Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 472
    • 473
    • 68 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53591
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spir0sr last edited by

      Ο χρήστης downhill έγραψε:

      Γιατί τα βάπτισαν πράσινα τέλη;Απλώς αύξησαν τα τέλη κυκλοφορίας.Αν μας ενδιαφέρει το περιβάλλον ας απαγορευτεί εντελώς η χρήση του αυτοκινήτου στον δακτύλιο και στον μεγάλο δακτύλιο μονά ζυγά.Και ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς ιδίως των σταθερής τροχιάς...

      Γιατί τα βάπτισαν πράσινα τέλη; οχι, πράσινα άλλογα
      Ωπως τραμ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        downhill last edited by

        Ο χρήστης spir0sr έγραψε:

        Γιατί τα βάπτισαν πράσινα τέλη;Απλώς αύξησαν τα τέλη κυκλοφορίας.Αν μας ενδιαφέρει το περιβάλλον ας απαγορευτεί εντελώς η χρήση του αυτοκινήτου στον δακτύλιο και στον μεγάλο δακτύλιο μονά ζυγά.Και ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς ιδίως των σταθερής τροχιάς...

        Γιατί τα βάπτισαν πράσινα τέλη; οχι, πράσινα άλλογα
        Ωπως τραμ.

        Ναι όπως το τραμ.Όπως τον προαστιακό.Οι Γερμανοί/Ελβετοί/Αυστριακοί/Τσέχοι είναι κορόιδα που τα έχουν.Και σε πληροφορώ ότι το τραμ στην Φρανκφούρτη δεν πάει πιο γρήγορα από το Ελληνικό.Όμως εκεί ο κόσμος δεν κλείνει τη διασταύρωση του τραμ,του αφήνει προτεραιότητα.Και δεν ευθύνονται οι καλύτεροι μισθοί που παίρνουν,αλλά η νοοτροπία.Εδώ μετά το γάιδαρο καβαλήσαμε αμάξια,αυτοί πέρασαν και από τη φάση του ποδηλάτου και των ΜΜΜ πριν πάνε στα αμάξια.

        My website!
        https://luz.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          Ο χρήστης coyote έγραψε:
          το κρατος θα χασει πολλα λεφτα... τελικα απο ΕΤΤ. Μολις σταματησουν να αγοραζουν μεγαλα τουτου η τουτου γενικα τελικα....

          αυτό θέλει ... για να σταματήσει να φεύγει έξω το συνάλλαγμα και καλά .....
          αφού διαπιστώσει αυτό που λες, θα εφαρμόσει νέους φόρους !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            ναι, αλλα εμεις δε θα ξαναπαρουμε αμαξι... και θα παρω τον ασφαλιστη. να μου κανει προσφορα χωρις κυβικα....

            τι εννοεις να μη φύγει συναλλαγμα; απλα λιγότερο ΕΤΤ θα παρει. εσυ ομως θα αγοράσεις tiguan.... με ΕΤΤ 2000 και οχι crv με 5000. Κοινώς τα αρπαζει η κοσμοκαρ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spir0sr last edited by

              Ο χρήστης downhill έγραψε:
              Ναι όπως το τραμ.Όπως τον προαστιακό.Οι Γερμανοί/Ελβετοί/Αυστριακοί/Τσέχοι είναι κορόιδα που τα έχουν.Και σε πληροφορώ ότι το τραμ στην Φρανκφούρτη δεν πάει πιο γρήγορα από το Ελληνικό.Όμως εκεί ο κόσμος δεν κλείνει τη διασταύρωση του τραμ,του αφήνει προτεραιότητα.Και δεν ευθύνονται οι καλύτεροι μισθοί που παίρνουν,αλλά η νοοτροπία.Εδώ μετά το γάιδαρο καβαλήσαμε αμάξια,αυτοί πέρασαν και από τη φάση του ποδηλάτου και των ΜΜΜ πριν πάνε στα αμάξια.

              Μόνο που στο εξωτερικο υπαρχει η υποδομη για τραμ και προαστιακο και για ΜΜΜ και ο κοσμος εχει αλλη νοοτροπια στο να τα χρησημοποιει , ενω στην Ελλαδα ολα γινονται στο αρπα κολα, χωρις κανενα σχεδιασμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης spir0sr έγραψε:
                'Όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών κ.Γ. Παπακωνσταντίνου η απόσυρση δεν έχει περιβαλλοντικό όφελος, ενώ έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος. '
                Αφού η απόσυρση δεν έχει περιβαλλοντικό όφελος τοτε τα παλια αυτοκινητα δεν επιβαρυνουν το περιβαλλον και επομένως η αυξηση των τελών κυκλοφορίας ειναι καθαρα εισπρακτικο μετρο ,ουτε καν αντισταθμισμα της απόσυρσης ,αφου καταργήθηκε.Η μηπως τελικά αυτοι που δεν καναν αποσυρση θα πληρωσουν τη νυφη για αυτους που καναν.
                υ.γ. 352E ΕΠΙ Ν.Δ. 352 ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ για ενα ρενο κλιο του 1995 .Ανήκω και εγώ στους έχοντες.

                Το περιβαλλοντικό κόστος της κατασκευής ενός νέου τώρα είναι δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με την επιβάρυνση από τη διατήρηση σε χρήση ενός παλαιού για μερικά χρόνια ακόμα, ωστε να αντικατασταθεί στο τέλος της ζωής του, ειδικά αναφορικά με τα νεώτερα.
                Στο θέμα του δημοσιονομικού κόστους, φυσικά και μας συμφέρει η διατήρηση των αυτοκινήτων σε κυκλοφορία όσο γίνεται, διότι έτσι δουλεύουν οι μηχανικοί και το χρήμα παραμένει εδώ αντί να φεύγει στα εργοστάσια του εξωτερικού, και να επιβαρύνει αντίστοιχα το εμπορικό ισοζύγιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  downhill last edited by

                  Ο χρήστης spir0sr έγραψε:

                  Μόνο που στο εξωτερικο υπαρχει η υποδομη για τραμ και προαστιακο και για ΜΜΜ και ο κοσμος εχει αλλη νοοτροπια στο να τα χρησημοποιει , ενω στην Ελλαδα ολα γινονται στο αρπα κολα, χωρις κανενα σχεδιασμο.

                  Ποια υποδομή;Τα σοκάκια και τους δρόμους με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση στη Γενεύη ή στα Φρανκφούρτη;Το τραμ μπαίνει κανονικά όμως.Απλώς ο κόσμος έχει όντως άλλη νοοτροπία.Σκέφτεται και τον δίπλα εκτός την πάρτι του.Ξέρει ότι αν παρκάρει στη γωνία και εμποδίσει το ΜΜΜ να πάει εγκαίρως στον προορισμό του,κάποιος άνθρωπος μπορεί να χάσει τη δουλειά του.Σήμερα ο άλλος,αύριο εγώ....

                  My website!
                  https://luz.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Τώρα το επιχείρημα είναι νομίζω τέτοιου είδους:

                    'Να, οι φράγκοι είναι έτοιμοι να διώξουν έναν εργαζόμενο, πετώντας τον στο δρόμο επειδή άργησε 1 λεπτό να πάει στη δουλειά του, χωρίς ίχνος ανθρωπιάς και φιλότιμου, στο βωμό του κέρδους...'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christaras73 last edited by

                      Να κάνω μια ηλίθια ερώτηση? και προς την κ. Μπιμρμπιλη...... έχω ένα Mondeo 12/04..... Τέλη 252Ε.
                      Φίλος αγόρασε το ίδιο 01/05. Το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιος κινητήρας, ίδια καυσαέρια τέλη 186Ε.

                      ΓΙΑΤΙ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        downhill last edited by

                        Για τον ίδιο λόγο που τα 1400cc πληρώνουν τα ίδια τέλη με τα 1600cc.
                        Είναι παράλογο,αλλά στην Ελλάδα τι είναι λογικό;

                        My website!
                        https://luz.gr

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          γιατί βιάζεσαι ....

                          περιμένεις λογική απάντηση από την κυβέρνηση ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης christaras73 έγραψε:
                            Να κάνω μια ηλίθια ερώτηση? και προς την κ. Μπιμρμπιλη...... έχω ένα Mondeo 12/04..... Τέλη 252Ε.
                            Φίλος αγόρασε το ίδιο 01/05. Το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιος κινητήρας, ίδια καυσαέρια τέλη 186Ε.

                            ΓΙΑΤΙ?

                            Να ηταν μονο αυτο...Συμφωνα με τον παρακατω πινακα..Πες οτι εχεις ενα 1600αρι αυτοκινητο του 2005 (κατηγορια Α) φετος απο 202 θα πληρωσεις 184 (ουαου ε??) αλλα του χρονου που θα γινει κατηγορια Β (ετσι εικαζω οτι θα λειτουργει το συστημα?? ) απο 202 που ηταν μεχρι σημερα και πληρωνες και πριν θα κληθεις να πληρωσεις 252.Δηλαδη σε ενα χρονο απο τα 184 στα 252..ουτε καν δε γυρνας σε οτι πληρωνες μεχρι τωρα..Οτι να ναι ,οτι να ναι πραγματικα..

                            Τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν είναι:

                            Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)
                            Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 94.
                            Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 184.
                            Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 428 ευρώ
                            Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 562.

                            Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)
                            Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 137 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρώ.
                            Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 252 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
                            Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 521 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρώ.
                            Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρώ από 630 ευρώ.

                            Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)
                            Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 162 ευρώ.
                            Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 302 ευρώ.
                            Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 596 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ.
                            Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ.

                            Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)
                            Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 187 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρώ.
                            Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 352 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
                            Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 671 ευρώ έναντι 596 ευρώ.
                            Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                              Τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν είναι:

                              Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)
                              Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 94.
                              Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 184.
                              Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 428 ευρώ
                              Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 562.

                              Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)
                              Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 137 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρώ.
                              Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 252 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
                              Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 521 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρώ.
                              Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρώ από 630 ευρώ.

                              Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)
                              Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 162 ευρώ.
                              Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 302 ευρώ.
                              Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 596 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ.
                              Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ.

                              Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)
                              Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 187 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρώ.
                              Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 352 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
                              Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 671 ευρώ έναντι 596 ευρώ.
                              Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ.

                              Εγώ πόσα θα πληρώσω που είμαι 1400 παρά κάτι ψιλά? Η πρώτη άδεια είχε εκδοθεί 29/12/04 και ήταν στο όνομα της Renault. Το αμάξι ήταν σε ακινησία μέχρι τον Μάρτιο του 2005 οπότε ήρθε στα χέρια μου.
                              184 ευρώ ή 252?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                Πες οτι εχεις ενα 1600αρι αυτοκινητο του 2005 (κατηγορια Α) φετος απο 202 θα πληρωσεις 184 (ουαου ε??) αλλα του χρονου που θα γινει κατηγορια Β (ετσι εικαζω οτι θα λειτουργει το συστημα?? ) απο 202 που ηταν μεχρι σημερα και πληρωνες και πριν θα κληθεις να πληρωσεις 252.Δηλαδη σε ενα χρονο απο τα 184 στα 252..

                                Δε νομίζω να είναι έτσι. Δεν είναι κυλιόμενο δηλαδή από χρόνο σε χρόνο γιατί η κυκλοφορία έχει να κάνει με τα Euro (τις εκπομπές καυσαερίων δηλαδή) αν έχω καταλάβει καλά.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                  Πες οτι εχεις ενα 1600αρι αυτοκινητο του 2005 (κατηγορια Α) φετος απο 202 θα πληρωσεις 184 (ουαου ε??) αλλα του χρονου που θα γινει κατηγορια Β (ετσι εικαζω οτι θα λειτουργει το συστημα?? ) απο 202 που ηταν μεχρι σημερα και πληρωνες και πριν θα κληθεις να πληρωσεις 252.Δηλαδη σε ενα χρονο απο τα 184 στα 252..

                                  Δε νομίζω να είναι έτσι. Δεν είναι κυλιόμενο δηλαδή από χρόνο σε χρόνο γιατί η κυκλοφορία έχει να κάνει με τα Euro (τις εκπομπές καυσαερίων δηλαδή) αν έχω καταλάβει καλά.

                                  Ας ελπισουμε να κανω λαθος..megane98 λογικα η ημερομηνια πρωτης αδειας θα πρεπει να μετραει??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christaras73 last edited by

                                    ΟΚ. Αλλά δεν αναφέρομαι σε διαφορετικά αυτοκίνητα.... ή διαφορετικά κυβικά.... το μόνο διαφορετικό είναι το χρώμα.... Πως γίνεται το δικό μου να θεωρείται πιο ρυπογόνο από το δικό του που ουσιαστικά το πήρε 1.5 μήνα μετά από μένα επειδή δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο στο χρώμα που το ήθελε....

                                    Δεν μου περισσεύουν που να πάρει τα χρήματα για να πληρώνω συνεχώς παραπάνω για ένα όχημα που κάνει το πολύ 11000 χιλ. το χρόνο. Παραπάνω τα τέλη, συνεχείς αυξήσεις στα ασφάλιστρα, έλεος πια.

                                    Κινούμαι με μηχανή, το αμάξι είανι μονίμως στην πυλωτή και το βγάζω μόνο για ταξίδια....

                                    Αν θέλαν να είναι τίμιοι απέναντί μας θα μπορούσαν να κοιτάν τις εκτυπώσεις από το έλεγχο καυσαερίων....
                                    Εκεί θα βλέπαν πια είναι ρυπογόνα και πια όχι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                      Εγώ πόσα θα πληρώσω που είμαι 1400 παρά κάτι ψιλά? Η πρώτη άδεια είχε εκδοθεί 29/12/04 και ήταν στο όνομα της Renault. Το αμάξι ήταν σε ακινησία μέχρι τον Μάρτιο του 2005 οπότε ήρθε στα χέρια μου.
                                      184 ευρώ ή 252?

                                      Η ημερομηνία που εκδόθηκε άδεια κυκλοφορίας μετράει. Η ημερομηνία μεταβίβασης στο όνομά σου, αν η άδεια προϋπήρχε, δεν παίζει ρόλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Δεν έχουν πει πάντως (ακόμα) κάτι για το έκτακτο τέλος για τα 2λτ και πάνω.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                          Δεν έχουν πει πάντως (ακόμα) κάτι για το έκτακτο τέλος για τα 2λτ και πάνω.

                                          Ισχύει κανονικά το μέτρο της ΝΔ.
                                          Εχω να πληρώσω 650Χ3=1950 ευρώ.....+τα τέλη κυκλοφορίας......

                                          ακους coyote???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gilles_27 last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                            Δεν έχουν πει πάντως (ακόμα) κάτι για το έκτακτο τέλος για τα 2λτ και πάνω.

                                            Συμφωνα με το παρακάτω ισχύουν ακόμη
                                            http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.home&id=97802

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 68 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr