Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i-10 Περίεργος ήχος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hyundai i-10 Περίεργος ήχος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      marabu last edited by

      Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος κάτοχος ενος Hyundai i-10 1,2 και τις δύο τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν περίεργο ήχο σαν διαρροή οταν το αυτοκίνητο λειτουρεί με νεκρά... Ο ήχος αυτος ακούγεται απο πίσω χαμηλά όχι πολύ έντονα και μοιάζει με ήχο ροής νερού σε σωλήνα... Παρατήρησα επίσης οτι είναι πιό έντονος οταν ο δείχτης του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλά. Έχει κάποιος κάποια ιδέα τι μπορεί να σημαίνει καθώς και αν είναι φυσιολογικό η όχι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        marabu last edited by

        Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος κάτοχος ενος Hyundai i-10 1,2 και τις δύο τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν περίεργο ήχο σαν διαρροή οταν το αυτοκίνητο λειτουρεί με νεκρά... Ο ήχος αυτος ακούγεται απο πίσω χαμηλά όχι πολύ έντονα και μοιάζει με ήχο ροής νερού σε σωλήνα... Παρατήρησα επίσης οτι είναι πιό έντονος οταν ο δείχτης του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλά. Έχει κάποιος κάποια ιδέα τι μπορεί να σημαίνει καθώς και αν είναι φυσιολογικό η όχι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          marabu last edited by

          Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος κάτοχος ενος Hyundai i-10 1,2 και τις δύο τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν περίεργο ήχο σαν διαρροή οταν το αυτοκίνητο λειτουρεί με νεκρά... Ο ήχος αυτος ακούγεται απο πίσω χαμηλά όχι πολύ έντονα και μοιάζει με ήχο ροής νερού σε σωλήνα... Παρατήρησα επίσης οτι είναι πιό έντονος οταν ο δείχτης του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλά. Έχει κάποιος κάποια ιδέα τι μπορεί να σημαίνει καθώς και αν είναι φυσιολογικό η όχι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            marabu last edited by

            Αν και δεν υπήρξε κάποια απάντηση... παραθέτω την γνώμη του συνεργείου για όσους επισκεύθηκαν την ερώτηση μου. Σε ένα 3 λεπτό check της μηχανικού της hyundai... μου είπε οτι είναι φυσιολογικό επειδή λειτουργεί έντονα η τρόμπα βενζίνης... όπως επίσης και οτι ο ίδιος ήχος ακούγεται και σε άλλα μοντέλα. Η αλήθεια είναι πως αρχικά είχα εντυπωσιαστεί με τον χαμηλό θόρυβο του αυτοκινήτου οπότε ίσως είναι φυσιολογικό με τόσο χαμηλό θόρυβο να 'ακούω φωνές'. Μετά απο περαιτέρω παρατήρηση με γεμάτο ντεπόζιτο ο ήχος δεν υφίσταται... αλλά με χαμηλή την στάθμη καυσίμου, πλήρη ησυχία και νεκρά είναι αρκετά έντονος...
            Όποιος πιστός-άτυχος (η περίεργος για την hyundai) έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο ας εκθέσει την γνώμη του.

            Ευχαριστώ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              loupisb last edited by

              Έχω και γω ένα elentra και κάνει και εμένα τον θόρυβο που περιγράφεις όταν έχει αδειάσει αρκετά το ντεπόζιτο.Είναι όντως από την αντλία βενζίνης.Εμένα στο συνεργείο μου είπαν ναλλάξω πρατήριο όπως και έκανα και ο θόρυβος σχεδόν εξαφανίστηκε!Άλλαξε πρατήριο και πιστεύω θα δεις διαφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                marabu last edited by

                Το κακό με το i-10 ειναι οτι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο... οπότε θες δεν θες πάντα η στάθμη θα φθάνει στα χαμηλά, πράγμα που επιβαρύνει και την αντλία βενζίνης καθών νομίζω και τον καταλύτη. Παρόλα αυτά αν και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου γράφουν 35 λίτρα ντεπόζιτο... εγώ στα πρώτα 1900 χιλιόμετρα πάντα το γεμίζω γύρο στα 32 λίτρα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  chemic last edited by

                  Ο χρήστης Marabu έγραψε:
                  Το κακό με το i-10 ειναι οτι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο... οπότε θες δεν θες πάντα η στάθμη θα φθάνει στα χαμηλά, πράγμα που επιβαρύνει και την αντλία βενζίνης καθών νομίζω και τον καταλύτη. Παρόλα αυτά αν και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου γράφουν 35 λίτρα ντεπόζιτο... εγώ στα πρώτα 1900 χιλιόμετρα πάντα το γεμίζω γύρο στα 32 λίτρα...

                  35 λίτρα μόνο? πάντως λογικό να βάζεις 32, αφού η 'ρεζέρβα' κρατάει πολλά λίτρα, ακόμα και αν ο δείκτης έχει φτάσει στο τέρμα, σε όσα αμάξια και να έχω οδηγήσει
                  όταν γεμίζεις, πάνα το κουμπάκι του αέρα και συνέχιζε να βάζεις. Λογικά θα πάρει αρκετά παραπάνω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:

                    Το κακό με το i-10 ειναι οτι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο... οπότε θες δεν θες πάντα η στάθμη θα φθάνει στα χαμηλά, πράγμα που επιβαρύνει και την αντλία βενζίνης καθών νομίζω και τον καταλύτη. Παρόλα αυτά αν και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου γράφουν 35 λίτρα ντεπόζιτο... εγώ στα πρώτα 1900 χιλιόμετρα πάντα το γεμίζω γύρο στα 32 λίτρα...

                    35 λίτρα μόνο? πάντως λογικό να βάζεις 32, αφού η 'ρεζέρβα' κρατάει πολλά λίτρα, ακόμα και αν ο δείκτης έχει φτάσει στο τέρμα, σε όσα αμάξια και να έχω οδηγήσει
                    όταν γεμίζεις, πάνα το κουμπάκι του αέρα και συνέχιζε να βάζεις. Λογικά θα πάρει αρκετά παραπάνω

                    Ποιο ειναι το κουμπακι του αερα;

                    Οταν παραγεμιζεις το ρεζερβουαρ τοτε βενζινη παει στο φιλτρο ενεργου ανθρακα και το καταστρεφει.(καπου το εχω διαβασει)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Κουμπάκι αέρα μόνο τα group VAG έχουνε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Κουμπάκι αέρα μόνο τα group VAG έχουνε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Τι σκέφτεσαι και σκέφτεσαι και σκέφτεσαι, αυτά τα φολκσβάγκεν τι είναι, μια φούσκα είναι.... για να μην σκάσουν λοιπόν τους έχουν βαλβίδα αποσυμπίεσης... όπως στις χύτρες ταχύτητας!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr