-
Εδω και μερικες μερες ο Mazdaρος αρνειται να δουλεψει σωστα πριν ζεσταθει. Συγκεκριμενα, ενω παιρνει μπροστα με τη μια, κανει σα να κομπιαζει πολυ εντονα ομως, και τρεμει αρκετα.
Μολις λειτουργησει περιπου 10 λεπτα το φαινομενο σχεδον εξαφανιζεται.
Ανοιγοντας το καπο ακουγεται ενας ηχος 'τακ-τακ' η πηγη του οποιου ειναι κατα πασα πιθανοτητα κατω απο το καπακι των βαλβιδων.
Καμμια ιδεα; -
Εδω και μερικες μερες ο Mazdaρος αρνειται να δουλεψει σωστα πριν ζεσταθει. Συγκεκριμενα, ενω παιρνει μπροστα με τη μια, κανει σα να κομπιαζει πολυ εντονα ομως, και τρεμει αρκετα.
Μολις λειτουργησει περιπου 10 λεπτα το φαινομενο σχεδον εξαφανιζεται.
Ανοιγοντας το καπο ακουγεται ενας ηχος 'τακ-τακ' η πηγη του οποιου ειναι κατα πασα πιθανοτητα κατω απο το καπακι των βαλβιδων.
Καμμια ιδεα; -
Εδω και μερικες μερες ο Mazdaρος αρνειται να δουλεψει σωστα πριν ζεσταθει. Συγκεκριμενα, ενω παιρνει μπροστα με τη μια, κανει σα να κομπιαζει πολυ εντονα ομως, και τρεμει αρκετα.
Μολις λειτουργησει περιπου 10 λεπτα το φαινομενο σχεδον εξαφανιζεται.
Ανοιγοντας το καπο ακουγεται ενας ηχος 'τακ-τακ' η πηγη του οποιου ειναι κατα πασα πιθανοτητα κατω απο το καπακι των βαλβιδων.
Καμμια ιδεα; -
Δεν είμαι ειδικός αλλά είχα κάποια ανάλογα προβλήματα και ήχους πολύ παλιότερα.
Γενικότερα τα 'τακ τακ' από τον κινητήρα προσωπικά τα ακούω και σφίγγεται η καρδιά μου (για το όποιο αυτοκίνητο) καθώς κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει κάτι το οποίο έχει χαλαρώσει και έρχεται μέταλλο σε επαφή με μέταλλο. Σου ανεβάζει θερμοκρασία? Αν όχι στα κόκκινα λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό?Από εκεί και έπειτα μια πιθανότητα είναι (αν σου έχει ανεβάσει στο παρελθόν αρκετές φορές θερμοκρασία αλλά και γενικότερα σε συνάρτηση με τα χλμ και τη χρήση που έχει ο κινητήρας) να έχουν χαλαρώσει οι οδηγοί των βαλβίδων (κάτι κυλινδράκια) το οποίο όμως δεν νομίζω ότι μπορείς να το καταλάβεις εύκολα αν δεν ανοίξει ο κινητήρας. Κάτι άλλο που μπορείς να δεις για να δεις αν η φλάντζα μεταξύ μπλοκ και κεφαλής έχει χοντρόχαιρετίσει είναι να το βάλεις να δουλέψει λίγη ώρα (5-10 λεπτά) και ανοίγοντας το καπάκι του ψυγείου θα νιώσεις αρκετή 'πίεση' να 'εκτονώνεται' το οποίο σημαίνει ότι η πίεση από τους κυλίνδρους περνάει στο ψυγείο λόγω φλάντζας πεθαμένης και το οποίο φαινόμενο μειώνεται (όπως γράφεις) μόλις ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας και έρθουν σε καλύτερη επαφή τα μέταλλα.
Φυσικά δεν γίνεται να γίνει διάγνωση από ίντερνετ και επειδή τα 'τακ τακ' όπως σου έγραψα δεν είναι καλά σημάδια (τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά) θα σου πρότεινα να πας ΑΜΕΣΑ και ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ σε κάποιο ΚΑΛΟ συνεργείο !
-
Αφου όπως το λες το κάνει μόνο όταν είναι κρύο τότε φταίει το γεγονός ότι το λάδι δεν έχει ανέβει ακόμα στους οδηγούς των βαλβίδων με αποτέλεσμα το ηχητικό 'τικ'. Δεν νομίζω να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας αλλά καλού-κακού τσέκαρε τις βαλβίδες. Μπορεί να έχει φρακάρει κάποια δίοδος που όταν το λάδι είναι κρύο και επομένως παχύρευστο να μην μπορεί να λιπάνει επαρκώς τις βαλβίδες.
-
Συνεργειο θα παει σιγουρα, και μαλιστα αμεσα, δηλαδη σημερα. Ειναι βεβαιο οτι προκειται για επαφη μεταλλο με μεταλλο. Για φλαντζα κεφαλης δε νομιζω, μιας και δεν εχει αλλα συμπτωματα ( λαδονερο στο ψυγειο, η θερμοκρασια του ανεβαινει μεχρι το normal στην ωρα που πρεπει και μενει εκει). Ο κατασκευαστης λεει οτι οι βαλβιδες του δεν χρειαζονται συντηρηση. Θα δειξει...
-
Αν τα 'τακ-τακ' που ακούς είναι αραιά και ακανόνιστα, μάλλον είναι το ρουλεμάν της αντλίας νερού.
Μπορεί να χτυπάνε πολλά πράγματα μέσα στον κινητήρα, ας το δει κάποιος που ξέρει και αν δεν είναι σοβαρό μη δίνεις σημασία.
(μέχρι να χειροτερέψει) -
Αισιο τελος. Τελικα αυτο που χτυπουσε ηταν εξω απο τον κινητηρα. Ηταν ο σπινθηρας απο το φθαρμενο μπουζοκαλωδιο. Δεν ειχα ακουσει σωστα, αλλα τουλαχιστον ειχα εντοπισει τον προβληματικο κυλινδρο. Σετ μπουζοκαλωδια+εργασια 30Ε. Καλα τη βγαλαμε!
-
Καλά, δεν είχες καταλάβει την πτώση απόδοσης του κινητήρα αφού δούλευε με 3 κυλίνδρους ? Δηλαδή όταν ζεσταινότανε σταμάταγε το μπουζοκαλώδιο να έχει διαρροή ? μυστήρια πράγματα.
-
Ειχε πτωση αποδοσης και ειχα καταλαβει απο το τρεμουλο οτι κατα διαστηματα ημουν τρικυλινδρος. Μολις ομως 'επιανε' θερμοκρασια το φαινομενο περιοριζοταν στο ελαχιστο, δηλ. 1-2 διακοπες οσο ημουν σταματημενος σε φαναρι. Απλα δεν μπορουσα να καταλαβω τι ειναι αυτο που δουλευει ζεστο ενω δε δουλευει κρυο...
-
αυτο μου το κανει και μενα και νομιζα οτι ειναι απο το τσοκ,θα το κοιταξω παντως λες να εχω κι εγω το ιδιο προβλημα;
Κανει διακοπες, γιατι;;;