχουν συγκεντρωσει πελατεια και μαντρωνουν οποιον εχει κανενα φραγκο οποτε ο μικρομεσαιος και μεσαιος ειναι καταδικασμενος...
Την ιδια στιγμη αυτοι δεν πληρωνουν φορο και ολο κερδιζουν ενω τα παιρνουν απο εμας...ας εβαζε ενα 10% φορο στις Α.Ε. και θα σου ελεγα εγω... :metal
Τέλη κυκλοφορίας