-
Υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε τούτο τον κόσμο που νιώθω ότι αδυνατώ να καταλάβω...
Και κάπου εδώ θα ήθελα τις ιδέες και τις γνώμες σας...
Το θέμα που θέτω είναι τα χρηματοδοτικά. Αν δεν κάνω λάθος στο περί αυτοκίνησης και στο κατασκευαστές και μοντέλα δεν υπάρχει κάποιο ειδικό τέτοιο θέμα.
Στο ψητό λοιπόν.Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς; και τί μπορεί να κερδίζει μία τράπεζα στο 0% πέρα από τα έξοδα φακέλου;
Επίσης εδώ θα μπορούσαμε να γράφουμε συμφέροντα προγράμματα. Μην σας κουράζω άλλο. Ανυπομονώ για την γνώμη σας. -
Υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε τούτο τον κόσμο που νιώθω ότι αδυνατώ να καταλάβω...
Και κάπου εδώ θα ήθελα τις ιδέες και τις γνώμες σας...
Το θέμα που θέτω είναι τα χρηματοδοτικά. Αν δεν κάνω λάθος στο περί αυτοκίνησης και στο κατασκευαστές και μοντέλα δεν υπάρχει κάποιο ειδικό τέτοιο θέμα.
Στο ψητό λοιπόν.Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς; και τί μπορεί να κερδίζει μία τράπεζα στο 0% πέρα από τα έξοδα φακέλου;
Επίσης εδώ θα μπορούσαμε να γράφουμε συμφέροντα προγράμματα. Μην σας κουράζω άλλο. Ανυπομονώ για την γνώμη σας. -
Υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε τούτο τον κόσμο που νιώθω ότι αδυνατώ να καταλάβω...
Και κάπου εδώ θα ήθελα τις ιδέες και τις γνώμες σας...
Το θέμα που θέτω είναι τα χρηματοδοτικά. Αν δεν κάνω λάθος στο περί αυτοκίνησης και στο κατασκευαστές και μοντέλα δεν υπάρχει κάποιο ειδικό τέτοιο θέμα.
Στο ψητό λοιπόν.Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς; και τί μπορεί να κερδίζει μία τράπεζα στο 0% πέρα από τα έξοδα φακέλου;
Επίσης εδώ θα μπορούσαμε να γράφουμε συμφέροντα προγράμματα. Μην σας κουράζω άλλο. Ανυπομονώ για την γνώμη σας. -
Λοιπόν... γνώμη μου... όταν λένε 0% ...απλά στο έχουν υπολογίσει μέσα στην τιμή... (γι'αυτό και όταν το πληρώνεις 'μετριτοίς σου κάνουν πολύ καλύτερη τιμή... όπως κάνει και ο Κοτσόβολος για παράδειγμα)...πραγματικό 'άτοκο' δέν νομίζω να υπάρχει.
Όταν μια τράπεζα σου κάνει 'δόσεις' για το αυτοκίνητο, είναι στην πραγματικότητα καταναλωτικό δάνειο, και αν δεν κάνω λάθος, το χαμηλότερο επιτόκιο σε αυτά είναι περίπου στο 7%. Απλά, στην περίπτωση των χαμηλότερων επιτοκίων, τα πληρώνει η αντιπροσωπεία στην τράπεζα, αφού της τα έχεις δώσει εσύ μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου! -
Tα επιτόκια των τραπεζών , είναι στο 10% . Οτι είναι παρακάτω , το επιδοτούν οι εταιρείες . τώρα ανάλογα με το πως πουλάνε χρησιμοποιούν τα επιτόκια . Οι TSI πουλάνε ενώ τα ακριβά γερμανικά όχι γι' αυτό και οι προσφορές στους άλλους Γερμανούς .
-
Εξαρταται και απο τι προκαταβολη θα δωσεις.Αλλο να παρεις ολο το ποσο δανειο και αλλο το 50%.
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Λοιπόν... γνώμη μου... όταν λένε 0% ...απλά στο έχουν υπολογίσει μέσα στην τιμή... (γι'αυτό και όταν το πληρώνεις 'μετριτοίς σου κάνουν πολύ καλύτερη τιμή... όπως κάνει και ο Κοτσόβολος για παράδειγμα)...πραγματικό 'άτοκο' δέν νομίζω να υπάρχει.
Όταν μια τράπεζα σου κάνει 'δόσεις' για το αυτοκίνητο, είναι στην πραγματικότητα καταναλωτικό δάνειο, και αν δεν κάνω λάθος, το χαμηλότερο επιτόκιο σε αυτά είναι περίπου στο 7%. Απλά, στην περίπτωση των χαμηλότερων επιτοκίων, τα πληρώνει η αντιπροσωπεία στην τράπεζα, αφού της τα έχεις δώσει εσύ μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου!1.H αντιπροσωπεια πληρωνεται μετρητοις οποια μεθοδο κι αν ακολουθησει ο πελατης.
Γιαυτο και ο πελατης χρωσταει παντα στη τραπεζα και ποτε στην αντιπροσωπεια.2.Απο τη στιγμη που θα διαβεις το κατωφλι των τραπεζων για μηδεν επιτοκιο, ολο και καποια καρτουλα(πειρασμος) θα σου πασαρουν, να κι ενα δανειακι 'μετρητα στο χερι' (αναλογα βεβαια με τη κατασταση ) και ετοιμο το κερδος.
Γιατί ορισμένες εταιρίες έχουν χρηματοδοτικά 0% επιτόκιο και 60-72 δόσεις, ενώ άλλες επιμένουν ακόμα στο 8-9-10-11-12% φτού και βγαίνω ετήσιο;
Τί είναι αυτό που έχουν ορισμένες εταιρίες, και δεν το έχουν άλλες; Δηλαδή γιατί μπορεί η skoda και έχει χρηματοδοτικά 0% ενώ η μαμά vw έχει 10%; Μήπως πουλάει περισσότερο; ή μήπως έχει καλύτερους manager(;) για να κάνουν τραπεζικούς διακανονισμούς;Δεν ειναι θεμα δυνατοτητων των μανατζερ αλλα θεμα πολιτικης μιας εταιρειας.Το Γκολφ π.χ. μιας και ανεφερες τη VW θα πουλησει και με 15% επιτοκιο.Οπως και το Γιαρις.
Το προβλημα το εχουν οι ανταγωνιστες που θα πρεπει να βρουν τροπο να χτυπησουν την αγορα και να αποσπασουν πωλησεις ή να παραμεινουν σταθεροι.
Μετα ανεξαρτητως μαρκας θα εχεις παρατηρησει οτι στα νεα μοντελα τους σπανια θα βρεις ατοκα προγραμματα. -
Οταν η Seat σου λεει τιμη αυτοκινητου 10000, δυνατοτητα ατοκου διακανονισμου αλλα με μετρητα σου κανουμε 'εκπτωση' 1500 ευρω, τοτε εννοειται οτι η κανονικη τιμη του αυτοκινητου ειναι 8500e κ δινοντας το με 'ατοκο' το πληρωνεις 1500 παραπανω. Οχι κ τοσο ατοκο ε? ...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Οταν η Seat σου λεει τιμη αυτοκινητου 10000, δυνατοτητα ατοκου διακανονισμου αλλα με μετρητα σου κανουμε 'εκπτωση' 1500 ευρω, τοτε εννοειται οτι η κανονικη τιμη του αυτοκινητου ειναι 8500e κ δινοντας το με 'ατοκο' το πληρωνεις 1500 παραπανω. Οχι κ τοσο ατοκο ε? ...Εννοειται...
Οπως αλλωστε και οι πολυετεις εγγυησεις που προπληρωνονται... -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Οταν η Seat σου λεει τιμη αυτοκινητου 10000, δυνατοτητα ατοκου διακανονισμου αλλα με μετρητα σου κανουμε 'εκπτωση' 1500 ευρω, τοτε εννοειται οτι η κανονικη τιμη του αυτοκινητου ειναι 8500e κ δινοντας το με 'ατοκο' το πληρωνεις 1500 παραπανω. Οχι κ τοσο ατοκο ε? ...
Εννοειται...
Οπως αλλωστε και οι πολυετεις εγγυησεις που προπληρωνονται...Εκτος απο την εγγυηση του kia ceed.Αν εδινε 2 χρονια εγγυηση το αμαξι θα κοστιζε 8000 ευρω
Περι Χρηματοδοτικών η συζήτηση....