Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι Χρηματοδοτικών η συζήτηση....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι Χρηματοδοτικών η συζήτηση....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    9
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      selinios last edited by

      Υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε τούτο τον κόσμο που νιώθω ότι αδυνατώ να καταλάβω...
      Και κάπου εδώ θα ήθελα τις ιδέες και τις γνώμες σας...
      Το θέμα που θέτω είναι τα χρηματοδοτικά. Αν δεν κάνω λάθος στο περί αυτοκίνησης και στο κατασκευαστές και μοντέλα δεν υπάρχει κάποιο ειδικό τέτοιο θέμα.
      Στο ψητό λοιπόν.

      Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
      Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς; και τί μπορεί να κερδίζει μία τράπεζα στο 0% πέρα από τα έξοδα φακέλου;
      Επίσης εδώ θα μπορούσαμε να γράφουμε συμφέροντα προγράμματα. Μην σας κουράζω άλλο. Ανυπομονώ για την γνώμη σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        selinios last edited by

        Υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε τούτο τον κόσμο που νιώθω ότι αδυνατώ να καταλάβω...
        Και κάπου εδώ θα ήθελα τις ιδέες και τις γνώμες σας...
        Το θέμα που θέτω είναι τα χρηματοδοτικά. Αν δεν κάνω λάθος στο περί αυτοκίνησης και στο κατασκευαστές και μοντέλα δεν υπάρχει κάποιο ειδικό τέτοιο θέμα.
        Στο ψητό λοιπόν.

        Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
        Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς; και τί μπορεί να κερδίζει μία τράπεζα στο 0% πέρα από τα έξοδα φακέλου;
        Επίσης εδώ θα μπορούσαμε να γράφουμε συμφέροντα προγράμματα. Μην σας κουράζω άλλο. Ανυπομονώ για την γνώμη σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          selinios last edited by

          Υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε τούτο τον κόσμο που νιώθω ότι αδυνατώ να καταλάβω...
          Και κάπου εδώ θα ήθελα τις ιδέες και τις γνώμες σας...
          Το θέμα που θέτω είναι τα χρηματοδοτικά. Αν δεν κάνω λάθος στο περί αυτοκίνησης και στο κατασκευαστές και μοντέλα δεν υπάρχει κάποιο ειδικό τέτοιο θέμα.
          Στο ψητό λοιπόν.

          Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
          Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς; και τί μπορεί να κερδίζει μία τράπεζα στο 0% πέρα από τα έξοδα φακέλου;
          Επίσης εδώ θα μπορούσαμε να γράφουμε συμφέροντα προγράμματα. Μην σας κουράζω άλλο. Ανυπομονώ για την γνώμη σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stanfromgreece last edited by

            Λοιπόν... γνώμη μου... όταν λένε 0% ...απλά στο έχουν υπολογίσει μέσα στην τιμή... (γι'αυτό και όταν το πληρώνεις 'μετριτοίς σου κάνουν πολύ καλύτερη τιμή... όπως κάνει και ο Κοτσόβολος για παράδειγμα)...πραγματικό 'άτοκο' δέν νομίζω να υπάρχει.
            Όταν μια τράπεζα σου κάνει 'δόσεις' για το αυτοκίνητο, είναι στην πραγματικότητα καταναλωτικό δάνειο, και αν δεν κάνω λάθος, το χαμηλότερο επιτόκιο σε αυτά είναι περίπου στο 7%. Απλά, στην περίπτωση των χαμηλότερων επιτοκίων, τα πληρώνει η αντιπροσωπεία στην τράπεζα, αφού της τα έχεις δώσει εσύ μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Tα επιτόκια των τραπεζών , είναι στο 10% . Οτι είναι παρακάτω , το επιδοτούν οι εταιρείες . τώρα ανάλογα με το πως πουλάνε χρησιμοποιούν τα επιτόκια . Οι TSI πουλάνε ενώ τα ακριβά γερμανικά όχι γι' αυτό και οι προσφορές στους άλλους Γερμανούς .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Εξαρταται και απο τι προκαταβολη θα δωσεις.Αλλο να παρεις ολο το ποσο δανειο και αλλο το 50%.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 8
                  888888 last edited by

                  Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
                  Λοιπόν... γνώμη μου... όταν λένε 0% ...απλά στο έχουν υπολογίσει μέσα στην τιμή... (γι'αυτό και όταν το πληρώνεις 'μετριτοίς σου κάνουν πολύ καλύτερη τιμή... όπως κάνει και ο Κοτσόβολος για παράδειγμα)...πραγματικό 'άτοκο' δέν νομίζω να υπάρχει.
                  Όταν μια τράπεζα σου κάνει 'δόσεις' για το αυτοκίνητο, είναι στην πραγματικότητα καταναλωτικό δάνειο, και αν δεν κάνω λάθος, το χαμηλότερο επιτόκιο σε αυτά είναι περίπου στο 7%. Απλά, στην περίπτωση των χαμηλότερων επιτοκίων, τα πληρώνει η αντιπροσωπεία στην τράπεζα, αφού της τα έχεις δώσει εσύ μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου!

                  1.H αντιπροσωπεια πληρωνεται μετρητοις οποια μεθοδο κι αν ακολουθησει ο πελατης.
                  Γιαυτο και ο πελατης χρωσταει παντα στη τραπεζα και ποτε στην αντιπροσωπεια.

                  2.Απο τη στιγμη που θα διαβεις το κατωφλι των τραπεζων για μηδεν επιτοκιο, ολο και καποια καρτουλα(πειρασμος) θα σου πασαρουν, να κι ενα δανειακι 'μετρητα στο χερι' (αναλογα βεβαια με τη κατασταση ) και ετοιμο το κερδος.

                  Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
                  Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς;

                  Δεν ειναι θεμα δυνατοτητων των μανατζερ αλλα θεμα πολιτικης μιας εταιρειας.Το Γκολφ π.χ. μιας και ανεφερες τη VW θα πουλησει και με 15% επιτοκιο.Οπως και το Γιαρις.
                  Το προβλημα το εχουν οι ανταγωνιστες που θα πρεπει να βρουν τροπο να χτυπησουν την αγορα και να αποσπασουν πωλησεις ή να παραμεινουν σταθεροι.
                  Μετα ανεξαρτητως μαρκας θα εχεις παρατηρησει οτι στα νεα μοντελα τους σπανια θα βρεις ατοκα προγραμματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Οταν η Seat σου λεει τιμη αυτοκινητου 10000, δυνατοτητα ατοκου διακανονισμου αλλα με μετρητα σου κανουμε 'εκπτωση' 1500 ευρω, τοτε εννοειται οτι η κανονικη τιμη του αυτοκινητου ειναι 8500e κ δινοντας το με 'ατοκο' το πληρωνεις 1500 παραπανω. Οχι κ τοσο ατοκο ε? ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 8
                      888888 last edited by

                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                      Οταν η Seat σου λεει τιμη αυτοκινητου 10000, δυνατοτητα ατοκου διακανονισμου αλλα με μετρητα σου κανουμε 'εκπτωση' 1500 ευρω, τοτε εννοειται οτι η κανονικη τιμη του αυτοκινητου ειναι 8500e κ δινοντας το με 'ατοκο' το πληρωνεις 1500 παραπανω. Οχι κ τοσο ατοκο ε? ...

                      Εννοειται...
                      Οπως αλλωστε και οι πολυετεις εγγυησεις που προπληρωνονται...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konpan last edited by

                        Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                        Οταν η Seat σου λεει τιμη αυτοκινητου 10000, δυνατοτητα ατοκου διακανονισμου αλλα με μετρητα σου κανουμε 'εκπτωση' 1500 ευρω, τοτε εννοειται οτι η κανονικη τιμη του αυτοκινητου ειναι 8500e κ δινοντας το με 'ατοκο' το πληρωνεις 1500 παραπανω. Οχι κ τοσο ατοκο ε? ...

                        Εννοειται...
                        Οπως αλλωστε και οι πολυετεις εγγυησεις που προπληρωνονται...

                        Εκτος απο την εγγυηση του kia ceed.Αν εδινε 2 χρονια εγγυηση το αμαξι θα κοστιζε 8000 ευρω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr