-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν συνεχίσεις να κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με το μικρό δε νομίζω πως σε συμφέρει να προχωρήσεις στην εγκατάσταση.Πέρα από το ότι να τρυπήσω πατώματα και ιστορίες και να βάλει χέρι ο κάθε άσχετος χωρίς να γνωρίζω τι επίπεδο ασφάλειας (όλων των ειδών) προσφέρει αυτή η μετατροπή, δεν θα το έκανα ποτέ.
Το Βιταρα το εχει και το συντηρει ο πεθερος.
Τα χιλιομετρα τα κανω οταν παω για δουλειες κοινες.
Αυτο σιγουρα θα μπει σε ακινησια (ηδη πριν τα μετρα εψαχνε για κανα μικρο) και μαλλον θα χρησιμοποιειται σε αγροτικη οδοποιία.Αν αποσυρω τις πινακιδες του Σουμπαρου θα κανω καποια απο τα χιλιομετρα του με το μικρο.
Επισης θα παρει και τα χιλιομετρα του Βιταρα.Δεν θα ειναι και λιγα.
Αυτα με τα τωρινα δεδομενα, δεν ξερουμε τι θα γινει αυριο...
Ηδη τα χιλιομετρα του Σουμπαρου μειωθηκαν αρκετα κατα τον τελευταιο χρονο...
Σχετικα με τα προβληματα που λετε: Πρωτον δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραμματα με το αεριο και δευτερον το WagonR ειναι ΄πλεον μηδενικης αξιας, το 'μουλαρι' της οικογενειας
-
-
Βασίλη, καλό είναι όταν γράφεις κάποια πράγματα να τα γράφεις σωστά, αλλιώς δημιουργείς εντυπώσεις και εντάσεις από το πουθενά. Το εικονίδιο που έβαλα είχε να κάνει με τα 250 ευρώ λιγότερα που θα πληρωθούν, δες το λίγο. Όχι για το ύψος των τελών. Δεν χαίρομαι ΠΡΟΦΑΝΩΣ για το ύψος των τελών. Αν είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια πράγματα Βασίλη.
Άρα εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω. Τι ακριβώς είναι προκλητικό? Που θα πληρώσουμε 250 ευρώ λιγότερα απ’ότι υπολογίζαμε?
Με την ίδια λογική, θα μπορούσα κι εγώ να θεωρήσω προκλητικό ότι κάποιοι έχουν τη καβάτζα του 2ου αυτοκίνητου και έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν πινακίδες…κι εγώ θα πληρώσω 850 ευρώ για τα τέλη. Αυτό δεν είναι προκλητικό?
Σχετικά με το Picanto. Άλλο γράφω, άλλο απαντάς. Διάβασέ το πάλι.
Σχετικά με τις συνθήκες τις αγοράς. Σου γράφω ότι δε θα επηρεαστώ? Με 40% αυξημένα τέλη και κεφαλικό φόρο προφανώς και επηρεάζομαι. Τι να κάνω? Να γίνω φοροφυγάς? Να τα βάψω μαύρα? Θα τα πληρώσω γιατί δεν έχω άλλη επιλογή (για 59348η φορά). Που θέλεις να καταλήξεις? Με πιέζεις για τι πράγμα? Να το πουλήσω? Δε καταλαβαίνω το επιχείρημά σου!
Σχετικά με το εταιρικό. Λάθος θυμάσαι, δεν έχω εταιρικό (έχουμε pool cars, δηλαδή μένει στην εταιρία) και το 500 δεν είναι δικό μου. Είναι της γυναίκας μου και ΠΡΟΦΑΝΩΣ το χρησιμοποιεί για να πάει στη δουλειά της και να κάνει τις δικιές της δουλειές. Εναλλακτική δεν έχω, το είπα.-
Δεν προτείνω σε κανέναν να κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, ούτε πιέζω κάποιον για κάτι. Για τον εαυτό μου έγραψα ότι ενώ τα θεωρώ απαράδεκτα υψηλά τα τέλη, δεν έχω άλλη εναλλακτική και είμαι υποχρεωμένος να τα πληρώσω.
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα σ’αυτό?!
Άλλοι λοιπόν έχουν την εναλλακτική του «θείου στο εξωτερικό», άλλοι 2ο και 3ο αυτοκίνητο, άλλοι δέχονται να πάρουν το ρίσκο των ξένων πινακίδων και άλλοι δέχονται να το σκοτώσουν και να χάσουν πολλαπλάσια περισσότερα χρήματα από το να το κρατήσουν. Εγώ αφενός δεν μπορώ και αφετέρου δεν θέλω να κάνω τίποτα από τα παραπάνω για 850 ευρώ.
Δε καταλαβαίνω ρε γμτ ώρες, ώρες…τούρκικα μιλάω?
Συγνώμη για το ύφος…αλλά ρε Βασίλη διάβαζε καλύτερα τα ποστ μου και μη βγάζεις συμπεράσματα
-
Άστο τότε έχουμε όλοι οι υπόλοιποι το πρόβλημα και το βλέπουμε διαφορετικά.
Αν δεν σε πειράζει όμως, αυτή τη στιγμή συζητάμε πως θα αντιδράσουμε στα μέτρα αυτά και να απαλλαγούμε από τα καραγκιοζιλίκια τους. Αν θες να συνεισφέρεις στη συζήτηση και να προτείνεις κάτι καλώς. Αλλιώς άσε εμάς τα αγύριστα μυαλά να φάμε το κεφάλι μας όπως λες.
Φτάνει ρε παιδιά το προσωπικό, είναι βαρετό... Δεύτερη φορά που προειδοποιείστε [Mod]
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...για 850 ευρώ...930
-
Ρε πέφτουν από τον ουρανό τα χιλιάρικα
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.Είσαι σίγουρος ότι γίνεται να δηλωθεί μικρότερο μοτέρ και να πληρώνεις λιγότερα τέλη;
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Λεω να το κάνω 1100
-
Το σαξο δεν έβγαινε με τον χιλιαρη;
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.
Είσαι σίγουρος ότι γίνεται να δηλωθεί μικρότερο μοτέρ και να πληρώνεις λιγότερα τέλη;
Sent from my MB860 using smoke signals.
Εγώ δεν είμαι, αλλά με ποια λογική να απαγορεύεται να βάλεις ένα αν μη τι άλλο πιο οικονομικό μοτέρ (έστω και πιο αδύναμο) το οποίο εγκρίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής, ενώ να επιτρέπεται π.χ. το να μπει υγραέριο, που είναι πολύ μεγαλύτερη 'πατέντα'?
Αν μπορεί κάποιος να μας πει στα σίγουρα τι λέει ο νόμος...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το Βιταρα το εχει και το συντηρει ο πεθερος.Ελπίζω -για το καλό του- να είναι το 1600άρι και όχι το δίλιτρο...
Έψαχνα κάτι στ' αρχεία μου χτες και έπεσα πάνω σε μερικές παλιές φωτογραφίες του Vitara V6. Έχω ωραίες αναμνήσεις από αυτό, αλλά ευτυχώς δεν είναι στα χέρια μου τώρα...
Άρα εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω. Τι ακριβώς είναι προκλητικό? Που θα πληρώσουμε 250 ευρώ λιγότερα απ’ότι υπολογίζαμε?
Ωραία λογική! Φαντάζομαι ότι αν αύριο ανακοινώσουν τέλη κυκλοφορίας 100.000€ (sic) για τα δίλιτρα και αργότερα αναθεωρήσουν το νούμερο σε 10.000€ (sic) θα είσαι γεμάτος χαρά που 'κέρδισες' 90.000 ευρώ;
Άλλοι λοιπόν έχουν την εναλλακτική του «θείου στο εξωτερικό», άλλοι 2ο και 3ο αυτοκίνητο, άλλοι δέχονται να πάρουν το ρίσκο των ξένων πινακίδων και άλλοι δέχονται να το σκοτώσουν και να χάσουν πολλαπλάσια περισσότερα χρήματα από το να το κρατήσουν. Εγώ αφενός δεν μπορώ και αφετέρου δεν θέλω να κάνω τίποτα από τα παραπάνω για 850 ευρώ.
Bingo!
Λύσεις υπάρχουν, και έχουν προταθεί αρκετές. Άλλο αν η μια σου βρωμάει, η άλλη σου ξυνίζει κ.ο.κ. Φυσικά είναι δικαίωμα σου να κάνεις ό,τι κρίνεις εσύ σκόπιμο και δεν χρειάζεται να απολογηθείς σε εμένα ή οποιαδήποτε άλλο. Απλά το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι τα μέχρι στιγμής μέτρα απλώς δεν σε έχουν τσούξει αρκούντως για να κινηθείς προς τις εναλλακτικές λύσεις. Συγχαρητήρια (δεν ειρωνεύομαι) που έχεις ακόμα απόθεμα, μονάχα να εύχεσαι θα σου φτάσει και για του χρόνου...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Άρα εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω. Τι ακριβώς είναι προκλητικό? Που θα πληρώσουμε 250 ευρώ λιγότερα απ’ότι υπολογίζαμε?
δεν ειναι προκλητικο ειναι βλακωδες, γιατι αυτο που ξεχνας ειναι οτι θα δωσεις 300(?) παραπανω απο περυσι
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.
Είσαι σίγουρος ότι γίνεται να δηλωθεί μικρότερο μοτέρ και να πληρώνεις λιγότερα τέλη;
Sent from my MB860 using smoke signals.
Εγώ δεν είμαι, αλλά με ποια λογική να απαγορεύεται να βάλεις ένα αν μη τι άλλο πιο οικονομικό μοτέρ (έστω και πιο αδύναμο) το οποίο εγκρίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής, ενώ να επιτρέπεται π.χ. το να μπει υγραέριο, που είναι πολύ μεγαλύτερη 'πατέντα'?
Αν μπορεί κάποιος να μας πει στα σίγουρα τι λέει ο νόμος...
Έκδοση άδειας κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης λόγω αλλαγής κινητήρα
Η Υπηρεσία αυτή διεκπεραιώνεται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Αρμόδια Υπηρεσία
Προϋποθέσεις
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
Διαδικασία
Διάρκεια έκδοσης της πράξης
Κόστος
Διάρκεια ισχύος
ΣημείωσηΚατεβάστε το αντίστοιχο έντυπο της υπηρεσίας
Αρμόδια Υπηρεσία
Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.Προϋποθέσεις
-
α.Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.
β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. **
ε.Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
ι.) Το αυτοκίνητο με τονέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα πρός το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις
ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.* -
Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***
-
Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
- Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
*** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)Διαδικασία
Διάρκεια έκδοσης της πράξης
Εξαρτάται από την αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α.Κόστος
Διάρκεια ισχύος
Για αόριστο χρόνο.Δηλαδή το δίλιτρο μπορείς να το κάνεις 1.600αρι εφόσον υπάρχει κινητήρας από τον κατασκευαστή για ιδιου τύπου και προδιαγραφών μοντέλο;
-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Άρα εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω. Τι ακριβώς είναι προκλητικό? Που θα πληρώσουμε 250 ευρώ λιγότερα απ’ότι υπολογίζαμε?
δεν ειναι προκλητικο ειναι βλακωδες, γιατι αυτο που ξεχνας ειναι οτι θα δωσεις 300(?) παραπανω απο περυσι
Άλλοι βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο και άλλοι μισογεμάτο.
-
και τα μυαλά μας πονάνε
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στην αλητεία του κράτους , δεν γίνεται απλώς να σκύβεις το κεφάλι και να πληρώνεις. Γιατί είναι προφανές πως όσοι έχουμε στα χέρια μας δίλιτρο, το έχουμε παντρευτεί πλέον, γιατί αναβαθμιστήκαμε από απλοί μ@λάκες σε πλούσιους και φοροφυγάδες. Δεν υπάρχει καν διαφυγή δηλαδή, ακόμη και να θέλεις να το πουλήσεις, αν είσαι στην ανάγκη, δεν θα βρεθεί κανένας. Και τα 10Κ δεν θα τα πάρεις ποτέ , αν πουλάς 320 ή 120 ΣΗΜΕΡΑ στην Ελλάδα.Το πρόβλημα λοιπόν, δεν είναι το ύψος των τελών, αλλά πως η κατοχή δίλιτρου και άνω, σημαίνει αυτομάτως πως θα πληρώνεις 'έκτακτες' εισφορές, ανάλογα με πόσα λείπουν στο κράτος... Αυτό, είναι και η μέγιστη αδικία του συστήματος.
Αν μου έπαιρναν το ΙΔΙΟ ποσό ΚΑΙ από τα δύο αυτοκίνητα, θα το θεωρούσα λογικότερο. Γιατί αν έβρισκα τα ζόρια, θα πουλούσα την BMW και θα έμενα με την Lancia. Τώρα, η BMW δεν πωλείται ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ και πρέπει να πληρώνω τα χαράτσια κάθε χρόνο...Πάντως, να συναινέσω στην αλητεία τους, δεν πρόκειται, θ' ακολουθήσω μία από τις παρακάτω λύσεις (όχι κατ' ανάγκην κατά σειρά προτεραιότητας...).
- Κατάθεση πινακίδων. Αυτό σημαίνει και μια οικονομία 2000€ περίπου ετησίως, που είναι ΠΟΛΛΑ λεφτά τέτοιους καιρούς που δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά αύριο.
- Πινακίδες εξωτερικού. Για μένα που είμαι Μηχανικός ΕΕ ίσως να έχει και διπλό ρόλο: να κλείσω τα βιβλία μου εδώ (για τα οποία θα πληρώσω ΚΑΙ φέτος 300€ ) και να ανοίξω το γραφείο εκεί. Δεν μπορώ να το κάνω όμως, γιατί έχω επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, οπότε θα αφήσω σε κάθε περίπτωση τα βιβλία και θα... χαρατσώνομαι ετησίως! Αλλά μπορώ να έχω τα βιβλία και να κόβω 0 (ολογράφως 0) τιμολόγια. Μέσα στην χρονιά θα το ψάξω γενικά αν όντως συμφέρει και ποια είναι τα προβλήματα. Το βασικό είναι αν θα έχω προβλήματα με την φορολόγηση, αν θα μπορώ να κόψω τιμολόγιο στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα κλπ κλπ.
- Αλλαγή κινητήρα. Αγοράζω ένα 1.6 μοτέρ το περνάω πάνω και περιμένω καλύτερες μέρες. Υπάρχει και η λύση να ξαναβάλεις μετά το δίλιτρο πάνω και να το έχεις παράνομα, αφού βγάλεις την άδεια σε 1.6. Δεν βλέπω να υπάρχει ζήτημα στην νομοθεσία που να το απαγορεύει κάτι τέτοιο και δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Ο koutsan, αν διαβάζει, ας αποφανθεί, το θέμα μπορεί ν' αφορά κι άλλους. Το να βρεθεί ένα μοτέρ, δεν είναι πρόβλημα θεωρώ.
Μην θεωρείτε την πρώτη λύση ως τόσο κακή επίσης. Αν υπάρξη ΜΑΖΙΚΗ κατάθεση πινακίδων, ίσως το ξανασκεφτούν. Γιατί αυτή τη φορά το πράγμα είναι διαφορετικό: δεν μιλάμε απλώς για ακριβά τέλη, αλλά για άλλη αντιμετώπιση φορολογικά, που σημαίνει πως το αυτοκίνητό σου απαξιώνεται ΠΛΗΡΩΣ. ΣΗΜΕΡΑ, δεν θ' αγόραζα ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ δίλιτρο αυτοκίνητο. Ας πρόσεχα.
Όταν για τους περισσότερους το μέλλον είναι άδηλο, όταν δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά, το να ζητάει το κράτος 1 χιλιάρικο 'τέλη' γιατί έτσι και του χρόνου ακόμη περισσότερα και τον επόμενο ποιος ξέρει πόσα ακόμη, είναι ΑΛΗΤΕΙΑ.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει, εγώ πάντως το χαράτσι τους, ΔΕΝ θα το πληρώσω, έχω να πληρώσω τις υπόλοιπες 'έκτακτες' εισφορές και τα λεφτά δεν φτάνουν. Στην χειρότερη, θα το αφήσω σε μια αποθήκη στο χωριό σκεπασμένο, να το βολτάρω μια στο τόσο χωρίς πινακίδες. Ούτως ή άλλως, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, σε λίγο δεν θα έχουμε ούτε λεφτά για την βενζίνη του, οπότε...
ΥΓ: Δεν είμαι απελπισμένος, αλλά θυμωμένος. Φταίνε και τα δακρυγόνα που έφαγα την Τετάρτη, φταίει πως την ίδια μέρα έχασε την δουλειά του ένα πολύ καλό παιδί , με οικογένεια, ένα παιδάκι κι άλλο ένα στην αναμονή στην κοιλιά της μαμάς του και χωρίς άλλα εισοδήματα, φταίει πως αργά ή γρήγορα θα έρθει και η δική μου σειρά να ψάχνω για δουλειά, αλλά θα ένιωθα διπλά Μ@λάκας, αν δεν αντιδρούσα και απλώς έσκυβα το κεφάλι. Θα αντιδράσω όπως μπορώ. Σίγουρα πάντως δεν θα πάω ταμείο να τους τα δώσω. Ο καθένας ας πράξει ελεύθερα. Να ξέρετε πάντως πως μια μαζική αντίδραση, πάντα έχει κάποιο αποτέλεσμα.
+00
Εξαιρετικό ποστ.Ίσως, για να συνειδητοποιήσουν μερικοί ποιο είναι το πρόβλημα να πρέπει το κράτος να πάει τα τέλη για τα 1200 κυβικά στα 3000 ευρώ το χρόνο, και να τους βάλει τεκμήριο 35.000, να βάλει έκτακτη εισφορά ακόμα και σε όσους έχουν μόνο μηχανάκια και να χρεώνει την κατάθεση πινακίδων με 2000 ευρώ το χρόνο. Τότε ίσως γίνει ξεκάθαρο το ότι μιλάμε για ΑΛΗΤΕΙΑ και το ότι πρέπει να αντιδράσουμε τώρα όλοι όσοι έχουμε ΙΧ, κι όχι μόνο όσοι θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα να πληρώσουν όσα τους ζητάνε κάποια εκτός πραγματικότητας λαμόγια που θέλουν να λέγονται 'σύμβουλοι υπουργών'.
-
Ερώτηση κλειδι...
Αν καταθέσεις πινακίδες τέλος του 2011 θα γλυτώσεις και το τέλος κυκλοφορίας του 2012 και την έκτακτη εισφορά** ή μόνο **τα τέλη κυκλοφορίας;
-
Συμφωνώ με τα περισσότερα που αναφέρετε όσοι μιλάτε για αντίδραση. Το post του HighFidelity είναι μια πολύ καλή περίληψη. Όμως, π.χ. εκείνος έχει σχετικά εύκολα τη δυνατότητα να αντιδράσει μιας και έχει για ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ χρήση δύο αυτοκίνητα. Αυτό δεν είναι μομφή εναντίον του. Είναι, όμως, μια πραγματικότητα. Γρηγόρη (έτσι δε σε λένε; ), θα μπορούσες να ζήσεις χωρίς κανένα από τα δύο; Εδώ είναι το δίλημμα για πολλούς δίλιτρους+, συμπεριλαμβανομένης της αφεντιάς μου.
Δεν έχω 'άκρη' για πινακίδες δυτικο-ευρωπαϊκής χώρας. Τη Βουλγαρία δεν την εμπιστεύομαι (έχω και κάποια επαφή με την χώρα). Οπότε η άλλη εναλλακτική είναι η κατάθεση πινακίδων. Αυτό για μένα είναι πρακτικά αδύνατο. Η φύση της δουλειάς μου απαιτεί να είμαι καθημερινά σχεδόν σε άλλον πελάτη σε άλλη άκρη του λεκανοπεδίου (μπορεί κι έξω από αυτό). Μπορεί να χρειαστεί να φύγω επειγόντως από έναν πελάτη για να πάω σε κάποιον άλλο στη μέση της ημέρας. Κι επειδή ακούστηκε και το ερώτημα 'αν τρακάρεις, τι κάνεις;', έχω - δυστυχώς - αρκετή εμπειρία τα τελευταία χρόνια. Τη μία φορά μού νοίκιασε η εταιρεία μου αυτοκίνητο γιατί έπρεπε να πηγαίνω Λυκόβρυση, κάτι που θα απαιτούσε στην καλύτερη 1,5 ώρα με ΜΜΜ. Τις άλλες είτε 'απαλλοτρίωση' του αυτοκινήτου του αδελφού μου, ο οποίος εξυπηρετείται πιο εύκολα από λεωφορείο, είτε ΜΜΜ εφόσον βόλευε, είτε με συνάδελφο εφόσον έμενε κοντά και πήγαινε στον ίδιο πελάτη, είτε δήλωση αδυναμίας στα αφεντικά (και πήγαινε άλλος στη θέση μου). Δυστυχώς, καμία από αυτές τις εναλλακτικές (ούτε συνδυασμός αυτών) μπορεί να με εξυπηρετήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα (>10-15ημερών). Στην πράξη δεν ξέρω σε ποιους πελάτες θα πηγαίνω σε 2-3 εβδομάδες από σήμερα.
-
Kάνετε λες και δεν ξέρατε τι παίζει με τα ΙΧ στην Ελλάδα.
Άλλαξαν οι μανδαρίνοι τα νούμερα. Μπορείτε να γράψετε πόσα πληρώνατε όταν αγοράσατε τα δίλιτρά σας και πόσα τώρα;
Γιατί λέτε '800 ευρώ, α τους κλέφτες!' Μα δεν είναι 0 -> 800 ή ξέρω 'γω πόσα!
Πχ το 2007 τα 'δίλιτρα' [1.929 – 2.357 κ.εκ.] πλήρωναν 372 €. Το 2011 600 €. Η διαφορά είναι ~230 €. Δηλαδή για 230 € γίνεται αυτή η κουβέντα; Όταν για ένα σέρβις, γνωστού πριν την αγορά κόστους, δεν έχουν αρκετοί πρόβλημα να σκάσουν πεντακοσάρικα;Την εποχή όμως που οι αμέτρητοι 1400άρηδες των 75-90 ίππων με οχήματα αξίας >>30.000€, δεν ακούγονταν κλάψες, το βάρος μοιραζόταν με ισονομία και δικαιοσύνη.
Τεσπά...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Kάνετε λες και δεν ξέρατε τι παίζει με τα ΙΧ στην Ελλάδα.
Άλλαξαν οι μανδαρίνοι τα νούμερα. Μπορείτε να γράψετε πόσα πληρώνατε όταν αγοράσατε τα δίλιτρά σας και πόσα τώρα;
Γιατί λέτε '800 ευρώ, α τους κλέφτες!' Μα δεν είναι 0 -> 800 ή ξέρω 'γω πόσα!
Πχ το 2007 τα 'δίλιτρα' [1.929 – 2.357 κ.εκ.] πλήρωναν 372 €. Το 2011 600 €. Η διαφορά είναι ~230 €. Δηλαδή για 230 € γίνεται αυτή η κουβέντα; Όταν για ένα σέρβις, γνωστού πριν την αγορά κόστους, δεν έχουν αρκετοί πρόβλημα να σκάσουν πεντακοσάρικα;Την εποχή όμως που οι αμέτρητοι 1400άρηδες των 75-90 ίππων με οχήματα αξίας >>30.000€, δεν ακούγονταν κλάψες, το βάρος μοιραζόταν με ισονομία και δικαιοσύνη.
Τεσπά...
+270ευρώ φόρο πολυτελείας* ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ για την χρήση του αυτοκινήτου το 2010! Τα οποία μάλλον θα αυξηθούν από το 2012 (μαζί με τα τέλη βεβαίως-βεβαίως).
Και ναι, συμφωνώ ότι τα 500ευρώ από μόνα τους μπορεί να μη βγάζουν κάποιον εκτός προγραμματισμού. Όμως, τα 500ευρώ σε συνδυασμό με την έκτακτη εισφορά (1%-2%), τη μείωση του αφορολογήτου, την κατάργηση της επιστροφής μέσω των αποδείξεων, κτλ δύσκολο να μην επηρεάζουν.
*: Όπου ο πλούσιος δεν προκύπτει καν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου (+παλαιότητα) αλλά από τα cc. Ο έχων A5 ή E200CGI του κουτιού με τιμή χωρίς έξτρα 42000€ ή 47700€ δε λογίζεται ως πλούσιος
Τέλη κυκλοφορίας