-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος κάτοχος ενος Hyundai i-10 1,2 και τις δύο τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν περίεργο ήχο σαν διαρροή οταν το αυτοκίνητο λειτουρεί με νεκρά... Ο ήχος αυτος ακούγεται απο πίσω χαμηλά όχι πολύ έντονα και μοιάζει με ήχο ροής νερού σε σωλήνα... Παρατήρησα επίσης οτι είναι πιό έντονος οταν ο δείχτης του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλά. Έχει κάποιος κάποια ιδέα τι μπορεί να σημαίνει καθώς και αν είναι φυσιολογικό η όχι?
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος κάτοχος ενος Hyundai i-10 1,2 και τις δύο τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν περίεργο ήχο σαν διαρροή οταν το αυτοκίνητο λειτουρεί με νεκρά... Ο ήχος αυτος ακούγεται απο πίσω χαμηλά όχι πολύ έντονα και μοιάζει με ήχο ροής νερού σε σωλήνα... Παρατήρησα επίσης οτι είναι πιό έντονος οταν ο δείχτης του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλά. Έχει κάποιος κάποια ιδέα τι μπορεί να σημαίνει καθώς και αν είναι φυσιολογικό η όχι?
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέος κάτοχος ενος Hyundai i-10 1,2 και τις δύο τελευταίες μέρες παρατηρώ έναν περίεργο ήχο σαν διαρροή οταν το αυτοκίνητο λειτουρεί με νεκρά... Ο ήχος αυτος ακούγεται απο πίσω χαμηλά όχι πολύ έντονα και μοιάζει με ήχο ροής νερού σε σωλήνα... Παρατήρησα επίσης οτι είναι πιό έντονος οταν ο δείχτης του καυσίμου είναι αρκετά χαμηλά. Έχει κάποιος κάποια ιδέα τι μπορεί να σημαίνει καθώς και αν είναι φυσιολογικό η όχι?
-
Αν και δεν υπήρξε κάποια απάντηση... παραθέτω την γνώμη του συνεργείου για όσους επισκεύθηκαν την ερώτηση μου. Σε ένα 3 λεπτό check της μηχανικού της hyundai... μου είπε οτι είναι φυσιολογικό επειδή λειτουργεί έντονα η τρόμπα βενζίνης... όπως επίσης και οτι ο ίδιος ήχος ακούγεται και σε άλλα μοντέλα. Η αλήθεια είναι πως αρχικά είχα εντυπωσιαστεί με τον χαμηλό θόρυβο του αυτοκινήτου οπότε ίσως είναι φυσιολογικό με τόσο χαμηλό θόρυβο να 'ακούω φωνές'. Μετά απο περαιτέρω παρατήρηση με γεμάτο ντεπόζιτο ο ήχος δεν υφίσταται... αλλά με χαμηλή την στάθμη καυσίμου, πλήρη ησυχία και νεκρά είναι αρκετά έντονος...
Όποιος πιστός-άτυχος (η περίεργος για την hyundai) έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο ας εκθέσει την γνώμη του.Ευχαριστώ!!!
-
Έχω και γω ένα elentra και κάνει και εμένα τον θόρυβο που περιγράφεις όταν έχει αδειάσει αρκετά το ντεπόζιτο.Είναι όντως από την αντλία βενζίνης.Εμένα στο συνεργείο μου είπαν ναλλάξω πρατήριο όπως και έκανα και ο θόρυβος σχεδόν εξαφανίστηκε!Άλλαξε πρατήριο και πιστεύω θα δεις διαφορά.
-
Το κακό με το i-10 ειναι οτι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο... οπότε θες δεν θες πάντα η στάθμη θα φθάνει στα χαμηλά, πράγμα που επιβαρύνει και την αντλία βενζίνης καθών νομίζω και τον καταλύτη. Παρόλα αυτά αν και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου γράφουν 35 λίτρα ντεπόζιτο... εγώ στα πρώτα 1900 χιλιόμετρα πάντα το γεμίζω γύρο στα 32 λίτρα...
-
Ο χρήστης Marabu έγραψε:
Το κακό με το i-10 ειναι οτι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο... οπότε θες δεν θες πάντα η στάθμη θα φθάνει στα χαμηλά, πράγμα που επιβαρύνει και την αντλία βενζίνης καθών νομίζω και τον καταλύτη. Παρόλα αυτά αν και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου γράφουν 35 λίτρα ντεπόζιτο... εγώ στα πρώτα 1900 χιλιόμετρα πάντα το γεμίζω γύρο στα 32 λίτρα...35 λίτρα μόνο? πάντως λογικό να βάζεις 32, αφού η 'ρεζέρβα' κρατάει πολλά λίτρα, ακόμα και αν ο δείκτης έχει φτάσει στο τέρμα, σε όσα αμάξια και να έχω οδηγήσει
όταν γεμίζεις, πάνα το κουμπάκι του αέρα και συνέχιζε να βάζεις. Λογικά θα πάρει αρκετά παραπάνω -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Το κακό με το i-10 ειναι οτι έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο... οπότε θες δεν θες πάντα η στάθμη θα φθάνει στα χαμηλά, πράγμα που επιβαρύνει και την αντλία βενζίνης καθών νομίζω και τον καταλύτη. Παρόλα αυτά αν και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου γράφουν 35 λίτρα ντεπόζιτο... εγώ στα πρώτα 1900 χιλιόμετρα πάντα το γεμίζω γύρο στα 32 λίτρα...
35 λίτρα μόνο? πάντως λογικό να βάζεις 32, αφού η 'ρεζέρβα' κρατάει πολλά λίτρα, ακόμα και αν ο δείκτης έχει φτάσει στο τέρμα, σε όσα αμάξια και να έχω οδηγήσει
όταν γεμίζεις, πάνα το κουμπάκι του αέρα και συνέχιζε να βάζεις. Λογικά θα πάρει αρκετά παραπάνωΠοιο ειναι το κουμπακι του αερα;
Οταν παραγεμιζεις το ρεζερβουαρ τοτε βενζινη παει στο φιλτρο ενεργου ανθρακα και το καταστρεφει.(καπου το εχω διαβασει)
-
Κουμπάκι αέρα μόνο τα group VAG έχουνε.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Κουμπάκι αέρα μόνο τα group VAG έχουνε. -
Τι σκέφτεσαι και σκέφτεσαι και σκέφτεσαι, αυτά τα φολκσβάγκεν τι είναι, μια φούσκα είναι.... για να μην σκάσουν λοιπόν τους έχουν βαλβίδα αποσυμπίεσης... όπως στις χύτρες ταχύτητας!!
Hyundai i-10 Περίεργος ήχος