-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!
Σωστά έχεις δίκιο... ειδικά αν κάποιος έχει π.χ.1300άρι Mazda RX-8 είναι στάνταρ πιο φτωχός από κάποιον που έχει ένα δίλιτρο της μεσαίας κατηγορίας.
Μη κρίνεις από κάτι τέτοιες ειδικές περιπτώσεις, σε κάθε κανόνα υπάρχουν οι εξαιρέσεις και σε κάθε νόμο υπάρχουν και μερικοί που ξεφεύγουν , δε μπορεί να θεσπιστεί νόμος για τον καθένα ξεζωριστά!
Δε ξέρω αν ο πρώτος ιδιοκτήτης είναι πιό φτωχός από τον δεύτερο αλλά πιό έξυπνος είναι σίγουρα!!!! -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πλάκα κάνεις, έτσι? Από που κι ως που αυτοί που το αμάξι τους έχει κινητήρα με >1928κ.εκ. είναι 'έχοντες' κι από που κι ως που οι 'έχοντες' πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για τους ίδιους δρόμους ασχέτως πόσο ρυπαίνουν κλπ?
Μήπως να πληρώνουν και τα παϊδάκια στην ταβέρνα πιο ακριβά από εσένα, που μόνο μια βάρκα έχεις ο ταλαίπωρος?
πρέπει να τον ξεσκίσουμε στους φόρους λόγω κυβισμού του κινητήρα του αυτ/του του?!
πραγματικά με απογοητεύεις.
Οι έχοντες πληρώνουν ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνάμεις περισσότερα από τους μή έχοντες!!
Αυτό με τους ρύπους είναι ένα νέο κόλπο για να μας τα πάρουν , όλο τρόπους βρίσκουνε.......Γιατί δεν το έχεις διαπιστώσει αυτό;; στις ταβέρνες των πιό χάι περιοχών είναι πιό ακριβά τα παϊδάκια και ένα διαφορετικό παράδειγμα πρόσφατα βάλαμε το ίδιο ακριβώς αιρκοντίσιον στο σπίτι και η ξαδέρφη στο Π Φάληρο πλήρωσε 150 ευρώ περισσότερα από μένα (Περιστέρι)!!
Οσον αφορά τον κυβισμό έτσι είναι σήμερα οι κανόνες και οι νόμοι βάσει αυτών πορευόμαστε, ναι συμφωνώ να αλλάξουν μέχρι τότε όμως.....
Διάλογο κάνουμε δεν χρειάζονται οι απογοητεύσεις....
-
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτηση 'αυτοί που έχουν 2λτ πρέπει να να πληρώσουν γιατί είναι έχοντες' γιατί είναι εκνευριστική και παράλογη! Προσωπικά με προσβάλει. Έχω 2λτ, δηλαδή είμαι έχον άρα πρέπει να πληρώσω... ...έλεος ρε σεις...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτηση 'αυτοί που έχουν 2λτ πρέπει να να πληρώσουν γιατί είναι έχοντες' γιατί είναι εκνευριστική και παράλογη! Προσωπικά με προσβάλει. Έχω 2λτ, δηλαδή είμαι έχον άρα πρέπει να πληρώσω... ...έλεος ρε σεις...Πες τα Χρυστοστομε πες Τα!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απορώ πως δεν απλοποιούν το σύστημα......αφού λένε ότι όποιος ρυπαίνει πληρώνει ο φόρος πρέπει να μπεί στην βενζίνη.Διότι ένα Smart που κάνει 150 χλμ την ημέρα ρυπαίνει πολύ σε σχέση με μιά Murcielago που κοιμάται σε κάποιο πάρκιγκ και δεν ρυπαίνει καθόλου..... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απορώ πως δεν απλοποιούν το σύστημα......αφού λένε ότι όποιος ρυπαίνει πληρώνει ο φόρος πρέπει να μπεί στην βενζίνη.Διότι ένα Smart που κάνει 150 χλμ την ημέρα ρυπαίνει πολύ σε σχέση με μιά Murcielago που κοιμάται σε κάποιο πάρκιγκ και δεν ρυπαίνει καθόλου.....Αυτό αν και δεν μου αρέσει, κάνω 60χλμ την ημέρα μόνο για την εργασία μου, νομίζω είναι το ποιό δίκαιο so far.
-
Μα Γιώργο μου το αυτοκίνητο είναι ο πιο εύκολος τρόπος να μαζέψεις αμέσως χρήματα στα ταμεία χωρίς κόπο. Η εύκολη λύση στο συρτάρι όταν οι άλλες δεν μπορούν να υλοποιηθούν για 1002 λόγους...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτησηοκ!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Πλάκα κάνεις, έτσι? Από που κι ως που αυτοί που το αμάξι τους έχει κινητήρα με >1928κ.εκ. είναι 'έχοντες' κι από που κι ως που οι 'έχοντες' πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για τους ίδιους δρόμους ασχέτως πόσο ρυπαίνουν κλπ?
Οι έχοντες πληρώνουν ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνάμεις περισσότερα από τους μή έχοντες!!
Αυτό με τους ρύπους είναι ένα νέο κόλπο για να μας τα πάρουν , όλο τρόπους βρίσκουνε.......Οι 'έχοντες'.... 'ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνάμεις'. Μάλιστα. Άρα πρέπει να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας βάση δήλωσης περιουσιακών μας στοιχείων...
Οσον αφορά τον κυβισμό έτσι είναι σήμερα οι κανόνες και οι νόμοι βάσει αυτών πορευόμαστε, ναι συμφωνώ να αλλάξουν μέχρι τότε όμως.....
Μέχρι τότε θα προσπαθείς να μας πείσεις ότι οι ''εχοντες' -που σου έχουν μπει στο μάτι και πρέπει να τους γδύσει το κράτος- είναι αυτοί με τα αμάξια με 2000cc, νέα ή μεταχειρισμένα, και όχι αυτοί με τις Mercedes και τα Audi 1.8T των 50.000+, τα Tiguan και τα Scirocco 1.4T των 30.000+, κλπ...
-
Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι προφανώς δεν του πειράζει στο υπουργείο γιατί είναι λίγοι
8% του συνόλου...
και μάλλον 4% θα ειναι εταιρικά... οπότε... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σταματήστε παρακαλώ τη συζήτηση 'αυτοί που έχουν 2λτ πρέπει να να πληρώσουν γιατί είναι έχοντες' γιατί είναι εκνευριστική και παράλογη! Προσωπικά με προσβάλει. Έχω 2λτ, δηλαδή είμαι έχον άρα πρέπει να πληρώσω... ...έλεος ρε σεις...Έλεος γιατί είσαι έχων. Και προσβάλλεις συλλογικά αυτούς που μιλάνε ελληνικά.
Απορία: Οι φορουμάδες σε ονομάζουν πλούσιο, το κράτος που και σε ονομάζει και σου τα παίρνει, δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Υ.Γ. Επειδή δεν κόβω το χέρι μου ότι θα καταλάβεις την απορία, φυσικά και διαφωνώ ότι το πόσα κυβικά έχει ένα αυτοκίνητο καθορίζει αν ο κάτοχος είναι πλούσιος. Το 1.8Τ των 30-40Κ είναι σαφώς μεγαλύτερη ένδειξη πλούτου από το 2.0 των 18Κ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Υ.Γ. Επειδή δεν κόβω το χέρι μου ότι θα καταλάβεις την απορία, φυσικά και διαφωνώ ότι το πόσα κυβικά έχει ένα αυτοκίνητο καθορίζει αν ο κάτοχος είναι πλούσιος. Το 1.8Τ των 30-40Κ είναι σαφώς μεγαλύτερη ένδειξη πλούτου από το 2.0 των 18Κ.
Βασικά όντως δε κατάλαβα την απορία σου...αλλά εννοείται πως τα κυβικά δε δείχνουν αν είσαι πλούσιος ή όχι.
-
Τι να πουμε ρε παιδια
εδω έστειλε εγγύκλιο για να καταργήσει νόμο.. (ημιυπαίθριους...)
Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό? -
Στο εξωτερικό συνήθως η ομαδοποίηση των επιλογών είναι:
Κατηγορία Χ νέο ή Κατηγορία Χ+1 μεταχειρισμένο.
Πάντως πουθενά δεν τίθεται ζήτημα σχετικά με τη μείωση των Τελών κυκλοφορίας βάσει της ηλικίας ενός οχήματος αλλά το αντίθετο. Φυσικά ούτε λόγος να τεθεί θέμα κριτηρίων εισοδήματος βασισμένων στην επιλογή του οχήματος καθώς ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει το @@ατό του παξιμάδι και να αγοράζει μία Ferrari ακόμα και αν δεν μπορεί να την συντηρήσει.
Το κύριο πρόβλημα είναι ότι η απαξίωση της επένδυσης οχημάτων ηλικίας 5 ή 6 ετών είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη για τα πολλά κυβικά κάτι που εξαγριώνει και δίκαια αυτούς που βρίσκονται να πληρώνουν περί τα 500~700 ευρώ το έτος για ένα όχημα που έχει χάσει από τα 25k~30k το 70% της αξίας του όταν άλλοι με οχήματα ως και 35k βρίσκονται με μία απαξίωση της τάξης του 50% και πληρώνουν μόλις 202 ευρώ το έτος.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Με κάλυψες πλήρως. Να ξέρεις πάντως ότι το κράτος γουστάρει απεριόριστα τους petrolheads. Αντιθέτως, μισεί θανάσιμα τους turboheads με λίγα κυβικά.
Η δική μου -φως φανάρι- άποψη: Αφού ξέρετε ότι το κράτος χρησιμοποιεί τα κυβικά (και εσχάτως την ημερομηνία απόκτησης ), το να αγνοείτε τη λογική της φοροαποφυγής είναι περίεργο αλλά επιλογή σας. Το να γκρινιάξετε όμως μετά την αγορά είναι χαζό. Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία. Φαντάσου με 2λιτρο+ προ 2005.
Υ.Γ. Δεν πηγαίνει για σένα προσωπικά, αλλά για αυτούς που δεν εννοούν να προσαρμοστούν και γκρινιάζουν και από πάνω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Με κάλυψες πλήρως. Να ξέρεις πάντως ότι το κράτος γουστάρει απεριόριστα τους petrolheads. Αντιθέτως, μισεί θανάσιμα τους turboheads με λίγα κυβικά.
Η δική μου -φως φανάρι- άποψη: Αφού ξέρετε ότι το κράτος χρησιμοποιεί τα κυβικά (και εσχάτως την ημερομηνία απόκτησης ), το να αγνοείτε τη λογική της φοροαποφυγής είναι περίεργο αλλά επιλογή σας. Το να γκρινιάξετε όμως μετά την αγορά είναι χαζό. Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία. Φαντάσου με 2λιτρο+ προ 2005.
Υ.Γ. Δεν πηγαίνει για σένα προσωπικά, αλλά για αυτούς που δεν εννοούν να προσαρμοστούν και γκρινιάζουν και από πάνω.
Ι know...πάντως in any case είναι παράλογο το σύστημα.
Ας δούμε όμως τι θα ανακοινωθεί επισήμως (νομίζω) αύριο.
Όντως προσωπικά συνειδητά έκανα ο,τι έκανα..
-
ενω εγω... μου είπε ο πωλητής ... τα ίδια με το type-r θα δίνεις....
200 ευρω πάνω από τον λαικό με την μερσεντες λεω... από μέσα μου...
ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ από τον βλάχο της ΝΔ μετα.... και τον παπαθανασίου...
\ -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
δεν σε προσβάλλει αρκετά για να μην πάρεις 2λιτρο;
Μπα... ...μια φορά ζω και θέλω να απολαμβάνω αυτό που οδηγώ...είμαι petrolhead (νομίζω βρήκα νέο username )
Με κάλυψες πλήρως. Να ξέρεις πάντως ότι το κράτος γουστάρει απεριόριστα τους petrolheads. Αντιθέτως, μισεί θανάσιμα τους turboheads με λίγα κυβικά.
Η δική μου -φως φανάρι- άποψη: Αφού ξέρετε ότι το κράτος χρησιμοποιεί τα κυβικά (και εσχάτως την ημερομηνία απόκτησης ), το να αγνοείτε τη λογική της φοροαποφυγής είναι περίεργο αλλά επιλογή σας. Το να γκρινιάξετε όμως μετά την αγορά είναι χαζό. Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία.
Ξεχνάς κάτι όμως: Όταν το πήραμε το 2λιτρο πολλοί από εμάς που τα έχουμε πάρει στο κρανίο με αυτά που βλέπουμε, πριν από μερικά χρόνια, τα τέλη του ήταν 300κάτι ευρώ. Σίγουρα υπερβολικά σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο 'σκαλί', αλλά πάει στο διάολο - υποτίθεται ότι μέχρι και τα 2λιτρα μοτέρ είναι πλέον 'νορμάλ' με τη λογική των 'κυβικών' (αφού καταργήθηκε και το τεκμήριο για 2000cc - κι όχι για
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σαν πρόβατο στη σφαγή πηγαίνει κάποιος με 2λιτρο στην εφορία. Φαντάσου με 2λιτρο+ προ 2005.
Κάτοχος 6.750 cc του 1976 .
Νομίζω ότι μπορείς ως χορηγός να έχεις και διαφημιστική πινακίδα στους αγώνες της Εθνικής Ελλάδος.
-
6.750 cc τι ειναι v8?
Τέλη κυκλοφορίας