-
Τι να ενδιαφερθούν, αφού οι περισσότεροι στόκοι είναι.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Τι να ενδιαφερθούν, αφού οι περισσότεροι στόκοι είναι.Στόκοι δεν είναι. Κουτοπόνηροι είναι που νομίζανε πως θα έπιαναν αυτοί στον ύπνο τους υπόλοιπους. Πολλή πλάκα θα είχε βέβαια αν ήταν ακόμα στη Ferrari ο Brawn και εμφανιζόταν φέτος η Ferrari με αυτόν τον διαχύτη. Θα είχε κρασάρει το internet.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Πολλή πλάκα θα είχε βέβαια αν ήταν ακόμα στη Ferrari ο Brawn και εμφανιζόταν φέτος η Ferrari με αυτόν τον διαχύτη. Θα είχε κρασάρει το internet.Και θα είχαμε και μεγάλες επανεμφανίσεις.
-
Το δεύτερο γκραν πρι της φετινής σεζόν που διεξήχθη στην πίστα της Μαλαισίας μπορεί να μην ολοκληρώθηκε ποτέ, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Τζένσον Μπάτον και την «Μπρον GP» να συνεχίσουν την προέλασή τους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.
Ο αγώνας διακόπηκε στον 33ο γύρο λόγω έντονης βροχόπτωσης και δεν ξανάρχισε ποτέ. Ετσι μέτρησε η κατάταξη που υπήρχε εκείνη τη στιγμή, με τους οδηγούς και τις ομάδες, όμως, να παίρνουν τους μισούς βαθμούς από τους κανονικούς, καθώς δεν είχε ολοκληρωθεί το 75% του αγώνα.
Νικητής, λοιπόν, αναδείχθηκε ο Βρετανός Τζένσον Μπάτον, που ούτε στα όνειρά του δεν πρέπει να είχε φανταστεί τόσο εντυπωσιακό ξεκίνημα στο φετινό πρωτάθλημα, ενώ δεύτερος ήταν ο Γερμανός Νικ Χάιντφελντ με BMW και τρίτος ο συμπατριώτης του Τίμο Γκλοκ με Τογιότα. Οσο για τη Φεράρι, μετά τη Μελβούρνη τα μονοθέσιά της απογοήτευσαν και στη Μαλαισία, καθώς ο Ραϊκόνεν και ο Μάσα δεν κατάφεραν να μπουν στη βαθμολογούμενη οκτάδα.
Στη βαθμολογία των οδηγών μετά τα δύο πρώτα γκραν πρι της χρονιάς ο Μπάτον έχει 15 βαθμούς, ενώ δεύτερος είναι ο ομόσταβλός του, Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος χθες με 10. Στην τρίτη θέση είναι ο Ιταλός Γιάρνο Τρούλι με 8,5 βαθμούς, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί Τίμο Γκλοκ και Νικ Χάιντφλεντ με 8 και 4 βαθμούς αντίστοιχα
Απο το www.f1kart.gr -
Ο χρήστης 21century έγραψε:
Απο το http://www.f1kart.gr -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Απο το http://www.f1kart.gr
Καλα αυτη στην Ναυτεμπορικη δεν ντρεπονται καθολου;Copy paste εκαναν;
-
Αντί να προσπαθείς να κάνεις τζάμπα διαφήμιση δεν κάνεις κάτι για να συμμαζέψεις την αρνητική διαφήμιση που δέχεσαι (δικαιολογημένα; ) από εδώ;
-
Καλά ο τύπος δεν παίζεται...
Ξεφτιλίζεται συνεχώς και επανειλημμένα και δεν μασάει μία...
Συνεχίζει τον χαβά του... -
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1822.shtml
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Καλά ο τύπος δεν παίζεται...
Ξεφτιλίζεται συνεχώς και επανειλημμένα και δεν μασάει μία...
Συνεχίζει τον χαβά του...έναν με το ίδιο nickname τον κράζουν και στο insomnia.gr ...
-
Τον έχω πετύχει και αλλού... Όπου και να πάει κράξιμο τρώει αλλά το χαβά του.
Βασικά νομίζω οτι δεν διαβάζει τα μυνήματα, απλά μπαίνει, γράφει την παπαριά του και την κάνει. -
http://www.msfree.gr/5546/2009-04-07/O% ... -kinhthras
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:whatever: http://www.msfree.gr/5546/2009-04-07/O% ... -kinhthrasΗ πρωταπριλιά ήταν την προηγούμενη εβδομάδα..
-
Κάτι αντίστοιχο έκανα και στο καρτ. Οι κινητήρες είναι ίδιοι σε όλες τις CIK κατηγορίες και αλλάζει το όριο στροφών και κάποια επιμέρους κομμάτια.
Η φιλοσοφία αυτή για το καρτ είναι στο σωστό δρόμο.
Για την κορυφαία μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ._
-
Με τα δυο χερια δεν εχει?
-
Νέα κλήση της McLaren για απολογία. Από το επίσημο FIA statement γίνεται σαφές ότι εγκαλείται η ομάδα και όχι ο οδηγός.
FIA statement:
'Vodafone McLaren Mercedes has been invited to appear before an extraordinary meeting of the FIA World Motor Sport Council in Paris on Wednesday, 29 April, 2009, to answer charges that, in breach of Article 151c of the International Sporting Code, it-
on 29 March, 2009, told the stewards of the Australian Grand Prix that no instructions were given to Hamilton in Car No. 1 to allow Trulli in Car no. 9 to pass when both cars were behind the safety car, knowing this statement to be untrue;
-
procured its driver Hamilton the current World Champion, to support and confirm this untrue statement to the stewards;
-
although knowing that as a direct result of its untrue statement to the stewards, another driver and a rival team had been unfairly penalised, made no attempt to rectify the situation either by contacting the FIA or otherwise;
-
on 2 April, 2009, at a second hearing before the stewards of the Australian Grand Prix, (meeting in Malaysia) made no attempt to correct the untrue statement of 29 March but, on the contrary, continued to maintain that the statement was true, despite being allowed to listen to a recording of the team instructing Hamilton to let Trulli past and despite being given more than one opportunity to correct its false statement;
-
on 2 April, 2009, at the second stewards' hearing, procured its driver Hamilton to continue to assert the truth of the false statement given to the stewards on 29 March, while knowing that what he was saying to the stewards was not true.'
Στο μεταξύ, από το χρονικό της υπόθεσης, όπως περιγράφεται παραπάνω, πραγματικά απορείς πόσο βλαμμένοι μπορεί να είναι μερικοί άνθρωποι σε αυτή την ομάδα.
-
-
Και αν βάλεις κ το γεγονός ότι σκέφτονται οι Μερκενταίοι την αποχώρηση ...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Κάτι αντίστοιχο έκανα και στο καρτ. Οι κινητήρες είναι ίδιοι σε όλες τις CIK κατηγορίες και αλλάζει το όριο στροφών και κάποια επιμέρους κομμάτια.Η φιλοσοφία αυτή για το καρτ είναι στο σωστό δρόμο.
Για την κορυφαία μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ._
Καλά οι τύποι δεν παίζονται
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Καλά οι τύποι δεν παίζονταιΑναρωτιέμαι αν παίρνουν στελέχη από τον ελληνικό δημόσιο τομέα...
-
Το βαρελι δεν εχει πατο
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74368
Διάφορα ΝΕΑ - Απρίλιος 2009