-
Ε,και;
Και εγω σε ενα Clio που ειχα,δισκο δεν αλλαξα ποτε(125.000 χλμ) και ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα,ουτε καν με καμμενο πολλαπλαστιαστη.
Αυτο τι σημαινει,οτι αποτελω τον μεσο ορο/κριτηριο για την αγορα;
Σιγουρα οχι... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.
Ουτε καν τακακια δεν αλλαξει
To οδηγεις το αμαξι, ή το εχεις παρατημενο σε κανα γκαραζ?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.
Ουτε καν τακακια δεν εχω αλλαξει
To οδηγεις το αμαξι, ή το εχεις παρατημενο σε κανα γκαραζ?
Πλεον το οδηγει η μανα μου αλλα τα δρομολογια του ειναι εκτος πολης οποτε δεν τρώγονται ευκολα.Τα φρενα του ειναι αποτελεσματικα οπως πριν 4 χρονια οταν το αγορασα.Υποψη οτι ειναι το HGT που εχει αλλα φρενα σε σχεση με τα μικροτερα μοντελα.Γενικα ομως στα αμαξια μου δεν εχω μεγαλες φθορες σε τετοια ανταλλακτικα.
-
Ρώτα και τον κορσαίρ για το κιβώτιο.
-
Εγώ στο δικό μου Punto στα 90.000χλμ έχω αλλάξει και δίσκο και έχω κατεβάσει και κιβώτιο...
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
ωραια, ειμαστε 3 μεχρι στιγμης στο forum(ειναι και ο dog80)..αντε γιατι νομιζα οτι μονο εγω ημουν ημουν ο παραξενος
τα ακους αυτα drdino και ολοι σοι λετε οτι σημερα ολα ειναι αξιοπιστα
Προσθέστε κι εμένα που στο C2 VTR της γυναίκας ανακατεύω μια ώρα το λεβιέ για να πάρει την όπισθεν....και έχει μόνο 13.000 χλμ....!!!!
εγω καμια φορα ανακατευω το λεβιε για να βαλω 1η και να ξεκινησω στο φαναρι
κορναρουν οι απο πισω,αλλα τι να κανω κι εγω?βεβαια με τον καιρο ανακαλυψα οτι ο συνδυασμος 3η==> 2α==> 1η συνηθως πιανει για τετοιες περιπτωσεις και γλιτωνω χρονο
αμα το αυτοκινητο δεν εχει και λιγη ψυχη, τι να το κανεις
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.
Ουτε καν τακακια δεν αλλαξει
To οδηγεις το αμαξι, ή το εχεις παρατημενο σε κανα γκαραζ?
ο πατερας μου στο renault 19 που ειχαμε ειχε τον ιδιο δισκο για 180.000 χλμ και ειχε αλλαξει μονο γραναζι 5ης γιατι εκανε πολλα ταξιδια και γενικα οδηγουσε και οδηγει παρα πολυ με με 5!
αλλαξε βεβαια δισκο στα 190 που το πηρα εγω
μα να μη του μοιασω καθολου...παντως σε αλλα 4 αυτοκινητα που οδηγουσα για μεγαλο διαστημα (εκτος του c2) δεν ειχα τετοια προβληματα και τα 2 απο αυτα ειχαν πανω τους πανω απο 100Κ χλμ
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρώτα και τον κορσαίρ για το κιβώτιο.Όλες τις ζημιές της Φίατ αυτό το Πούντο τις έβγαλε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Quadra είσαι σίγουρος ότι το motorkote είναι συμβατό με το πρόσθετο που έχει ήδη βάλει;Αυτό που έβαλα φεύγει με την αλλαγή. Ηταν απαραίτητος όρος για να το βάλω.
-
Μα ποιος ο λογος να θελεις να 'ξεπλυθει' ρε;
Κυκλοφορει και ενα Motorkote μουφα στην αγορα ακομα και η μουφα κανει μια ελαχιστη διαφορα. -
Και εγώ είχα ένα θέμα με τις ταχύτητες και κρύο κιβώτιο (μου γρατζούνισε κανα 2 φορές τη 2α)
Έκαναν μια εξαέρωση, σφίξιμο οι ντίζες και επαναλίπανση! Πλέον είναι τζιτζί! -
Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει το Motorkote στο σασμάν. Αν μειώνει τις τριβές, δεν θα δουλεύουν τα συγχρονιζέ και θα γρατζουνάνε οι ταχύτητες.
Στον κινητήρα μειώνει τις τριβές, ωραία ένας κινητήρας που αντέχει 400.000 χλμ θα βγάζει τώρα 800.000 χλμ.
στο σασμάν τι κάνει; -
To κύριο πρόβλημά μου δεν είναι το «γρατζούνισμα» ... αυτό το κάνει ελάχιστα. Και το προσέχω κ εγώ. Δεν με απασχολεί. Αυτό που μου την «σπάει» είναι ότι πρέπει να περάσει κανα 10-15λεπτο να ζεσταθεί η βαλβολίνη για να μπαίνει κανονικά η 1η. Οταν είναι κρύο, ΑΚΙΝΗΤΟΣ δεν μπαίνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο εάν βάλω πρώτα 3η ή 2α και μετά 1η χωρίς να βγάλω το πόδι μου από τον συμπλέκτη.
Επίσης παρατήρησα ότι ρολάροντας για να σταματήσω σε ένα κόκκινο φανάρι πχ και εχοντας πατημένο τον συμπλέκτη εάν βάλω 1η λιιιιιγο πριν σταματήσει τελείως το αμάξι πχ στο φανάρι θα την πάρει βούτυρο. Εάν σταματήσω τελείως και ξεχαστώ και δεν έχω πατημένο συμπλέκτη...2α και μετά 1η. Ολα αυτά όταν είναι κρύο στο πρώτο 10λεπτο αντε τέταρτο. -
Στο κιβώτιο του Swift έβαλα ένα ολόκληρο μπουκαλάκι (σχεδόν 300ml) Motorkote, αλλάζοντας βαλβολίνες (Amsoil MTG).
Ε, μετά από 8000χλμ χρήσης μπορώ να πω ότι έχω πραγματι διαπιστώσει μεταβολή στη συμπεριφορά στη λειτουργία του κιβωτίου προς το πολύ καλύτερο!Και δε νομίζω να είναι τόσο πολύ πια ιδέα μου.
Οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ πιο εύκολα από πριν ,όταν δε, είναι κρύες οι βαλβολίνες κουμπώνουν ακόμα καλύτερα!
-
@elteo
βγάλε το πατάκι κάτω από τον συμπλέκτη για να πατιέται τέρμα.Τα ίδια είδα κι εγώ με MTG αλλά χωρίς motorkote.
-
leo δεν πάιζει αυτό που λες. Δεν είμαι τόσο μάπας.
η MTG τι ιξώδες έχει; εγώ φοράω αυστηρά 75W80.
-
Σαββα απο την αρχη δεν επαιρνε ευκολα τις ταχυτητες;Μηπως εχει στραβωσει/φαγωθει κανενα διχαλο και δεν αποσυμπλεκει πληρως;
-
σε 75w80, δοκίμασε οπωσδήποτε elf TRP ή Redline 75w80 NS
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σαββα απο την αρχη δεν επαιρνε ευκολα τις ταχυτητες;Μηπως εχει στραβωσει/φαγωθει κανενα διχαλο και δεν αποσυμπλεκει πληρως;Mπιλ όχι ....κάπου στα 20-25k ξεκίνησε να το κάνει. Εάν είχε κάποια ζημιά δεν θα δούλευε σωστά ούτε με την βαλβολίνη ζεστή.
σε 75w80, δοκίμασε οπωσδήποτε elf TRP ή Redline 75w80 NS
την πρώτη την έβαλα αλλά τζίφος. Την δεύτερη που την πουλάνε;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει το Motorkote στο σασμάν. Αν μειώνει τις τριβές, δεν θα δουλεύουν τα συγχρονιζέ και θα γρατζουνάνε οι ταχύτητες.Στον κινητήρα μειώνει τις τριβές, ωραία ένας κινητήρας που αντέχει 400.000 χλμ θα βγάζει τώρα 800.000 χλμ.
στο σασμάν τι κάνει;Το ιδιο ακριβως που κανει και στο μοτερ,μειωνει τις τριβες(και νομιζω κανει και μιας μορφης 'βαφη' στα μεταλλα).
Ετσι και αλλιως στο σασμαν δεν χρειαζεσαι τριβες,δεν ειναι συμπλεκτης.
Απλα με το Motorkote(ή κατι αλλο τελοσπαντων) τα θερμικα φορτια στην βαλβολινη ειναι μικροτερα(και μαζι και στο σασμαν εννοειται) με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο σε αισθηση.
Από manual σε αυτόματο, γίνεται?